STP Timișoara Forum: Un nou lot de Wegmann din Bremen - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009 Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#381 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 octombrie 2009 - 21:43

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 12 Oct 2009, 14:03, a spus:

Bun, voi sunteti pasionati, aveti tramvaie favorite, etc., dar pe majoritatea calatorilor nu ii intereseaza modelul de tramvai care vine in statie (multi nici nu stiu sa le deosebeasca sau nu vad diferentele dintre modele) ci frecventa si capacitatea de transport, functionarea incalzirii, etc.


Daca puteti afla o statistica a importanta liniilor (puncte importante, turistica, centrala, lungimi) si a nr. calatorilor de pe linii s-ar mai evita certuri in viitor pe seama acestui subiect. :lol:
0

#382 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 octombrie 2009 - 21:46

Da, cred ca pot. :lol:
0

#383 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 14 octombrie 2009 - 09:26

Distractiv a mai fost să citesc tot ce s-a scris aici despre repartiţia preferenţială a vagoanelor, chiar şi cu întârziere :lol: , ce să mai zic, sunt multe criterii ce se iau în considerare atunci când se face repartiţia vagoanelor pe linii (tehnice, resursa umană, etc.) aşa că cel mai bine îi lăsăm pe cei de la RATT să facă treaba asta. Acum dacă ne gândim că aceste vagoane au ajuns brusc din vest în est şi am reuşit să scoatem din circulaţie definitiv, într-un timp record un număr însemnat din aceste vagoane, să nu mai amintesc de "efortul susţinut" de a le "şifona" rând pe rând, parcă şi eu aş opta pentru o exploatare "mai puţin agresivă", din toate punctele de vedere. Pot să spun din experienţă că pe linia 4 e destul de greu să fi tot timpul "finuţ", dar tramvaiele trebuie să circule peste tot (unde pot) iar pe călatorul de rând nu prea îl interesează ce şi cum, din păcate mai tot timpul e oricum nemulţumit, aşa că mergem înainte...

Aceasta postare a fost editata de fan: 14 octombrie 2009 - 09:27

0

#384 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 octombrie 2009 - 17:33

#3543 insfarsit a primit afisaj... :lol:
0

#385 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 octombrie 2009 - 18:32

Lungimea liniilor de tramvai in kilometri:

linia 1 14,4
linia 2 15,65
linia 4 17,43
linia 5 15,53
linia 6 7,75 + 7,81
linia 7 8,45 + 8,5
linia 8 13,06
linia 9 11
linia 10 10,35

Deci, linia 4 este cea mai lunga.
0

#386 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 octombrie 2009 - 16:39

Lungimea liniilor este tur-retur sau numai tur?

Aceasta postare a fost editata de lorand: 15 octombrie 2009 - 16:39

0

#387 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 octombrie 2009 - 16:43

4 este tur-retur, iar 7 este intr-o singura directie.
0

#388 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 octombrie 2009 - 22:00

Da, la 6 si 7 inmultiti cu 2. :unsure: (avem 6a si b si 7a si b ) Am corectat si postul anterior.
0

#389 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 octombrie 2009 - 20:17

Vezi postareaNDY, la 10 Oct 2009, 21:52, a spus:

3547 e cel galben, nu? L-am vazut astazi pe linia lui 9, insa n-am vazut sa aiba vreo avarie... :ph34r:


Loviturile lui 3547 :huh: .
Imagine atasata: Fotografie0023.jpg Imagine atasata: Fotografie0024.jpg
0

#390 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 octombrie 2009 - 22:21

Si in prima poza, nu se vede cat de tare e intrata tabla inauntru...

Nu m-am referit deloc ca nu este buna poza, am spus doar ca este mult mai indoit decat in poza ( asta ca sa priceapa si cei mai grei de cap )

Aceasta postare a fost editata de alecs: 21 octombrie 2009 - 22:27

0

#391 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 octombrie 2009 - 13:17

Sa recunoastem ca viktor a exagerat nitel... <_< Avarie nu este asa serioasa fata de alte Wegmannuri.
0

#392 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 03 noiembrie 2009 - 20:38

Noutati in 3536.Lemnul arata bine, dar pacat ca nu l-au pus cum este la penultimul lot.Adica sa ramana ambele usi libere :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag246.jpg
  • Imagine atasata: Imag248.jpg
  • Imagine atasata: Imag247.jpg

0

#393 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 noiembrie 2009 - 21:22

Doamne :) . De ce au facut asa? Arata SUPER HORROR :wacko: :lol: . Ce ia apucat sa il faca in halul asta? Nu puteau sa il faca ca si pe celelalte? :huh:
0

#394 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 noiembrie 2009 - 21:35

Chiar astazi am reusit sa urc si eu in sfarsit si in 3536... :)

Si in loc sa vad intrarea vatmanului asa cum a "venit" din Germania, am vazut acel panou, care arata...foarte romanesc. Culoarea este anapoda, geamurile is puse numai ca sa fie, o rama de la cine stie ce ramasita cu o sticla in interior. Sincer, mi se pare o mare bataie de joc. Mai bine ar baga un ban in plus sa comande de la o firma specializata panouri mai profesionale si care sa arate toate la fel. Nu sa ai impresia ca urci intr-un tramvai asamblat din ramasite, ca Lego...si totusi, pentru siguranta vatmanului s-au montat acele panouri, nu?
0

#395 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 noiembrie 2009 - 22:31

Alecs, daca nu ai observat am dato rau in OFF-TOPIC. Ca sa sti si tu, acestea sunt vehicule noi si putea fi facute din fabrica cu cabina. Din moment ce acestea nu au fost facute asa, ele nu mai au voie sa fie modificate. Wegmann-urile sunt tramvaie vechi si nu mai intra in categoria celor noi. Tramvaiele moderne au cabina inchisa.
0

#396 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 noiembrie 2009 - 23:51

Vezi postareaNDY, la 3 Nov 2009, 21:35, a spus:

Mai bine ar baga un ban in plus sa comande de la o firma specializata panouri mai profesionale si care sa arate toate la fel. Nu sa ai impresia ca urci intr-un tramvai asamblat din ramasite, ca Lego...


Nu e ca Lego, caci Lego arata bine, si e colorat si frumos si curat. :)

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 04 noiembrie 2009 - 17:45
Motiv editare: Am sters ceea ce era in plus!

0

#397 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 noiembrie 2009 - 17:47

Asa, ca o paranteza...saptamanile trecute circula 3531 pe linia 8, si dintr-un motiv sau altul era full. Pot sa va spun ca in Balcescu era sa cada vreo 2 pe vatman (3531 n-avea atunci compartimentarea facuta), iar in Maria vatmanul de abia a iesit de la el si a coborat sa faca macazul... <_<
0

#398 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 noiembrie 2009 - 17:48

Vezi postareaviktor, la 3 Nov 2009, 22:31, a spus:

Alecs, daca nu ai observat am dato rau in OFF-TOPIC. Ca sa sti si tu, acestea sunt vehicule noi si putea fi facute din fabrica cu cabina. Din moment ce acestea nu au fost facute asa, ele nu mai au voie sa fie modificate. Wegmann-urile sunt tramvaie vechi si nu mai intra in categoria celor noi. Tramvaiele moderne au cabina inchisa.



Un pic aberezi! Nu este OFF-TOPIC inca...

Iar UE nu are nici o legatura cu asta. Daca vor maine inchid toate troleele si autobuzele. Insa chiar arata JALNIC! Si de ce?

Ca saraci vatmani racesc... <_< :lol: Numai interesant este ca nemtii nu aveau nici pe dracu, si ei deschideau ambele usi in fata.

Si alta chestie este ca au inchis asa, la cerinta vatmaniilor... Putea sa inchida ca si cele din ultimul lot, insa cum multi dintre vatmani nu au nimic in comun cu vatmania(2 lucruri complet paralele) , au alergie la calatori, deci vedem rezultatul...
0

#399 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 noiembrie 2009 - 19:05

Nici mie nu-mi plac cabinele improvizate, dar uite ca acum cu virusul asta nou (AH1N1) pica bine, protejandu-i pe vatmani (oarecum). <_<
0

#400 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 04 noiembrie 2009 - 21:11

Arata urat cum e facut si totusi tot nu reusesc sa gasesc un raspuns la intrebarea De ce a fost inchisa cabina asa?. Sper ca celelate nu vor abea inchisa cabina asa <_< :lol: .
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi