Linia 40
#181
Postat 15 martie 2011 - 12:30
#182
Postat 15 martie 2011 - 15:13
Ce se vede pe Radfleet, este rezultanta unul conglomerat de circumstanţe. Şoferii nu pot fi separaţi de maşinile lor, pt că au semnat şi sunt răspunzători pt ele, şi au în gestiune combustibilul alimentat la pompă.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 15 martie 2011 - 15:14
#183
Postat 15 martie 2011 - 18:41

#184
Postat 16 martie 2011 - 10:41
#185
Postat 16 martie 2011 - 13:54
Florin.B RATT, la 15 martie 2011 - 18:41, a spus:

Foarte adevărat. Eu am vrut doar să subliniez că planificările se fac în primul rând pt şoferi, pt materialul uman. Bineînţeles, se ţine seama şi de gradul de încărcare aferent fiecărei linii, în parte. Situaţiile în care puteţi observa câte un "C" la linia 33, sau un "G" la 32, sunt excepţii datorate unor împrejurări neprevăzute.
#186
Postat 14 iunie 2011 - 21:33
#187
Postat 15 iunie 2011 - 12:36
#188
Postat 15 iunie 2011 - 15:20

#189
Postat 15 iunie 2011 - 15:25
Iata si stirea
http://www.renastere...-timisoara.html
#190
Postat 01 august 2011 - 22:17

#191
Postat 01 august 2011 - 22:54
Iulus Mall 1a
Ora Minute
04 57
05 09 21 33 45 57
06 09 21 33 45 57
07 09 21 33 45 57
08 09 21 33 45 57
09 09 21 33 49
10 05 21 37 51
11 03 15 27 39 51
12 03 15 27 39 51
13 03 15 27 39 51
14 05 18 31 44 57
15 10 23 36 49
16 02 15 28 41 54
17 07 20 33 46 59
18 12 25 38 54
19 12 27 45
20 03 21 39 57
21 15 33 51
22 09 27 45
23 03 21 39
#192
Postat 02 august 2011 - 08:47
lloner, la 15 iunie 2011 - 15:25, a spus:
Iata si stirea
http://www.renastere...-timisoara.html
Probabil daca era o Dacie o salta imediat nu peste 2 ore...
Aceasta postare a fost editata de George1000: 02 august 2011 - 08:47
#193
Postat 04 august 2011 - 13:48
#194
Postat 14 octombrie 2011 - 20:45
#195
Postat 14 octombrie 2011 - 23:40

Retine ca reclamatiile pentru a fi luate in considerare trebuie sa fie facute in scris la sediu. Aici discutam, dar nu exista persoane cu functie de raspundere in RATT care sa monitorizeze forumul in mod constant. Minimul pentru a putea reclama (ceea ce te incurajez sa faci) este sa precizezi data, ora, linia, sensul de deplasare (presupun ca tu zici despre deplasarea spre Posta). Ajuta orice detaliu suplimentar - numarul de inmatriculare sau de parc, infatisarea soferului, tipul masinii (Conecto C sau G), etc.
Faptul ca nu a luat un calator din trafic este in drepturile soferului (el este tinut raspunzator daca se accidenteaza calatorul); insa a nu intra si opri in statie este broblem si ar trebui si dispeceratul sa vada pe monitorizarea GPS a vehiculului ce s-a intamplat. Ma mir ca nu dorea nimeni sa coboare in statie, totusi - astfel soferul ar fi fost clar obligat sa deschida o usa.
#196
Postat 15 octombrie 2011 - 10:20
#197
Postat 15 octombrie 2011 - 16:28
marione, la 14 octombrie 2011 - 20:45, a spus:
Voi începe prin a spune că atitudinea şoferului respectiv nu poate fi scuzată în niciun fel. Dacă tot a "şuntat" alveola, trebuia să fie cu atât mai atent la călătorii care doreau să urce în autobuz.
La linia 40, de multe ori se întâmplă ca şoferii să se afle în întârziere datorită traficului aglomerat. Şi eu, mai "sar" alveola, pt că intrarea, staţionarea şi ieşirea din aceasta presupune ca cel puţin 10-15 autoturisme să treacă înainte. Acest fapt echivalează cu un ciclu de semafor adăugat la întârzierea deja existentă. Adică, încă vreo 2-3 minute.
#198
Postat 15 octombrie 2011 - 17:48
#199
Postat 15 octombrie 2011 - 18:05
Timpii despre care spui că se decalează, se traduc în limbajul nostru în număr de călători. O întârziere de (să spunem 4 minute) echivalează cu 20-25 de călători în plus. Adică, timpi de staţionare în staţii, suplimentari, care pot conduce la amplificarea întârzierii.
Repet, colegul care a înfăptuit acea abatere, este de nescuzat. Ştii vorba aceea? Pădure fără uscături nu există.
Pe viitor, încearcă să memorezi sau să-ţi notezi numărul de înmatriculare al maşinii.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 15 octombrie 2011 - 18:08
#200
Postat 15 octombrie 2011 - 22:57
Florin.B RATT, la 15 octombrie 2011 - 10:20, a spus:
După cum confirmă şi Emiluţ dinsus, la timp se vede dacă maşina respectivă a ieşit din coloană, a luat călători şi a mai aşteptat apoi să reintre. Probleme îmi imaginez că pot fi la precizia GPS pentru a determina locaţia - de a vedea dacă maşina e pe banda de deplasare sau în alveolă.