Societatea Metropolitană de Transport
#181
Postat 27 decembrie 2014 - 10:12
#182
Postat 27 decembrie 2014 - 12:59
Florin.B RATT, la 27 decembrie 2014 - 00:17, a spus:
Clar!
Cineva merita un PREMIU de excelenta si de angajatul anului.... (a se citi cel care se ocupa de grafice si toate cele)
Si aici ma refer la cel, care in loc de M43! a scos din Radfleet M44, linie care de altfel inca exista. Cine va accesa aplicatia, va fi surprins sa vada ca M43 "inca circula", insa M44 numai exista, datele pentru acesta fiind sterse din Radfleet...
Genius!
#183
Postat 27 decembrie 2014 - 19:53
emilut, la 27 decembrie 2014 - 06:46, a spus:
Exact cum e pe harta realizata de mine si corectata cu ajutorul forumistilor. Acolo se vede clar ca M-urile nu opresc la A. Popovici.
P.S. Trebuie sa modific si E7 pe harti, dar astept sa vad ce se intampla cu E8, dupa care public versiunea la zi.
#184
Postat 27 decembrie 2014 - 21:38
Florin.B RATT, la 27 decembrie 2014 - 19:53, a spus:
Exact cum e pe harta realizata de mine si corectata cu ajutorul forumistilor. Acolo se vede clar ca M-urile nu opresc la A. Popovici.
P.S. Trebuie sa modific si E7 pe harti, dar astept sa vad ce se intampla cu E8, dupa care public versiunea la zi.
Cand am realizat eu UPDATE-ul la aplicatie, inca nu era vacanta...
Si chiar si asa, de ce apare inca M43?
#185
Postat 27 decembrie 2014 - 21:51
#186
Postat 03 decembrie 2015 - 00:17
Citeaza
Inaugurarea s-a efectuat în data de 01.06.2009 pe ruta Timişoara – Ghiroda şi pe ruta Timişoara – Moşniţa Nouă. Ulterior în data de 01.07.2009 s-a inaugurat ruta Timişoara – Remetea Mare, iar în data de 01.08.2009 a fost inaugurată ruta Timişoara - Giarmata Vii.
În cadrul Societăţii Metropolitane de Transport Timişoara o importanţă majoră este acordată unui alt obiectiv, anume acela de a constitui interfaţă pentru discuţii şi de a fi partener activ pentru autorităţile administraţiei publice locale sub aspectul care planează asupra dezvoltării şi gestiunii serviciului de transport public de persoane, în scopul de a coordona politicile şi acţiunile de interes general. Sub acest aspect Asociaţia a cunoscut o importantă evoluţie, reprezentată de faptul că numărul membrilor din cadrul Asociaţiei a crescut, prin aderarea următoarelor comune: Sânmihaiu Român, Dudeştii Noi, Dumbrăviţa şi Bucovăţ. Drept urmare,
la data de 13.09.2010, a fost inaugurată o nouă linie de transport metropolitan cu denumirea M36, ruta Timişoara - Utvin - Sânmihaiu Român - Sânmihaiu German şi retur.
Diferenţa dintre rutele judeţene şi acest tip de transport este aceea că autobuzele nu vor opri doar în 2-3 staţii din localităţile aflate pe traseul rutei, ci vor funcţiona ca adevărate vehicule de transport intra şi extraurban, staţiile intermediare fiind mai numeroase, iar intervalele de succedare mult mai scurte, asemeni unor curse regulate orăşeneşti.
La data de 02.05.2011 a fost inaugurată linia de transport public de persoane cu denumirea M24, ruta Timişoara – Dudeştii Noi şi retur.
În anul 2012, s-a înfiinţat o nouă linie de transport metropolitan, cu denumirea M44, pe ruta Timişoara- Becicherecu-Mic şi retur.
Pentru următorii anii obiectivele prioritare sunt extinderea infrastructurii de transpot şi reabilitarea ori modernizarea celei existente, pentru realizarea acestora şi asigurarea surselor de finanţare necesare depunându-se proiecte în vederea accesării de fonduri structurale nerambursabile.
Pentru funcţionarea integrată a Timişoarei cu localităţile din jur, pentru asigurarea accesibilităţii tuturor localităţilor şi creşterea gradului de mobilitate în trafic al cetăţenilor, municipiul Timişoara a dezvoltat proiecte de infrastructură cu rolul extinderii infrastructurii de transport, a extinderii şi modernizării sistemului de transport public în comun către comunele din jur, aflate în expansiune, precum şi în scopul îmbunătăţirii legăturilor între zonele limitrofe sau defavorizate cu zonele bine dezvoltate.
#187
Postat 03 decembrie 2015 - 19:10
#188
Postat 09 decembrie 2016 - 16:52
Citeaza
MOȘNIȚA NOUĂ,
BECICHERECU MIC,
DUDEȘTII NOI,
ȘAG,
CONECTATE ȘI ELE LA TIMIȘOARA CU MIJLOACE AUTO RATT, ÎN URMA EXPERIENȚEI POZITIVE CU DUMBRĂVIȚA ȘI GHIRODA! ASTA DA METROPOLĂ !
A.S. Menționez că, în ianuarie 2017, ne vor sosi cele 20 de minibuze Mercedes licitate în 2016 ! Da, 20 și încă Mercedes! )
Dacă apreciați, dați Like și Share!
Dacă nu apreciați, postați textul ”Dislike!”
Aplicarea strategiei Timișoarei de dezvoltare a serviciului de transport public de persoane a dus la crearea liniei M22, ruta: Timişoara - Moşniţa Nouă – Moşniţa Veche – Urseni - Albina şi retur începând cu data de 01.01.2017, cu următoarele curse si staţii:
Cursa M22 / 1: Domășnean - Moșnița Nouă - Moșnița Veche și retur
Stații dus: P-ța Gen. Ghe.Domășnean – Ciarda Roșie (str. Simens) – Sporea (calea ferată) - Motelețul - Otniel (facultativă) - Moșnița Nouă 1 (nr.323) - Moșnița Nouă 2 (Parc) - Moșnița Nouă Piață - Moșnița Nouă Parc Logistic Agroindustrial (facultativă)
Stații întors: Mosnita Veche (Biserica) - Mosnita Noua 4 (nr.240) - Mosnita Noua 3 - Moșnița Nouă 2 (Parc) - Moșnița Nouă 1 (nr.324) - Otniel (facultativă) - Motelețul - Sporea (calea ferată) - Ciarda Roșie (str. Simens) - P-ța Gen. Ghe. Domășnean
Cursa M22 / 2 Domășnean - Moșnița Nouă - Urseni și retur
Stații dus : P-ta Gen. Ghe.Domasnean - Ciarda Rosie (str. Simens) – Sporea (calea ferata) - Moteletul - Otniel (facultativa) - Mosnita Noua 1 - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial - Rampa colonistilor (facultativa) - Urseni (nr.32) - Urseni (Bucla)
Statii intors:Urseni (Bucla) - Urseni (nr.102) - Rampa colonistilor (facultativa) - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua 1 - Otniel (facultativa) - Moteletul – Sporea (calea ferata) - Ciarda Rosie (str. Simens) - P-ta Gen. Ghe. Domasnean
Cursa M22 / 3 Domasnean - Mosnita Noua - Urseni - Mosnita Veche - Mosnita Noua - Domasnean
Statii dus : P-ta Gen. Ghe.Domasnean - Ciarda Rosie (str. Simens ) – Sporea (calea ferata) - Moteletul - Otniel (facultativa) - Mosnita Noua 1 - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Rampa colonistilor (facultativa) - Urseni (nr.32) - Urseni (Bucla)
Statii intors: Urseni (Bucla) - Urseni (nr.102) - Rampa colonistilor (facultativa) - Mosnita Noua Parc Logistic Agroindustrial (facultativa) - Mosnita Veche (Biserica) - Mosnita Noua 4 (nr.240) - Mosnita Noua Piata - Mosnita Noua 2 (Parc) - Mosnita Noua 1 - Otniel (facultativa) - Moteletul - Sporea (calea ferata) - Ciarda Rosie (str. Simens) - P-ta Gen. Ghe. Domasnean
Cursa M22 / 4 Mosnita Noua - Albina si retur - 7 curse
Statii dus : Mosnita Noua (Primarie) - Mosnita Noua (IAS) - Albina DJ - Albina (Camin)
Statii intors: Albina (Camin) - Albina DJ - Mosnita Noua (IAS) - Mosnita Noua (Primarie)
Totodata a fost demarată procedura în vederea prestării serviciului de transport public pe ruta Timişoara – Becicherecu Mic - Dudeştii Noi şi retur.
În atenție, pentru implementare în 2017, este, de asemenea, conexiunea Timișoara - Șag.
ASTA DA METROPOLĂ !
Nicolae Robu
#189
Postat 09 decembrie 2016 - 17:52
Cat timp minibuzele vor circula pe interurbane si nu in oras, e ok.
#190
Postat 09 decembrie 2016 - 19:50
Citeaza
Iti dai seama, ca daca era o marca mai ieftina radeau si curcile de noi... noi nu avem tramvaiul cum trebuie pentru locuitorii DIN oras, dar trimitem "mertane" la coada vacii... "opulance, i haz it!"
#191
Postat 09 decembrie 2016 - 23:01
#192
Postat 08 iunie 2017 - 10:47
Citeaza
Ca urmare a înființării liniei M29, începând cu 01.06.2017, în zilele nelucrătoare, liniile 21, 28 și 29 vor fi comasate într-o singură linie. Astfel, noul traseu va fi: Piața Banatim – str. Ștefan cel Mare – str. Iepurelui – str. Andrei Șaguna – str. Iosif Vulcan – str. Rudolf Walter – str. Canal Bega – str. Martir Cornel Popescu – str. Parcului – str. Cocorilor – str. Martir Cornel Popescu – str. Nicolae Tincu Velea – str. Jokai Mor – str. Tata Oancea – str. Albăstrelelor – str. Canal Bega – str. Rudolf Walter – str. Iosif Vulcan – str. Uzinei – str. Rozelor – str. Vălișoara – str. Luncani – str. Ismail – str. Bobâlna – Aleea Ghirodei – str. Dunărea – str. Câmpului – str. Dunărea – Aleea Ghirodei – str. Bobâlna – str. Ismail – str. Gheorghe Țițeica – str. Vălișoara – str. Rozelor – str. Uzinei – str. Andrei Șaguna – str. Iepurelui – str. Ștefan cel Mare – Piața Banatim.
Stațiile vor fi cele existente.
Asa arata comunicatul RATT. Insa eu am atatea intrebari:
1. Eu inteleg ca linia 29 va fi inlocuita de M29, prin urmare 29 se desfiinteaza.
2. Se vorbeste despre comasarea liniilor 21, 28, 29 in weekend, si se vorbeste despre M29 din nou. Ce se comaseaza cu 29, din moment ce aceste, teoretic, numai exista?
3. cele 3 linii comasate se vor numii cum? M29? Atunci in sistem de ce nu are linia M29 si sub forma de weekend? Acesta apare doar sub forma de zile lucratoare...
#193
Postat 08 iunie 2017 - 12:02
#194
Postat 08 iunie 2017 - 12:08
Sa vedem daca am inteles:
M29 nu circula in weekend. Insa nici 29. Defapt 29 simplu numai exista deloc? (nu de alta, dar in sistem inca are planificare )
In weekend linia mare si fantoma, este 28, sau orice altceva, insa nu 29 si nici M29?
#195
Postat 08 iunie 2017 - 13:42
in zilele lucratoare avem M29 care merge intr-un fel de circuit in sens invers fata de M11. Mai avem si liniile 21 si 28 normale. 29 simplu se desfiinteaza.
in zilele nelucratoare avem un singur autobuz care merge cumva combinat pe toate cele 3 linii (adica face o tura pe 21, apoi de la I. Vulcan trece podul spre Uzinei, merge pe 28 (Crisan) pana in capat (str. Titeica), apoi o ia pe Bobalna pana ajunge la Aleea Ghirodei si merge pana la str Campului din Ghiroda. Dupa care se intoarce inapoi, vine pe Bobalna - Ismail - Titeica si se intoarce la Uzinei pe ruta lui 28. De acolo trece podul inapoi si merge la Banatim (linia 21). Cum se numeste linia in zilele lucratoare? 21... si 28. Pe portiunea acoperita de linia 21 graficele apar pe tabelele lui 21 (si in sistem apare ca 21), iar pe restul portiunii e 28. Graficele de pe site pentru linia 28 contin si portiunea Titeica - Campului cu plecari doar in zilele nelucratoare, deci si in sistem ar trebui sa apara la 28.
Eu am insa o nelamurire: conform comunicatului, autobuzul merge spre Crisan -> Ghirodei dupa ce se intoarce din Plopi. Insa, daca arunc o privire pe grafice, ar parea ca e exact pe dos, de la Banatim merge intai in Crisan -> Ghirodei, si cand se intoarce de acolo merge in Plopi. De ce spun asta? Simplu: Este o plecare de la Uzinei spre Crisan la 6:16 (Zile Nelucratoare). La linia 21 avem o plecare De la Printul Turcesc la 6:12, iar la Iosif Vulcan ajunge abia la 6:50. Deci, as deduce ca de la Printul Turcesc merge spre Uzinei (6:12 -> 6:16) face tura prin Crisan si Ghiroda, ajunge inapoi la Uzinei la 6:47 si de acolo merge mai departe spre I.Vulcan -> Plopi la 6:50. La intoarcere din Plopi, avem plecare la 7:09 de la I. Vulcan si la 7:11 la Baba Dochia. Deci nu atunci merge spre Crisan. Fie ruta din comunicat e gresita, fie graficele.
Ruta ar trebui sa fie:
Stațiile vor fi cele existente.
#196
Postat 08 iunie 2017 - 14:10
Deci:
- M29 circula de luni pana vineri;
- in weekend se circula ca pana acum, linia 21 pe toate cartierele acelea: Banatim, Plopi, Crisan, Ghiroda Noua;
- linia 29 e desfiintata, atat L-V cat si S-D.
Si inainte de aceasta schimbare, in weekend, linia 21 circula combinat cu 28 si 29 pe traseul Banatim - Plopi - Crisan - Ghiroda Noua - Crisan - Banatim. Practic in weekend nu s-a schimbat nimic.
#197
Postat 08 iunie 2017 - 19:41
Pe de alta parte ma intreb cum s-au facut acele studii privind introducerea/prelungirea liniei de firobuz (M11) spre Ghiroda, linie schioapa din start, asimetrica, in semicircuit, un dute-vino pe strazile Turda-Strandului, etc.,...
Iata ca acum se cauta indreptarea starii de lucruri prin crearea unei linii de autobuz metropolitan (M29) care sa circule in sens invers cu firobuzul...
Dupa ce s-a umplut Calea Lugojului de stalpi pe partea dreapta-iesire, urmeaza in viitor sa fie platati stalpi si pe stanga-iesire pentru M11bis sau rosu, adica o padure de stalpi dupa modelul Dumbravita... ...
LE Dupa parerea mea Linia M11 trebuia sa mearga in dublu sens pe strada Strandului <> Aleea Ghirodei (fara Turda) <> Dunarea cu intoarcere la sensul giratoriu de la pod (sau eventual undeva la primarie) si asta pentru a nu incurca firobuzele traficul pe Calea Lugojului unde avem viteze superioare de deplasare iar o linie de autobuze (fie si M29) in dublu sens pe Lugojului cu capatul din Ghiroda tot in sensul giratoriu de la pod, cu plecari alternative cu firobuzul atat cat acest lucru e posibil...
Capatul celalalt al autobuzului poate fi stabilit acolo unde ar fi mai necesar. Fie in Dorobantilor <> Vulcan, fie in Badea Cartan cu intoarcere la Gara de Est...
Era mult mai simplu si mai clar pentru toti...
#199
Postat 10 iunie 2017 - 12:42
#200
Postat 12 iunie 2017 - 07:01