Trasee metropolitane Infiintare linii noi
#61
Postat 09 iunie 2009 - 19:54
#63
Postat 09 iunie 2009 - 22:44

#64
Postat 10 iunie 2009 - 06:49

#65 Guest_zofei.2006_*
Postat 11 iunie 2009 - 17:35
#66
Postat 11 iunie 2009 - 17:59
#67
Postat 14 iunie 2009 - 16:02
zofei.2006, la 11 Jun 2009, 18:35, a spus:
Parca am citit pe undeva ca de la 1 iulie se va inaugura linia spre Remetea Mare.
Aceasta postare a fost editata de todoran13: 14 iunie 2009 - 16:09
#68
Postat 14 iunie 2009 - 20:44
#69
Postat 14 iunie 2009 - 20:53
Am vazut impreuna cu cseh_17 ce bataie de cap au dispecerii de la garaj de unde se pleaca M22. Multi calatori nu-si dau seama de existenta M22 barat-ului si ca multe curse merg doar pan la P-ta Ghe. Domasnean si nu pan la Banatim. Mai bine se faceau toate placarile de la P-ta Ghe. Domasnean.
Mi se parea comica faza cu luarea pasagerilor din incinta garajului, la iesirea autobuzelor din garaj, la semafor.

#70
Postat 15 iunie 2009 - 09:45
#71
Postat 15 iunie 2009 - 12:42
#72
Postat 15 iunie 2009 - 14:37
#73
Postat 15 iunie 2009 - 15:54
#74
Postat 15 iunie 2009 - 18:39

#75
Postat 15 iunie 2009 - 18:46
#76
Postat 15 iunie 2009 - 19:23

#77
Postat 15 iunie 2009 - 19:32

#78
Postat 20 iunie 2009 - 09:43
Citeaza
3 curse reduse pe traseul Sânnicolau Mare – Cenad şi 10 curse reduse pe Timişoara - Moşniţa Nouă - Moşniţa Veche
“Propunerile de modificare a programului de transport sunt următoarele: a) Traseul nr. 11 Sânnicolau Mare-Cenad – operatorul de transport SC NM GABRIELA SRL solicită reducerea unui număr de 3 curse. Reducerea numărului de curse se datorează faptului că numărul de călători transportaţi prin servicii prin curse regulate speciale au crescut în detrimentul serviciilor de transport prin curse regulate. B ) Traseul nr. 42 „Timişoara-Moşniţa Nouă-Moşniţa Veche” – operatorul de transport rutier SC Vitalite Trans Alga SRL a solicitat reducerea a 10 curse din graficul de circulaţie, pe motivul lipsei rentabilităţii”, se arată în proiectul de hotrâre postat ps pagina de internet a Consiliului Judeţean Timiş
Ma mira doar ca nu renunta complet la cursa de Mosnita. Cine mai circula cu particularul de cand exista linia metropolitana?
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 20 iunie 2009 - 09:43
#79
Postat 03 iulie 2009 - 10:38
Scade numărul curselor de autobuz ale operatorilor privaţi către Moşniţa. Consilierii judeţeni au aprobat o hotărâre prin care a fost acceptată scăderea numărului de curse operate către zona periurbană.
Cursele metropolitane al RATT modifică programul de transport judeţean
Societatea Vitalite Trans Alga a solicitat aprobarea reducerii cu 10 curse a graficului de circulaţie a transportului operat pe ruta Timişoara – Moşniţa Nouă – Moşniţa Veche. Motivaţia oferită pentru scăderea drastică a numărului de curse pe ceea ce este traseul nr. 42 în Programul de Transport Judeţean este legată de lipsa de rentabilitate.
Deşi în hotărârea luată de CJT nu se specifică, cel mai probabil operatorul respectiv a cerut scăderea frecvenţei datorită introducerii liniei de transport metropolitan, operată de regia de transport a primăriei timişorene, pe direcţia Timişoara – Moşniţa Nouă – Urseni – Moşniţa Veche. Aceasta a devenit funcţională la jumătatea lunii iunie şi este deja apreciată de călătorii din cele trei localităţi din jurul Timişoarei.
Nu cunoaştem tarifele practicate de operatorul privat, cert este că preţul unui bilet de o călătorie pe transportul metropolitan este de doi lei, cel al unui abonament pe jumătate de lună de 35 de lei iar cel pentru o lună de 66 de lei.
tion.ro
#80
Postat 03 iulie 2009 - 11:55
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 03 iulie 2009 - 11:56