STP Timișoara Forum: Iași - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iași jud. Iași

#121 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 ianuarie 2013 - 21:15

Nu sunt la curent cu discutiile intre membri forumului nostru si dl. RaduB pe alte forumuri. Ma gandesc ca de aici animozitatea dintre parti. Forumul RATT nu se considera unul de experti in transport ci e unul dedicat tuturor pasionatilor, indiferent de varsta acestora. Oricum, sa-l faci pe Chagall "puiut", parca e deja prea mult. (mai ales ca intervenea doar ca sa-si faca treaba de moderator) -_-
Eu unul astept detalii tehnice ale modernizarii (date pe care le vom afla dupa scoaterea tramvaiului in circulatie) ca sa-mi dau cu parerea, parere pe care o sa mi-o expun, chiar cu riscul de a fi numit si eu "puiut" sau "administrator de forum unde se scrie mult si prost". -_-
0

#122 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 ianuarie 2013 - 22:21

Ok! Ca sa incheiem discutia asta inutila odata pentru totdeauna!

Deci RaduB, este "colegul" nostru de breazla din Iasi, totodata si comandant al nevei numita TRAMCLUB. Dansul lucreaza la RATP Iasi si poate deaici jignirea imensa fata de REMAR (care colaboreaza banuiesc cu RATP in privinta tramvaiului acela). Stim cu totii ca inainte de infintarea forumul RATT, majoritatea dintre noi activam pe aceasta "nava", colegu' Visor fiind chiar un punct important la partea de Timis. Dupa marea rupere din Rai dintre STFP si domnul Sintea, si marea echipa s-a rupt, oar cei care nu se putea decide unde sa ajunga, erau priviti cu mare atentie. Odata cu deschiderea forumului nostru, partea de Timis a tulito de pe TRAMCLUB, iar aprtea aceea este una care s-ar putea inchide lejer azi. Drept urmare orice urma de a mai posta ceva din partea celor care mai dadeau ochiul acolo (Visor, sau chiar eu) au fost simplu oprite, ajungandu-se pana la suspendarea dreptului de a posta, cu diverse acuzatii puerile ca si cele de mai sus, sau ca si referirile la varsta noastra. Deci deaici a pornit primul atac, care s-a degenerat in ceea ce este.


Acum permiteti-mi sa afisez si o parere personala. Suntem clar mai tineri (unii dintre noi) decat cei 35+ de ani ai dvs., insa permiteti-mi sa spun ceva.
Ati auzit de reforma intr-o echipa de fotbal? Cand toti cei batrani pleaca, si toate vedetele sunt vandute, pentru a lasa loc celori tineri care sint formati mai apoi... Ei cam asa stam si cu aceasta pasiune in Romania in momentul de fata. Ce se face in alte parti este deja POLITICA, la fel ca si raspunsurile dvs. la intrebarile naostre. Deci noi "puisorii" incercam sa mai salvam ceea ce este pasiunea pentru MTC, prin "carne proaspata". Lasati-ne sa fim noi gradinita, si in loc sa va irositi energia tastand aberatii si imecilitati, mai bine aratati-ne experienta si cunostintele pe care le detineti si raspundeti-ne la intrebarea initiala de la care a plecat toata postia asta:

CE ESTE TRAMVAIUL DIN ACEL CLIP, DACA NU ESTE CE AM PRESUPUS NOI CA ESTE?

Multumim! :baby: :baby:
0

#123 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 ianuarie 2013 - 23:40

Ok. Am inteles cum sta treaba si propun sa luam o pauza pana la aparitia tramvaiului cu pricina pe strazile din Iasi. Atunci il vom lauda sau il vom critica in functie de cum merita.
0

#124 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 27 ianuarie 2013 - 12:23

on topic despre aceste reabilitari, sigur ca e bine sa faci un fel de rk al vagonului si sa-i aduci imbunatatiri. intrebarea e daca pretul final e unul rezonabil. daca se apropie de pretul unuia nou, deja nu mai merita, de fapt avand o vechitura spoita
oricum, vorbim de Iasi ca primarul nostru nu va da 1 milion pe o reparatie daca are in minte cumpararea autouzelor electrice -_-

Aceasta postare a fost editata de AMD: 27 ianuarie 2013 - 12:26

0

#125 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 ianuarie 2013 - 12:40

Ideea care e? S-a zis parca de undeva la 400-500 mii de euro... (asa tin minte, posibil sa ma insel) Deci undeva la 2 tramvaie vechi la pretul unuia... Pai hai sa ne gandim... Nu mai bine luam 10-15 noi, si de restul ceva SH gata reconditionat? Adica ne scapam de comisioanele uriase oferite fie REMAR fie ASTRA, fie URAC sau stiu eu mai cine, si gata... Pe cele mai jalnice le casam, si circulam cu ce avem mai bun + vreo 20 SH + 10 noi...
0

#126 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 ianuarie 2013 - 12:57

Timisoara are nevoie si merita tramvaie noi, punct. Ca pe langa cele noi mai reconditioneaza cateva asta e alta treaba, dar in primul rand as vrea sa vad tramvaie noi ca in Szeged, Cluj sau Oradea. (10-15 bucati) Desigur ca Iasul poate sa faca ce vrea si ce considera ca-i serveste cel mai bine interesele.
0

#127 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 ianuarie 2013 - 14:06

Da putin ma doare in dos de Iasi, REMAR sau culorile politice ale celor deacolo... Deci din partea mea Iasi sa circule cu vechituri reconditionate, atat timp cat la TM vad tramvaie SH noi sau noi... Si cand zic SH noi, ma refer la tramvaie muult mai noi decat cele existente... Revigorarea in ograda noastra este muult bine venita.
0

#128 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 27 ianuarie 2013 - 14:58

Cseh, puiutule, nu ai deloc judecata! Tu ai impresia ca sutele de mii de euro zac nestranse pe strada, bune doar sa le culeaga primarul tau ca sa completeze milionu' si sa-ti mai ia tie inca un tramvai nou. Vise placute, oricum, realitatea (aia care te va lovi in fata) e rau de tot departe de prostiile pe care ti le inchipui matale!

A, nu trebuia sa te intrebuintezi cu atata ticalosie sa ma "deconspiri", puteai sa-mi soliciti public asta si o faceam singur, sau o putea face chiar administratorul acestui forum, care ar trebui sa-si aduca aminte foarte bine ca suntem colegi de suferinta.

Draga Florin:

1. Repet pentru a doua oara: nu am laudat absolut nici un produs (si se vede foarte clar daca recitesti fiecare mesaj scris de mine) si nu am laudat nici macar Remar Pascani (desi zau ca as face-o oricand cu cea mai mare placere, pentru ca as sti despre ce vorbesc), ci doar am spus cuiva care abera pe acest subiect ca... abereaza;

2. Legat de tramvaiele ITB-RATC (alea de cred puiutii ca-s corcituri ITB+Timis 2 - nu voi relua nimic despre ele, pentru ca am scris o data ce era de scris, informatia e publica si o gaseste oricine cauta, putand sa o si utilizeze): orice om intelept, cu minim respect fata de ceilalti, inainte de a solicita sa i se dea ceva mura in gura, incearca sa-si foloseasca propriile dotari de la natura (in cazul de fata, inteligenta) pentru a se documenta, iar in cazul in care nu gaseste si nu gaseste nimic in infinitul Internetului, poate trece la faza intrebatului, care deja nu se mai cheama ca e facut din lene. Ce-ar fi daca toti de pe lumea asta, in loc sa ne documentam, ne-am intreba unii pe altii, ca e mai simplu asa?! Asadar, o simpla cautare pe Google rezolva cazul;

3. "Puiut" e oricine nu-si foloseste dovlecelul de pe umeri, sau si-l foloseste anapoda (la categoria asta intra mai multe, nu detaliez). Habar n-am cine e domnul la care faci referire, dar, daca a spus si a persistat in aberat, desi putea sa n-o faca sau putea sa se redreseze, fara suparare, e un "puiut". Nu am motive sa afirm asta despre tine, pentru ca munca ta in principiu mi-e cunoscuta (ma refer acum strict la parcurgerea forumului de-a lungul timpului, nu la altceva) si sunt lamurit. Mai exista si alte argumente, le intuiesti si nu-i nevoie sa le zic. Dar ma deranjeaza enorm (desigur, sunt liber sa nu mai vizualizez forumul vostru si sa scap de acest deranj, dar banuiesc ca scopul existentei sale nu e doar cazutul vizitatorilor in admiratie) ca in loc sa colaborezi cu oameni mai putini (numeric), dar de o calitate indiscutabila, preferi sa tii partea unora multi, dar extrem, extrem de simpluti. Recunosc deschis ca povestea cu prezentarea aniversarii celor 70 de ani de troleibuz m-a scarbit (si e forumul oficial al regiei, unde evenimentul trebuia prezentat la un nivel asemanator prezentarii facute pe Tramclub). Din tot ce e acolo, iese oribil in evidenta modul grobian in care a fost tratata implicarea lui Silviu Danescu. Iar faptul ca i-ai mangaiat pe crestet la final pe "puiuti" e o uriasa dezamagire (sigur, in caz ca asta conteaza);

4. Tramvaiul modernizat la Pascani este un fost tramvai GT4 fabricat la MF Esslingen, transformat de Remar intr-un tramvai de ultima generatie dpdv tehnic. Din vechiul tramvai a ramas intreg doar sasiul (desi si el a fost ranforsat). Ce s-a pastrat in rest din el e simplu de spus: partial caroseria si partial boghiurile. Caroseria a fost, desigur, adaptata noului design si noilor echipamente montate pe acoperis, fapt ce a presupus inclusiv ranforsarea sa si refacerea stabilitatii vagonului. Tabla de pe vagon a fost inlocuita doar punctual, in foarte putine locuri, pentru ca probele de laborator au aratat ca, desi veche de 50 de ani, se afla in perfecta stare. S-a intervenit (modificari de natura mecanica) in zona de prindere a celor doua segmente, pentru a reconfigura portalul, astfel incat sa fie inclus clasicul burduf (pentru cine cunoaste - vizual - tramvaiul GT4 de Esslingen, intre cele doua segmente se afla de fapt o cusca metalica - eliminata la modernizare - prevazuta pe margini cu un soi de garnitura de cauciuc care izoleaza interiorul tramvaiului, deci nu exista "burduf"). Boghiurile, desi par identice cu cele vechi, au fost modificate, tot ce tinea de frana cu aer fiind dat jos si inlocuit cu echipamente noi de la Hanning & Kahl (actionare hidraulica). De asemenea, patinele si tot ce tine de ele a fost inlocuit. Tractiune: 2 motoare noi, de 160 kW fiecare, asincrone, actionate cu invertoare cu IGBT (in traducere, fix ca la un tramvai de ultima generatie; detalii la cerere). 4 sisteme de franare independente (frana cu recuperare de energie, frana cu patina, frana disc, frana de parcare). Pantograf nou (actionare electromecanica). Aer conditionat. Interior modern. Sistem de informare a calatorilor (audio, vizual).

Aceasta postare a fost editata de radub: 27 ianuarie 2013 - 15:29

0

#129 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 27 ianuarie 2013 - 15:21

Si as mai avea o sugestie pentru Florin: ar fi de preferat sa iei "puiutii" si pe cei care nu se pricep (categoric, nu e un forum de specialisti, insa una e sa nu stii, dar sa intrebi, sa incerci sa intelegi, etc., si alta sa nu stii, dar sa te lansezi in afirmatii tembele pe care sa le sustii cu tarie), dar vor sa inteleaga, totusi, diverse lucruri, si sa-i duci la specialistii vostri sa le explice cum e cu electronica, astfel incat sa stie despre ce e vorba cand viseaza tramvaie sh de generatie mai noua (dar despre care habar nu au ca-s depasite de cuceririle stiintei in materie de electronica, iar asta e o buba foarte mare cand vine vorba de intretinere) circuland prin Timisoara. Tramvaiele din Vest nu se mai pot aduce de-acum (dupa epuizarea surselor de achizitie de tramvaie simple) dupa principiul "Uite ce misto e asta!", ca asta e un principiu extrem de pagubos, care te trimite cu parcul fix la gard urgent.

Timisoara merita tramvaie noi, Iasul merita tramvaie noi, toti cei care au reabilitat si reabiliteaza infrastructura merita tramvaie noi. Numai ca vrutul si avutul sunt niste chestiuni departate rau una de alta in timp, mai ales cand ai un parc de o suta si ceva de vagoane. Inclusiv in Vest (al Europei). Deci, veti avea, probabil, si tramvaie noi, dar veti cauta si alte solutii, pentru ca parc nou 100% e imposibil in viitorul apropiat - poate nici macar in cel mediu - iar carpitul rablelor nu va merge foarte multi ani de-acum inainte.

Aceasta postare a fost editata de radub: 27 ianuarie 2013 - 15:48

0

#130 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 ianuarie 2013 - 16:58

@radub
Iti recomand s-o lasi mai moale cu atacul la persoana, pentru ca si eu pot sa-ti raspund cu aceeasi moneda. Faptul ca repeti intr-una cuvantul "puiuti", desi habar n-ai cu cine stai de vorba, imi da o banuiala ca suferi de un complex de inferioritate fata de interlocutorii tai. La tonul si tupeul cum ai scris pana acum aici, se pare ca singurii tai prieteni care te accepta asa cum esti si te incurajeaza, sunt amicii tai imaginari Jack Daniel's si Johnnie Walker. Asa ca scuteste-ne de comportamentul tau de mahala si iti urez "keep walking" ... iar la iesire atentie la "sârmă", pentru ca stiti voi de ce.
0

#131 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 ianuarie 2013 - 21:40

Vezi postarearadub, la 27 ianuarie 2013 - 14:58, a spus:

ci doar am spus cuiva care abera pe acest subiect ca... abereaza;


Vise placute prietene :sleeping: , dar nu imi spune mie ca aberez, s-a demonstart de mult timp cum au mers unele firme la licitatii singure (ca si Remarul) si cum castigau desigur cu oferte dezavantajoase, pagubind astfel statul. Din partea mea scaldate in continuare in umezeala viselor pe care le traiesti intens in fiecare zii si cu care iti place sa convietuiesti, si traieste in continuare cu sentimentul ca Romania nu merita nimic, doar pana la urma aici or sa ramana numai pesimistii ca tine si pensionarii, sa va dati cu tramvaie modernizate de firme capusa.

Treaba fiecaruia ce si cum crede despre dezvoltare, dar cred ca aia care au gandit in afara cutiei si nu au mancat guma mestecata, au reusit sa ridice tari, nu cei care se multumesc cu guma deja mestecata in ambalaj colorat.

Numai bine si mai usor cu fumurile ca dauneaza mediului inconjurator :)!
0

#132 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 ianuarie 2013 - 21:41

Deci eu tot nu ma pot abtine sa nu comentez gargara primita...

Si dupa cateva cautari, iata ce am gasit!

Tramvaiul misterios pare a fi un V58 produs de ITB. Si care arata initial asa:

Imagine postata

Sursa: TRAMCLUB


Si iata si specimenul despre care vorbeam, care dupa '90, arata asa:

Imagine postata

Deci pe mine sa ma scuze Dumnezeu, daca tramvaiul ala nu este un TIMIS intrat la apa. Deci pe ala doar sasiul si motoarele o fi originale. Deci caroseria e 100% Timis2. Si atunci ma intreb, cu ce oare am gresit cand am afirmat parerile mai de vreme despre acest subiect? :eusa_think:

Sursa: Blickpunkt Strassenbahn

Se vede clar unde a fost taiat, usile, pantograful, semnalizatoarele... Faruri modificate... Ce sa mai!

Sper sa ne lamureasca Majestatea SA!
0

#133 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 28 ianuarie 2013 - 00:24

Cseh: mai straduieste-te!
Gigi: Remar. Remarul e in alta parte.

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 28 ianuarie 2013 - 11:05

0

#134 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 ianuarie 2013 - 00:50

Vezi postarearadub, la 28 ianuarie 2013 - 00:24, a spus:

Gigi: Remar. Remarul e in alta parte. Banuiesc ca atunci cand ai tai parinti vor fi pensionari, ii vei scuipa intre ochi si ii vei renega, ca orice tanar roman al zilelor noastre. Propun sa pui o guma proaspata in gura si sa te apuci de construit o tara, sa ma uimesti...


Vorbeam de Remar Pascani, stiu ca sunt 2, si ambele au fost patate de hoti cu contracte paguboase. Treaba mea pe cine si unde scuip, eu nu am vorbit de vreun parinte de-al dumitale asa ca te-as ruga sa pastrezi distanta.
Si de uimit probabil ii voi uimii pe cei care merita dar nu pe romani, poate doar o parte, si nu cred ca generatia dumitale se enumera printre ei, generatie care a trait din minciuni si inchide ochii la orice neregula ca sa fie fericita, generatie bugetara care "le stie pe toate" dar nu e in stare sa isi schimbe sefii pentru ca e mai comod sa taci sa lasi firma la care lucrezi sa adune datorii pe care oricum le platesc aia care lucreaza in alta parte <_< .

Si "Chagall" vine de la numele unui pictor rus ;) .

Servici usor ;)!.
0

#135 Userul este online   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 28 ianuarie 2013 - 07:14

Indraznesc si eu sa formulez o rugaminte pentru moderatori: din cate stiu eu din regulamentul forumului atacurile la persoana sunt interzise....vad ca de 3 zile pe acest topic in loc sa se discute ceva concret tot timpul suntem agresati cu "teorii" si gratulati cu obsesivul termen "puiut".....chiar nu se pot da niste ban-uri?

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 28 ianuarie 2013 - 07:16

0

#136 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 ianuarie 2013 - 12:05

Am mai editat din postari si sper sa ne oprim aici ca sa nu fiu nevoit sa inchid temporar topicul pana la aparitia tramvaiului pe strazile din Iasi.
0

#137 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 ianuarie 2013 - 16:40

Vezi postarearadub, la 28 ianuarie 2013 - 00:24, a spus:

Cseh: mai straduieste-te!
Gigi: Remar. Remarul e in alta parte.


Cum spuneam... In loc de gargara cu influente de mitic (dobandita de la inhaitarea... nu voi continua...) as prefera o explicatie. Daca ea nu urmeaza sa vina, informatia va ramane "eronata", iar cu totii vom trai in minciuna... :naughty1:

Oricum,ca sa clarificam odata pentru todeauna, eu nu am spus ca RATP Iasi sau ma rog IJTL Iasi (sau cum se numea) sa fi modificat ulterior tramvaiul... Din partea mea putea sa vina si din fabrica asa. Ala e copie de Timis. PUNCT. Daca nu va convine sa acceptati faptele concrete sau ne povestiti "adevarul" si sa ne limpeziti odata pentru todeauna capetele de "PUIUTI", din partea mea subiectul este INCHIS, puteti sa trageti si apa de la closet pe informatiile acelea , noi nu voi mai pierde timp cu acest subiect pueril. S-a pus o intrebare simpla, s-a asteptat un raspuns la fel de simplu. Colegii mei impreuna cu mine am incercat sa clarificam cat se poate de bine raspunsul. Orice atac care va urma din partea dvs., la oricare membru al forumului va fi sanctionat ca atare. Dorim informatii nu gargara!
0

#138 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 13 februarie 2013 - 11:33

Pentru puiuti:

http://adevarul.ro/l...00cd/index.html

Mai vorbim...

Din pacate, i-ati alungat de pe forum pe cei care ar fi dezbatut "la rece" problema refacerii parcului de tramvaie al RATT, lasand discutia la nivelul unor indivizi care-si poarta existenta cu sechele gen "sarma", "pensionari", "comunisti", s.a.m.d... Tara lui "mult si prost". Si fudul, desigur... Traiasca csehu'!

Aceasta postare a fost editata de radub: 13 februarie 2013 - 12:07

0

#139 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 februarie 2013 - 23:05

Daca nu avem un milion si jumatate pentru unul nou, nu prea cred ca se va gasi nici un milion pentru reabilitarea unuia vechi (nici nu cred ca ne incadram in suma asta cu vagon + remorca, ambele articulate). Vom vedea...
Dupa vizita se va revenii la ideea unui autobuz .... electric. -_-

Apropo Radu, sti cumva ce putere de racire (in BTU, sau echivalentul in kW) are instalatia de climatizare de pe vagonul modernizat din discutia anterioara? :intrebare:
0

#140 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 18 februarie 2013 - 23:02

Salut Florin!

Tramvaiul este echipat cu 2 agregate Thermo King LRC 26 MKII 480V/60Hz de 35 kW fiecare.

Aceasta postare a fost editata de radub: 18 februarie 2013 - 23:09

0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi