Sistemul de anuntare al statiilor
#301
Postat 26 ianuarie 2013 - 23:38
#302
Postat 27 ianuarie 2013 - 00:05
emilut, la 26 ianuarie 2013 - 22:27, a spus:
Personal mă străduiesc să mă achit de toate sarcinile care îmi revin. Recunosc, sunt mulţi acei care nu judecă ca mine, dar nu cred că este necesar să facem un capăt de ţară din neactivarea sistemului de anunţare a staţiilor. În fond, activitatea pe care o desfăşurăm, decurge în parametrii scontaţi şi acontaţi şi fără această aşa zisă facilitate. Ştiu! Îmi vei spune că din moment ce s-a plătit, nu există niciun motiv pt a nu fi folosită. Şi aici sunt de acord cu tine şi cu ceilalţi.
Ce propun eu: Să se discute pe un ton mai civilizat, fără a se face apel la ameninţări cu LEGEA şi LEGALITATEA. Practic, cei care proferează un asemenea şantaj public, nu au dreptul de a îl face. De altfel, prin nefolosirea sistemului mult menţionat nu se încalcă nicio prevedere LEGALĂ. Drept care, toată această strofocare musculoasă devine în cel mai bun caz subiect de voioşie.
O abordare mai CU RESPECT din partea ambelor tabere, ar conduce (probabil) la rezultate mult mai concludente. Din păcate, publicul călător timişorean (şi aici îl includ şi pe domnul Horatius) s-a obişnuit să ne trateze cu o lipsă de deferenţă pe care (zic eu) nu o merităm. Revin apăsat. Dacă ei vor RESPECT, să facă în aşa fel încât să-l merite. Adică, să ni-l întoarcă. Chestie de care mă foarte îndoiesc.
Domnule coleg de Forum,
eu am discutat pe un ton civilizat, spunind lucrurilor pe nume.Ca va deranjeaza adevarul care chiar Dvs.il recunoasteti est
e altceva.Legea este pentru toti!CURAJ?Nu cred caci este cazul de curaj din moment ce am spus lucrurilor direct.ANUNTAREA STATIILOR!!!DA face parte din fisa postului si respectul RATT fata de plata asupra serviciului care tot RATT l-a oferit.
RESPECT din partea mea ati avut si veti avea circulind cu RATT si cumparind serviceiile complete ale Dvs.dar Dvs numai spuneti ce oferiti si cind este vorba de a-mi da respect din partea unor colegi de-ai Dvs.care incercati sa le luati apararea si care nu isi fac datoria si nu imi ofera ce am platit.Domnule,cum spunea si colegul doriti sa mergem inainte sau doriti sa ne complacem in ascunde ceeace nu este corect si a ne face ca lucram.
ANUNTAREA STATIILOR....ETC fac parte din serviciul pe care Dvs.trebuie sa vil faceti sau colegii Dvs.Este asa de greu sa respectati niste reguli pentru care aveti un salar.RESPECT am si va voi da tot timpul domnule coleg,nu am jignit pe nimeni,am atentionat ca nu mi se respecta dreptul de consumator al unui serviciu pentru care am platit.
DACA cititi si va ginditi bine o sa vedeti caci am atacat pe toti de la mic la mare din RATT pentru care sunt vinovati peste tot de aceea arata RATT cum arata si nici Dvs.nu sunteti multumit DAR nu incercati sa va implicati sa faceti o schimbare.Va complaceti neavind DVS.curajul.Eu am avut si il am mai departe spunindu-le chiar si conducerii venind cu solutii de a aduce venituri pentru salariile Dvs.dar cum spune si colegu TAC ca si .....papusoi.Cind acuzati mai va interesati!!!
O seara buna si fara ura ci cu dialog corect!
CU RESPECT celor din RATT care merita respect!!!
#303
Postat 27 ianuarie 2013 - 00:09

#304
Postat 27 ianuarie 2013 - 00:19
emilut, la 26 ianuarie 2013 - 15:59, a spus:
Apropo', colegu! De ce nu te revolţi pt lipsa afişajelor laterale ale autobuzelor scurte? Ai o jenă? Să fie din cauză că pt această deficienţă nu pot fi acuzaţi şoferii? Adresează-te LEGAL responsabililor, dacă ai curaj. O zi faină!
Apropo' 2, colegu! Cât timp biletele au acelaşi preţ şi pt călătoria cu tramvaiele neîncălzite şi nerăcorite, nu poţi pretinde servicii suplimentare. Colegu!
Iata ADEVARUL CARE VA DERANJEAJA SI CUM DISCUTATI!!!Imi pare rau poate va mai ginditi cind acuzati daca am dreptate sau nu!RESPECT eu vi l-am dat si nu am jignit ba mai mult va cumpar toate serviciile RATT la preturile care tot DVS.le-ti stabilit!RESPECT cred ca mai trebuie sa va ginditi neoferindu-mi serviciul pe care l-am platit.Legal?DA sigur ca ma voi adresa LEGAL daca nu mi se vor oferii serviciile pe care le platesc, pina atunci primul pas intelegerea amiabila prin atentionare.Curaj?Nu este cazul din moment ce discutam aici deschis!De Tramvaie DEZASTRU........deci singur recunoasteti ca nu este ok.Colegu nu va mai necajiti.
#305
Postat 27 ianuarie 2013 - 13:21
coracao, la 25 ianuarie 2013 - 23:00, a spus:
Nu avem mentalitate occidentala. Adica la noi se merge pe principiul : e bun si asa.
emilut, la 26 ianuarie 2013 - 15:59, a spus:
Apropo', colegu! De ce nu te revolţi pt lipsa afişajelor laterale ale autobuzelor scurte? Ai o jenă? Să fie din cauză că pt această deficienţă nu pot fi acuzaţi şoferii? Adresează-te LEGAL responsabililor, dacă ai curaj. O zi faină!
Apropo' 2, colegu! Cât timp biletele au acelaşi preţ şi pt călătoria cu tramvaiele neîncălzite şi nerăcorite, nu poţi pretinde servicii suplimentare. Colegu!
Corect. Tramvaie noi (pret 1,5 mil euro) pret 5 euro biletul din cauza conditiilor

emilut, la 26 ianuarie 2013 - 22:27, a spus:
RESPECT.......

coracao, la 26 ianuarie 2013 - 23:38, a spus:
daca ar fii cum zici tu durere in c*r noi soferii am conduce in picioare.....deci concluzia : nici acolo nu ne doare.....

#306
Postat 27 ianuarie 2013 - 13:36
Horatius, la 27 ianuarie 2013 - 00:05, a spus:
eu am discutat pe un ton civilizat, spunind lucrurilor pe nume.Ca va deranjeaza adevarul care chiar Dvs.il recunoasteti est
e altceva.Legea este pentru toti!CURAJ?Nu cred caci este cazul de curaj din moment ce am spus lucrurilor direct.ANUNTAREA STATIILOR!!!DA face parte din fisa postului si respectul RATT fata de plata asupra serviciului care tot RATT l-a oferit.
RESPECT din partea mea ati avut si veti avea circulind cu RATT si cumparind serviceiile complete ale Dvs.dar Dvs numai spuneti ce oferiti si cind este vorba de a-mi da respect din partea unor colegi de-ai Dvs.care incercati sa le luati apararea si care nu isi fac datoria si nu imi ofera ce am platit.Domnule,cum spunea si colegul doriti sa mergem inainte sau doriti sa ne complacem in ascunde ceeace nu este corect si a ne face ca lucram.
ANUNTAREA STATIILOR....ETC fac parte din serviciul pe care Dvs.trebuie sa vil faceti sau colegii Dvs.Este asa de greu sa respectati niste reguli pentru care aveti un salar.RESPECT am si va voi da tot timpul domnule coleg,nu am jignit pe nimeni,am atentionat ca nu mi se respecta dreptul de consumator al unui serviciu pentru care am platit.
DACA cititi si va ginditi bine o sa vedeti caci am atacat pe toti de la mic la mare din RATT pentru care sunt vinovati peste tot de aceea arata RATT cum arata si nici Dvs.nu sunteti multumit DAR nu incercati sa va implicati sa faceti o schimbare.Va complaceti neavind DVS.curajul.Eu am avut si il am mai departe spunindu-le chiar si conducerii venind cu solutii de a aduce venituri pentru salariile Dvs.dar cum spune si colegu TAC ca si .....papusoi.Cind acuzati mai va interesati!!!
O seara buna si fara ura ci cu dialog corect!
CU RESPECT celor din RATT care merita respect!!!
1. Este o tasta pe tastatura, mai lunga asa, in partea de jos care se numeste space (spatiu), se foloseste mai des si are functia de a pune spatiu intre cuvinte, dupa cuvinte, semne, situata exact intre cele 2 taste care se numesc ALT.
2. Nu vad rostul scrieri unor cuvinte in litere mari, in domeniul acesta al nostru (scrisul pe diferite forumuri despre diferite subiecte) este considerat "ca tipi" . Probabil unii de pe aici cu scoala mai veche in domeniu isi aduc aminte ca asa e. La cate cuvinte cu litere mari am vazut insemna ca.......concluzia o trageti voi......
3. Sunt fericit (chiar in extaz) ca purtam aceleasi discutii inutile.
4. Respectul RATT s-a dus de mult fata de TOT ce tine de RATT (calatori, angajati, servicii)
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 27 ianuarie 2013 - 13:40
#307
Postat 27 ianuarie 2013 - 13:50
Horatius, la 27 ianuarie 2013 - 00:19, a spus:
Iara litere mari, uite asa imi fac ochii

Cumperi serviciile de la RATT nu de la noi soferii ci de la RATT, mai exact ghiseele care vand bilete abonamente, daca era dupa noi soferii sa oferim servicii fii sigur ca pe langa biletul ala cumparat primeai (primeati) si un pic de "respect" de la sofer, de invatai instant sa folosesti (folositi) cuvinte ca buna ziua, nu va suparati, etc.
Preturile le-au facut cei de la conducere nu noi soferii. Daca era sa fie dupa noi soferii te asigur ca pretul era "altfel".
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 27 ianuarie 2013 - 13:51
#308
Postat 27 ianuarie 2013 - 14:04
Ce ziceti?
Poate pe aceasta cale, ne mai schimbam si noi putin parerea... Poate!
#309
Postat 27 ianuarie 2013 - 14:41
cseh_17, la 27 ianuarie 2013 - 14:04, a spus:
Ce ziceti?
Poate pe aceasta cale, ne mai schimbam si noi putin parerea... Poate!
Da, idee buna dar nu eu trebuia sa fac ce propui tu. Daca cumpara de la inceput RATT camere mai bune si montate si microfoane atunci aveai dovezi suficiente. Totodata si destule cazuri pe rol la Judecatoria Timisoara intre soferi si calatori pentru injurii si alte cuvinte adresate. Sincer daca mi-as permite as schimba eu personal toata instalatia de supraveghere din autobuz si montat microfoane peste tot. Probabil as avea lunar infatisari la Tribunal.
#310
Postat 27 ianuarie 2013 - 17:59
Rico D., la 27 ianuarie 2013 - 14:41, a spus:
Eu as fi de acord cu instalarea microfoanelor in autobuze.Poate asa sepoate demonstra si afacerile pe carele fac soferii in timpul serviciului,pentru ca G-urile au microfon instalat la sofer care mai ramine deschis citeodata si astfel tot autobuzul asculta ce vorbeste soferul la telefon.Cit despre RESPECT else cistiga si nu se cere(valabil pentru ambele parti).
#311
Postat 27 ianuarie 2013 - 19:04
#312
Postat 27 ianuarie 2013 - 19:06
bata, la 27 ianuarie 2013 - 17:59, a spus:
Corect dar si daca mai injurat o sa iti iau si sosetele din picioare prin verdictul judecatorului, pe langa banii care o sa mi-i dai ca despagubire morala.
Cat despre afaceri, fiecare se descurca cum poate.
Aceasta postare a fost editata de Rico D.: 27 ianuarie 2013 - 19:07
#313
Postat 27 ianuarie 2013 - 19:49
Rico D., la 27 ianuarie 2013 - 13:50, a spus:

Cumperi serviciile de la RATT nu de la noi soferii ci de la RATT, mai exact ghiseele care vand bilete abonamente, daca era dupa noi soferii sa oferim servicii fii sigur ca pe langa biletul ala cumparat primeai (primeati) si un pic de "respect" de la sofer, de invatai instant sa folosesti (folositi) cuvinte ca buna ziua, nu va suparati, etc.
Preturile le-au facut cei de la conducere nu noi soferii. Daca era sa fie dupa noi soferii te asigur ca pretul era "altfel".
VA DORESC SANATATE SI MULT SUCCES LA TOTI ANGAJATII RATT IAR SPRE SATISFACTIA DVS.IAU O PAUZA DE CITEVA LUNI URMARIND CUM VA DEZVOLTATI PE TOATE PLANURILE, EU ASTA ANALFABETU,SMECHERU SI CUM MAI DORITI DVS....
TRIST CE SE INTIMPLA!!!!!! RECESIUNE MORALA!!!!!
VA MULTUMESC!!!!
Cu totusi respect fata de persoana dvs. LA REVEDERE!!!
#314
Postat 27 ianuarie 2013 - 22:40
cseh_17, la 27 ianuarie 2013 - 19:04, a spus:
Au buton de pornire cu ON si OFF si cum unii soferi "nu stie" engleza mai raman deschise. Daca microfonul ramane deschis este anulat de catre d-na care anunta statiile atata timp cat vb, apoi revine pe deschis.
#315
Postat 27 ianuarie 2013 - 23:30
#316
Postat 28 ianuarie 2013 - 19:36

#317
Postat 29 ianuarie 2013 - 23:56
Rico D., la 27 ianuarie 2013 - 22:40, a spus:
Hai, măi Rico! Nu trebuie să fi neam cu Shakespeare ca să ştii ce înseamnă "On" şi "Off". E pe toate casetofoanele, ce naiba!
#318
Postat 08 aprilie 2013 - 21:06
Pe unele masini la care am mai prins sistenul de anuntare a statiilor pornit, acesta functiona la un volum foarte redus...
Ca si un rezumat din soferii pe care i-am prins pe trolebuzele 14 si 18 anul acesta, pot spune ca vreo 5 - 6 folosesc sistemul de anuntare a statiilor, iar vreo 3 il folosesc ca la carte anuntare statii + altenare ceas, numele statiei urmatoare pe afisajul din interior...
Daca uni ziua ma schimba sensul de mers la capete, seara dezastru... o buna parte nu se mai obosesc... De anuntarea statiilor nici nu poate fi vorba...
#319
Postat 08 iulie 2014 - 17:11
Aceasta postare a fost editata de Robert201: 08 iulie 2014 - 17:11
#320
Postat 08 iulie 2014 - 17:41