Aceasta postare a fost editata de brioti: 20 aprilie 2015 - 22:55
Soferi autobuz
#381
Postat 20 aprilie 2015 - 22:55
#382
Postat 20 aprilie 2015 - 22:58

#383
Postat 29 mai 2015 - 20:47
Nu stiu exact cum e cu aceste curse convetie insa ma gandesc ca cei care folosesc aceste servicii nu pot cere soferului sa opreasca masina unde vor ei,

Aceasta postare a fost editata de Bobby: 29 mai 2015 - 20:49
#384
Postat 30 mai 2015 - 09:20
Aceasta anomalie exista de ani de zile si nimeni "autorizat" nu cauta s-o rezolve cumva...
#385
Postat 30 mai 2015 - 11:56

#386
Postat 30 mai 2015 - 16:40
Asta-i teoria. In practica insa nu se intampla conform "regulamentului"...
Opresc conventiile in statiile RATT fara "mari" probleme...
In urma cu doua luni aprox., soferul de pe conventia mea a fost amendat deoarece a fost oprit in statia de pe Resitei cu Carol I, sens catre gara, impreuna cu un Super Impozer iar Expresul 1 care era in spatele lor a ramas pe sinele de tramvai. S-a nimerit sa fie o masina a politiei in spatele expresului care a vazut ce s-a intamplat si ca atare soferul meu a fost amendat. Banuiesc ca si cel de la Super Impozer....
Ca o prima masura, din partea firmei "s-a desfiintat" acea statie (oprire) timp de vreo doua saptamani ca apoi sa opreasca din nou (neoficial) insa mult mai in fata, catre pod, incurcandu-i pe cei care vor sa intre in dreapta catre autogara...
Din aceste motive zic ca ar trebui purtate discutii intre primarie si firmele care apeleaza la conventii si lamurite lucrurile pentru totdeauna...si facute intr-un cadru legal...
#387
Postat 30 mai 2015 - 19:31
mile, la 30 mai 2015 - 09:20, a spus:
Aceasta anomalie exista de ani de zile si nimeni "autorizat" nu cauta s-o rezolve cumva...
Ma indoiesc ca un sofer al RATT ce circula cu masina pe o cursa conventie sa fie amendat ca a oprit intr-o statie RATT... In cazul celorlate firme e evident ca masina nu e a RATT deci politia se poate lega de soferi...
Aceasta postare a fost editata de Bobby: 30 mai 2015 - 19:31
#388
Postat 30 mai 2015 - 22:12
#389
Postat 31 mai 2015 - 02:32
mile, la 30 mai 2015 - 16:40, a spus:
Asta-i teoria. In practica insa nu se intampla conform "regulamentului"...
Opresc conventiile in statiile RATT fara "mari" probleme...
In urma cu doua luni aprox., soferul de pe conventia mea a fost amendat deoarece a fost oprit in statia de pe Resitei cu Carol I, sens catre gara, impreuna cu un Super Impozer iar Expresul 1 care era in spatele lor a ramas pe sinele de tramvai. S-a nimerit sa fie o masina a politiei in spatele expresului care a vazut ce s-a intamplat si ca atare soferul meu a fost amendat. Banuiesc ca si cel de la Super Impozer....
Ca o prima masura, din partea firmei "s-a desfiintat" acea statie (oprire) timp de vreo doua saptamani ca apoi sa opreasca din nou (neoficial) insa mult mai in fata, catre pod, incurcandu-i pe cei care vor sa intre in dreapta catre autogara...
Din aceste motive zic ca ar trebui purtate discutii intre primarie si firmele care apeleaza la conventii si lamurite lucrurile pentru totdeauna...si facute intr-un cadru legal...(Scuze ca intervin .... GRAD)
#390
Postat 31 mai 2015 - 10:43
#391
Postat 01 iunie 2015 - 09:35
#392
Postat 01 iunie 2015 - 09:45

#393
Postat 01 iunie 2015 - 10:23
Citeaza
Da, corect. Mi-aduc aminte ca au fost ceva probleme si discutii in urma cu peste 2 ani cand s-a inchis circulatia pe la Termal (din cauza pasajului), trebuiau obtinute aprobari pe noi trasee, respectiv pe Babes-Eroilor, pentru cursele conventii care veneau dinspre Calea Sagului pentru Padurea Verde. "Calatorii" erau nemultumiti pentru ca timpii de strecurare pe noile trasee erau mult mariti iar soferul n-avea voie sa se abata de la traseul stabilit de comisiile mai sus mentionate...
Probabil ca in zilele urmatoare se va reveni cu aprobarile pe vechiul traseu, cu avantajul trecerii prin (noul) pasaj...
#394
Postat 01 iunie 2015 - 16:16
Florin.B RATT, la 01 iunie 2015 - 09:45, a spus:

Parca exista un contract intre Primarie/RATT si o firma de publicitate, care are obligatia sa intretina aceste statii...

#395
Postat 01 iunie 2015 - 17:34

#396
Postat 04 iulie 2015 - 12:30
Țiganii și-au luat-o în cap. Ei tratează atât autobuzele, cât și pe șoferi, de parcă ar fi proprietatea lor personală.
Toți puradeii solicită oprirea între stații, unde li se năzare lor. Fac ture cu autobuzul, din pură plăcere, zbierând și alergând prin mtc. Urlă, deschid geamurile când funcționează clima, își bat joc de șoferi, îi înjură. Niște lepre de 6 - 8 ani, nespălate și cu mucii pe piept.
Noi nu le putem răspunde, că le sar în ajutor părinții. Poate nu i-ați auzit pe țigani când se apucă de zbierat și de amenințat.
Suntem nevoiți să îndurăm o seamă de umilințe din partea lor, de parcă am fi ultimii oameni.
Să mai precizez că niciun etnic întunecat din zonă nu validează bilet sau abonament?
Când urcă în mtc câte un clan, s-a terminat. Cărucioare cu copii urlători sau cu fier vechi, o mulțime de pirande gălăgioase, bărbații cu berea-n mână, toți transpirați și împuțiți.
Ăsta să fie transportul în comun european și civilizat?
Să facă bine RATT să le trimită controlorii pe cap, pe liniile E8 și 22. Dar nu doar o zi sau două. Ci, până se liniștesc.
Pentru că nu am găsit un topic dedicat liniei 29, îmi zic aici oful.
Oi fi eu mai prost decât alții, de nu pot pricepe motivul pt care ghirodanii ies din casă cu 20 - 25 de minute mai devreme, doar pt a face "roata" cu autobuzul până la "cruce" și înapoi.
Dacă ar urca în autobuz în sensul spre oraș, n-ar face mai mult de 4 sau 5 minute până la stația de coborâre.
Cred că eu sunt ăla prost, mai ales dacă luăm în calcul și faptul că sunt șofer.
Aici nu ține basmul cu "Nu știam când vine cursa". Toți localnicii știu pe de rost graficul, chiar dacă tabelul lipsește.
#397
Postat 04 iulie 2015 - 13:41
#399
Postat 05 iulie 2015 - 08:09
In cazul controlorilor este o mica problema. Am intalnit acum un an sau doi control in tramvai. Evident, un om al strazii care mirosea a alcool nu a fost controlat. O batrana l-a rugat pe controlor sa il dea pe boschetar jos din tramvai. Ce credeti ca a facut controlorul? L-a trimis pe acel om al strazii in spatele tramvaiului, ca nu are ce sa ii faca altceva. Inteleg ca unora li se face mila de cei fara adapost si care pazesc doar alcoolul, dar mie nu imi convine sa platesc bilet si sa stau in mirosul ala. Eu tot traiesc cu speranta ca vom scapa de boschetarii si de tiganii care calatoresc pe gratis cu MTC-ul si care creeaza disconfort celor care platesc biletele.
#400
Postat 05 iulie 2015 - 08:12
Apropo, cele articulate de pe E8 nu au camere in dotare? Sau le au asa degeaba?
Altfel, si tramvaiele modernizate vor fi dotate cu camere in mod inutil daca nimeni nu se va uita la inregistrari in cazuri de distrugere sau alte abateri in tramvaie...