STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#941 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 octombrie 2017 - 11:53

Pun pariu ca manevra aceea nu prea este legala...
0

#942 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 octombrie 2017 - 09:04

Absolut. Intr-o tara normala, acolo s-ar fi pus un parapete pentru a bloca iesirea catre Rebreanu, pana vine SDM-ul sa modifice.

Eu chiar nu inteleg ce dracu fac inginerii aia de santier, ca de la un simplu muncitor nu ma astept la foarte multe.

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 23 octombrie 2017 - 09:05

0

#943 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 25 octombrie 2017 - 20:41

De pe tion: "Am primit de la Ministerul Dezvoltării aprobarea pentru documentele strategice pentru Axa 4. Începând de acum, Timișoara este eligibilă, poate depune proiecte, pentru că am parcurs toți pașii premergători obligatorii de parcurs. Fondurile totalizează 53 de milioane de euro pentru Timișoara și se adresează strict municipiilor reședință de județ. Suntem primii din țară care am primit confirmarea de la minister, ne pregătim să depunem proiecte”, a anunțat, marți, Robu.
lista finală a proiectelor ce vor fi depuse pe Axa 4, făcută publică de primărie la sfârșitul acestei luni:

Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale pe Calea Bogdăneștilor
Înnoirea flotei de tramvai și modernizarea depoului Dâmbovița (inclusiv spălătorie ecologică pentru mijloace de transport)
Amenajarea unei rețele regionale de piste de biciclete
Linie nouă de tramvai Solventul – Gara de nord
Reabilitarea liniilor de tramvai și modernizarea tramelor stradale pe Calea Stan Vidrighin
Transformarea zonei degradate Pădurea Verde (vizavi de Institutul de Boli Cardiovasculare) în Pădure Parc și loc de recreere, prin realizarea accesului pietonal și velo nemotorizat, realizarea unui traseu ecologic, monitorizarea, protecția și conservarea biodiversității
Localizarea și potențarea centrelor de cartier, în cartierele rezidențiale, ca spațiu de coagulare a comunității prin amenajarea spațiilor publice pentru cetățeni – zona 1, zona de nord
Urbanizare cartier Kuncz și reconstrucția ecologică a Canalului Subuleasa
Regenerare fizică, economică și socială a zonei urbane marginalizate din cartierul Ronaț
Construcție clădire creșă în zona de nord
Extindere clădire Grădiniță PP33
Construcție clădire creșă pe strada Cocea nr. 21
Reabilitare construcții și instalații clădirea B 2 a Colegiului Tehnic E. Ungureanu.

Tramvaiul până la Solventul rămâne dar a dispărut pasajul de sub CF. Unde e logica?
2

#944 Useril este offline   nabucodonosor19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 11 mai 16

Postat 13 noiembrie 2017 - 15:51

Eu zic ca solutia obligatorie este crearea de cat mai multe si lungi benzi de preselectie stanga mai ales dar si dreapta. Insulele de virare la stanga pot fi prelungite cu usurinta desfiintand fasiile alea de iarba vesteda asa zisul spatiu verde. Nu le uda nimeni si prodic praf si noroi vorba primarului.
Este extrem de important pt ca nu poti merge inainte de cei care vor sa face stanga dar nu au unde sa se retraga...chiar a confirmat acet lucru colegul RaduTm pt thereadul cu Jiul, acest lucru se intampla la intersectia Circumvalatiunii cu Bogdanestilor...
4

#945 Useril este offline   radutm 

  • Membru Senior ***
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 518
  • Inregistrat: 09 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 17 noiembrie 2017 - 16:03

O masura simpla care ar mai reduce din haosul de pe strazile secundare cu sens unic este sa se instituie obligativitatea de a parca pe o singura banda. Se intampla des ca pe strazi unde abia incap doua autovehcule sa dai peste masini parcate cand pe stanga, cand pe dreapta, in functie de cum le vine mai usor riveranilor. Nu e normal sa faci slalom printre ele, apar tot felul de situatii neplacute, conflicte si pericole inutile.

#946 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 22 noiembrie 2017 - 22:06

In uiltimii ani, sensul de la AEM a devenit foarte aglomerat, mai ales la orele de varf. Sunt zile cand coada ii de la Banatu pana in sens :Facepalm_emote_gif:
O idee la care ma gandesc de cativa ani este un drum de legatura intre Stan Vidrighin si Liviu Rebreanu, imediat dupa acel depozit de materiale de constructii. Asa, cei care vor sa mearga pe Liviu Rebreanu nu ar mai fi nevoiti sa intre in sens, si aici intra mai ales TIR-urile...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Capture.JPG

Aceasta postare a fost editata de marius2002: 22 noiembrie 2017 - 22:07

4

#947 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 23 noiembrie 2017 - 11:13

"Hater-ii" (© N. Robu) probabil gândesc că-i aglomerație tot mai mare în sensul de la aem tot din cauza semafoarelor :)
Dar ei nu-s la curent cu faptul că firma Continental s-o extins foarte mult în zonă (inclusiv în clădirile Eletrotrimiș și Optica) + alte firme mutate recent tot la Optica (ZTE Services, Microsoft, etc.), majoritatea angajaților acestora utilizând mașina personală (1 persoană/vehicul).
Iar cei mai mulți vin și pleacă aprox pe la aceeași oră.
Scenariul perfect!
4

#948 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 23 noiembrie 2017 - 12:37

:up_arow: Ai perfecta dreptate.
Mai mult, parintii mei stau in zona de blocuri de acolo si sunt persoane pe care le cunosc personal si care parcheaza in zona de blocuri (le vad zilnic masina parcata, dar si vorbesc cu ei...); o alta mare problema a locatarilor. Pur si simplu nu au unde parca masina si o lasa in parcarea din fata blocurilor, iar locatarii o parcheaza...pe unde apuca. Aici, in principal marea firma Continental, dar si celelalte, ar trebui sa se gandeasca, pe langa extinderea productiei si a birourilor, si la extinderea parcarilor. Este suficient spatiu, daca nu, se poate si una sub/supraterana! Putin respect fata de oamenii din zona nu ar strica...
2

#949 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2017 - 15:01

Asa cum pina sa se mute angajatii alcatel parcau in Circumvalatiunii 1 pentru ca sa nu plateasca abonamentul la parcarea cristestilor.
2

#950 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 noiembrie 2017 - 15:12

Vezi postareaMHN, la 23 noiembrie 2017 - 11:13, a spus:

"Hater-ii" (© N. Robu) probabil gândesc că-i aglomerație tot mai mare în sensul de la aem tot din cauza semafoarelor :)
Dar ei nu-s la curent cu faptul că firma Continental s-o extins foarte mult în zonă (inclusiv în clădirile Eletrotrimiș și Optica) + alte firme mutate recent tot la Optica (ZTE Services, Microsoft, etc.), majoritatea angajaților acestora utilizând mașina personală (1 persoană/vehicul).
Iar cei mai mulți vin și pleacă aprox pe la aceeași oră.
Scenariul perfect!


Chiar ieri la amiaza am trecut pe linia tramvaiului 4 intre Electrotimis si IOT, iar la toate firmele insirate pe distanta asta, cele pomenite de tine, aveau toate parcarile pline ochi de masini. Chiar m-am gandit si eu ce trafic e pe acolo in orele cand vin si pleaca de acolo. :uimit: Iar tramvaiul 4 trece chiar prin fata firmelor... Romani, evoluati!
3

#951 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2017 - 16:37

probabil cand RATT-ul o sa ofere conditii la fel de bune (mai bune) ca si masina o sa "evolueze" romanii. nu ma refer doar la conditii ci si la timpul petrecut in ele (infrastructura pentru RATT) . ce pot sa-ti zic ca in perioada primavara-toamna e plin de biciclete si motociclete si tot sunt pline parcarile alea.
0

#952 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 noiembrie 2017 - 17:49

Comunistii gasisera solutia la aglomerarea mtc-urilor sa decaleze programul fabricilor.
0

#953 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 noiembrie 2017 - 18:44

Acum fiind totul privat, nu le poate ordona nimeni programul de lucru. Iar Fabricile unde lucreaza muncitori mai mult decat birocrati au oricum transportul prin autobuze proprii / firme private.
0

#954 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 noiembrie 2017 - 19:36

Privatii (atat de mult hulitii capitalisti care mai tin in viata tara asta amarata si furata si asigura bugetul asa praf si furat din el cum e) si-au facut treaba. Au asigurat transport pentru muncitori clar strict legat de interesele lor economice adica platesc curse conventie sa isi aduca chiar si de la sat forta de munca daca e necesar afacerii lor...Nu le poti impune sa construiasca mega parcari in conditiile in care primaria are bani de tocat tocmai din taxele platite de imperialisti...Da bine in statistici sa ai somaj negativ, dar e mai misto sa schimbam borduri decat sa facem infrastructura de transport cum trebuie. In egala masura asa zisii comunisti au rezolvat problema in acea perioada tot dupa metoda..."comunista"..au limitat ratia de benzina si automat clasa muncitoare de pe platforma calea Buziasului tot in tramvaiul 4 agatati pe scari isi gaseau forma de transport...interesant ca nu s-au obosit sa produca mai multe tramvaie ca doar in oras era fabrica de tramvaie...si sa fie frecventa de 1 tramvai la 2 minute in loc de un tramvai la 5 sau 10 minute...bine ..in acei ani nimeni nici nu indraznea sa se gandeasca sa puna reclamatie la partid pentru frecventa mtc uri-lor..pentru ca evident in secunda doi ii spunea buna dimineata securitatea la usa... :rad_masa: :intrebare: Acum daca intarzie mtc=ul conform aplicatiei de afisare a timpilor deja toti dau "dislike" :rad_masa:
3

#955 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 24 noiembrie 2017 - 14:54

Am avut ocazia să circul azi (vineri), între orele 12:30 și 14:30, în zona de sud a orașului și am rămas suprins de lejeritatea cu care am făcut aprox 30 Km (cu opriri). Am fost pe:
- Calea Șagului până la Auchan Sud
- Liviu Rebreanu între Șagului și Martirilor
- Drubeta între Musicescu și Bălcescu
- Porumescu între Bălcescu și Șagului
- Calea Martirilor între Hotel Continental și Apicultorilor
A fost ceva mai aglomerat pe Calea Martirilor dinspre Sud spre Piața L.d. Vinci, acolo fiind o singură bandă, datorită lucrărilor de pe Negoiu (Martir Caceu)
Poate că n-ar trebui să fim surprinși, ci asta ar trebuie să reprezinte normalitatea.

De obicei, vinerea la ora asta, e aglomerat. Nu ca la ora 18, dar totuși.
Or fi fost șoferii la masă?!
0

#956 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 24 noiembrie 2017 - 14:58

pare mai liber tot orasul azi. dimineata si eu ma miram ce gol e pe Aradului, Centru, Judetean, Rebreanu.
0

#957 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 322
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 24 noiembrie 2017 - 16:44

După 8:30 intersecția de la Mall este destul de libera, majoritatea oamenilor sunt deja la servici.
0

#958 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 24 noiembrie 2017 - 17:11

Nu chiar. Eu de obicei trec pe la ora 9 pe acolo și nu este liberă.
0

#959 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30179
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 noiembrie 2017 - 19:26

Vezi postareaBogdi94, la 24 noiembrie 2017 - 16:44, a spus:

După 8:30 ... majoritatea oamenilor sunt deja la servici.

Glumesti? La 9:30 e aglomeratie foarte mare inca. S-ar parea ca lumea lucreaza de pe la 10, fiecare cand se trezeste. -_-
0

#960 Useril este offline   bizone 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 236
  • Inregistrat: 08 octombrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2017 - 19:46

De multa vreme ma tot gandeam ca-n oras nu prea avem pasaje supraterane, care ar mai ajuta la fluiduzarea traficului. Cred ca sunt mai usor de construit decat subpasajele. Nu stiu in ce zone s-ar preta astfel de pasaje, nu ma pricep in domeniu si nu-mi dau seama cate lucruri trebuie luate in calcul, dar aici ar trebui specialistii sa analizeze si sa gaseasca solutii, dar ma mir ca autoritatile nu s-au gandit la nici macar o astfel de solutie, cel putin n-am auzit discutandu-se. Ca se tot discuta despre sensul giratoriu de la AEM, ma gandeam la aceasta locatie. Desigur, ma gandesc ca aici ar fi probleme cu liniile de tramvai, dar cred ca specialistii pot gasi solutii. Cand se va largi drumul spre Mosnita la 4 benzi, plus cand vom avea centura gata, cred ca traficul va fi mult mai mare decat acum, cand si asa sensul e blocat zilnic in orele de varf ale zilelor lucratoare, cand pierzi si 20-25 de minute ca sa treci prin sens. Alte zone la care ma mai gandeam sunt Piata Consiliul Europei, intersectia de la Modern, calea ferata de la UMT, intersectie Sever Bocu cu Diviza 9 Cavalerie. Pe sub ele faci sens giratoiu, iar o directie anume tot timpul va evita semafoare sau sensuri giratorii, astfel traficul se va fluidiza. Repet, nu stiu ce inseamna acest lucru si cate detalii trebuie luate in calcul, specialistii trebuie sa studieze si sa gaseasca solutii.
1

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi