STP Timișoara Forum: Societatea Metropolitană de Transport - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (17 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Societatea Metropolitană de Transport Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 decembrie 2014 - 10:12

De aşa zisa bază de date, se ocupă indivizi care nu au "vizitat" în viaţa lor traseele RATT. Nici măcar din curiozitate.
3

#182 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 decembrie 2014 - 12:59

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 decembrie 2014 - 00:17, a spus:

Aplicatia nu este a RATT, cel mai bine e sa verifici pe pagina web cand ai dubii. Nu, M43 nu mai circula.



Clar! :Facepalm_emote_gif: :Facepalm_emote_gif:
Cineva merita un PREMIU de excelenta si de angajatul anului.... (a se citi cel care se ocupa de grafice si toate cele)


Si aici ma refer la cel, care in loc de M43! a scos din Radfleet M44, linie care de altfel inca exista. Cine va accesa aplicatia, va fi surprins sa vada ca M43 "inca circula", insa M44 numai exista, datele pentru acesta fiind sterse din Radfleet...

Genius! :Facepalm_emote_gif:
3

#183 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2014 - 19:53

Parca M44 nu circula in vacantele scolare :eusa_think: Poate de asta e scos temporar.

Vezi postareaemilut, la 27 decembrie 2014 - 06:46, a spus:

"M"-urile nu opresc la Popoviciu. De la Cârţan nu mai opresc decât la Bastion.

Exact cum e pe harta realizata de mine si corectata cu ajutorul forumistilor. Acolo se vede clar ca M-urile nu opresc la A. Popovici.

P.S. Trebuie sa modific si E7 pe harti, dar astept sa vad ce se intampla cu E8, dupa care public versiunea la zi.
0

#184 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 decembrie 2014 - 21:38

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 decembrie 2014 - 19:53, a spus:

Parca M44 nu circula in vacantele scolare :eusa_think: Poate de asta e scos temporar.


Exact cum e pe harta realizata de mine si corectata cu ajutorul forumistilor. Acolo se vede clar ca M-urile nu opresc la A. Popovici.

P.S. Trebuie sa modific si E7 pe harti, dar astept sa vad ce se intampla cu E8, dupa care public versiunea la zi.


Cand am realizat eu UPDATE-ul la aplicatie, inca nu era vacanta...

Si chiar si asa, de ce apare inca M43?
0

#185 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 decembrie 2014 - 21:51

Asta nu stiu. De pe site l-am scos si din harta. Sunt in concediu, ca multi alti colegi, dar cand revin la lucru o sa insist pentru rezolvarea acestor probleme.
0

#186 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 decembrie 2015 - 00:17

Istoric din Timisoara Express, ca tot sunt discutii aprinse despre SMTT zilele astea:

Citeaza

Începând cu 1 iunie 2009, îşi începe activitatea Asociaţia Societatea Metropolitană de Transport Timişoara, prima autoritate de transport metropolitan din România, aceasta după ce mai multe localităţi bănăţene au înfiinţat o rută care va deservi locuitorii din zona metropolitană a Timişoarei. Municipiul Timişoara este membru fondator alături de Remetea Mare, Ghiroda şi Moşniţa Nouă. Această iniţiativă reprezintă „primul pas către o zonă metropolitană în care să existe toate utilităţile”.
Inaugurarea s-a efectuat în data de 01.06.2009 pe ruta Timişoara – Ghiroda şi pe ruta Timişoara – Moşniţa Nouă. Ulterior în data de 01.07.2009 s-a inaugurat ruta Timişoara – Remetea Mare, iar în data de 01.08.2009 a fost inaugurată ruta Timişoara - Giarmata Vii.
În cadrul Societăţii Metropolitane de Transport Timişoara o importanţă majoră este acordată unui alt obiectiv, anume acela de a constitui interfaţă pentru discuţii şi de a fi partener activ pentru autorităţile administraţiei publice locale sub aspectul care planează asupra dezvoltării şi gestiunii serviciului de transport public de persoane, în scopul de a coordona politicile şi acţiunile de interes general. Sub acest aspect Asociaţia a cunoscut o importantă evoluţie, reprezentată de faptul că numărul membrilor din cadrul Asociaţiei a crescut, prin aderarea următoarelor comune: Sânmihaiu Român, Dudeştii Noi, Dumbrăviţa şi Bucovăţ. Drept urmare,
la data de 13.09.2010, a fost inaugurată o nouă linie de transport metropolitan cu denumirea M36, ruta Timişoara - Utvin - Sânmihaiu Român - Sânmihaiu German şi retur.
Diferenţa dintre rutele judeţene şi acest tip de transport este aceea că autobuzele nu vor opri doar în 2-3 staţii din localităţile aflate pe traseul rutei, ci vor funcţiona ca adevărate vehicule de transport intra şi extraurban, staţiile intermediare fiind mai numeroase, iar intervalele de succedare mult mai scurte, asemeni unor curse regulate orăşeneşti.
La data de 02.05.2011 a fost inaugurată linia de transport public de persoane cu denumirea M24, ruta Timişoara – Dudeştii Noi şi retur.
În anul 2012, s-a înfiinţat o nouă linie de transport metropolitan, cu denumirea M44, pe ruta Timişoara- Becicherecu-Mic şi retur.
Pentru următorii anii obiectivele prioritare sunt extinderea infrastructurii de transpot şi reabilitarea ori modernizarea celei existente, pentru realizarea acestora şi asigurarea surselor de finanţare necesare depunându-se proiecte în vederea accesării de fonduri structurale nerambursabile.
Pentru funcţionarea integrată a Timişoarei cu localităţile din jur, pentru asigurarea accesibilităţii tuturor localităţilor şi creşterea gradului de mobilitate în trafic al cetăţenilor, municipiul Timişoara a dezvoltat proiecte de infrastructură cu rolul extinderii infrastructurii de transport, a extinderii şi modernizării sistemului de transport public în comun către comunele din jur, aflate în expansiune, precum şi în scopul îmbunătăţirii legăturilor între zonele limitrofe sau defavorizate cu zonele bine dezvoltate.

4

#187 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 03 decembrie 2015 - 19:10

Pe aceasta cale asteptam sa vina si ceva vehicule noi pentru a face fata, daca te extinzi atunci trebuie si investitii, daca nu ramai cu ce ai si nu te mai extinde.
2

#188 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 decembrie 2016 - 16:52

Citeaza

ASTA DA METROPOLĂ !
MOȘNIȚA NOUĂ,
BECICHERECU MIC,
DUDEȘTII NOI,
ȘAG,
CONECTATE ȘI ELE LA TIMIȘOARA CU MIJLOACE AUTO RATT, ÎN URMA EXPERIENȚEI POZITIVE CU DUMBRĂVIȚA ȘI GHIRODA! ASTA DA METROPOLĂ !
A.S. Menționez că, în ianuarie 2017, ne vor sosi cele 20 de minibuze Mercedes licitate în 2016 ! Da, 20 și încă Mercedes! :))
Dacă apreciați, dați Like și Share!
Dacă nu apreciați, postați textul ”Dislike!”
Aplicarea strategiei Timișoarei de dezvoltare a serviciului de transport public de persoane a dus la crearea liniei M22, ruta: Timişoara - Moşniţa Nouă – Moşniţa Veche – Urseni - Albina şi retur începând cu data de 01.01.2017, cu următoarele curse si staţii:
Cursa M22 / 1: Domășnean - Moșnița Nouă - Moșnița Veche și retur
Stații dus: P-ța Gen. Ghe.Domășnean – Ciarda Roșie (str. Simens) – Sporea (calea ferată) - Motelețul - Otniel (facultativă) - Moșnița Nouă 1 (nr.323) - Moșnița Nouă 2 (Parc) - Moșnița Nouă Piață - Moșnița Nouă Parc Logistic Agroindustrial (facultativă)
Stații întors: Mosnita Veche (Biserica) - Mosnita Noua 4 (nr.240) - Mosnita Noua 3 - Moșnița Nouă 2 (Parc) - Moșnița Nouă 1 (nr.324) - Otniel (facultativă) - Motelețul - Sporea (calea ferată) - Ciarda Roșie (str. Simens) - P-ța Gen. Ghe. Domășnean
Cursa M22 / 2 Domășnean - Moșnița Nouă - Urseni și retur
Stații dus : P-ta Gen. Ghe.Domasnean - Ciarda Rosie (str. Simens) – Sporea (calea ferata) - Moteletul - Otniel (facultativa) - Mosnita Noua 1 - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial - Rampa colonistilor (facultativa) - Urseni (nr.32) - Urseni (Bucla)
Statii intors:Urseni (Bucla) - Urseni (nr.102) - Rampa colonistilor (facultativa) - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua 1 - Otniel (facultativa) - Moteletul – Sporea (calea ferata) - Ciarda Rosie (str. Simens) - P-ta Gen. Ghe. Domasnean
Cursa M22 / 3 Domasnean - Mosnita Noua - Urseni - Mosnita Veche - Mosnita Noua - Domasnean
Statii dus : P-ta Gen. Ghe.Domasnean - Ciarda Rosie (str. Simens ) – Sporea (calea ferata) - Moteletul - Otniel (facultativa) - Mosnita Noua 1 - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Rampa colonistilor (facultativa) - Urseni (nr.32) - Urseni (Bucla)
Statii intors: Urseni (Bucla) - Urseni (nr.102) - Rampa colonistilor (facultativa) - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Mosnita Veche (Biserica) - Mosnita Noua 4 (nr.240) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua 1 - Otniel (facultativa) - Moteletul - Sporea (calea ferata) - Ciarda Rosie (str. Simens) - P-ta Gen. Ghe. Domasnean
Cursa M22 / 4 Mosnita Noua - Albina si retur - 7 curse
Statii dus : Mosnita Noua (Primarie) - Mosnita Noua (IAS) - Albina DJ - Albina (Camin)
Statii intors: Albina (Camin) - Albina DJ - Mosnita Noua (IAS) - Mosnita Noua (Primarie)
Totodata a fost demarată procedura în vederea prestării serviciului de transport public pe ruta Timişoara – Becicherecu Mic - Dudeştii Noi şi retur.
În atenție, pentru implementare în 2017, este, de asemenea, conexiunea Timișoara - Șag.
ASTA DA METROPOLĂ !


Nicolae Robu
2

#189 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8413
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 09 decembrie 2016 - 17:52

Ce le-a facut pe Mosnit-ele sa revina la transportul cu RATT?
Cat timp minibuzele vor circula pe interurbane si nu in oras, e ok. :D
0

#190 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3096
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 decembrie 2016 - 19:50

Citeaza

Da, 20 și încă Mercedes!


Iti dai seama, ca daca era o marca mai ieftina radeau si curcile de noi... noi nu avem tramvaiul cum trebuie pentru locuitorii DIN oras, dar trimitem "mertane" la coada vacii... "opulance, i haz it!"


1

#191 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10520
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 decembrie 2016 - 23:01

Cu cit e mai mare numarul de persoane care ar putea sa foloseasca transportul in comun, cu atit e mai mic mjlocul de transport. Asa noi romanii am inlocuit trenurile de navetisti cu microbuze. Imagine postata
1

#192 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 iunie 2017 - 10:47

Citeaza

Începând cu data de 01.06.2017, linia 29 de autobuz se va transforma în linie metropolitană, devenind M29. Acesta va circula pe ruta Timișoara – Ghiroda pe următorul traseu: str. Mătăsarilor (capăt de linie) – Aleea Ghirodei – str. Dunărea – Pod Ghiroda – str. Victoria – Calea Lugojului (DN6) – sens giratoriu – Calea Lugojului (DN6) – Calea Dorobanților – str. Lalelelor – str. Mătăsarilor. Stațiile de pe teritoriul Municipiului Timișoara vor fi: Mătăsarilor (stație amenajată cu copertină), Aleea Ghirodei (stație în carosabil), Cărăbușului (stație în carosabil), Prieteniei (stație în carosabil) și Victor Economu (stație nouă în carosabil). Pe teritoriul comunei Ghiroda va fi un număr de 9 stații.
Ca urmare a înființării liniei M29, începând cu 01.06.2017, în zilele nelucrătoare, liniile 21, 28 și 29 vor fi comasate într-o singură linie. Astfel, noul traseu va fi: Piața Banatim – str. Ștefan cel Mare – str. Iepurelui – str. Andrei Șaguna – str. Iosif Vulcan – str. Rudolf Walter – str. Canal Bega – str. Martir Cornel Popescu – str. Parcului – str. Cocorilor – str. Martir Cornel Popescu – str. Nicolae Tincu Velea – str. Jokai Mor – str. Tata Oancea – str. Albăstrelelor – str. Canal Bega – str. Rudolf Walter – str. Iosif Vulcan – str. Uzinei – str. Rozelor – str. Vălișoara – str. Luncani – str. Ismail – str. Bobâlna – Aleea Ghirodei – str. Dunărea – str. Câmpului – str. Dunărea – Aleea Ghirodei – str. Bobâlna – str. Ismail – str. Gheorghe Țițeica – str. Vălișoara – str. Rozelor – str. Uzinei – str. Andrei Șaguna – str. Iepurelui – str. Ștefan cel Mare – Piața Banatim.
Stațiile vor fi cele existente.


Asa arata comunicatul RATT. Insa eu am atatea intrebari:

1. Eu inteleg ca linia 29 va fi inlocuita de M29, prin urmare 29 se desfiinteaza.
2. Se vorbeste despre comasarea liniilor 21, 28, 29 in weekend, si se vorbeste despre M29 din nou. Ce se comaseaza cu 29, din moment ce aceste, teoretic, numai exista?
3. cele 3 linii comasate se vor numii cum? M29? Atunci in sistem de ce nu are linia M29 si sub forma de weekend? Acesta apare doar sub forma de zile lucratoare...

:Facepalm_emote_gif:
0

#193 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29742
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 iunie 2017 - 12:02

Stiu doar ca in week end M29 nu circula, fiind inlocuit oarecum cu 28.
0

#194 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 iunie 2017 - 12:08

Mai incerc odata :04:

Sa vedem daca am inteles:
M29 nu circula in weekend. Insa nici 29. Defapt 29 simplu numai exista deloc? (nu de alta, dar in sistem inca are planificare :Facepalm_emote_gif: :whistle: )

In weekend linia mare si fantoma, este 28, sau orice altceva, insa nu 29 si nici M29?
0

#195 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 iunie 2017 - 13:42

Din ce am inteles eu:
in zilele lucratoare avem M29 care merge intr-un fel de circuit in sens invers fata de M11. Mai avem si liniile 21 si 28 normale. 29 simplu se desfiinteaza.
in zilele nelucratoare avem un singur autobuz care merge cumva combinat pe toate cele 3 linii (adica face o tura pe 21, apoi de la I. Vulcan trece podul spre Uzinei, merge pe 28 (Crisan) pana in capat (str. Titeica), apoi o ia pe Bobalna pana ajunge la Aleea Ghirodei si merge pana la str Campului din Ghiroda. Dupa care se intoarce inapoi, vine pe Bobalna - Ismail - Titeica si se intoarce la Uzinei pe ruta lui 28. De acolo trece podul inapoi si merge la Banatim (linia 21). Cum se numeste linia in zilele lucratoare? 21... si 28. Pe portiunea acoperita de linia 21 graficele apar pe tabelele lui 21 (si in sistem apare ca 21), iar pe restul portiunii e 28. Graficele de pe site pentru linia 28 contin si portiunea Titeica - Campului cu plecari doar in zilele nelucratoare, deci si in sistem ar trebui sa apara la 28.

Eu am insa o nelamurire: conform comunicatului, autobuzul merge spre Crisan -> Ghirodei dupa ce se intoarce din Plopi. Insa, daca arunc o privire pe grafice, ar parea ca e exact pe dos, de la Banatim merge intai in Crisan -> Ghirodei, si cand se intoarce de acolo merge in Plopi. De ce spun asta? Simplu: Este o plecare de la Uzinei spre Crisan la 6:16 (Zile Nelucratoare). La linia 21 avem o plecare De la Printul Turcesc la 6:12, iar la Iosif Vulcan ajunge abia la 6:50. Deci, as deduce ca de la Printul Turcesc merge spre Uzinei (6:12 -> 6:16) face tura prin Crisan si Ghiroda, ajunge inapoi la Uzinei la 6:47 si de acolo merge mai departe spre I.Vulcan -> Plopi la 6:50. La intoarcere din Plopi, avem plecare la 7:09 de la I. Vulcan si la 7:11 la Baba Dochia. Deci nu atunci merge spre Crisan. Fie ruta din comunicat e gresita, fie graficele.
Ruta ar trebui sa fie:
Piața Banatim – str. Ștefan cel Mare – str. Iepurelui – str. Andrei Șaguna – str. Uzinei – str. Rozelor – str. Vălișoara – str. Luncani – str. Ismail – str. Bobâlna – Aleea Ghirodei – str. Dunărea – str. Câmpului – str. Dunărea – Aleea Ghirodei – str. Bobâlna – str. Ismail – str. Gheorghe Țițeica – str. Vălișoara – str. Rozelor – str. Uzinei – str. Iosif Vulcan – str. Rudolf Walter – str. Canal Bega – str. Martir Cornel Popescu – str. Parcului – str. Cocorilor – str. Martir Cornel Popescu – str. Nicolae Tincu Velea – str. Jokai Mor – str. Tata Oancea – str. Albăstrelelor – str. Canal Bega – str. Rudolf Walter – str. Iosif Vulcan – str. Andrei Șaguna – str. Iepurelui – str. Ștefan cel Mare – Piața Banatim.
Stațiile vor fi cele existente.
1

#196 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8413
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 08 iunie 2017 - 14:10

:up_arow: Corect! :hooray:

Deci:
- M29 circula de luni pana vineri;
- in weekend se circula ca pana acum, linia 21 pe toate cartierele acelea: Banatim, Plopi, Crisan, Ghiroda Noua;
- linia 29 e desfiintata, atat L-V cat si S-D.

Si inainte de aceasta schimbare, in weekend, linia 21 circula combinat cu 28 si 29 pe traseul Banatim - Plopi - Crisan - Ghiroda Noua - Crisan - Banatim. Practic in weekend nu s-a schimbat nimic.
0

#197 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 iunie 2017 - 19:41

Ar trebui sa ma mut in Ghiroda ca sa pricep cum se circula pe acolo...cu transportul in comun... :Facepalm_emote_gif: ... :clap2: ... :lol:


Pe de alta parte ma intreb cum s-au facut acele studii privind introducerea/prelungirea liniei de firobuz (M11) spre Ghiroda, linie schioapa din start, asimetrica, in semicircuit, un dute-vino pe strazile Turda-Strandului, etc.,... :Facepalm_emote_gif:
Iata ca acum se cauta indreptarea starii de lucruri prin crearea unei linii de autobuz metropolitan (M29) care sa circule in sens invers cu firobuzul...

Dupa ce s-a umplut Calea Lugojului de stalpi pe partea dreapta-iesire, urmeaza in viitor sa fie platati stalpi si pe stanga-iesire pentru M11bis sau rosu, adica o padure de stalpi dupa modelul Dumbravita... :Facepalm_emote_gif: ...



LE Dupa parerea mea Linia M11 trebuia sa mearga in dublu sens pe strada Strandului <> Aleea Ghirodei (fara Turda) <> Dunarea cu intoarcere la sensul giratoriu de la pod (sau eventual undeva la primarie) si asta pentru a nu incurca firobuzele traficul pe Calea Lugojului unde avem viteze superioare de deplasare iar o linie de autobuze (fie si M29) in dublu sens pe Lugojului cu capatul din Ghiroda tot in sensul giratoriu de la pod, cu plecari alternative cu firobuzul atat cat acest lucru e posibil...
Capatul celalalt al autobuzului poate fi stabilit acolo unde ar fi mai necesar. Fie in Dorobantilor <> Vulcan, fie in Badea Cartan cu intoarcere la Gara de Est...

Era mult mai simplu si mai clar pentru toti...
0

#198 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 iunie 2017 - 00:29

Vezi postareaVisor, la 08 iunie 2017 - 14:10, a spus:


Si inainte de aceasta schimbare, in weekend, linia 21 circula combinat cu 28 si 29 pe traseul Banatim - Plopi - Crisan - Ghiroda Noua - Crisan - Banatim. Practic in weekend nu s-a schimbat nimic.


Mersi! Exact asta nu stiam eu, si ma baga in ceata.
0

#199 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 iunie 2017 - 12:42

La Economu, unde exact opreste M29? Inainte de intersectie, sau dupa?
0

#200 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8413
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 12 iunie 2017 - 07:01

N-am trecut pe acolo, dar in mod normal ar fi dupa intersectie, dat fiind faptul ca inainte de intersectie autobuzul trebuie sa se incadreze foarte devreme pentru virajul la stanga.
0

Arata acest topic


  • (17 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi