STP Timișoara Forum: Soferi autobuz - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Soferi autobuz Evaluare topic: -----

#301 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 ianuarie 2015 - 12:23

Vezi postareaemilut, la 21 ianuarie 2015 - 12:45, a spus:



Eu unul nu discut despre bun simt si alte obiceiuri, fiindca treburile astea variaza prea mult.

Simplu: daca gerul de afara este o problema (fara variatiuni, este sau nu este) - atunci conducerea regiei sa isi aiba in vedere proprii soferi si sa dispuna ca in perioadele cu temperaturi sub 0 grade sa nu se deschida deloc usa 1. Se pun afise MARI pe toate autobuzele, se anunta schimbarea in presa, samd.

Personal m-am saturat de autobuze care opresc la 10-30m de statie, lasand majoritatea calatorilor sa se inghesuie la usile 3 sau 4 in functie de cate are autobuzul. Pai parca fix urcarea trebuia sa se faca strict pe usa 1, deci ... ?
4

#302 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 ianuarie 2015 - 01:51

Fără a atinge vreun subiect (temă) anume, iată ce le propun tuturor cârcotașilor la adresa personalului de bord angajat al RATT.
- Să țină cont de faptul că suntem plătiți pentru a deservi unitățile pe care le conducem, dar că nu suntem în același timp servitorii nimănui.
- Să ridice pretenții abia în momentul în care TOȚI călătorii vor înțelege că nu au doar drepturi, ci și îndatoriri.
- Să folosească pentru urcare - coborâre ușile indicate prin autocolantele aplicate pe mtc-uri.
- Să păstreze curățenia în mtc-uri.
- Să păstreze LINIȘTEA în mtc-uri.
- Să nu consume alimente și/sau băuturi de niciun fel în mtc-uri.
- Să nu vorbească la telefoanele mobile în mtc-uri.
- Să nu comită niciun fel de act sau gest care ar putea afecta capacitatea de concentrare a conducătorului mtc-ului.
- Să nu pună muzică de niciun fel, folosind diverse gadget-uri, în mtc.
- Să nu îi solicite șoferului informații sau să îl interpeleze în timpul mersului.
- Să nu obtureze câmpul vizual al șoferului, prin staționarea în spațiul din dreapa acestuia.
- Atunci când călătoresc însoțiți de copii mici despre care știu că pot avea ieșiri zgomotoase puternice și neașteptate, să ocupe locuri aflate cât mai în spatele vehicolului.
Toate cerințele de mai sus nu constituie pretenții absurde pe care noi am avea "tupeul" de a le impune, ci normele elementare de civism, de care fiecare dintre domniile voastre ar trebui să fie conștient.
Abia după ce veți fi îndeplinit aceste minime manifestări ale călătorului civilizat, puteți ridica piatra și arunca cu acuze.
Vă asigur că toate aceste "revendicări" nu sunt inventate de mine. Ele se regăsesc în regulamentele și legislația tuturor companiilor de transport în comun din Europa.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 ianuarie 2015 - 02:09

5

#303 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 ianuarie 2015 - 02:07

total de acord! mai ales cu vorbitul la telefon si vorbitul in general - nu suport nici sa trebuiasca eu sa vorbesc la telefon dar nici sa trebuiasca sa ii ascult eu pe altii ce discutii au ei.

dar din pacate cand te gandesti la cand vor fi indeplinite criteriile astea.... asta e un alt fel de a spune "niciodata" :)
1

#304 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 ianuarie 2015 - 11:47

Vezi postareaemilut, la 28 ianuarie 2015 - 01:51, a spus:

Fără a atinge vreun subiect (temă) anume, iată ce le propun tuturor cârcotașilor la adresa personalului de bord angajat al RATT.
- Să țină cont de faptul că suntem plătiți pentru a deservi unitățile pe care le conducem, dar că nu suntem în același timp servitorii nimănui.
- Să ridice pretenții abia în momentul în care TOȚI călătorii vor înțelege că nu au doar drepturi, ci și îndatoriri.
- Să folosească pentru urcare - coborâre ușile indicate prin autocolantele aplicate pe mtc-uri. - Cred ca am specificat cu totii, si ne-am inteles, ca ai putea sa te aflii in acest moment in cel mai civilizat oras din Germania, sau Suedia, sau eu stiu unde, daca ai circula cu programul RATT, nu ai putea respecta aceasta regula. TU ca RATT, ofera-mi un orar decent, ca sa nu ma inghesui ca si sardelele, si apoi EU calatorul, iti voi respecta autocolantele cu urcare/coborare.
- Să păstreze curățenia în mtc-uri. - aici sunt perfect deacord, din ce am observat, tineretul cuprins intre 8-18 ani este cel mai periculos la acest capitul, chiar si aici in DE.
- Să păstreze LINIȘTEA în mtc-uri.
- Să nu consume alimente și/sau băuturi de niciun fel în mtc-uri.
- Să nu vorbească la telefoanele mobile în mtc-uri. - Asta este relativa, si nu ti-o poate impune nimeni, mai ales cand ai semiture mai mari de 30 min+. Tine de bunul simt al fiecaruia.
- Să nu comită niciun fel de act sau gest care ar putea afecta capacitatea de concentrare a conducătorului mtc-ului. - Aparent soferii nostrii sunt afectati si de simple buzz-eruri, SAS-uri si mai stiu eu ce. Presupun ca simpla existenta a calatorului in sine, este un factor de stres. Atat timp cat transporti oameni de toate felurile, trebuie sa iti ridici putin granitele stresului.
- Să nu pună muzică de niciun fel, folosind diverse gadget-uri, în mtc. - singura obligatie pe care o poti impune, este sa foloseasca casti, desi si acelea la un volum ridicat, deranjeaza. Sa nu asculte muzica DELOC, nu poti impune nimanui!
- Să nu îi solicite șoferului informații sau să îl interpeleze în timpul mersului. - aici sunt din nou impotriva. Atata timp cat tu ca si soferi, nu imi pui la dispozitie functiile audio-vizuale ale sistemului SAS de care dispune autobuzul (in cazurile in care dispune, am tot dreptul sa ma duc la tine, in orice moment al calatoriei, si sa te intreb despre statia sau traseul autobuzului.
- Să nu obtureze câmpul vizual al șoferului, prin staționarea în spațiul din dreapa acestuia.
- Atunci când călătoresc însoțiți de copii mici despre care știu că pot avea ieșiri zgomotoase puternice și neașteptate, să ocupe locuri aflate cât mai în spatele vehicolului. - aici iar nu sunt de acrod In 100% din MTC-urile NORMALE cu low-floor, urcarea caruciarelor, si persoanelor cu handicap, se face pe usa 2. Chiar acolo se gaseste si locul rezervat pentru carucioare. Ba mai mult in unele autobuze (depinde de model) scaunul rezervat mamicilor, este mult mai infata. Deci inghesuire in spate, este complet gresita! :nono:
Toate cerințele de mai sus nu constituie pretenții absurde pe care noi am avea "tupeul" de a le impune, ci normele elementare de civism, de care fiecare dintre domniile voastre ar trebui să fie conștient.
Abia după ce veți fi îndeplinit aceste minime manifestări ale călătorului civilizat, puteți ridica piatra și arunca cu acuze.
Vă asigur că toate aceste "revendicări" nu sunt inventate de mine. Ele se regăsesc în regulamentele și legislația tuturor companiilor de transport în comun din Europa.




Ma simnt oarecum provocat sa-ti raspund la acest mesaj! Sorry! Am adaugat cu culoare raspunul in dreptul fiecarei idei:
3

#305 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 28 ianuarie 2015 - 23:02

- Atunci când călătoresc însoțiți de copii mici despre care știu că pot avea ieșiri zgomotoase puternice și neașteptate, să ocupe locuri aflate cât mai în spatele vehicolului. - aici iar nu sunt de acrod In 100% din MTC-urile NORMALE cu low-floor, urcarea caruciarelor, si persoanelor cu handicap, se face pe usa 2. Chiar acolo se gaseste si locul rezervat pentru carucioare. Ba mai mult in unele autobuze (depinde de model) scaunul rezervat mamicilor, este mult mai infata. Deci inghesuire in spate, este complet gresita
!!
Si aici ce sa inteleg domnu cseh_17 ? Ca tu nu ai avea nimic impotriva daca autobuzele ar avea in fata la usa 1 locul de carucior si toate femeile urca acolo cu copii care tipa cate o tura intreaga si poate sunt copii cu carucioare la fiecare tura ? Ai fii in stare sa conduci si sa te concentrezi la drum ? 8-9 ture ?

- Să folosească pentru urcare - coborâre ușile indicate prin autocolantele aplicate pe mtc-uri. - Cred ca am specificat cu totii, si ne-am inteles, ca ai putea sa te aflii in acest moment in cel mai civilizat oras din Germania, sau Suedia, sau eu stiu unde, daca ai circula cu programul RATT, nu ai putea respecta aceasta regula. TU ca RATT, ofera-mi un orar decent, ca sa nu ma inghesui ca si sardelele, si apoi EU calatorul, iti voi respecta autocolantele cu urcare/coborare.
11
Tu ca RATT............aici trebuie sa vorbesti cu persoanele care fac graficele de circulatie si care au impresia ca niciodata nu circula lume cu autobuzul iar autobuzul foloseste REDBULL in loc de motorina. Soferul respecta graficul cum poate !!! Oare cati dintre cei care scriu aici pe forum au fost in audienta la domnul director general GOIA sa se planga de conditiile RATT-ului ??? Si daca au fost care au fost raspunsurile primite ????
Si inca ceva graficele de circulatie sau facut pe traseu cu masina mica la o ora in care probabil nu era circulatie intensa. Ca la noi la timisoara e acelas trafic in orice perioada a zilei..........
Eu as sugera altceva : urcati-va intrun autobuz, troleibuz, tramvai la un capat si porniti cronometrul iar la celalat capat opritil, mergeti la sofer si vedeti daca minutele de pe cronometru coincid cu minutele date in graficul de circulatie.

- Să nu îi solicite șoferului informații sau să îl interpeleze în timpul mersului. - aici sunt din nou impotriva. Atata timp cat tu ca si soferi, nu imi pui la dispozitie functiile audio-vizuale ale sistemului SAS de care dispune autobuzul (in cazurile in care dispune, am tot dreptul sa ma duc la tine, in orice moment al calatoriei, si sa te intreb despre statia sau traseul autobuzului.

Orice distragere a atentiei in timpul mersului poate provoca un accident. Emilut are dreptate. Intrebi soferul in statie sau la capatul liniei informatiile dorite.


Cseh_17 as vrea odata sa fii in locul soferului de autobuz , troleibuz in timisoara si sa faci un tren de 10 ore si de multe ori fara pauza de masa din cauza graficului, circulatiei, orasului, macar odata in viata ta si apoi sa vad ce comentarii ai mai face aici pe forum, stii cum era emisunea aia pe discovery in care prezentatorul era "angajat" pe o zii intrun anumit loc de munca si facea si el ce faceau restu pe acolo.

Nu atac pe nimeni, nu am nimic cu nimeni, dar toata lumea crede ca soferul este sclav si trebuie biciuit in timpul programului de lucru.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 28 ianuarie 2015 - 23:34

0

#306 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 ianuarie 2015 - 00:25

1. Autobuzele au fost proiectate de oameni cu cap, cu oameni care in urma unor studii au conceput un vehicul. Daca datorita low-floor-ului urcarea cu caruciorul este facilitata doar pe usa din mijloc, nu vad unde este problema? A ca noi traim in secolul XX si inca avem 55 de MTC-uri "noi" cu scari, e alta mancare de peste.

2. Cand am spus: "TU ca si RATT", vorbeam metaforic, si desigur nu faceam referire la emilut direct. Sunt de parere ca murdaria trebuie curatata din interior, si nu din exterior. Daca tu ca si sofer nu accepti orice kkt ce se incearca a ti se baga sub nas, poate vei ridica odata si odata un semn de intrebare. Dar daca vei sta si vei astepta ca(,) calatorul batjocorit sa faca acest lucru, vei trage o teapa mare! Intr-un fel sau altul amandoi depindeti de existenta transportului in comun. Tu ca sa iti castigi salariul, el pentru a ajunge din punctul A in punctul B. Problema este ca pana la urma calatorul are solutia mai usoara, si alternativa mai comoda. Este adevarul trist! Si ca sa evitam controversele. NU SUSTIN SUB NICI O FORMA, NICI O FORMA DE BATJOCURA SAU NESIMTIRE FATA DE SOFERII RATT! Tot ce spun este ca atat timp cat platesc, si primesc nimic... Nimic voi acorda.

3. Competenta psihica a soferului este ar trebuii sa fie un factor important. Daca pe tine (sau oricine altceva) de deranjeaza plansul unui copil timp de x minute pe semitura, inseamna ca nu esti capabil! Sorry! Asta este adevarul. Si nu fi absurd. 10 ore pe zi nu iti va plange nici un copil, si chiar daca prin absurd s-ar intampla una ca asta, s-ar intampla odata la 10 ani. Si culmea, cu totii (voi soferii) sariti peste a oferii explicatii logice la nefunctionarea SAS-ului... De ce?

4. Rico! Eu, si multi alti colegi de forum ne-am plimbat cu MTC-urile (chiar si cu tine si emilut), si stim cam cu ce se mananca aceasta meserie. Am avut ocazia si personal sa vad situatii iesite din comun, rezolvate cu mai multa sau putina competenta. Asta insa nu imi schimba parerea. Legat de invitatia ta de a conduce, crede-ma ca pasiunea te paote face uneori sa faci chestii neobisnuite. Cu toate aceste NU va vad compentent sa fac asta timp de X ore pe zi, desi imi palce sa conduc. Drept urmare, nu stau in calea nimanui, mai ales in cea a calatorului. Imi caut un job, unde voi face ceva, la ce sunt competent si abt!
-1

#307 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 ianuarie 2015 - 01:23

Nu am pomenit de cărucioare, rampe sau low-floor.
Ci doar de sperietura pe care o trag atunci când DIN SENIN (pe fondul unei liniști relative) un copil îmi zbiară la ureche cu peste 100 de decibeli.
Nu am nimic cu copiii. Am crescut și eu unul. Am însă cu părinții inconștienți și lipsiți de cea mai elementară noțiune de bun simț. Că de logică, nici pomeneală.
Așa-i că nu te-ai gândit la reacția pur umană (reflexul) a șoferului pus într-o asemenea situație? Că poate provoca un accident din această cauză?
Ai habar de condițiile în care trebuie să-și desfășoare activitatea (conform legii și normativelor în vigoare) șoferul care transportă persoane?
Spuneai ceva despre "competența psihică"!!! Păi, un șofer care este pasiv, care nu are reflexe condiționate, nu este un șofer bun, și pică automat examenul psihologic.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 29 ianuarie 2015 - 01:35

1

#308 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 29 ianuarie 2015 - 23:40

Domnul Emilut fumati?noi calatori nu fumam in mtc pe cand VOI soferi fumati la volanul lor.Deci nu mai pot cu noi avem indatoriri.Ce indatoriri?Sa fac bilet si cam atat...restul tine de simtul civic care ce nu tine de obligatie ci de morala.
-2

#309 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 ianuarie 2015 - 08:54

Restul indatoririlor sunt codificate prin hotarari de consiliu local. Spre exemplu aceea de a nu manca in MTC, sau de a nu cersi. Discutia interesanta incepe cand discutam despre chestii care nu sunt codificate in vreo HCL.
0

#310 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 ianuarie 2015 - 14:46

si daca fumeaza ce? el petrece acolo 10 ore pe zi, nu 0.5 ore (maxim posibil) ca tine

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 31 ianuarie 2015 - 14:49

-4

#311 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 31 ianuarie 2015 - 18:19

Pai hai sa fumam toti...ca, cam toti petrecem 0,5 din timp...nimeni nu se plimba cu autobuzul cu orele
1

#312 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 ianuarie 2015 - 19:36

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 31 ianuarie 2015 - 14:46, a spus:

si daca fumeaza ce? el petrece acolo 10 ore pe zi, nu 0.5 ore (maxim posibil) ca tine



Si asta e o scuza? Ar putea sa petreaca si 24 de ore! Fumatul este un viciu/placere, si nu o necesitate.

Si vorba aia, daca el are voie, avem voie si noi... Sau?
1

#313 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 ianuarie 2015 - 20:08

Pai, pe un sofer fumator, probabil nu l-ar deranja ca cineva fumeaza, doar pe ceilalti calatori, care iti vor sari in cap. :)
0

#314 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 ianuarie 2015 - 21:36

@ brioti & Cseh
De ce deturnați subiectul, aducându-l pe teritoriul care vă convine?
Am pomenit eu ceva despre fumat și fumători? De ce nu răspundeți punctual la problemele pe care le-am ridicat???
Atunci când mă veți surprinde fumând la volan, puteți să mă faceți în toate felurile. Până atunci, mai respirați, băieți.
Cum rămâne cu deturnarea atenției șoferului de la ceea ce trebuie să facă, prin multe și diferite metode?

Aceasta postare a fost editata de emilut: 31 ianuarie 2015 - 21:36

1

#315 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 31 ianuarie 2015 - 22:08

Cand o sa ma vezi pe mine sau cei care sunt cu mine vorbind tare langa un sofer poti sa imi atragi atentia'Deocamdata nici un sofer nu am auzit vorbind sau strigand mai incet va rog sau nu mai vorbiti asa tare,in schimb cand i am zis unui sofer' nu mai fumati in mtc ca nu aveti voi... mi a zis......nu pot reproduce,si nu mai fi subiectiv...te rog emilut...noi nu stim cati dintre colegii tai fumeaza sau daca.Dar tu sti si totusi ii susti.Tu fumezi?Consider ca nu am schimbat subiectul....acum vreau sa nu il schimbi nici tu.Cati nu fumati?
0

#316 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 ianuarie 2015 - 23:03

nu stiam ca soferia pe autobuz este ceva rezervat numai pt nefumatori si neviciati dar in fine...
si faza cu fumatul si facutul altor vicii la capete e cam expirata pt cat de bine sunt facute graficele si cat de in concordanta sunt cu ce se intampla pe teren... nici pauzele de masa care vorba aia... inseamna 15 minute minim... de stat la capat... nu se mai pot lua din cauza intarzierilor
1

#317 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 01 februarie 2015 - 00:03

Vezi postareaweg_mann4ratt, la 31 ianuarie 2015 - 23:03, a spus:

cat de bine sunt facute graficele si cat de in concordanta sunt cu ce se intampla pe teren... nici pauzele de masa care vorba aia... inseamna 15 minute minim... de stat la capat... nu se mai pot lua din cauza intarzierilor


Exact ce vroiam sa adaug si eu dar weg_mann4ratt a pus punctul pe I.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 01 februarie 2015 - 00:06

1

#318 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 februarie 2015 - 13:02

Pai aici este dafapt problema. In loc sa va luati de sefii vostrii: "Ba nene, in aceste conditii circula tu, nu poti manca, nu-ti poti face nevoiele, etc..."

Va luati de calatori, ca e mai usor...

@emilut Cred ca am raspuns (cel putin am incercat) la majoritatea punctelor ridicate de tine, si le-am si argumentat mai mult sau mai putin.
3

#319 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 februarie 2015 - 12:10

Vezi postareacseh_17, la 01 februarie 2015 - 13:02, a spus:

Pai aici este dafapt problema. In loc sa va luati de sefii vostrii: "Ba nene, in aceste conditii circula tu, nu poti manca, nu-ti poti face nevoiele, etc..."Va luati de calatori, ca e mai usor...

Și eu, care credeam că e taman invers, prostul de mine. Vrei să punem în balanță cazurile în care s-au luat șoferii de călători versus călătorii de șoferi? Cred că raportul ar fi înmiit superior aplicând cea de-a doua variantă.
0

#320 Useril este offline   bata 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 31 ianuarie 10

Postat 03 februarie 2015 - 17:04

Citez " nu stiam ca soferia pe autobuz este ceva rezervat numai pt nefumatori si neviciati dar in fine.." Si cam la ce categorie incadrezi faptul ca azi dimineata nu a venit un MTC si AM INTIRZIAT la lucru.Cit despre fumat:si eu sint fumator si la lucru la mine nu se fumeaza si din cauza asta nu am vazut nici un coleg mort ,niciunul care sa plece din firma din cauza asta,dar probabil ca la RATT exista si se aplica alte legil si nu cea nationala care interzice fumatul .Si mai o intrebare:ce ar fi daca si trenurile ar avea pauza 15 min. la fiecare ora sa fumeze mecaniul de locomotiva??

Aceasta postare a fost editata de bata: 03 februarie 2015 - 17:04

0

Arata acest topic


  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi