Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#641
Postat 20 noiembrie 2015 - 09:03
Poate o sa fie taiate si folosite alte chestii, dupa sau inainte de a se asterne asfaltul. Ceva in genul aerisilor sau ce or fi alea de pe strazile recent reabilitate din Cetate.
#642
Postat 20 noiembrie 2015 - 18:24
#643
Postat 20 noiembrie 2015 - 23:14

Daca tot nu pot fi taiate tevile nu era normal ca sa fie mutate 1 metru mai la dreapta? Ca sa nu ai un trotuar de toata jena cu obstacole pentru pietoni si biciclisti.

#644
Postat 20 noiembrie 2015 - 23:52
#646
Postat 21 noiembrie 2015 - 10:32
Brobabil ca tevile de pe trotuar vor fi taiate si puse acele capace de fonta la nivelul asfaltului insa tevile de pe linia bordurilor cred ca vor ramane neatinse...Ca la prosti!...
#647
Postat 21 noiembrie 2015 - 10:43
#648
Postat 21 noiembrie 2015 - 22:36
#650
Postat 22 noiembrie 2015 - 00:49
buback, la 21 noiembrie 2015 - 22:36, a spus:
Pai si cine a spus ca se astupa singure?

Despre astuparea lor am citit in rapoartele procurorilor de caz, citate de presa. Nu cred ca le-au inventat ei doar sa se afle in treaba.
#652
Postat 21 decembrie 2015 - 16:32

#653
Postat 22 decembrie 2015 - 10:37
#654
Postat 05 ianuarie 2016 - 16:41
Citeaza
Anul 2016 a început bine la Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Banat”. În dotarea pompierilor au intrat o autospecială de lucru cu apă și spumă, o autospecială cu echipament specific pentru transport scafandri și două ambarcațiuni.
[...]
Mai multe imagini în articolul sursă: debanat.ro
#655
Postat 06 ianuarie 2016 - 16:25
pressalert
#657
Postat 06 ianuarie 2016 - 17:26
ioio_viola, la 06 ianuarie 2016 - 16:25, a spus:
pressalert
Nu am rabdare sa citesc 174 de pagini dar care e concluzia SF-ului? Ca acele strazi trebuie asfaltate?
Deci de 50-100 de ani pe acele strazi au fost investiti 0 (zero) lei pentru reparatii, cred si eu ca sint o afacere proasta pentru primarii, zero lei investiti inseamna zero licitatii si o sa spuna cetatenii rai zero spagi. Groapa dintr-o strada pavata se repara in 30 de minute, la orice temepratura, cu aport zero de materiale (ma rog, poate putin balast).
#658
Postat 07 ianuarie 2016 - 11:18
Mie mi-ar placea sa fie folosita in alte locuri din oras, in special in zona Cetate la viitoarele reabilitari.
Din ce am inteles eu din studiu, varianta mai ieftina este fara asfalt pe strazi, doar cu beton.
Prima variantă:
Se propun următoarele:
Structura rutiera pentru partea carosabila:
- strat de fundatie din balast de 40 cm grosime
- strat de beton rutier BCR45 intr-un singur strat de 20 cm grosime
Se va executa structura noua pe toate zonele proiectate: strada si parcare
A doua variantă :
Se propun următoarele:
Structura rutiera pentru partea carosabila (strada + parcare):
- min. 20 cm strat de forma din material de la sapatura (pietris si nisip)
- min. 30 cm strat inferior de fundatie din balast
- 20 cm strat din balast stabilizat cu lianti hidraulici sau piatra sparta
- 6 cm strat de legatura din beton asfaltic BAD25
- 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16
Se va executa structura noua pentru toate zonele proiectate.
Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 07 ianuarie 2016 - 11:50
#659
Postat 08 ianuarie 2016 - 16:08
Preturile daca le citesc din tabelele prezentate, sunt cele scrise de @ioio_viola:
ioio_viola, la 06 ianuarie 2016 - 16:25, a spus:
pressalert
Si tot in acelasi document cateva pagini mai jos, scrie:
Citeaza
WTF?
#660
Postat 03 februarie 2016 - 09:32