STP Timișoara Forum: Un nou lot de Wegmann din Bremen - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009 Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#481 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2010 - 21:48

Cseh, n-am prea inteles ce ai vrut sa zici... :(
0

#482 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 ianuarie 2010 - 21:55

:( Scuze, mia culpa!


Deci sa presupunem ca #3742 numai poae fi reparat. Asta inseamna ca #3529 ar ramne descoperit. AAtunci probabil cei din depou ar hotara ca de exemplu sa il ataseze lui #3529 pe #3722, care este cu cablu. Probabil ar demonta router-ul de pe #3742, sau i-ar monta unul nou, ca sa poata circula impreuna cu #3529.
0

#483 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 ianuarie 2010 - 22:16

Ce n-am inteles eu pana acum - care e scopul acestui router? Sau altfel - care-s avantajele fata de sistemul clasic?
0

#484 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2010 - 22:20

Si remorcile au router? Sau au numa ceva cu care se conecteaza la routerul de pe vagonul motor?

Sa inteleg atunci ca remorcile care se conecteaza cu cablu nu au router? Iar vagoanele motor ale acestora au? Banuiesc, ca altfel nu vad cum s-ar conecta la server RATT.

D-le Florin, ne puteti da explicatiile complete cu routerele? Ca le bajbaim aici fara sa elucidam totul :(
0

#485 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 ianuarie 2010 - 23:25

Da. Cele cinci au cate 3 routere wireless: unul care transmite si preia datele la iesirea si intrarea in depou (montat in fata, in cabina vatmanului), unul in spatele vagonului motor si al treilea in remorca. Cele doua tin legatura intre vagonul motor si remorca si trebuie sa fie pereche. In rest, cele care au cablu intre vagoane, au un router wireless pentru comunicatia cu depoul si un switch la care sunt conectate toate validatoarele, dar si OBC-ul (e un switch cu 8 porturi).
0

#486 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 ianuarie 2010 - 23:37

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 Jan 2010, 23:25, a spus:

Da. Cele cinci au cate 3 routere wireless: unul care transmite si preia datele la iesirea si intrarea in depou (montat in fata, in cabina vatmanului), unul in spatele vagonului motor si al treilea in remorca. Cele doua tin legatura intre vagonul motor si remorca si trebuie sa fie pereche. In rest, cele care au cablu intre vagoane, au un router wireless pentru comunicatia cu depoul si un switch la care sunt conectate toate validatoarele, dar si OBC-ul (e un switch cu 8 porturi).


Unde anume sunt amplasate cele 2 routere pereche? In "cutia" din partea dreapta-spate si dreapta-fata a celor de vagoane (motor respectiv remorca)? Ca am vazut de multe ori usite deschise, si astfel ar putea fi vandalizate routerele.
Trebuie acel al doilea router in vagonul motor? Remorca nu ar putea comunica cu vagonul motor direct cu routerul din cabina vatmanului? Sau nu au legatura intre ele routerele?

Sa inteleg ca ultimele 5, neavand cablu intre cele 2 vagoane, au validatoarele care comunica cu routerul din vagonul respectiv, care la randul lui comunica cu routerul din cabina vatmanului si care transmite datele la serverul RATT? Deci nu mai sunt cabluri in tavan/bare etc. de la validatoare?
0

#487 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 00:00

Cred ca din schema asta se intelege cam tot ce trebuie. Cu rosu am reprezentat conexiunea cu fir.

Imagine postata
0

#488 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 ianuarie 2010 - 00:06

Ok, insa ramane o intrebare: Care e avantajul sa conectezi wireless un vagon motor cu remorca respectiva? Practic ai un router in fata care ar putea prelua intreaga comunicare wireless (cu centrala), daca ar exista o conexiune clasica (prin cablu).
0

#489 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 00:12

Am avut si avem in continuare probleme cu cablurile dintre vagoane. Probabil ca in viitor (mai ales ca garantia nu e vesnica :( )vom renunta la ele si vom aplica metoda asta pe toate trenurile.
Ruterul din fata are cu totul alte setari.
0

#490 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 ianuarie 2010 - 00:19

Ok, e o explicatie logica. Sa speram ca routerele vor fi mai fezabile decat cablurile.
0

#491 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 ianuarie 2010 - 10:22

Vor fi mai fezabile, dar si mai usor de "spart". Nu m-as mira ca intr-o zi sa vedem pe validatoare niste "obiective turistice" exact ca pe Infochiosc-urile lui Ontanu. :)
0

#492 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 11:02

Da, dar la 240x320 nu se vede asa bine. :) Treaba nu e asa simpla cum pare. Sunt greu de "spart". Software, ca hardware.... am mai avut cazuri.

Vezi postareaWegmann, la 17 Jan 2010, 00:19, a spus:

Ok, e o explicatie logica. Sa speram ca routerele vor fi mai fezabile decat cablurile.


Pana acum nu am avut probleme cu ele.
0

#493 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 11:09

Pe aceste 5 trenuri sosite in 2009 s-a folosit o tehnica noua pentru conectarea celor doua vagoane, conectarea necesara sistemului de taxare. S-a folosit tehnologia "fara fir" (wireless). Principiul folosit este exemplificat in imaginea de mai jos:

Imagine postata
0

#494 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 ianuarie 2010 - 14:20

Asta ziceam si eu, ca ar fi o idee mult mai buna ca toate routerele sa comunice wireless cu cel de la vatman.

Deci inseamna ca routerul 2 si 3 comunica wireless doar intre ele, iar cu validatoarele respectiv routerul 1 de la vatman prin cablu?

Si atunci in toate tramvaiele (inclusiv ultimele 5) exista cabluri prin bare?
0

#495 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 17 ianuarie 2010 - 15:02

Vezi postareaNDY, la 17 Jan 2010, 15:20, a spus:

Si atunci in toate tramvaiele (inclusiv ultimele 5) exista cabluri prin bare?

Dupa cum vezi in poza, si dupa cum ti-a explicat domnul Florin de vreo 5 ori DA !!! :)
0

#496 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 17:12

Validatoarele neavand modul WiFi e normal sa existe cabluri. Oricum era nevoie de ele pentru alimentarea cu 24V.
0

#497 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 17 ianuarie 2010 - 17:28

Daca routerele 2+3 tot prin GSM comunica, atunci nr.2 e cam inutil. Dar poate au implementat alta solutie.
0

#498 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 ianuarie 2010 - 18:01

Nici unul nu comunica prin GSM (OBC-ul face asta). Transmisia se face prin standardul WiFi. Nici unul nu e degeaba. :)
0

#499 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 25 ianuarie 2010 - 13:03

Chiar am vrut sa scriu ca l-au luat pe 3742 de langa alfa(din spatele lui 3478), doar ca am uitat.
Astazi era din nou cu 3529 pe linia 9 :lol:
0

#500 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 ianuarie 2010 - 13:51

Intr-un final a revenit la normal acest cuplu.
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi