Reclama la o calitate mai buna, in format HD
⌚ Gara de Nord
#122
Postat 23 septembrie 2012 - 11:13
coracao, la 22 septembrie 2012 - 20:50, a spus:
Intre timp, stirea a aparut si in presa locala.
James Bond, misiune în Gara de Nord din Timişoara
23-Septembrie-2012 | 08:34
Citeaza
În acest spot publicitar revoluţionar, telespectatorii au posibilitatea de a-l vedea în acţiune pe starul britanic, într-o secvenţă de scene extrem de dinamice, filmate în timpul unei călătorii cu trenul.
Daniel Craig nu a venit însă la Timişoara pentru a filma aceste scene. Reclama a fost realizată în studiourile Shepperton din Marea Britanie, iar imaginile cu Gara de Nord din Timişoara, surprinse de o echipă de cameramani, au fost adăugate în etapa de postproducţie. Deşi la Timişoara era o zi însorită şi termometrul înregistra valoarea de 28 de grade Celsius, specialiştii britanici în montaj au inclus secvenţele înregistrate în România într-o scenă de iarnă, în care ninge, iar munţii din apropiere - adăugaţi şi ei prin grafică digitală - sunt acoperiţi cu zăpadă.
Sursa: Renasterea Banateana
#123
Postat 23 septembrie 2012 - 11:25
Doppler, la 23 septembrie 2012 - 08:21, a spus:
Tot la noi e filmata, nu?
Chagall, la 23 septembrie 2012 - 09:38, a spus:
Da toate imaginile sunt la noi filmate, inclusiv cea cu panorama garii despre care am spus ca e modificata la greu, oricum nu gaseau o asemenea locati exotica la fel ca aia pe care au relizato, asa ca admir ingeniozitatea cu care s-au folosit de locatie si nu au folosit imagini din 100 de locuri, asa ca inafara de presa locala care a latrat "vai de mine apare o gara derapanata de la noi din tara", nu cred ca mai pomenit nimeni din strainatate ca James Bond face slalom printre rachetii din Timisoara Nord, sa prinda trenul.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 23 septembrie 2012 - 20:42
#124
Postat 23 septembrie 2012 - 11:38
#125
Postat 23 septembrie 2012 - 11:39
Stiati ca:
Citeaza
#126
Postat 23 septembrie 2012 - 13:06
#127
Postat 23 septembrie 2012 - 13:41
#128
Postat 23 septembrie 2012 - 13:52
cseh_17, la 23 septembrie 2012 - 11:38, a spus:
Gara e cea originala in stanga, peste ea e pusa zapada si gheata, au scos din macazuri si linii, au taiat liniile 6 si 8, in dreapta trebuiau sa fie vagoane de marfa pe mai multe linii (e numai o naveta de vagoane) si niste cladiri de la intrarea in depoul de locomotive, in locul alora ai ceva linii acoperite de zapada si in spate de tot se vede o padure de la baza unor munti stancosi acoperiti cu zapada, semn ca gara ar fi pe la margea unui oras din mijlocul salbaticiei a muntilor Ural. Nu in ultimul rand trenul, este pus digital.
Oricum la un "making of" se iau chestile destul de importante gen poveste idei care starnesc interesul, dezvoltarea personajului, iar imaginile de cateva secunde se exclud de obicei, nu stiu daca se va pomeni macar odata despre Timisoara si cum au modificat gara daca se va realiza vreodata un making of al acestui film. Despre efectele speciale se vorbea mai mult inainte, mijlocul lui 90' inceputul lui 2000, cand a aparut "Mumia", "Amenintarea Fantomei", pentru ca atunci era revolutionar ce se intampla, acum este asa o chestie pe care o inveti din 3 miscari si daca ai si un comp bun le poti face acasa in timpul liber.
MHN, la 23 septembrie 2012 - 13:41, a spus:
Un oras nu este descris neaparat de gara sa
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 23 septembrie 2012 - 20:50
#129
Postat 23 septembrie 2012 - 14:06
1. Cadrul cu gara in ansamblu, de unde o fi facuta?
2. Cam in ce an ar vrea sa se joace clipul?
#131
Postat 23 septembrie 2012 - 15:10
cseh_17, la 23 septembrie 2012 - 14:06, a spus:
1. Cadrul cu gara in ansamblu, de unde o fi facuta?
2. Cam in ce an ar vrea sa se joace clipul?
Viktor, la 23 septembrie 2012 - 14:17, a spus:
Probabil o fi niste filmari luate mai demult, foarte bine si de pe o macara se putea lua o imagine, chiar si o poza puteau folosii pentru acel cadru cu gara, cand te uiti la film poti foarte usor sa fii pacalit si sa crezi ca exista 3 dimensiuni dar defapt totul se petrece pe o poza plata cu 2 dimensiuni.
Actiunea filmului are loc in zilele noastre daca vati uitat la trailer ati fi vazut. Daca trenul nu arata ca unul pe care il recunoasteti de azi, asta e pentru ca e doar de decor si trebuie doar sa sugereze ca e un tren rusesc acolo, nui neaparat sa arate ca unul adevarat.
#132
Postat 23 septembrie 2012 - 16:07
Da, corect. Eu mai mult m-am axat pe tren si am remarcat si celelalte detalii.
#133
Postat 23 septembrie 2012 - 16:21
#135
Postat 23 septembrie 2012 - 20:33
#136
Postat 23 septembrie 2012 - 21:42
#137
Postat 18 noiembrie 2012 - 16:09
Acum doi ani, si anul trecut s-a finalizat gara din Oradea. Anul acesta s-au apucat de gara din Arad. Vad ca si la Braila e la fel. La noi... S-a dat putin cu var, si cam atat. Nici vorba de schimbat linii, sau renovat cladire. Pai ce facem?
#138
Postat 18 noiembrie 2012 - 17:19
cseh_17, la 18 noiembrie 2012 - 16:09, a spus:
Acum doi ani, si anul trecut s-a finalizat gara din Oradea. Anul acesta s-au apucat de gara din Arad. Vad ca si la Braila e la fel. La noi... S-a dat putin cu var, si cam atat. Nici vorba de schimbat linii, sau renovat cladire. Pai ce facem?
Noi nu putem face nimic. Onor Ministerul Transportului asigura finantari de renovare pentru alte gari. Motivatia oficiala este ca a noastra gara e pe Coridorul IV pan-european daca nu ma insel si se pot folosi doar fonduri europene...a caror accesare este blocata momentan datorita numeroaselor suspiciuni de frauda comise deja, in plus nu stiu daca s-a incheiat oficial litigiul cu firma israeliana care a castigat mai de mult licitatia de renovare, litigiu care ajunsese pina la instante judiciare franceze (din Paris). Asadar noi dam cu var in continuare si admiram gara europeana din Severin...daca avem drum pe acolo.
#139
Postat 18 noiembrie 2012 - 19:56
#140
Postat 20 decembrie 2012 - 16:56
Citeaza
Daca nici un urmatorii 4 ani nu o rezolva cred ca se va astepta un alt razboi ca sa fie distrusa si facuta din nou
Sursa

Ajutor














