Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#361
Postat 11 octombrie 2009 - 20:56
Linistit s-ar putea baga Duwaguri pe 9, si pe 4 ar circula bine mersi Wegmannurile, fiind cea mai lunga, si cea ma folosita linie.
Dar la partea cu planificatul organizat, am tot avut probleme!
Si viktor te rog sa nu zici ca 9 e 100% renovat... (SI CE?)
#362
Postat 11 octombrie 2009 - 21:02

Daca nu ar fi fost DELOC Wegmann-uri pe 4 mai spuneam, dar asa nu ai ce comenta. Ceea ce spui tu si NDY se numeste DISCRIMINARE.
Si nu, nu zic ca linia 9 e modernizata, ca si daca nu era modernizata tot avea dreptul de a circula si pe ea Wegmann-uri.
SI CE? Pai asta e o chestie, ca nu toate liniile sunt modernizate.

#363
Postat 11 octombrie 2009 - 21:33

#364
Postat 11 octombrie 2009 - 22:27
viktor, la 11 Oct 2009, 22:02, a spus:

Si daca e discriminare, te rog sa spui cine a fost discriminat si pe ce criteriu. Sau cauta alt termen

Acum sa revenim la Wegmann.
#365
Postat 11 octombrie 2009 - 23:34
dAImon, la 11 Oct 2009, 23:27, a spus:
Si daca e discriminare, te rog sa spui cine a fost discriminat si pe ce criteriu. Sau cauta alt termen

Acum sa revenim la Wegmann.
Pardon, daimane, dar liniile aglomerate nu le vei rezolva veci cu vehicole mai mari, daca tot circula rar (destul incat sa se adune multa lume), pentru ca pt calator, intervalul de timp e mai important decat dimensiunea vehicolului, si punctul de vedere al calatorului ar trebui sa fie cel care primeaza.
Cred ca ar fi mai "ergonom" un trafic mai intens chit ca vehicolele sunt mici. Dar, in Timisoara, acest lucru ramane doar la stadiul de deziderat, din pacate.
#366
Postat 12 octombrie 2009 - 07:16
Ca stai tu dealungul liniei 9, asta nu inseamna ca trebuie sa ciecule Wegmann pe el. Si eu stau dealungul liniei 7 si nu am scris ca nu circula Wegmann si nu stiu ce.
Gandestete un pic realist!


#367
Postat 12 octombrie 2009 - 10:26
sorin_vd4ratt, la 12 Oct 2009, 00:34, a spus:
E drept ca masuram capacitatea de transport dupa produsul dintre numarul trenurilor si capacitatea lor. Dar avand in vedere ca la noi parcul de tramvaie deja a devenit cam stramt, si nu poate fi crescut numarul trenurilor, macar alea existente trebuie sa fie de mare capacitate. Aia ziceam.
#368
Postat 12 octombrie 2009 - 11:23
cseh_17, la 12 Oct 2009, 08:16, a spus:
Gandestete un pic realist!


De ce inseamna ca nu trebuie sa circule Wegmann pe linia 9? Si pe linia 7 au circulat,Wegmann-uri. Cel care circula cel mai des era 3546, asa ca nu ai ce comenta. Eu nu am zis ca pe linia 9 sa circule NUMAI Wegmann-uri. Am zis ca si acesta linie are dreptul la aceste tip de tramvaie, la fel cum si linia 8 are parte de acest timp de tramvai
Decocamdata gandesc foarte realist.
@dAImon Poate nu am gasit cuvatul potrivit, dar eu faceam referire la faptul ca si NDY si cseh_17 ziceau ca pe linia 4, ar trebui sa circule numai tramvaie Wegmann, iar pe restul numai Hanse,Düwag-uri si Rathgeber-uri. Mi se pare corect ca si alte linii sa aiba parte de acele tramvaie, cum si linia 43 are parte de autobuze Mercedes, s-au linia 42 are parte de autobuze Ikarus.
#369
Postat 12 octombrie 2009 - 13:03
#370
Postat 12 octombrie 2009 - 14:45
cseh_17, la 12 Oct 2009, 08:16, a spus:
Ca stai tu dealungul liniei 9, asta nu inseamna ca trebuie sa ciecule Wegmann pe el. Si eu stau dealungul liniei 7 si nu am scris ca nu circula Wegmann si nu stiu ce.
Gandestete un pic realist!


poate exact din cauza tipului de vagon incompatibil cu anumite stati ...... zic asta deoarece pe linia 5 nu ai sa vezi Wegmann-uri prea de curand .... pana ii refacuta
#371
Postat 12 octombrie 2009 - 15:03
Florin.B RATT, la 12 Oct 2009, 14:03, a spus:
Pasiune ,pasiune,dar totusi , capacitatea, si calitatea Wgmannului este superioara Hanselor(deaceea nu vedem Hanse pe 4). Nu zicea nimeni ca o linie sa fie deservita de un anumit tip de tramvai, insa ceamai frecventata linie este 4, cele mai multe tramvaie care au incalzire sunt Wegmann, si cea mai lunga linie este tot 4.
In concluzie zic, linia 4 ar merit mai degraba tramvaie Wegmann cu remorca, decat Duwaguri, dubluarticulate...

#372
Postat 12 octombrie 2009 - 15:19
Gresit, nu 4 are cel mai lung traseu

Explicami un lucru, care este problema ca pe 4 circula Düwag-uri?
#373
Postat 12 octombrie 2009 - 15:30
#374
Postat 12 octombrie 2009 - 17:49
#375
Postat 12 octombrie 2009 - 18:48
#376
Postat 12 octombrie 2009 - 19:07



Voi de sistemul international de unitati de masura nu ati auzit? Sau fizica era obtionala la voi in generala?
Unitatea de masura pentru lungime este metrul. Simbolul este: [m]. Mai multe detalii aici
P.S. Nu ma intereseaza care linie este mai lunga. Parerea mea (repet doar umila mea parere, atat) este ca mai important decat lungimea traseului este gradul sau de incarcare/utilizare. Si din acest punct de vedere parerea mea, in conditiile prezentate in paranteza de mai sus, este ca Linia 1 are cel mai ridicat grad de importanta dintre toate liniile de tramvai. Deserveste atat Gara de Est cat si Gara de Nord cu ocolirea centrului, lucru care nu se intampla cu linia 4, care are o buna parte din traseu (I.O.T. - A.E.M.) in care tramvaiele circula mai mereu goale.
#377
Postat 12 octombrie 2009 - 20:23
A13, la 12 Oct 2009, 20:07, a spus:



Voi de sistemul international de unitati de masura nu ati auzit? Sau fizica era obtionala la voi in generala?


Dupa ce a postat Dl. Florin, credeam ca o sa incetati cu "statisticile" astea si cu tramvaiele preferate... aici. Este topic dedicat acestui subiect...
#378
Postat 12 octombrie 2009 - 20:23

In primul rand, dorinta, sau intrebarea mea, a fost daca s-ar putea pune un singur vagon (deci unul singur) din cele noi aduse pe linia lui 4. Atat.
Nu am spus niciodata ca pe 4 TREBUIE sa circule doar Wegmann-uri. Am spus doar ca nu mi se pare normal ca din 6 tramvaie, 3 sa fie Duwaguri, intr-o zi normala de lucru (s-a intamplat sa fie si 2039 sau 2030 fara vagon).
Si, pe linia lui 9, din cate imi amintesc, au circulat destul de des 3519, 3517...plus ca din cele noi, nu numai 3547 a circulat pe aceasta linie (nu mai stiu exact care, parca si 3531).
Pe linia 4, in ultimul timp, Wegmann, circula doar 3553, 3539 si poate 3514 si 3510; cu restul, nu am idee ce s-a intamplat.
Cat despre linie si importanta, tind sa cred ca 4 este putin mai importanta decat 9, un mod obiectiv, fara sa fac nicio discriminare.
Asadar, nu se poate absolut deloc ca un astfel de vagon sa fie mutat in depoul 1, si deci, pe linia 4?
Aceasta postare a fost editata de NDY: 12 octombrie 2009 - 20:24
#379
Postat 12 octombrie 2009 - 20:32
Restul sunt in depoul Take Ionescu, probabil cu defectiuni, sau cine stie.