STP Timișoara Forum: Un nou lot de Wegmann din Bremen - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009 Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#361 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 octombrie 2009 - 20:56

Sunt de aceeasi ,parere cu tine!

Linistit s-ar putea baga Duwaguri pe 9, si pe 4 ar circula bine mersi Wegmannurile, fiind cea mai lunga, si cea ma folosita linie.

Dar la partea cu planificatul organizat, am tot avut probleme!

Si viktor te rog sa nu zici ca 9 e 100% renovat... (SI CE?)
0

#362 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 octombrie 2009 - 21:02

Si daca e cea mai folosita linie, asta inseama ca trebuie sa fie reidicata in slavi sau ce? ;) Si pe lina 4 pot circula Düwag-uri, ca doar nu o fi "REGINA" liniilor.
Daca nu ar fi fost DELOC Wegmann-uri pe 4 mai spuneam, dar asa nu ai ce comenta. Ceea ce spui tu si NDY se numeste DISCRIMINARE.
Si nu, nu zic ca linia 9 e modernizata, ca si daca nu era modernizata tot avea dreptul de a circula si pe ea Wegmann-uri.
SI CE? Pai asta e o chestie, ca nu toate liniile sunt modernizate. :)
0

#363 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 octombrie 2009 - 21:33

Dar totusi, cea legatura are asta, cu noul lot de wegmannuri ? ;)
0

#364 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 octombrie 2009 - 22:27

Vezi postareaviktor, la 11 Oct 2009, 22:02, a spus:

Si daca e cea mai folosita linie, asta inseama ca trebuie sa fie reidicata in slavi sau ce? :coolpics: Si pe lina 4 pot circula Düwag-uri, ca doar nu o fi "REGINA" liniilor.
Daca e folosita trebuie trenuri de mare capacitate, punct. Asa cum la autobuzul 33 ar fi necesare niste articulate, in loc sa circule pe 43 cu 10 oameni in ele. Tramvaiele Duewag is faine pe 3, pe 7 ... acolo unde nu sunt multi calatori.

Si daca e discriminare, te rog sa spui cine a fost discriminat si pe ce criteriu. Sau cauta alt termen :coolpics:

Acum sa revenim la Wegmann.
0

#365 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 octombrie 2009 - 23:34

Vezi postareadAImon, la 11 Oct 2009, 23:27, a spus:

Daca e folosita trebuie trenuri de mare capacitate, punct. Asa cum la autobuzul 33 ar fi necesare niste articulate, in loc sa circule pe 43 cu 10 oameni in ele. Tramvaiele Duewag is faine pe 3, pe 7 ... acolo unde nu sunt multi calatori.

Si daca e discriminare, te rog sa spui cine a fost discriminat si pe ce criteriu. Sau cauta alt termen :coolpics:

Acum sa revenim la Wegmann.


Pardon, daimane, dar liniile aglomerate nu le vei rezolva veci cu vehicole mai mari, daca tot circula rar (destul incat sa se adune multa lume), pentru ca pt calator, intervalul de timp e mai important decat dimensiunea vehicolului, si punctul de vedere al calatorului ar trebui sa fie cel care primeaza.
Cred ca ar fi mai "ergonom" un trafic mai intens chit ca vehicolele sunt mici. Dar, in Timisoara, acest lucru ramane doar la stadiul de deziderat, din pacate.
0

#366 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 octombrie 2009 - 07:16

viktor DISCRIMINARE??!


Ca stai tu dealungul liniei 9, asta nu inseamna ca trebuie sa ciecule Wegmann pe el. Si eu stau dealungul liniei 7 si nu am scris ca nu circula Wegmann si nu stiu ce.
Gandestete un pic realist! :coolpics: :coolpics:
0

#367 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 10:26

Vezi postareasorin_vd4ratt, la 12 Oct 2009, 00:34, a spus:

Pardon, daimane, dar liniile aglomerate nu le vei rezolva veci cu vehicole mai mari, daca tot circula rar (destul incat sa se adune multa lume), pentru ca pt calator, intervalul de timp e mai important decat dimensiunea vehicolului, si punctul de vedere al calatorului ar trebui sa fie cel care primeaza.


E drept ca masuram capacitatea de transport dupa produsul dintre numarul trenurilor si capacitatea lor. Dar avand in vedere ca la noi parcul de tramvaie deja a devenit cam stramt, si nu poate fi crescut numarul trenurilor, macar alea existente trebuie sa fie de mare capacitate. Aia ziceam.
0

#368 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 12 octombrie 2009 - 11:23

Vezi postareacseh_17, la 12 Oct 2009, 08:16, a spus:

Ca stai tu dealungul liniei 9, asta nu inseamna ca trebuie sa ciecule Wegmann pe el. Si eu stau dealungul liniei 7 si nu am scris ca nu circula Wegmann si nu stiu ce.
Gandestete un pic realist! :coolpics: :coolpics:


De ce inseamna ca nu trebuie sa circule Wegmann pe linia 9? Si pe linia 7 au circulat,Wegmann-uri. Cel care circula cel mai des era 3546, asa ca nu ai ce comenta. Eu nu am zis ca pe linia 9 sa circule NUMAI Wegmann-uri. Am zis ca si acesta linie are dreptul la aceste tip de tramvaie, la fel cum si linia 8 are parte de acest timp de tramvai
Decocamdata gandesc foarte realist.

@dAImon Poate nu am gasit cuvatul potrivit, dar eu faceam referire la faptul ca si NDY si cseh_17 ziceau ca pe linia 4, ar trebui sa circule numai tramvaie Wegmann, iar pe restul numai Hanse,Düwag-uri si Rathgeber-uri. Mi se pare corect ca si alte linii sa aiba parte de acele tramvaie, cum si linia 43 are parte de autobuze Mercedes, s-au linia 42 are parte de autobuze Ikarus.
0

#369 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 octombrie 2009 - 13:03

Bun, voi sunteti pasionati, aveti tramvaie favorite, etc., dar pe majoritatea calatorilor nu ii intereseaza modelul de tramvai care vine in statie (multi nici nu stiu sa le deosebeasca sau nu vad diferentele dintre modele) ci frecventa si capacitatea de transport, functionarea incalzirii, etc.
0

#370 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 14:45

Vezi postareacseh_17, la 12 Oct 2009, 08:16, a spus:

viktor DISCRIMINARE??!


Ca stai tu dealungul liniei 9, asta nu inseamna ca trebuie sa ciecule Wegmann pe el. Si eu stau dealungul liniei 7 si nu am scris ca nu circula Wegmann si nu stiu ce.
Gandestete un pic realist! :coolpics: :coolpics:


poate exact din cauza tipului de vagon incompatibil cu anumite stati ...... zic asta deoarece pe linia 5 nu ai sa vezi Wegmann-uri prea de curand .... pana ii refacuta
0

#371 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 octombrie 2009 - 15:03

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 12 Oct 2009, 14:03, a spus:

Bun, voi sunteti pasionati, aveti tramvaie favorite, etc., dar pe majoritatea calatorilor nu ii intereseaza modelul de tramvai care vine in statie (multi nici nu stiu sa le deosebeasca sau nu vad diferentele dintre modele) ci frecventa si capacitatea de transport, functionarea incalzirii, etc.



Pasiune ,pasiune,dar totusi , capacitatea, si calitatea Wgmannului este superioara Hanselor(deaceea nu vedem Hanse pe 4). Nu zicea nimeni ca o linie sa fie deservita de un anumit tip de tramvai, insa ceamai frecventata linie este 4, cele mai multe tramvaie care au incalzire sunt Wegmann, si cea mai lunga linie este tot 4.
In concluzie zic, linia 4 ar merit mai degraba tramvaie Wegmann cu remorca, decat Duwaguri, dubluarticulate... :coolpics:
0

#372 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 12 octombrie 2009 - 15:19

Acum nu mai vezi, pentru ca au fost mutate la depoul 2, dar daca nu erau mutate mai mult ca sigur, ai fi vazut zilnic Hanse si pe 4.
Gresit, nu 4 are cel mai lung traseu :coolpics: , ci 7. Deci cei de pe 4 sa stea ca baronii, iar resutul sa "crape" de frig. Ai o conceptie foarte interesanta.
Explicami un lucru, care este problema ca pe 4 circula Düwag-uri?
0

#373 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 15:30

Cine are nevoie de wegamanuri, 4 poate sa fie exclusiv deservita si de rathgeber, sunt la fel de mari, vara sunt si mai bine ventilate (pacat doar ca iarna sunt neincalzite), ce mare branza cu wegamnurile, sa nu mai fie granituri cu un vagon aia e problema nu ca sunt wegman sau hansa. Linia 4 era, as putea spune perfecta inainte de vacanta, acum e ca si celelalte, numai intervalul vad ca se mai respecta.
0

#374 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 17:49

Aici va contrazic pe toti 4 are linia cea mai lung in sensul ca linia insemnand iot ciocanul si retur,4 are vreo 12 doar dus pe cand 7 are 18 statii de toate
0

#375 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 12 octombrie 2009 - 18:48

Daca e sa te uiti la pe statii, pe harta linia 4 are 21 de stati si dus si intors, iar linia 7 pe sensul par are tot 21, iar pe sensul impar 23.
0

#376 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 19:07

Doamne, cate mai suporta tastatura. Auzi chestie, sa masori linia cale in numarul de statii. :coolpics: :coolpics: :)
Voi de sistemul international de unitati de masura nu ati auzit? Sau fizica era obtionala la voi in generala?

Unitatea de masura pentru lungime este metrul. Simbolul este: [m]. Mai multe detalii aici

P.S. Nu ma intereseaza care linie este mai lunga. Parerea mea (repet doar umila mea parere, atat) este ca mai important decat lungimea traseului este gradul sau de incarcare/utilizare. Si din acest punct de vedere parerea mea, in conditiile prezentate in paranteza de mai sus, este ca Linia 1 are cel mai ridicat grad de importanta dintre toate liniile de tramvai. Deserveste atat Gara de Est cat si Gara de Nord cu ocolirea centrului, lucru care nu se intampla cu linia 4, care are o buna parte din traseu (I.O.T. - A.E.M.) in care tramvaiele circula mai mereu goale.
0

#377 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 12 octombrie 2009 - 20:23

Vezi postareaA13, la 12 Oct 2009, 20:07, a spus:

Doamne, cate mai suporta tastatura. Auzi chestie, sa masori linia cale in numarul de statii. :coolpics: :coolpics: :)
Voi de sistemul international de unitati de masura nu ati auzit? Sau fizica era obtionala la voi in generala?


:rad_masa: :rad_masa:

Dupa ce a postat Dl. Florin, credeam ca o sa incetati cu "statisticile" astea si cu tramvaiele preferate... aici. Este topic dedicat acestui subiect...
0

#378 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 octombrie 2009 - 20:23

Sa clarific putin ce am zis, ca vad ca nu s-a prea inteles. :coolpics:

In primul rand, dorinta, sau intrebarea mea, a fost daca s-ar putea pune un singur vagon (deci unul singur) din cele noi aduse pe linia lui 4. Atat.

Nu am spus niciodata ca pe 4 TREBUIE sa circule doar Wegmann-uri. Am spus doar ca nu mi se pare normal ca din 6 tramvaie, 3 sa fie Duwaguri, intr-o zi normala de lucru (s-a intamplat sa fie si 2039 sau 2030 fara vagon).

Si, pe linia lui 9, din cate imi amintesc, au circulat destul de des 3519, 3517...plus ca din cele noi, nu numai 3547 a circulat pe aceasta linie (nu mai stiu exact care, parca si 3531).
Pe linia 4, in ultimul timp, Wegmann, circula doar 3553, 3539 si poate 3514 si 3510; cu restul, nu am idee ce s-a intamplat.

Cat despre linie si importanta, tind sa cred ca 4 este putin mai importanta decat 9, un mod obiectiv, fara sa fac nicio discriminare.

Asadar, nu se poate absolut deloc ca un astfel de vagon sa fie mutat in depoul 1, si deci, pe linia 4?

Aceasta postare a fost editata de NDY: 12 octombrie 2009 - 20:24

0

#379 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 12 octombrie 2009 - 20:32

Uite ca sa nu zici ca is al naibi si cu asta am inchieiat discutia(sper) 3517 apartinea unui vatman care circula numai pe linia 9, caruia acum ii apartine 3547. 3519, a circula destul de rar pe 9, in cel mai des caz il vedeai pe 8. 3531 a circulat o singura data pe 9. Cam pe aproape fiecare linie deobicei exista 1 s-au2 Wegmann-uri. De exemplu pe 8 ar trebui sa fie 3531 si 3519, pe 9 3547 si 3529. Din pacate nu e asa.
Restul sunt in depoul Take Ionescu, probabil cu defectiuni, sau cine stie.
0

#380 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 12 octombrie 2009 - 20:54

Si 3519, 3517, 3546, si multe altele stau acum in depou...
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi