AC-ul in autobuze
#323
Postat 10 iulie 2013 - 19:59
violetblood, la 09 iulie 2013 - 22:14, a spus:
Tare asta cu bidonul

Doar asa ca sa stii pe ziua respectiva seara schimbul meu a bagat motorina in plus cu vreo 20 de litri fata de consumul normat, litri respectivi la sfarsit de luna tot noi soferii o platim din buzunarul nostru.
#325
Postat 10 iulie 2013 - 20:43
#326
Postat 10 iulie 2013 - 20:44

#327
Postat 10 iulie 2013 - 22:19

Avand in vedere cati cmc are, eficienta e foarte buna....
#328
Postat 10 iulie 2013 - 23:40
Raoul94, la 10 iulie 2013 - 20:44, a spus:

MPI este varianta Otto (pe benzina). DCI este cel diesel. Am testat cu interfata cuplata pe OBD, motor de 1.4 si motor de 1.6; consumul este 0,7l/h in ambele cazuri. Daca iti consuma 0,9 ai o problema...

#329
Postat 11 iulie 2013 - 17:59
Bobby, la 10 iulie 2013 - 20:16, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 11 iulie 2013 - 18:00
#330
Postat 11 iulie 2013 - 18:50
#331
Postat 11 iulie 2013 - 22:57

#332
Postat 11 iulie 2013 - 23:05
Cat indica softul ca ar fi turatia la relanti?
Ai un soft mai sofisticat (de exemplu DDT2000) sau doar o aplicatie pentru telefon?
#333
Postat 11 iulie 2013 - 23:25
#334
Postat 21 mai 2014 - 17:48

Nimeni nu realizeaza ca de fapt la cele 22 de grade afara in autobuz sunt cu cel putin +5 grade mai mult si pe masura ce temperatura creste afara, creste si in autobuz.
Sa fim bucurosi ca mai avem CLIMA si o mai putem folosii.

Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 21 mai 2014 - 18:03
#335
Postat 21 mai 2014 - 18:40
#336
Postat 21 mai 2014 - 21:37
mi-am scos bluza din rucsac am luat-o pe mine si in paralel soferul a sunat, cred ca la dispecerat, sa ceara oprirea ei.
Cand a ajuns abia la flora s-a oprit si clima.
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 21 mai 2014 - 21:38
#337
Postat 21 mai 2014 - 23:24
E chiar bine ca porneste clima, e cam naduseala daca se aduna suficienta lume in cupeu

Chiar, e uniforma setarea? La ce temperatura e pus ACul?
#338
Postat 21 mai 2014 - 23:33
#339
Postat 22 mai 2014 - 03:43

Deci instalatia nu este una de climatizare automata (setare a unei valori de temperatura, in functie de care intregul sistem regleaza adaptiv fluxul de aer si temperatura la gurile de ventilatie), ci una simpla de aer conditionat, comandata de la distanta?!
Caci nu-mi este clar.
#340
Postat 22 mai 2014 - 07:40
Florin.B RATT, la 21 mai 2014 - 18:40, a spus:
Aiurea! Cred că 70% dintre "C"-uri nu au clima funcţională. Nu s-a făcut niciun fel de verificare sau revizie. S-a mai pierdut din freon, s-au mai defectat din sisteme. Domnul maistru mi-a spus că se aşteaptă primirea filtrelor pt umidificatoare pt a se da startul la revizii.
M-H-N, la 22 mai 2014 - 03:43, a spus:

Deci instalatia nu este una de climatizare automata (setare a unei valori de temperatura, in functie de care intregul sistem regleaza adaptiv fluxul de aer si temperatura la gurile de ventilatie), ci una simpla de aer conditionat, comandata de la distanta?!
Caci nu-mi este clar.
În cazul articulatelor se poate seta valoarea de temperatură la care să pornească sistemul. La cele scurte, nu! Există doar opţiunea ON - OFF. Tot la cele scurte, pornirea se activează de la dispeceratul central.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 mai 2014 - 07:44