STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#641 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 noiembrie 2015 - 09:03

Stie cineva la ce se folosesc tevile alea? Ceva aerisire pt teava de gaz? Habar nu am...

Poate o sa fie taiate si folosite alte chestii, dupa sau inainte de a se asterne asfaltul. Ceva in genul aerisilor sau ce or fi alea de pe strazile recent reabilitate din Cetate.
0

#642 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2015 - 18:24

Sunt guri de aerisire, in caz ca se produce o fisura sa nu se acumuleze gaze. Taierea sau astuparea lor e un real pericol si o infractiune. Ce nu pricep e ce cauta pe trotuar si de ce nu sunt pe spatiul verde.
0

#643 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 noiembrie 2015 - 23:14

:up_arow: Pentru ca trotuarul a fost mai ingust, acum cand l-au largit au ajuns cu trotuarul in tevi. Sa vezi ce pista de biciclete o sa fie...cu stalpi si copaci avem, acum o sa fie si cu tevi...

Daca tot nu pot fi taiate tevile nu era normal ca sa fie mutate 1 metru mai la dreapta? Ca sa nu ai un trotuar de toata jena cu obstacole pentru pietoni si biciclisti. :Facepalm_emote_gif:
1

#644 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2015 - 23:52

Asta ar presupune si mutarea tevii de gaz. Sigur ca nu e imposibil.
0

#645 Userul este online   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 noiembrie 2015 - 00:46

Google spune ca se numesc rasuflatori si pot sa fie inlocuite cu varianta inglobata in sosea/trotuar:

Imagine atasata: Rasuflatori gaz.jpg

© de aici
3

#646 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 noiembrie 2015 - 10:32

Iata, exista varianta d (-pentru montaje in carosabil, cu tija scoasa in spatiul verde) care trebuia aplicata in acest caz si asta inainte de punerea bordurilor si a betonarii...

Brobabil ca tevile de pe trotuar vor fi taiate si puse acele capace de fonta la nivelul asfaltului insa tevile de pe linia bordurilor cred ca vor ramane neatinse...Ca la prosti!...
2

#647 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 noiembrie 2015 - 10:43

Cele inglobate in asfalt, cica nu sunt sigure, putand fi astupate. Au fost cateva explozii prin tara (chiar printre blocuri) si ulterior au constatat ca erau astupate in urma altor lucrari efectuate in zona.
0

#648 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 21 noiembrie 2015 - 22:36

Problema nu e cu rasuflatoarele inglobate, ca nu se astupa ele singure, problema e cu lucrarile facute prost. In tot centrul istoric sunt capace inglobate in pavaj si ma indoiesc sa fie vreo problema cu ele.
2

#649 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 noiembrie 2015 - 23:48

Deci, pana la urma solutii exista, dar nu se vrea...
1

#650 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30184
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2015 - 00:49

Vezi postareabuback, la 21 noiembrie 2015 - 22:36, a spus:

...nu se astupa ele singure...

Pai si cine a spus ca se astupa singure? :Facepalm_emote_gif: Au fost astupate in urma unor lucrari in zonele respective. Cele din teava sunt mai greu de astupat din greseala.
Despre astuparea lor am citit in rapoartele procurorilor de caz, citate de presa. Nu cred ca le-au inventat ei doar sa se afle in treaba.
1

#651 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 decembrie 2015 - 15:45

21.12.2015
Nici nu ma mai obosesc sa spun ceva... :Facepalm_emote_gif:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.05.14.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.05.25.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.05.45.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.06.01.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.06.11.jpg
  • Imagine atasata: 2015-12-21 12.06.23.jpg

7

#652 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 21 decembrie 2015 - 16:32

Daca mai traseaza pe acolo si pista pentru biciclisti, e maxim... :suicide:
0

#653 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2015 - 10:37

Sunt foarte curios daca se va face receptia la o asemenea porcarie. Asta in cazul in care cineva din primarie chiar se deplaseaza la fata locului pentru receptie, nu sa o faca doar pe hartie.
2

#654 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 ianuarie 2016 - 16:41

Citeaza

Cadou de Anul Nou la ISU: bărci și mașini de intervenție sub apă și pe autostradă

Anul 2016 a început bine la Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Banat”. În dotarea pompierilor au intrat o autospecială de lucru cu apă și spumă, o autospecială cu echipament specific pentru transport scafandri și două ambarcațiuni.

[...]


Imagine atasata: monthly_01_2016/post-2599-075112200 1452004858.txt
Mai multe imagini în articolul sursă: debanat.ro
3

#655 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1449
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 06 ianuarie 2016 - 16:25

Firma care a elaborat studiul a prezentat două variante: una în valoare de 550. 879 de euro cu tot cu TVA şi a doua în cuantum de 3.299. 562 de euro tot cu TVA. După cum era de aşteptat, recomandarea este ca varianta aleasă să fie cea mai scumpă, dat fiind faptul că, susţin cei de la PROXECO, dacă străzile sunt reabilitate cu mai puţini bani, acestea ar putea să împiedice legarea la Inelul IV de circulaţie. Întregul studiu poate fi consultat aici.

pressalert
0

#656 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 06 ianuarie 2016 - 17:22

La ce subiect te referi?!
0

#657 Userul este online   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 ianuarie 2016 - 17:26

Vezi postareaioio_viola, la 06 ianuarie 2016 - 16:25, a spus:

Firma care a elaborat studiul a prezentat două variante: una în valoare de 550. 879 de euro cu tot cu TVA şi a doua în cuantum de 3.299. 562 de euro tot cu TVA. După cum era de aşteptat, recomandarea este ca varianta aleasă să fie cea mai scumpă, dat fiind faptul că, susţin cei de la PROXECO, dacă străzile sunt reabilitate cu mai puţini bani, acestea ar putea să împiedice legarea la Inelul IV de circulaţie. Întregul studiu poate fi consultat aici.

pressalert


Nu am rabdare sa citesc 174 de pagini dar care e concluzia SF-ului? Ca acele strazi trebuie asfaltate?

Deci de 50-100 de ani pe acele strazi au fost investiti 0 (zero) lei pentru reparatii, cred si eu ca sint o afacere proasta pentru primarii, zero lei investiti inseamna zero licitatii si o sa spuna cetatenii rai zero spagi. Groapa dintr-o strada pavata se repara in 30 de minute, la orice temepratura, cu aport zero de materiale (ma rog, poate putin balast).
0

#658 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2016 - 11:18

Pai tocmai din cauza ca nu au fost facute reparatii pe strazile respective, au ajuns in halul in care au ajuns. Si acum e timpul sa fie reparate, incepand de la fundatie, canalizare pana la asfalt. Sa pui piatra cubica inapoi mi se pare fara sens.
Mie mi-ar placea sa fie folosita in alte locuri din oras, in special in zona Cetate la viitoarele reabilitari.

Din ce am inteles eu din studiu, varianta mai ieftina este fara asfalt pe strazi, doar cu beton.

Prima variantă:
Se propun următoarele:
Structura rutiera pentru partea carosabila:
- strat de fundatie din balast de 40 cm grosime
- strat de beton rutier BCR45 intr-un singur strat de 20 cm grosime
Se va executa structura noua pe toate zonele proiectate: strada si parcare

A doua variantă :
Se propun următoarele:
Structura rutiera pentru partea carosabila (strada + parcare):
- min. 20 cm strat de forma din material de la sapatura (pietris si nisip)
- min. 30 cm strat inferior de fundatie din balast
- 20 cm strat din balast stabilizat cu lianti hidraulici sau piatra sparta
- 6 cm strat de legatura din beton asfaltic BAD25
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16
Se va executa structura noua pentru toate zonele proiectate.

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 07 ianuarie 2016 - 11:50

0

#659 Useril este offline   Zoltan Cs 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 291
  • Inregistrat: 04 februarie 15

Postat 08 ianuarie 2016 - 16:08

Eu nu prea inteleg care dintre variante este mai scumpa?

Preturile daca le citesc din tabelele prezentate, sunt cele scrise de @ioio_viola:

Vezi postareaioio_viola, la 06 ianuarie 2016 - 16:25, a spus:

Firma care a elaborat studiul a prezentat două variante: una în valoare de 550. 879 de euro cu tot cu TVA şi a doua în cuantum de 3.299. 562 de euro tot cu TVA. După cum era de aşteptat, recomandarea este ca varianta aleasă să fie cea mai scumpă, dat fiind faptul că, susţin cei de la PROXECO, dacă străzile sunt reabilitate cu mai puţini bani, acestea ar putea să împiedice legarea la Inelul IV de circulaţie. Întregul studiu poate fi consultat aici.

pressalert


Si tot in acelasi document cateva pagini mai jos, scrie:

Citeaza

-financiar prima varianta este cu 30% mai costisitoare decat cea de-a doua


WTF?
0

#660 Useril este offline   maximus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 122
  • Inregistrat: 02 martie 14
  • Sexul:masculin

Postat 03 februarie 2016 - 09:32

Cum pot afla daca este planificata o lucrare de asflatare pe o anumita strada? Ma intereseaza strada Academician Aurel Barglazan sectiunea dintre strada Taborului si strada Corina Irineu.
0

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi