AC-ul in autobuze
#101
Postat 13 august 2009 - 01:07
#102
Postat 13 august 2009 - 12:27
---------------------------------------
---------------------------------------
Si in garaj nu s-a observat intrarea autobuzului cu pasageri, apoi plecarea directa a soferului din garaj fara sa-l intrebe nimeni "Ce-i cu tine aici? Ce-s cu astia din autobuz?" (+ ca birourile garajului sunt chiar la intrare...)

#103
Postat 13 august 2009 - 13:02
#104
Postat 13 august 2009 - 16:28
#107
Postat 04 septembrie 2009 - 21:32
#108
Postat 04 septembrie 2009 - 21:43

#109
Postat 04 septembrie 2009 - 21:50

#111
Postat 04 septembrie 2009 - 22:22


#112
Postat 05 septembrie 2009 - 07:23

Sa fim relativi, incalzirea nu consuma nimic in plus, asta ar insemna ca numai duce nimeni motorina acasa, deci nu au cum sa nu dea drumu la incalzire!

In liniste spun ca unele Ikarusuri au incalzire! Sa vedeti voi cum o sa mai planga lumea dupa ele...
#113
Postat 05 septembrie 2009 - 21:53
#114
Postat 05 septembrie 2009 - 22:00


#115
Postat 05 septembrie 2009 - 23:54
#116
Postat 06 septembrie 2009 - 02:39
dAImon, la 6 Sep 2009, 00:54, a spus:
Care căldură încălzeşte nişte ţevi cu lichid... în faţa cărora se află nişte aeroterme care răspândesc aerul cald. ăsta e sistemul la la Dac, Ikarus şi majoritatea autobuzelor. Citaro au radiatoare electrice (probabil şi Conecto), dar şi Siroco (cel puţin pe Citaro), o instalaţie de încălzit rapid apa din ţevi, care însă arde atâta motorină încât la Bucureşti e interzisă.
Apropo de aeroterme... nu ştiu cum e la voi, dar prin Bucureşti majoritatea şoferilor de Dac şi Ikarus ,,mânăriseră" sistemul şi direcţionaseră ţevile în cabina lor, unde îşi mai puneau şi câte 2-3 aeroterme. De aia şoferii stăteau în tricou în cabină, iar salonul avea geamurile îngheţate.
#117
Postat 07 septembrie 2009 - 18:49
rocssana86, la 5 Sep 2009, 22:53, a spus:
Cum spuneau si colegii mai sus, AC-ul nu are legatura cu incalzirea pe timp de iarna. La 20-30 de minute de la pornirea motorului agentul de racire al acestuia ajunge la o temperatura suficient de ridicata pentru a incalzi cupeul.
Cum spunea si Dr2005, Conecto sunt prevazute cu o instalatie suplimentara de incalzire si in cazul stationarii (motor oprit)
#118
Postat 01 februarie 2010 - 17:15
Eta Floreasca, la 27 Jun 2009, 18:31, a spus:
Motorul este asemator cu cel de Citaro.Are decat o singura curea care trece peste tot.Deci trece si prin compresorul de aer conditionat.Consumul de motorina este acela fie ca porneste AC-ul, fie ca nu.Practic cand se da drumul la AC, aerul incepa sa fie racit si trimis in salon..
Sa intamplat si in Bucuresti ca in plina iarna la un Citaro 1 sa se strice fulia de la AC si aerul nu era pornit.
O mică obiecţie. Poza nu reprezintă motorul, ci agregatele care deservesc autobuzul. Motorul este plasat în parte spate, stânga, jos. Şi nu este vorba de o singură curea de transmisie, ci de două. Una dintre ele, cea principală, antrenează agregatele principale: compresorul de aer (nu cel condiţionat), alternatorul principal, pompa de apă şi pompele servo ale sistemului de direcţie. Cea de a doua antrenează compresorul de climă şi alternatorul secundar.
Anul trecut, 2009, mi s-a făcut fâşiuţe cureaua de la climă, prin luna februarie. Am anunţat conducerea secţiei, despre situaţia ivită. Mi s-a spus să circul liniştit, că problema se va rezolva. A venit vara şi căldurile. În urma repetatelor insistenţe, am primit o curea nouă la jumătatea lunii august. Până în acel moment, eram şi eu unul dintre cei care aveau lipite pe geamuri, afişe de genul celor despre care s-a discutat aici.
#119
Postat 19 februarie 2010 - 13:03
cseh_17, la 5 Jun 2009, 21:03, a spus:
Sunt 55 de autobuze. 15 sunt sricate... Dar restu de 20 unde sunt? Fiindca nu merg toate din restu de 40!
Insa totusi azio am primit o explicatie vizibila cu ochi mei. Dispecerii sunt cei care coordoneaza tot. Ei trimit mesaje la soferi, cu privire la ceea ce sa face. Nu pot intelege de ce nu se aloca destui bani... Sau daca se face unde dispari ei!?
Hi, hi, hi! Mai bine te-ai întreba: CARE BANI???????
Domnul primar şi-a făcut campanie electorală acordând gratuităţi peste gratuităţi. Cel puţin 60% dintre timişoreni circulă gratuit. Toţi pensionarii (chit că unii dintre ei au pensii babane), toţi elevii până în clasa a 8-a, inclusiv pe perioada vacanţelor, plus toţi angajaţii primăriei, jandarmeriei, poliţiei, regiilor care ţin de primărie, etc.
Şi mai vrei bani?
Se pregăteşte intrarea RATT în faliment, cu bunăştiinţă. Altfel, nu-mi pot explica atitudinea inconştientă a celor care hotărăsc soarta regiei.
#120
Postat 25 martie 2010 - 12:54
Cum stam? Cate masini sunt capabile sa asigure o temperatura confortabila pe timp de vara?
