
Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#482
Postat 16 ianuarie 2010 - 21:55

Deci sa presupunem ca #3742 numai poae fi reparat. Asta inseamna ca #3529 ar ramne descoperit. AAtunci probabil cei din depou ar hotara ca de exemplu sa il ataseze lui #3529 pe #3722, care este cu cablu. Probabil ar demonta router-ul de pe #3742, sau i-ar monta unul nou, ca sa poata circula impreuna cu #3529.
#483
Postat 16 ianuarie 2010 - 22:16
#484
Postat 16 ianuarie 2010 - 22:20
Sa inteleg atunci ca remorcile care se conecteaza cu cablu nu au router? Iar vagoanele motor ale acestora au? Banuiesc, ca altfel nu vad cum s-ar conecta la server RATT.
D-le Florin, ne puteti da explicatiile complete cu routerele? Ca le bajbaim aici fara sa elucidam totul

#485
Postat 16 ianuarie 2010 - 23:25
#486
Postat 16 ianuarie 2010 - 23:37
Florin.B RATT, la 16 Jan 2010, 23:25, a spus:
Unde anume sunt amplasate cele 2 routere pereche? In "cutia" din partea dreapta-spate si dreapta-fata a celor de vagoane (motor respectiv remorca)? Ca am vazut de multe ori usite deschise, si astfel ar putea fi vandalizate routerele.
Trebuie acel al doilea router in vagonul motor? Remorca nu ar putea comunica cu vagonul motor direct cu routerul din cabina vatmanului? Sau nu au legatura intre ele routerele?
Sa inteleg ca ultimele 5, neavand cablu intre cele 2 vagoane, au validatoarele care comunica cu routerul din vagonul respectiv, care la randul lui comunica cu routerul din cabina vatmanului si care transmite datele la serverul RATT? Deci nu mai sunt cabluri in tavan/bare etc. de la validatoare?
#487
Postat 17 ianuarie 2010 - 00:00

#488
Postat 17 ianuarie 2010 - 00:06
#489
Postat 17 ianuarie 2010 - 00:12

Ruterul din fata are cu totul alte setari.
#490
Postat 17 ianuarie 2010 - 00:19
#491
Postat 17 ianuarie 2010 - 10:22

#492
Postat 17 ianuarie 2010 - 11:02

Wegmann, la 17 Jan 2010, 00:19, a spus:
Pana acum nu am avut probleme cu ele.
#493
Postat 17 ianuarie 2010 - 11:09

#494
Postat 17 ianuarie 2010 - 14:20
Deci inseamna ca routerul 2 si 3 comunica wireless doar intre ele, iar cu validatoarele respectiv routerul 1 de la vatman prin cablu?
Si atunci in toate tramvaiele (inclusiv ultimele 5) exista cabluri prin bare?
#496
Postat 17 ianuarie 2010 - 17:12
#497
Postat 17 ianuarie 2010 - 17:28
#498
Postat 17 ianuarie 2010 - 18:01

#499
Postat 25 ianuarie 2010 - 13:03
Astazi era din nou cu 3529 pe linia 9
