
Trasee metropolitane Infiintare linii noi
#81
Postat 03 iulie 2009 - 16:43

#82
Postat 03 iulie 2009 - 18:42
Imi amintesc ca un bilet de autocar Timisoara-Deta m-a costat 7 lei cu Atlassibul, iar Deta (tot pe calea ferata) e la 42 kilometri distanta. Something doesn't add up.
#83
Postat 03 iulie 2009 - 19:22

#84
Postat 03 iulie 2009 - 19:24
Cred ca RATT va avea un succes mai mare decat CFR, mai ales ca sunt 6 trenuri personale dus/ 6 intors. Banuiesc ca RATT va avea mai multe curse...
O problema ar mai fi ca la CFR se cam merge cu "nasul" pana la Remeta (dar nici cu controlorii RATT nu mi-e "rusine").
#85
Postat 03 iulie 2009 - 20:07
todoran13, la 3 Jul 2009, 19:24, a spus:
Depinde cand si unde trebuie sa ajungi. Statiile metropolitane ale RATT nu-s neaparat "ultracentrale". Si cat timp aceste linii n-au nici o legatura cu transportul public, trenul ramane o concurenta serioasa. Majoritatea oricum is navetisti.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 03 iulie 2009 - 20:15
#86
Postat 03 iulie 2009 - 20:36
todoran13, la 3 Jul 2009, 20:24, a spus:
Cred ca RATT va avea un succes mai mare decat CFR, mai ales ca sunt 6 trenuri personale dus/ 6 intors. Banuiesc ca RATT va avea mai multe curse...
O problema ar mai fi ca la CFR se cam merge cu "nasul" pana la Remeta (dar nici cu controlorii RATT nu mi-e "rusine").
RATT are curse din ora-n ora. Si biletul se achizitioneaza momenta la urcare (deci nimeni nu merge fara bilet), iar urtelior vor fi controale pe fecare cursa.
#87
Postat 11 iulie 2009 - 20:01
#88
Postat 11 iulie 2009 - 20:05
#89
Postat 11 iulie 2009 - 20:07
#90
Postat 11 iulie 2009 - 21:30
Dr2005, la 11 Jul 2009, 21:07, a spus:
Degeaba, poate sa vina. Calatorul isi face abonament la ce companie doreste si unde i se pare mai ieftin.
Graficele dintre cele doua companii vor fi stabilite astfel incat sa nu coincida, nu cred ca Atlasibul sa riste modificand dupa voia lor fara acord si sa circule cum vor zilnic...
#91
Postat 11 iulie 2009 - 21:35
#92
Postat 11 iulie 2009 - 22:36
#93
Postat 11 iulie 2009 - 23:24
- nu-i lasa sa schimbe orarul, sau daca-i lasa, schimba si orarul autobuzelor M
- controale dese si amenzi in caz de nerespectare a orarului

#94
Postat 12 iulie 2009 - 08:33
Pe aici, noi nuavem aproape nimic cu ATLASSIB-u, ci cu AUTOTIM-u(o parte mai mica a lor)...
Cei de la AUTOTIM, au cateva puncte negre la CJT, deoarece anul trecut au fost scosi de pe 6 rute care duc in diferite locatii(6 destinatii, care acum 4 ani, au fost luate de la alti operatori, prin jocuri necurate)... Au facut ei ceva... Oricum stiu sigur, ca multi soferi, circulau fara acte in regula, si nu dadeau bilet. Erau zile cand cereau cat nu le era rusine, iar prostimea punea botu... in loc sa mearga cu trenu...
Acum ca la cele 6 trasee 4 au fost preluate de vechii operatori, iar la restul de 2 a crescut considerabil numarul calatorilor CFR!
#95
Postat 12 iulie 2009 - 16:14
#96
Postat 19 iulie 2009 - 10:13
Eu inca astept da vad ca astept degeaba ca sa se introduca in zona Braila-Galati linia 102B Apollo (Braila)-Parc CFR (Galati) Sau ca liniile de autobuz care ajung in Micro 19 sa fie prelungite pana la Apollo in Braila.
#97
Postat 19 iulie 2009 - 10:49
Cardurile de teste, precum si cele de angajat nu permit calatoria gratuita pe traseele metropolitane. Nici alte tipuri de gratuitati nu sunt recunoscute pe aceste trasee.
Informatia provine de la seful centrului de vanzari.
#98
Postat 19 iulie 2009 - 12:16

#99
Postat 30 iulie 2009 - 10:26
Aceasta linie face legatura intre Timisoara si Giarmata Vii.
#100
Postat 30 iulie 2009 - 10:56