STP Timișoara Forum: AC-ul in autobuze - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (21 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

AC-ul in autobuze Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#321 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 10 iulie 2013 - 12:36

Da a mai ramas si e pusa deoparte special pentru tine
1

#322 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 iulie 2013 - 12:46

Vezi postareavioletblood, la 09 iulie 2013 - 22:14, a spus:

A mai rămas ceva motorină de pus în bidoane?



Mesajul tau e cu atat mai aiurea cu cat ar trebui sa stii, ca din G-uri cel putin, nu se mai poate trage cu furtunul... :rolleyes:
0

#323 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 10 iulie 2013 - 19:59

Vezi postareavioletblood, la 09 iulie 2013 - 22:14, a spus:

A mai rămas ceva motorină de pus în bidoane?




Tare asta cu bidonul :rad_masa:.

Doar asa ca sa stii pe ziua respectiva seara schimbul meu a bagat motorina in plus cu vreo 20 de litri fata de consumul normat, litri respectivi la sfarsit de luna tot noi soferii o platim din buzunarul nostru.



0

#324 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2013 - 20:16

2.2 l/h consuma motorul de pe un G la relanti ?
0

#325 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2013 - 20:43

Rezonabil. Cel de Logan, varianta MPI, consuma 0,7l/h. (bun, diesel-ul are o turatie de relanti mai mica, fata de acesta)
0

#326 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2013 - 20:44

Si 1.6L benzina al meu consuma 0.9-1l/h iar cu ac sare de 1.2. Deci e chiar ok consumul :coolspeak:
0

#327 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iulie 2013 - 22:19

De asta am intrebat ca nu e motor micut ca si marime... :coolspeak:
Avand in vedere cati cmc are, eficienta e foarte buna....
0

#328 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 iulie 2013 - 23:40

Vezi postareaRaoul94, la 10 iulie 2013 - 20:44, a spus:

Si 1.6L benzina al meu consuma 0.9-1l/h iar cu ac sare de 1.2. Deci e chiar ok consumul :coolspeak:

MPI este varianta Otto (pe benzina). DCI este cel diesel. Am testat cu interfata cuplata pe OBD, motor de 1.4 si motor de 1.6; consumul este 0,7l/h in ambele cazuri. Daca iti consuma 0,9 ai o problema... :D
0

#329 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 11 iulie 2013 - 17:59

Vezi postareaBobby, la 10 iulie 2013 - 20:16, a spus:

2.2 l/h consuma motorul de pe un G la relanti ?
2,2 l/h era deoarece clima deja era pornita de la 10 dimineata si era racoare in autobuz. Dupa masa la schimbu 2 cand se iese din garaj si sunt 50 de grade in autobuz de la soare, consuma pana la 4,5 l/h pana ajunge temperatura din interior la 24 de grade.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 11 iulie 2013 - 18:00

0

#330 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2013 - 18:50

Clar, asta e normal. Antrenarea compresorului climei + alternatorul care genereaza curentul pentru toate ventilatoarele (evaporatoare si condensoare), nu e gluma.
0

#331 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 iulie 2013 - 22:57

Si eu am interfata OBD cu mufa ELM327 via bluetooth, motorul nu are nici o problema, te asigur :eusa_think:
0

#332 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 iulie 2013 - 23:05

Motorul nu, dar ai asteptat sa se incalzeasca, ca motorasul pas-cu-pas sa inchida complect canalul din corpul clapeta? 0,9l/h este totusi mult. (zic eu)
Cat indica softul ca ar fi turatia la relanti?
Ai un soft mai sofisticat (de exemplu DDT2000) sau doar o aplicatie pentru telefon?
0

#333 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 iulie 2013 - 23:25

Aia vroiam sa zic, cred ca testele le-am facut cand era mai rece afara si motorul nu era incalzit complet. Era testat cu aplicatie pe android si am si soft de laptop doar ca nu aveam BT la laptop.
0

#334 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 21 mai 2014 - 17:48

Astazi dupa 3 zile de calduri intense in autobuz sa decis pornirea CLIMEI ! Doamne ajuta ! Vroiam de maine sa merg in slapi, maiou si slipi. Imagine postata
Nimeni nu realizeaza ca de fapt la cele 22 de grade afara in autobuz sunt cu cel putin +5 grade mai mult si pe masura ce temperatura creste afara, creste si in autobuz.
Sa fim bucurosi ca mai avem CLIMA si o mai putem folosii.Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 21 mai 2014 - 18:03

0

#335 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 mai 2014 - 18:40

Din cate am inteles, nu iese niciun vehicul daca nu are clima functionala.
0

#336 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 mai 2014 - 21:37

acum scurt timp m-am urcat intr-un e7 (tm15gLt) si era clima data la maxim, de zici ca inauntru era depozit de carne!
mi-am scos bluza din rucsac am luat-o pe mine si in paralel soferul a sunat, cred ca la dispecerat, sa ceara oprirea ei.
Cand a ajuns abia la flora s-a oprit si clima.

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 21 mai 2014 - 21:38

1

#337 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 mai 2014 - 23:24

Voiam sa remarc aspectul, dar ma gandeam ca poate se asteapta temperaturi peste 30 de grade prima data.

E chiar bine ca porneste clima, e cam naduseala daca se aduna suficienta lume in cupeu :) , mai ales ca nu ne-am obisnuit inca cu temperaturi de 20+ grade.

Chiar, e uniforma setarea? La ce temperatura e pus ACul?
1

#338 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 mai 2014 - 23:33

C-urile nu au setare pentru temperatura, adica ceva digital, iar pe G-uri nu stiu la cat s-a setat. (poate ne spune Rico, pana intreb eu) Oricum, pornirea si oprirea (pe C-uri) se poate face de la distanta, la decizia dispecerilor.
0

#339 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 22 mai 2014 - 03:43

:up_arow:

Deci instalatia nu este una de climatizare automata (setare a unei valori de temperatura, in functie de care intregul sistem regleaza adaptiv fluxul de aer si temperatura la gurile de ventilatie), ci una simpla de aer conditionat, comandata de la distanta?!
Caci nu-mi este clar.
0

#340 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 mai 2014 - 07:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 mai 2014 - 18:40, a spus:

Din cate am inteles, nu iese niciun vehicul daca nu are clima functionala.

Aiurea! Cred că 70% dintre "C"-uri nu au clima funcţională. Nu s-a făcut niciun fel de verificare sau revizie. S-a mai pierdut din freon, s-au mai defectat din sisteme. Domnul maistru mi-a spus că se aşteaptă primirea filtrelor pt umidificatoare pt a se da startul la revizii.

Vezi postareaM-H-N, la 22 mai 2014 - 03:43, a spus:

:up_arow:

Deci instalatia nu este una de climatizare automata (setare a unei valori de temperatura, in functie de care intregul sistem regleaza adaptiv fluxul de aer si temperatura la gurile de ventilatie), ci una simpla de aer conditionat, comandata de la distanta?!
Caci nu-mi este clar.

În cazul articulatelor se poate seta valoarea de temperatură la care să pornească sistemul. La cele scurte, nu! Există doar opţiunea ON - OFF. Tot la cele scurte, pornirea se activează de la dispeceratul central.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 mai 2014 - 07:44

2

Arata acest topic


  • (21 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi