STP Timișoara Forum: Iași - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iași jud. Iași

#61 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 17 ianuarie 2011 - 10:57

Chagall a spus:

Se pare ca Iesenii sunt mai ghinionisti la accidente decat noi.
http://www.agenda.ro...politie-in.html

Problema e cam in felul urmator: vagoanele retrase din circulatie in ultimii ani si starea precara a liniilor generau in trecut foarte multe intreruperi. Era ceva banal si ziarele nu se mai omorau sa dea prea mare importanta unui pantograf rupt sau altor evenimente fara urmari grave.
Dupa aducerea parcului de vagoane la un nivel calitativ decent si dupa reabilitarea unor tronsoane importante de cale, numarul acestor evenimente s-a redus semnificativ, fiind mai usor sa atraga atentia presei. E un efect pervers.

alecs a spus:

Am vazut acuma la stiri ca un tramvai cu 3 persoane, care se retragea in depou a luat foc, in partea de sus a pantografului, iar vatmanul a reusit sa stinga focul pana la sosirea pompierilor.

Desi incidentul a fost spectaculos, efectele minore nu au impus imobilizarea vagonului. Cauzele sunt clar stabilite si nu exista absolut nici o legatura cu starea tehnica a tramvaiului.

Aceasta postare a fost editata de radub: 17 ianuarie 2011 - 11:56

0

#62 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 ianuarie 2011 - 01:24

Vezi postarearadub, la 03 februarie 2010 - 22:39, a spus:

Vagoanele ST7 (cu 4 exceptii) si ST8 (cu o exceptie), [...] au banci de lemn.


Sigur sunt de lemn? Ceva asemănător am avut la Bucureşti pe Rathgeber-uri... şi era plastic care imita lemnul.

---
Revenind la incidentul cu Be 8/8-ul, a început foarte promiţător exploatarea ultimului lot. :coolspeak:
Ce a luat foc? Cablurile care fac legătura dintre pantograf şi contactori (şi, mai departe, m.e.t.-uri?)?
0

#63 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 23 ianuarie 2011 - 23:54

Exploatarea vagoanelor Be 8/8 a inceput si se desfasoara in conditii cat se poate de bune.
0

#64 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 martie 2011 - 17:51

Un accident teribil care a avut loc azi la Iasi.
http://www.agenda.ro...lte-masini.html
http://stirileprotv....n-6-masini.html
0

#65 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29740
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 martie 2011 - 18:48

Da, urat. Am vazut la TV.
0

#66 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10283
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 21 martie 2011 - 20:07

Iesenii au mai avut parte de astfel de accidente cumplite cu tramvaiul. :(
0

#67 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 22 martie 2011 - 21:15

Asta e un semnal de alarma, ca ar trebui cumparate garnituri noi in toata tara. Cum de Oradea a putut sa cumpere tramvaie noi si restul tarii nu? Exista fonduri europene pe care dobitocii de guvernanti nu le folosesc.
0

#68 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29740
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2011 - 21:31

Ziceau la Antena 3 ca franele erau in perfecta stare....
0

#69 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 22 martie 2011 - 22:13

la protv a scris ca au testat doar in linie dreapta, nu in panta. in cazul asta, franele au fost apa de ploaie.
0

#70 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 martie 2011 - 22:16

Chiar eram curios .. parcă un tramvai avea 3 sisteme de frânare diferite? Cum de au cedat TOATE? :cry:
0

#71 Useril este offline   Ciulea0 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 10 octombrie 10

Postat 22 martie 2011 - 22:58

Eeste foarte posibil, ca din cauza uzurii si a vechimii tramvaiului.
0

#72 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29740
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 martie 2011 - 23:07

Eu zic ca a fost eroare umana, dar poate vom afla ce si cum...
0

#73 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 martie 2011 - 03:37

Un mod să ,,cedeze" frânele e să nu le foloseşti... deloc. Nu-i exclusă eroarea umană, deşi vagonul e dotat şi cu frână pneumatică, deci, teoretic, mai uşor de oprit decât unul doar cu frână electrică. Se mai pune şi problema celor din autoturisme, al căror unic motiv legal de a fi pe linie era acela de a dori să rămână fără permis, pentru că altfel nu aveau ce căuta acolo. La cât de îngrijorat de pierderea voturilor era primarul, probabil or să îl scoată vinovat pe vatman, chiar dacă maşinile nu aveau ce căuta pe linie, linia era udă şi, eventual, tramvaiul avea probleme.
--
Fonduri europene se dau pentru infrastructură, nu pentru vehicule.
--
Apropo de frâne, deşi e off-topic: acum câteva luni, o locomotivă electrică a scăpat din depoul Ploieşti (linia fiind în pantă), a traversat Gara de Sud şi s-a oprit vreo 5 km mai încolo (din fericire, i se făcuse macazul spre o secţie secundară, unde următorul tren venea abia peste vreo 5 ore), de unde a fost recuperată de mecanic şi de un manevrant de la depou, ajunşi acolo cu maşina personală a celui din urmă. La verificări s-a constatat că frânele funcţionau, dar, la coborâre, mecanicul şi-a întors scaunul (scaunele se pot roti) să coboare mai uşor, iar spătarul scaunului a lovit robinetul frânei directe şi a eliberat-o, permiţând locomotivei să o ia la vale. Concluzii:
1. cică s-au făcut verificări şi s-au re-aranjat scaunele şi mânerele de robine la toate locomotivele din parcul depoului, pentru a nu se mai ajunge la situaţii din astea
2. mecanicul a fost sancţionat pentru că nu a strâns şi frâna de mână la coborâre, cum ar fi fost normal.
0

#74 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 martie 2011 - 12:31

Păi la accidente mi se pare că se ia vina pentru ce s-a întâmplat, nu pentru ce ar fi trebuit să fie. Dacă vatmanul a ieşit în traseu cu probleme tehnice cunoscute va fi ţinut vinovat, la fel dacă dacă a "scăpat" tramvaiul deşi avea frâne bune ...
0

#75 Useril este offline   caddy 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 08 decembrie 10

Postat 23 martie 2011 - 18:43

am auzit pe a3 ca vatmanul mai are la activ cateva accidente putin grave, dar fara victime..
0

#76 Useril este offline   caddy 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 08 decembrie 10

Postat 23 martie 2011 - 19:15

Vezi postareaCiulea0, la 22 martie 2011 - 22:13, a spus:

la protv a scris ca au testat doar in linie dreapta, nu in panta. in cazul asta, franele au fost apa de ploaie.

au testat si in panta;) chiar unde a fst accidentul
0

#77 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 24 martie 2011 - 12:31

Vezi postareaCiulea0, la 22 martie 2011 - 21:15, a spus:

Asta e un semnal de alarma, ca ar trebui cumparate garnituri noi in toata tara.

E mai dulce moartea provocata de un tramvai/autobuz/troleibuz nou? Argumenteaza plauzibil de ce un tramvai nou e mai cu mot decat unul sh, dar in stare foarte buna din toate punctele de vedere...

Vezi postareaCiulea0, la 22 martie 2011 - 21:15, a spus:

Cum de Oradea a putut sa cumpere tramvaie noi si restul tarii nu?

1. Vezi contextul si vei intelege.
2. Inainte de cele 10 au fost sh-uri, dupa cele 10 vor fi sh-uri. Crezi ca alea 10 sunt mai mult decat prezente exotice in parcul "plin de gunoaiele Europei"? Daca mi-ai spune ca exista o strategie ca aceasta investitie sa nu fie doar una de imagine, ci sa aiba o continuare, as spune "Jos palaria!". Eu, insa, spun deocamdata doar "Uau, la Oradea sunt 10 tramvaie ca-n Viena!", nu "Uau, la Oradea tramvaiele sunt/vor fi ca-n Viena!"

Noi am avut deplina incredere in tramvaiul ala, drept dovada ca l-am scos la strada si am aratat ce noi stiam: ca e un tramvai foarte bun si nu a facut nici cea mai mica problema cat l-am rulat. Restul sunt povesti.
0

#78 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 martie 2011 - 13:31

Vezi postarearadub, la 24 martie 2011 - 12:31, a spus:

E mai dulce moartea provocata de un tramvai/autobuz/troleibuz nou? Argumenteaza plauzibil de ce un tramvai nou e mai cu mot decat unul sh, dar in stare foarte buna din toate punctele de vedere...

Starea tehnică a unui vehicul nou n-o poţi compara cu cârpelile efectuate pe unul vechi de 30 de ani. Uite, spre exemplu în Timişoara un Duewag tot deiarază pe o linie neimportantă, ceva probleme la macaz din câte înţeleg de pe topic. Dacă ar deraia la intrarea în Gara Nord ar face prăpăd printre călători. Crezi că un tramvai nou ar avea aceeaşi problemă?

Tehnic vorbind şi un Opel Vectra din 1988 (Vectra A) ar putea fi la fel de sigur ca un Vectra C. Teoretic.
0

#79 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 24 martie 2011 - 14:14

"Carpelile" facute in Vest pe un tramvai de 30 de ani sunt fix ca si "carpelile" facute pe unul nou (si ia ce spun ca pe un adevar, pentru ca am avut ocazia sa vad pe viu suficiente "URAC"-uri vestice). Daca vii cu argumentul cu care ai venit, cu siguranta te-ar soca sa vezi ce inseamna intretinerea tramvaielor (de 30 de ani, de o zi, nu importa) in orasele de unde au fost achizitionate. Carpelile noastre? Abia le-am scos la strada, piese de schimb avem pentru ele.

Aceasta postare a fost editata de radub: 24 martie 2011 - 14:14

0

#80 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3886
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 martie 2011 - 15:04

Da om bun, ştiu foarte bine, şi tramvaiele germane când vin la Timişoara după zeci de ani în serviciu arată ca noi. Eu vorbeam pe cazul general când se apucă românaşii noştri să "repare".
0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi