⌚ Gara de Nord
#401
Postat 07 aprilie 2018 - 19:48
Macar pt Bucuresti daca s ar face asa ceva, dar si acolo cred ca sunt doar vise si nu exista absolut niciun plan serios de modernizare.
La aeroporturi e fix aceeasi diferenta.
#402
Postat 08 aprilie 2018 - 16:39
http://www.skyscrape...488214&page=103
#403
Postat 08 aprilie 2018 - 20:44
Daca va uitati la link-ul pus de mine in postarea mea precedenta legat de modernizarea garii centrale din Cracovia, veti vedea ca acele poze cu lucrarile terminate au fost postate in decembrie 2006, adica cand la noi se construia Iulius Mall...
Un alt subiect legat de aceasta gara din Cracovia este punerea in functiune in urma cu doar cativa ani (doi-trei-patru) a liniei de cale ferata care leaga gara cu aeroportul...Este vorba de o distanta de 11,6 km (similar cu situatia Timisoarei) si unde anul trecut erau inca in constructie unele statii intermediare care sunt 4 la numar...Calatoria dureaza in jur de 17-18 minute...
Statia terminus de la Aeroport seamana cu cea de la Barcelona insa ceva ceva la scara mai mica...Dupa coborarea din tren, se urca cu scara rulanta la etajul I unde printr-o pasarela inchisa care trece lipit de o parcare auto pe 6 nivele se ajunge in cladirea aeroportului...Statia trenului este si ea lipita de parcarea supraetajata iar pasarela de care pomeneam deserveste inclusiv si pe cei veniti cu masini si parcate in aceasta parcare...Bine gandit si acest aspect...
Aeroportul Ioan Paul al II-lea din Cracovia a avut in 2017 un trafic de 5,8 milioane pasageri...
Am stat pe ganduri unde sa postez aceste informatii, fie aici, fie la Aeroportul TV, insa le-am pus aici fiind vorba de tren/uri si nu avioane...
Tocmai am primit in urma cu cateva minute o informatie conform careia autogara de langa gara este pe doua nivele, respectiv autobuzele stau si au peroane pe doua nivele (nivel 0 si nivel 1) dar ghiseele sunt la nivelul 0...
Si tot acum mi-s-a confirmat faptul ca intregul complex este conceput la un nivel superior, respectiv imbarligarea mall-ului cu gara, autogara si transportul in comun...
Un filmulet cu traseul de la gara Cracovia la aeroport...
#404
Postat 08 aprilie 2018 - 23:49
La Bucuresti dupa ce au bagat milioane de euro in Pasajul Basarab acum se gindesc ce trebuia sa faca de la inceput si reducea necesitatea pasajului: sa mute Gara de Nord in gara Basarab.
#405
Postat 09 aprilie 2018 - 09:17
Tin minte ca la un moment dat treceam cu totii peste liniile ferate si ocoleam pe la strada Baader ...undeva prin 2004 parca s-au gasit fonduri si s-au inlocuit si treptele si portiunea dreapta de traversare cu placi modulare de metal. A fost o alegere destul de inspirata pentru ca evident nu erau asa supuse eroziunii precum lemnul...dar a venit "distractia" in prima iarna cu zapada si polei format pe toata acea suprafata metalica...si atunci sa te ti cazaturi si coborat scarile in fund....fie ca vrei fie ca nu...
#406
Postat 09 aprilie 2018 - 13:57
Doppler, la 08 aprilie 2018 - 23:49, a spus:
Apropo de pasajul Basarab, am vazut in urma cu 3-4 saptamani o relatare (stire) la PRO TV despre starea acestuia la 6 ani de la darea in folosinta si anume ca lifturile care deserveau statiile de tramvai de pe pasaj nu mai functioneaza de 5 ani, respectiv au functionat un an de zile dupa inaugurare, scarile rulante la fel, multa multa mizerie, etc.,...
N-am gasit relatarea data de PROTV din urma cu 3 - 4 saptamani insa am gasit una pe aceeasi tema de pe B1 postata in noiembrie 2016 unde se pomenea de aceleasi probleme...Practic nu s-a luat nici o masura intre noiembrie 2016 si martie 2018...
#407
Postat 09 aprilie 2018 - 14:09
Cladirea Incuboxx cat a costat? si in ce hal arata? Calea Sagului a fost in toamna asfaltata..in cateva saptamani o luam de la capat cu asfaltarea asfaltarii...pasajul proaspat reabilitat are niste solide porti anti-tir estetice de zici ca suntem in Afghanistan si Al Quaeda poate ataca oricand cu vehicule capcana..mai lipsesc baricade din beton armat...canalul Bega e iar depozit de gunoaie plutitoare mal si vegetatie...parca suntem blestemati ca nimic din ceea ce se incepe sa nu poata fi si mentinut la un standard civilizat..
PS..intr-o vreme ni se tot vantura "reabilitarea " ecluzei si a nodului hidrotehnic de la Sanmihai ...se pare ca nea`Titu si-a gasit alte prioritati politice...si a "uitat" pana la urmatoarea campanie electorala tura de tromboane....sau "reabilitarea si modernizarea aeroportului"...si ufff....deja intru in depresie...





#408
Postat 29 septembrie 2018 - 21:13

Citeaza
Directorul Regionalei CFR Aexandru Simu e increzator ca anul 2021 va gasi Timisoara cu o Gara de Nord la alt nivel, mai frumoasa decat cea a Aradului.
„In Gara de Nord din Timisoara sunt foarte multe lucrari de executat in continuare. Din 2014 am inceput sa reabilitam cladirea de calatori, peroane, sali de asteptare, holul casei de bilete, accesul calatorilor sa fie cat de cat unul normal pentru zilele noastre. Incercam pentru 2021, cand Timisoara este Capitala Culturala Europeana, sa schimbam fata in totalitate a cladirii de calatori. Avem o idee de proiect, ca si finantare e din surse proprii ale companiei, si vrem sa incercam sa o imbracam in sticla si in metalul acesta care se preteaza la cladiri de acest tip, in alucobond”, a spus nu demult pentru opiniatimisoarei.ro Alexandru Simu.
https://www.opiniati...sticla-video/29
#409
Postat 30 septembrie 2018 - 12:42
Daca cladirea garii urmeaza a se imbraca in panouri si sticla, atunci nu mai trebuia renovata/zugravita anul trecut...
Daca tot urmeaza a se face modificari mari (pasarela pana la Nera, parcare supraetajata tot inspre Nera, chioscuri de bilete la nivelul pasarelei), de ce nu se merge pe un parteneriat public (CFR) si privat (retea internationala de super/hipermarket-uri + ceva retea de mall-uri) si ar iesi ceva iesit din comun pentru Romania, ceva gen Krakovia...despre care am scris in topicul dedicat Poloniei...
#413
Postat 29 octombrie 2018 - 11:20
#416
Postat 30 octombrie 2018 - 22:05
#417
Postat 31 octombrie 2018 - 18:20
Porumbeii stai si in sala de asteptare chiar pe grearele alea puse contra lor.
#418
Postat 31 iulie 2019 - 13:41
Citeaza

Gara de Nord din Timișoara va căpăta aer din Orientul Mijlociu. Pasajul pietonal, care face legătura dintre peronul și parcarea gării, va fi îmbrăcat în peste 50.000 de piese de mozaic, care compun lucrarea „Mări sub pustiuri”, și care va fi găzduită în permanență în coridorul de trecere al gării timișorene.
...
#419
Postat 31 iulie 2019 - 14:18

#420
Postat 31 iulie 2019 - 21:33
De ce nu isi pune el frustrarile islamice la Iasi?bine ca nu pune rapirea din serai. daca aveam si noi un Orban... Viktor.
Camere si paza in gara? in mol nu se mizgalesc pentru ca e mol nu e gara.
Aici cred ca trupa Ycre, Zam, Keto, Ako n-ar face nici un prejudiciu daca ar exersa.