STP Timișoara Forum: Trasee metropolitane - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

Trasee metropolitane Infiintare linii noi

#81 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 iulie 2009 - 16:43

Din surse neoficiale am auzit ca un bilet Timisoara-Remetea e la privat 8 lei (transport cu autocar). :coolspeak:
0

#82 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iulie 2009 - 18:42

Pe calea ferata sunt 13 kilometri pana la Remetea Mare.

Imi amintesc ca un bilet de autocar Timisoara-Deta m-a costat 7 lei cu Atlassibul, iar Deta (tot pe calea ferata) e la 42 kilometri distanta. Something doesn't add up.
0

#83 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 iulie 2009 - 19:22

Sincer nu inteleg unde bati, cu calea ferata. Vrei sa zici ca e mai ieftin cutranu, sau? <_<
0

#84 Useril este offline   todoran13 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 28 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iulie 2009 - 19:24

La tren un bilet pana in Remetea costa 2.7 lei conform infofer.ro, iar un abonament costa 56.70 lei. Elevii si studentii au reducere 50% la tarife.

Cred ca RATT va avea un succes mai mare decat CFR, mai ales ca sunt 6 trenuri personale dus/ 6 intors. Banuiesc ca RATT va avea mai multe curse...

O problema ar mai fi ca la CFR se cam merge cu "nasul" pana la Remeta (dar nici cu controlorii RATT nu mi-e "rusine").
0

#85 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 03 iulie 2009 - 20:07

Vezi postareatodoran13, la 3 Jul 2009, 19:24, a spus:

Cred ca RATT va avea un succes mai mare decat CFR, mai ales ca sunt 6 trenuri personale dus/ 6 intors. Banuiesc ca RATT va avea mai multe curse...


Depinde cand si unde trebuie sa ajungi. Statiile metropolitane ale RATT nu-s neaparat "ultracentrale". Si cat timp aceste linii n-au nici o legatura cu transportul public, trenul ramane o concurenta serioasa. Majoritatea oricum is navetisti.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 03 iulie 2009 - 20:15

0

#86 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 iulie 2009 - 20:36

Vezi postareatodoran13, la 3 Jul 2009, 20:24, a spus:

La tren un bilet pana in Remetea costa 2.7 lei conform infofer.ro, iar un abonament costa 56.70 lei. Elevii si studentii au reducere 50% la tarife.

Cred ca RATT va avea un succes mai mare decat CFR, mai ales ca sunt 6 trenuri personale dus/ 6 intors. Banuiesc ca RATT va avea mai multe curse...

O problema ar mai fi ca la CFR se cam merge cu "nasul" pana la Remeta (dar nici cu controlorii RATT nu mi-e "rusine").



RATT are curse din ora-n ora. Si biletul se achizitioneaza momenta la urcare (deci nimeni nu merge fara bilet), iar urtelior vor fi controale pe fecare cursa.
0

#87 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 iulie 2009 - 20:01

Atlassibul o să lupte cu toate armele disponibile şi toate pilele pe care le are (şi are muuulte). O să se lase cu procese lungi şi scumpe. Aşa au făcut la Târgovişte unde Transport Public a îndrăznit să opereze un traseu care ieşea cu 2 km din oraş (şi pe care opera de vreo 25 de ani)... până la urmă singura soluţie a fost ca satul respectiv să fie integrat în Târgovişte şi s-a rezolvat problema.
0

#88 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 iulie 2009 - 20:05

Si ce ar putea Atlassib-ul sa faca in acest caz? Ce isi bat ei capul pentru un traseu scurt, cand ei fac cel mai mult curse nationale si internationale.
0

#89 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 iulie 2009 - 20:07

O fi traseul scurt, dar e profitabil. Să fiţi convinţi că o să ia măsuri, începând cu procese şi terminând cu blocarea autobuzelor RATT, modificarea graficelor (ceea ce e ilegal, acestea se stabilesc de către CJ) astfel încât autobuzele lor să vină cu 1 min înaintea celor ale RATT. Atlassib a operat maxi-taxi în Bucureşti... şi numai aşa făceau.
0

#90 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 iulie 2009 - 21:30

Vezi postareaDr2005, la 11 Jul 2009, 21:07, a spus:

[...] astfel încât autobuzele lor să vină cu 1 min înaintea celor ale RATT. [..]


Degeaba, poate sa vina. Calatorul isi face abonament la ce companie doreste si unde i se pare mai ieftin.
Graficele dintre cele doua companii vor fi stabilite astfel incat sa nu coincida, nu cred ca Atlasibul sa riste modificand dupa voia lor fara acord si sa circule cum vor zilnic...
0

#91 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 iulie 2009 - 21:35

Doar sa nu puna Atlassibul un tarif mai mic decat cel al ratt.
0

#92 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 iulie 2009 - 22:36

Dacă o să vină autobuzele Atlassibului mai repede călătorul nu o să-şi mai facă deloc abonament, ci o să ia ce vine primul. S-a demonstrat asta peste tot pe unde dubele vin cu 1 minut înaintea autobuzelor... călătorii urcă în dube (câte 30-40 de oi odată) că dubarii mergi cu 90 la oră în localitate şi ajung mai repede. Dacă Atlassib pune nişte Schumaheri pe autobuzele lor, să vezi cum o să ia toţi clienţii.
0

#93 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 iulie 2009 - 23:24

Din cate stiu, Soc. Met. de Transp. este in "curtea" CJT, aceiasi care reglementeaza si orarul de transport. Daca nu-i coruptie pe-acolo, problema Atlassib poate fi transata frumos in doua etape:

- nu-i lasa sa schimbe orarul, sau daca-i lasa, schimba si orarul autobuzelor M
- controale dese si amenzi in caz de nerespectare a orarului :lol:
0

#94 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 iulie 2009 - 08:33

Dr2005,

Pe aici, noi nuavem aproape nimic cu ATLASSIB-u, ci cu AUTOTIM-u(o parte mai mica a lor)...

Cei de la AUTOTIM, au cateva puncte negre la CJT, deoarece anul trecut au fost scosi de pe 6 rute care duc in diferite locatii(6 destinatii, care acum 4 ani, au fost luate de la alti operatori, prin jocuri necurate)... Au facut ei ceva... Oricum stiu sigur, ca multi soferi, circulau fara acte in regula, si nu dadeau bilet. Erau zile cand cereau cat nu le era rusine, iar prostimea punea botu... in loc sa mearga cu trenu...

Acum ca la cele 6 trasee 4 au fost preluate de vechii operatori, iar la restul de 2 a crescut considerabil numarul calatorilor CFR!
0

#95 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 iulie 2009 - 16:14

Nici noi la Bucureşti nu am avut treabă cu Atlassibul, ci cu Autogara Internaţională Rahova (AIR), tot o parte a lor. Ce-i drept dubele erau detaşate de undeva de la ,,centru" (aveau numere de Sibiu... de atlfel, acum 2 ani am văzut şi prin Timişoara autobuze cu număr de Sibiu detaşate la Autotim), dar erau exploatate de AIR şi garate în autobaza AIR.
0

#96 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 19 iulie 2009 - 10:13

Oau! Bravo! Asa vreau. Imi place ca Timisoara sa devina metropola. Urmatorul pas e ca localitatile deservite de linii M sa fie incluse in TM, sa devina cartiere ale Timisoarei.
Eu inca astept da vad ca astept degeaba ca sa se introduca in zona Braila-Galati linia 102B Apollo (Braila)-Parc CFR (Galati) Sau ca liniile de autobuz care ajung in Micro 19 sa fie prelungite pana la Apollo in Braila.
0

#97 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 iulie 2009 - 10:49

Pun aici o informatie solicitata de mai multi colegi de forum:

Cardurile de teste, precum si cele de angajat nu permit calatoria gratuita pe traseele metropolitane. Nici alte tipuri de gratuitati nu sunt recunoscute pe aceste trasee.
Informatia provine de la seful centrului de vanzari.
0

#98 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 iulie 2009 - 12:16

E pacat, dar pentru ca orice calator este egal in fata liniilor M, aceste trasee vor aduce un surplus in bugetul regiei. :)
0

#99 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2009 - 10:26

De la 1 august avem o noua linie metropolitana: M35

Aceasta linie face legatura intre Timisoara si Giarmata Vii.
0

#100 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 30 iulie 2009 - 10:56

Va opri si in Dumbravita, ca tot e in drum, sau inca nu se cunosc detaliile?
0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi