Iași jud. Iași
#102
Postat 12 noiembrie 2012 - 20:46
Chagall, la 12 noiembrie 2012 - 17:57, a spus:
Dar nu sunt aruncati degeaba

"Eh Mazare a fost el destept, a prevazut asta

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 noiembrie 2012 - 20:46
#103
Postat 13 noiembrie 2012 - 16:30

#104
Postat 03 ianuarie 2013 - 01:03
Nu stiu cati sunteti informati dar am inceput sa pun la punct aplicatia mea care simuleaza o miscare a vehiculelor RATT pe harta orasului cu imagini google la 45 de grade. Mai multe informatii gasiti in topicul TTNS de pe Cafenea. Am luat legatura cu Mihai Balint (creatorul aplicatie Android) si este posibila o asociere intre noi astfel incat sa facem totul sa fie in TIMP REAL, astfel vehiculele vor aparea live pe harta, in conformitate cu traseul.
Vasile Cotovanu cel care m-a ajutat a reusit sa puna la punct harta pentru Brasov. Daca stiti vre-un pasionat de transport din orasul Iasi si este interesat sa lucreze la harta (sa devina contribuitor) il rog sa trimita un mail pe raoultm94@gmail.com astfel incat sa-l pun in tema cu ce trebuie facut.
Multumesc!!!
#105
Postat 05 ianuarie 2013 - 01:21
Ştie cineva, tramvaiul de la min. 0:26 ce istorie are?
Aceasta postare a fost editata de garcon: 05 ianuarie 2013 - 01:24
#106
Postat 05 ianuarie 2013 - 01:57
Cat despre remorca, ala e sigur ceva mesterit in depou, tot dintr-un Timis.
#107
Postat 05 ianuarie 2013 - 23:19
#109
Postat 14 ianuarie 2013 - 14:56
A, batut de campi cu gratie si in cazul tramvaiului modernizat la Pascani. Aiurelile si presupunerile pe care le debitati aici sunt absolut naucitoare.
Aceasta postare a fost editata de radub: 14 ianuarie 2013 - 15:00
#110
Postat 14 ianuarie 2013 - 18:32
radub, la 14 ianuarie 2013 - 14:56, a spus:
"Implor iluminare" daca se bat campii, nu vorbe-n vant

Istoricul companiei Remarul Pascani asta e, a vandut vagoane de 15 ori mai scumpe companiei de cai ferate de stat, care vad ca e singurul client a-l lor... economia de piata a Romaniei "ROCKS \m/!".
#111
Postat 14 ianuarie 2013 - 20:14

#112
Postat 14 ianuarie 2013 - 20:16
Cat despre comentarii... Patetic, si tipic "Parintilor forumului de transporturi..."
#113
Postat 26 ianuarie 2013 - 17:43
Domnule cu pseudonimul Gygyman6, raspunsul dvs. contine numai neadevaruri, cauzate, desigur, de lipsa documentarii, deci a informatiilor necesare pentru a discuta despre subiectul Remar Pascani. Rezumati-va sa discutati despre ceea ce cunoasteti, altfel intrebati, dar nu faceti afirmatii "savante" fara acoperire!
Remar Pascani este o companie privata, isi are propria strategie de dezvoltare, fapt absolut firesc, cred, si din punctul dvs. de vedere. Faptul ca a contribuit, ca multi altii din domeniu, la modernizarea materialului rulant al CFR Calatori, nu vad de ce ar fi un lucru de condamnat. Iar CFR Calatori nu e deloc singurul beneficiar al Remar Pascani. Oricum, repet, sunteti departe, foarte departe de a avea vreo idee despre activitatea acestei firme.
Doamne, dragi imi sunteti, puiuti, cand va vad cum va omorati zilele bagandu-va in cap tot soiul de prostii pe care le credeti dupa aceea litera de lege si care va fac sa aveti impresia ca stapaniti lumea din fotoliul din fata monitorului! Puiuti, puiuti...
Ia sa imi spuneti voi (de fapt, sa va spuneti voua insiva), dupa judecata voastra, cum face RATT sa inlocuiasca in intregime parcul actual de tramvaie cu giocarele noi! Si in cat timp... Asta ar fi un inceput pentru a va readuce cu mintile pe linie, de pe care ati deraiat de la infierbantare dupa visele umede cu zeci si zeci de tramvaie noi care bat Timisoara in lung si-n lat. Dupa ce va reveniti, discutam si despre cat de inutila e modernizarea vagoanelor din parcurile actuale ale regiilor (mai ales unde numarul de vagoane se duce chiar si dincolo de suta) si analizam pe indelete si tramvaiul modernizat la Remar Pascani.
Aceasta postare a fost editata de radub: 26 ianuarie 2013 - 18:15
#114
Postat 26 ianuarie 2013 - 18:04
#115
Postat 26 ianuarie 2013 - 20:18
suntem mult prea satui de societati cu "strategiI" si cu "decenii de impliniri marete" "gata sa faca totul" desigur ca sa ia banul contribuabililor....daca aceasta mareata si geniala societate e asa glorioasa sigur nu trebuie sa se simta jignita ca ne gandim de 2 ori daca sa platim modernizarea "vechiturilor" noastre catre ei...
sunt convins ca are surse nelimitate de profit (cfr si banul public) si nu se coboara si se umileste la nivelul unor "marunte" tramvaie....
am fost mintiti am fost pacaliti am fost furati de prea multe ori ca sa nu invatam macar cate ceva din aceasta viata....poate de multe ori cuvintele au fost mai "aprinse" dar ele vin din suflet si din pasiune....desigur pentru mtc si nu pentru bani si profit obtinut fara munca. in rest...spor la modernizari...si asteptam varsta venerabila cand ne veti informa cu bucurie maxima ca acea societate este listata la bursa de valori din New York...iar indicele ei de piata se ia in considerare pentru calculul Dow Jones
ca sa raspund strict intrebarii dumneavoastra, noi in naivitatea si pasiunea noastra tinereasca ne imaginam si inca mai speram ca tramvaiele se pot schimba in primul rand cu un management de calitate si cu VOINTA nu la comanda pe interes politic.
Chiar daca si eu am depasit varsta "viselor Umede"...ma regasesc sufleteste alaturi de acest deziderat...care sper sa nu ramana un ideal de neatins.
cu multa stima...si imi cer scuze pentru off topic
#116
Postat 26 ianuarie 2013 - 20:39
Chagall, la 26 ianuarie 2013 - 18:04, a spus:
Mai citeste o data sfarsitul mesajului meu anterior, puisor, dar cu mai multa atentie decat prima data! Ai acolo argumentul pentru modernizare in paralel cu refacerea parcului (ca despre asta e vorba, nu neaparat despre tramvaiul de la Pascani) - pune mintea la contributie!
Sfaturile le pastrezi pentru ceata ta de amici.
BogdanTm, la 26 ianuarie 2013 - 20:18, a spus:
suntem mult prea satui de societati cu "strategiI" si cu "decenii de impliniri marete" "gata sa faca totul" desigur ca sa ia banul contribuabililor....daca aceasta mareata si geniala societate e asa glorioasa sigur nu trebuie sa se simta jignita ca ne gandim de 2 ori daca sa platim modernizarea "vechiturilor" noastre catre ei...
sunt convins ca are surse nelimitate de profit (cfr si banul public) si nu se coboara si se umileste la nivelul unor "marunte" tramvaie....
am fost mintiti am fost pacaliti am fost furati de prea multe ori ca sa nu invatam macar cate ceva din aceasta viata....poate de multe ori cuvintele au fost mai "aprinse" dar ele vin din suflet si din pasiune....desigur pentru mtc si nu pentru bani si profit obtinut fara munca. in rest...spor la modernizari...si asteptam varsta venerabila cand ne veti informa cu bucurie maxima ca acea societate este listata la bursa de valori din New York...iar indicele ei de piata se ia in considerare pentru calculul Dow Jones
ca sa raspund strict intrebarii dumneavoastra, noi in naivitatea si pasiunea noastra tinereasca ne imaginam si inca mai speram ca tramvaiele se pot schimba in primul rand cu un management de calitate si cu VOINTA nu la comanda pe interes politic.
Chiar daca si eu am depasit varsta "viselor Umede"...ma regasesc sufleteste alaturi de acest deziderat...care sper sa nu ramana un ideal de neatins.
cu multa stima...si imi cer scuze pentru off topic
Ma scuzi, am citit din 3 in 3 randuri mesajul tau, pentru ca dupa primul rand m-am prins ca discuti discutii. Tu ai rabdare sa ti-l recitesti? Ai prea mult timp liber la dispozitie, tinere...
#117
Postat 26 ianuarie 2013 - 20:51
Poate posteaza cineva niste detalii despre aceasta modernizare despre care nu stim prea multe, decat ca dl. RaduB o lauda si altii o critica.
#118
Postat 26 ianuarie 2013 - 20:59
#119
Postat 26 ianuarie 2013 - 20:59
Citeaza
Citatul e din BZI.ro din data de 8 ianuarie 2013.
#120
Postat 26 ianuarie 2013 - 21:00

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 26 ianuarie 2013 - 21:01