STP Timișoara Forum: Infrastructura necesara pentru noile tramvaie - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (4 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura necesara pentru noile tramvaie Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2009 - 06:10

sorry ca ma bag ca musca in lapte ... dar poate s-a mai scris si repet dar e to much de citit .... daca se vor cumpara tramvaie noi ( deja ma indoiesc) ar fi bine sa o lase balta cu podea joasa si inca un lucru .... sa fie din TABLA altfel de vom avea o iarna mai grea le tinem in depou ca oradeni :mellow:

dece nu cu podea joasa? Simplu...... Romani (adica noi) lasa tot felu de tampeni pe jos si de nu vor fi de TABLA se vor sparge .......

incaodata scuze daca repet pe cineva
0

#2 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 aprilie 2009 - 11:06

Eu tot nu vad de ce sa nu fie low floor... :mellow: La ce te referi cand spui ca romanii "lasa tot felul de tampenii pe jos", ca n-am inteles! Eu zic ca daca ar fi ca la firobuze podeaua, ar fi foarte bine. Gandeste-te cat ii de greu sa urci intr-un tramvai cu un carucior, sau pentru oamenii in varsta carora le ia mult timp sa coboare treptele, sau pentru persoanele nevazatoare etc. Podeaua joasa ar diminua aceste dificultati. :04:

Aceasta postare a fost editata de caius: 14 aprilie 2009 - 11:10

0

#3 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3096
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2009 - 12:16

Se refera, la gunoaiele care sunt aruncate pe langa linii, cum e pe la gara mica si plus bucatie de astfalt rupt de langa sine care ar putea deteriora tramvaiul. Mai bine garda medie si refugii inalte, noi nu avem inca un grad atat de ridicat de civilizatie care sa permita unui asemenea tramvai sa circule prin orasele noastre.
0

#4 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2009 - 15:54

exact ...... si asfalt si gunoaie la asta ma refeream ... m-am gandit si la acei oameni in varsta desigur , dar hai sa fim seriosi , nu vreau sa par lipsit de respect dar sa fie doar pt ei Low Floor , fara sa se tina cont conditiile de trafic din oras si celelalte mentionate....... ar fi cam aiurea ......
Adevaru ca arata bine , as conduce si eu unu de ala , dar nu in Romania , viata lunga un Low Floor cu traficul dela noi nu are. Si decat sa le tinem tot pe la reparati .....
0

#5 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 14 aprilie 2009 - 16:00

Daca se vor cumpara prin viitor tramvaie low flor sa se si cumpara cateva tramvaie cu plug.
0

#6 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 aprilie 2009 - 16:12

Oricum, daca se vor cumpara tramvaie, parerea mea este ca vor fi cu podea joasa...
0

#7 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29746
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 aprilie 2009 - 17:34

Asta e aproape 100% exact.
0

#8 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2280
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 aprilie 2009 - 21:16

In afara fostului URSS n-am vazut sa se mai fabrice altceva decat low-floor. Pana si Belkommunmash in Belarus a trecut la podea joasa.
0

#9 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 aprilie 2009 - 21:21

Si sunt mai bune...ganditi-va cum coborati inainte scarile la timis ... care aveau 3 scari si erau foarte inalte...
0

#10 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3096
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2009 - 22:03

Pai au trecut toti la low floor, pentru ca asa e la moda, dar uitati un aspect. Cine are low floor, in restul Europei, are o infrastructura impecabila, traficul de masini si cel al mijloacelor de transport in comun nu se prea intersecteaza, iar transportul are prioritate, pe cand la noi tramvaiul e socotit mai mult ca o pacoste care umbla aiurea prin oras. Pana nu se schimba povestea asta nu vad tramvaie cu garda prea joasa in oras.
0

#11 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 aprilie 2009 - 22:14

Vezi postareaGygyman6, la 14 Apr 2009, 23:03, a spus:

la noi tramvaiul e socotit mai mult ca o pacoste care umbla aiurea prin oras.


Aici ai punctat foarte bine Gygyman6. :P
In sfarsit un mare adevar despre tramvaie :please: :up: (glumeam deigur :017: ).
0

#12 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 aprilie 2009 - 22:17

La noi majoritatea tramvaielor se tamponeaza in partea de jos, stanga sau dreapta...pai daca se tamponeaza cele noi acolo, care sunt mai joase, va dati seama cum va arata tramvaiul :P
0

#13 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 aprilie 2009 - 22:51

Pana in 2012 sper ca o parte din cocalarii care si-au luat masini pe leasing sa ramana fara ele, si sa descongestioneze astfel traficul. Oricum, low-floor este deja un standard, pe care vom fi nevoiti sa-l respectam (din cate stiu).

Si, by the way, ganditi-va si la persoanele varstnice. Am observat in Piata700, la urcarea in troleu... cand e aproape de bordura e o placere, mai ales daca ai si bagaje, plase si alte cele. Spre deosebire de tramvaie, unde e o placere cand nu esti cu mana goala :04:
0

#14 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 aprilie 2009 - 23:18

Asta n-o mai stiam, daca ai masina buna in leasing esti cocalar :04: prea tare faza :huh:
Orice ar spune oricine, tramvaiele low-floor sunt mult mai bune ...
0

#15 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 14 aprilie 2009 - 23:54

Vehiculele low-floor sunt folosite şi în afara UE... s-a demonstrat că urcarea şi coborârea călătorilor e mai rapidă în şi din asemenea vehicule.
Cu UE partea proastă e că impun obligativitatea vehiculelor 100% low-floor ceea ce, la condiţiile tehnice existente, crează alte probleme. la tramvai, de exemplu, trebui fie folosite boghiuri cu semi-osii sau chiar semi osii puse direct pe trucul vagonului - vezi ULF (ceea ce îngustează enorm spaţiul din salon, plus că motoarele trebuie puse ori vertical, ori chiar deasupra osiei, ceea ce duce la existenţa unui număr mare de roţi dinţate sau alte angrenaje, nu mai poţi pur şi simplu să pui motorul pe osie şi să îi legi câte o roată la fiecare capăt al axului ori să pui motorul la mijlocul boghiului, pui 2 reductoare şi e atât de simplu şi uşor de folosit de până şi un muncitor necalificat poate lucra la el) sau se folosesc boghiuri normale şi se elimină uşile din faţă şi spate (ca să stea acolo boghiul), iar la mijloc se pune un truc - vezi Bucur LF, dar imaginează-ţi-l fără uşa aia mică din spate. În cazul ăsta se pot folosi boghiurile normale (cele de V3A în cazul Bucurului). Oricum o fi... să vedem ce va fi peste 4 ani la următoarea campanie... poate ULF ca al Oradea, Bombardier ca la Graz, Alstom ca la Paris... cine ştie.
0

#16 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2280
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 aprilie 2009 - 13:35

Vezi postareaDr2005, la 14 Apr 2009, 23:54, a spus:

Cu UE partea proastă e că impun obligativitatea vehiculelor 100% low-floor


E un mit urban, insa unul foarte raspandit. In realitate exista o propunere UE de a tine cont de necesitatile persoanelor cu disabilitati si de cele ale mamelor cu carucior la achizitia unor vehicole noi. Deci materialul rulant existent nu este afectat. Unele tari din UE (Germania, Franta, probabil si altele) au introdus propunerea in aceasta forma in legislatia nationala. Oricum, e vorba de o lege "de cauciuc". Cred ca in mod voit s-a lasat liber la variante de interpretare. Deci vor circula in continuare atat tramvaiul istoric din Porto, Tatrele din fostul RDG, cat si Wegmann-urile noastre (daca nu le distrug ai nostri pana atunci).

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 15 aprilie 2009 - 13:40

0

#17 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2009 - 23:03

Oare bordurile actuale din statii nu sunt cam inalte pentru un LF? :coolspeak:
0

#18 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3096
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2009 - 11:15

Vezi postarealorand, la 19 Apr 2009, 00:03, a spus:

Oare bordurile actuale din statii nu sunt cam inalte pentru un LF? :beer2:


Sar putea sa ai dreptate dar am avea un mic as in maneca. Cand noi vom comanda tramvaie putem specifica cum sa se deschida usi si acestea ar putea fii ca la Mercedes sau pliante ca la ikarus, pliante stiu ca nu se prea fabrica dar am putea fi noi un inceput.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 aprilie 2009 - 11:15

0

#19 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10283
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 aprilie 2009 - 16:58

Sau mai degraba vom "adapta" statiile existente la respectivele tramvaie, cum au facut si Oradenii.
0

#20 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 aprilie 2009 - 17:26

cu un pickhammer. cunoastem.
0

Arata acest topic


  • (4 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi