Linia 15
#1
Postat 08 iulie 2009 - 20:52
Uneori trebuie sa asteptam si 20 de minute. Vi se pare normal?
Sa nu uitam ca aceste lucruri se intampla chiar inainte de scumpiri.
#2
Postat 08 iulie 2009 - 21:19
Normal intervalul este de 11 minute fix. Din cauza traficului greu pe podul Michelangelo (ambele sensuri) se pot face 17 minute, in cazuri rare.
#3
Postat 08 iulie 2009 - 21:57

#4
Postat 08 mai 2010 - 11:33
elenatorok, la 08 iulie 2009 - 20:52, a spus:
Uneori trebuie sa asteptam si 20 de minute. Vi se pare normal?
Sa nu uitam ca aceste lucruri se intampla chiar inainte de scumpiri.
Daca 15 nu circula bine, ce sa mai zicem de 16? Stau si astept la Posta si pana vine un 16 trec doua de 15. Unde mai pui ca in Girocului merge si 19.
Poate ca nu ar fi rau sa lege capatul lui 15 si al lui 16 pe Lidia si poate atunci s-ar rezolva problema (nu cred ca e mai mult de 500 m).
#5
Postat 08 mai 2010 - 13:31
aditmro, la 08 mai 2010 - 11:33, a spus:
Poate ca nu ar fi rau sa lege capatul lui 15 si al lui 16 pe Lidia si poate atunci s-ar rezolva problema (nu cred ca e mai mult de 500 m).
Ar fi cea mai buna solutie. De 20 de ani se discuta de punere in aplicare a acestei solutii, dar nimic deocamdata....daca se facea un metru pe zi, intr-un an si jumate erau gata cei 500 de metri, Ratt-ul n-ar fi pierdut nimic la incasari, iar lumea ar ajunge mai repede la destinatie luand primul firobuz care ar fi venit (poate s-ar fi facut si economie de cel putin un vehicol de pe traseu)...
#6
Postat 08 mai 2010 - 18:03
mile, la 08 mai 2010 - 13:31, a spus:
Da aia clar, altfel nu cred sa mai faca investitii care nu ar fi benefic si pentru regie.
In zile lucratoare intr-adevar pe 16 se circula cu un troleibuz in minus fata de linia 15. Demult, multi ani, se folosea formula gemena de trenuri pentru liniile din zona aceasta (15, 16, 19), la 19 folosindu-se cu un tren si doua mai putine. Insa dupamasa, linia 15 era mai incarcata fata de linia 16, chiar de la Posta Mare (fapt pentru care nu conta destinatia simultana cu linia 19).
Astfel dupa reorganizarea graficelor, odata cu introducerea pe trasee a tuturor troleibuzelor noi, o mica perioada (de teste) s-au facut trenuri cu un singur schimb la toate liniile, pentru reducere de personal (intrai in traseu la 7 - 8 si terminai la 16 - 17) insa cu gradul mare de calatori mentinut de la orele de amiaza, s-a renuntat la scoaterea acestor multe trenuri "monoschimbe" in plina aglomeratie de la orele de varf 16 si 17.. Din aceasta cauza, la schimbul 2 s-a recurs la lasarea in circulatie a unui troleibuz in plus doar pe linia 15 si scoaterea a doua trenuri de pe 19 (fata de cate erau inainte vorbesc) si a unuia de pe linia 16. Intrucat pe linia 16 dupa ora 17 nr de calatori sunt mai putini, s-a ajuns la concluzia ca sunt suficiente 3 troleeibuze. S-au scos toate troleibuzele in regim de Varfuri si s-a introdus doar un tren "monoschimb", pe toate cele 3 trasee pentru a circula de dimineata pana la apropiata finalizare a orelor de varf (pentru eliminarea varfurilor cu 2 schimburi), rezultand ce este astazi. Astfel ca s-a ajuns ca dupa ora 17 la L15 sa fie 4 trenuri, L16 - 3, L19 - 2.
Dar oricum cel de-al "patrulea" troleibuz "in plus" pe 15 iese din traseu la 18, cand "pericolul" s-a sfarsit.

#7
Postat 10 mai 2010 - 15:49
Pe linia 15 sunt 5 trenuri asa cum bine spunea si Visor. Din acestea 5, 2 sunt cu cate 3 schimburi, 2 sunt cu cate 2 schimburi, si ultimul ,trenul 5 cu un singur schimb, tura fiind de 9 ore de lucru.
#8
Postat 10 mai 2010 - 18:16
T1 (scurt) ~ 8+8 ore
T2 (lung) ~ 7+6+6 ore
T3 (scurt) ~ 7+6 ore
T4 (lung) ~ 6+7+6 ore
T5 (fara schimb) ~ 9 ore
#10
Postat 12 aprilie 2013 - 20:09
#11
Postat 12 aprilie 2013 - 21:19
#12
Postat 12 aprilie 2013 - 21:28
#13
Postat 12 aprilie 2013 - 22:23


Aceasta postare a fost editata de Vali: 12 aprilie 2013 - 22:25
#14
Postat 12 aprilie 2013 - 23:26

#15
Postat 13 aprilie 2013 - 00:02



Aceasta postare a fost editata de mile: 13 aprilie 2013 - 00:03
#17
Postat 11 iunie 2013 - 20:41
Asta am auzit la nivel de zvon.Daca cineva din cadrul RATT poate confirma acest lucru ar fi bine.
#18
Postat 12 iunie 2013 - 13:39
Devieri in circulatia troleibuzelor si a autobuzelor
Citeaza
Staţii liniile 15 şi 16:
- str. Traian Lalescu – Facultatea de Construcţii şi Arhitectură
- Podul Mitropolit Andrei Şaguna (în alveola utilizată de linia 19)
- bd. Ion C. Bratianu (în alveola pentru linia 19)
- str. Traian Grozavescu (Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara)
- Bd. Ion C. Bratianu (în alveola neutilizată în momentul de faţă)
- Bd. Regele Ferdinand I (după parcarea amenajată)
- str. Victor Babeş – Institutul de Sănătate Publică
Linia 19 de troleibuz se suspendă.
Eu inca nu inteleg cum o ia de pe Eminescu pe Loga si dupaia reintra in Ferdinand I.

Aceasta postare a fost editata de Bogdan14: 12 iunie 2013 - 13:39
#19
Postat 12 iunie 2013 - 14:35