Accesare WEB
#1
Postat 21 martie 2008 - 17:21
#2
Postat 21 martie 2008 - 17:30
#3
Postat 21 martie 2008 - 17:47
Ciup a spus:
E de la sine inteles ca scopul e informarea calatorilor.
Vizualizand in timp real circulatia vehiculelor poti sa cobori la timp in statie sau poti sa-ti planifici ruta pe traseul cel mai putin aglomerat. Si sa nu scapam din vedere raspandirea tot mai larga a accesului la Internet prin telefonul mobil, care poate permite accesul la informatii si in timpul calatoriei (de exemplu despre linia in care vei face transbordarea).
Posibilitatile sunt aproape nelimitate, totul e sa ai acces la informatie.
#4
Postat 21 martie 2008 - 18:02
#5
Postat 21 martie 2008 - 18:34
Problema este daca se va oferi si acces public la ea. Cred ca intarzieri intre pozitia afisata si cea reala de ordinul a 5 - 10 secunde pot fi considerate acceptabile.
#6
Postat 21 martie 2008 - 23:23
#7
Postat 23 martie 2008 - 12:13
Si sincer faza aia cu anuntarea timpului de asteptare care a functionat o perioada la statia de la posta mare a fost foarte utila si benefica. Stiai cu o aproximatie cit mai ai de asteptat (daca poti fuma o tigara sau minca o inghetata sau nu )sau daca iti este mai util s-o iei pe jos :twisted:
#8
Postat 23 martie 2008 - 12:26
#9
Postat 24 martie 2008 - 12:54
Cu un sistem digital global, costurile RATT ar scadea, transparenta si utilitatea ar creste. i.e. v-ati gandit la plata ticketelor prin sms?
Ciup: 'fenomenul de lagg' ar fi infim. Ar fi asemanator cu transmisia orei exacte (actualizarea orei pe comp. marja de eroare este neglijabila).
#10
Postat 24 martie 2008 - 14:07
#11
Postat 24 martie 2008 - 15:08
orice schimbare implica o campanie de educare a publicului (mai tin minte ce speriate erau babutzele cand nu se deschideau usile automat, la tramvaiele noi nemtesti , ca sa numai vorbim de butonul de 'oprire in statie' care pana la urma a fost "demisionat"). Pe tema asta as critica puternic RATT-ul. Nu-si educa publicul si chiar unii angajati ar avea nevoie de instruire suplimentara (vezi casierele, dar deja divaghez, scuze)
#12
Postat 25 martie 2008 - 07:44
Malaxa a spus:
Oooo, da ... pentru asta ar trebui un subiect separat ...
#13
Postat 27 martie 2008 - 21:59
#14
Postat 27 martie 2008 - 22:11
#16
Postat 28 martie 2008 - 22:38
#17
Postat 28 martie 2008 - 22:42
#18
Postat 04 ianuarie 2009 - 23:36
Cum va fi posibil sa vezi intervalul de astptare in statia de transbordare si evitarea problemei " vai, am scapat autobuzul"
Ai de mers sa schimbi 2 linii sa zicem. In Posta Mare se face transbordarea. Trimiti SMS cu textul: "Tr 5 Grig Alexandrescu*Tr6, Posta Mare" In acest caz primesti un sms de genul: Tr 5 #156 ora 11.20 Gr Alexandrescu;ora 11.25 Posta Mare * Tr 6 # 124 ora 11.28 Posta Mare
unde 156 si 124 sunt numerele de parc ale tramvaielor.
Insa ce te faci daca primesti smsul de genul: Tr 5 #156 ora 11.20 Gr Alexandrescu;ora 11.25 Posta Mare * Tr 6 # 124 ora 11.25 Posta Mare
Acum vine rezolvarea. Trimiti sms cu textul "asteptare #124" Astfel pe acelasi monitor care il utilizeaza calatorii vatmanul vede ca apare un mesaj ca un calator a dat mesaj de asteptare. Astfel calatorul gaseste tramvaiul in statie asteptandu-l. Regula de stingere a afisajului va fi automat la 1 minut dupa ce a plecat tr 5 in cazul nostru.
Astfel se elimina si posibilitatea retinerii in statie de unii farsori. O data ce vatmanul primeste permisiunea poate pleca.
Ca tot intreba cineva la ce poate fi folosit ce-l de-al 3-lea rand de la panou. Am spus deja. Cel de-al 3-lea rand poate fi folosit de catre soferi/vatmani
Astfel daca sistemul a primit sms de la calator afisaza mesajul "Asteptare calator" Iar la un minut dupa ce pleaca tramvaiul anterior, afisaja mesajul "Permisiune plecare"
Ce parere aveti?
#19
Postat 05 ianuarie 2009 - 23:25
#20
Postat 06 ianuarie 2009 - 00:03