
⌚ Gara de Nord
#361
Postat 10 august 2017 - 12:43

#362
Postat 10 august 2017 - 12:59

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 10 august 2017 - 13:01
#363
Postat 10 august 2017 - 15:43
#368
Postat 30 august 2017 - 13:11

Zicea unul sa nu se chinuie prea mult deoarece oricum or sa ramana pe deschis tot timpul.
Aceasta postare a fost editata de RB93: 30 august 2017 - 13:12
#369
Postat 17 octombrie 2017 - 13:46
http://www.digi24.ro...i-milano-812514
Aceasta postare a fost editata de CristiPC: 17 octombrie 2017 - 13:48
#370
Postat 26 octombrie 2017 - 09:45
Citeaza

„In Gara de Nord din Timisoara sunt foarte multe lucrari de executat in continuare. Din 2014 am inceput sa reabilitam cladirea de calatori, peroane, sali de asteptare, holul casei de bilete, accesul calatorilor sa fie cat de cat unul normal pentru zilele noastre. In continuare se lucreaza la holul caselor de bilete pentru ca nu este finalizata lucrarea, si incercam pentru 2021, cand Timisoara este Capitala Culturala Europeana, sa schimbam fata in totalitate a cladirii de calatori. Avem o idee de proiect, ca si finantare e din surse proprii ale companiei, si vrem sa incercam sa o imbracam in sticla si in metalul acesta care se preteaza la cladiri de acest tip, in alucobond”, a spus pentru opiniatimisoarei.ro Alexandru Simu.
„In continuare ne bazam si pe proiectul Ministerului Transporturilor de modernizare a 47 de statii de cale ferata in intreaga retea, in valoare de 83 de milioane de euro fara TVA prin programul POIM 2014-2020 si pe studiul de fezabilitate care le momentul de fata il avem in derulare pe axa sudica a culoarului 4 pan-european, Arad-Caransebes si Caransebes-Calafat. Pe regionala Timisoara acest studiu se afla pe final. El trebuie predat companiei de firma la finele lunii noiembrie. La anul se cauta finantarea pentru proiectare si executie, si speram noi, dupa toate experientele care le avem in domeniul licitatiilor si a inceperii efective a lucrului, in 2019 sa se poata incepe lucrarile pe transonul Arad-Caransebes. Ce presupune acest lucru? Presupune ca toate peroanele din statiile aferente culoarului 4 pan-european sa fie modernizate ca si acces facil al calatorilor. Peroane inaltate la scara vagonului, copertine modernizate pe schelet metalic, accesul sa se faca printr-un pasaj superior, tip pasarela, exact cum sunt toate garile modernizate din reteaua caii ferate la Arad si cele mai mici din tara. Vor fi instalatii moderne de informare a publicului calator, dotari in statii. Ma refer aici la zone comercile la standarde europene si in plus toate statiile aferente regionalei Timisoara, ma refer aici in special la Timisoara Nord, la Gara din Lugoj, Caransebes, Herculane, Orsova, vor fi modernizate prin acest program. Sau cum se intampla in momentul actual pe culoarul 4, de la kilometrul 614 la Ghioroc si in continuare, sunt cuprinse pe actualele contracte de lucrari pe fonduri europene si partea de cladiri de calatori„, a explicat pentru opiniatimisoarei.ro directorul regionaei CFR Timisoara.
„Aceste copertine din ciment vor fi demolate si vor fi executate copertine pe schelet metalic, care sunt mult mai usor de intretinut si arata din punct de vedere arhitectural mult mai bine. Incercam fatada intregii cladiri a statiei Timisoara Nord sa fie schimbata, sa i se dea un aspect modern„, a mai precizat Alexandru Simu.
„In studiul de fezabilitate e prevazut ca aceasta pasarela sa asigure accesul calatorilor dinspre zona municipala inspre zona Nera, in Blascovici, sa continue pasarela dupa iesirile la peroane si sa mergem in zona stadionului CFR. Va fi construita in zona centrala, pentru ca ea o sa vina exact in zona caselor de bilete. Urcarea in pasarela se va face prin scari rulante, lifturi si scari normale. Atunci ea va continua pana pe Nera, catre zona aceea de oras, sa nu mai traverseze prin locurile nepermise din punct de vedere a sigurantei feroviare, adica peste linii. La fel, in capatul dinspre stadionul CFR va fi o parcare etajata, din cate am vazut in studiu, care va asigura parcarea a 180 de autoturisme. Pentru cei care vor sa circule cu trenul, vii cu masina, iei bagajul si accesul de la parcare in pasarela va fi pe o banda transportoare. Iti pui bagajul, urci in pasarela. Din pasarela, in cladirea respectiva, o sa iti poti lua bilet, ca sa nu mai fi nevoit sa cobori. O sa fie case de bilete acolo sau sus in pasarela, si atunci cel care calatoreste cu trenul nu mai este nevoie sa faca alte miscari nejustificate si coboara linistit la tren„, a mai spus pentru opiniatimisoarei.ro Alexandru Simu, directorul Regionalei CFR Timisoara.
http://www.opiniatim...care/26/10/2017
Aceasta postare a fost editata de DanielT: 26 octombrie 2017 - 09:46
#371
Postat 27 octombrie 2017 - 14:48
Când te gândești cum a scăpat ea mai mereu de la demolare...timp de 50 de ani...
#372
Postat 27 octombrie 2017 - 21:55

#375
Postat 01 decembrie 2017 - 19:37
#376
Postat 01 decembrie 2017 - 20:17
#377
Postat 01 decembrie 2017 - 21:23
Chiar in poza 1 se vad doi porumbei(unul pe respectivele geamuri unul pe patul de cabluri).
Sint o reala problema, mizeria lor se vede si in poza II.
Nu se vor putea vopsi anual peretii. trebuie sa se gaseasca o solutie.
#379
Postat 01 decembrie 2017 - 23:51
timis2, la 01 decembrie 2017 - 21:23, a spus:
Chiar in poza 1 se vad doi porumbei(unul pe respectivele geamuri unul pe patul de cabluri).
Sint o reala problema, mizeria lor se vede si in poza II.
Nu se vor putea vopsi anual peretii. trebuie sa se gaseasca o solutie.
Și da, nici mie nu îmi plac desenele alea.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
#380
Postat 02 decembrie 2017 - 04:13
Poate mai eficient ar fi sa ne folosim de dusmanii lor naturali..eventual sa aduca cativa pui de soimi sau uliu..si macar 2 pisici flamande..cred ca natura si-ar urma cursul si in cateva luni scapam de problema porumbeilor....