Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#561
Postat 29 iunie 2015 - 11:46
#562
Postat 02 iulie 2015 - 19:37
#563
Postat 02 iulie 2015 - 20:45
#566
Postat 06 iulie 2015 - 20:55
#567
Postat 07 iulie 2015 - 09:27
Acum vreo 3 ani am circulat pe acolo cu bicicleta si parca-mi aduc aminte ca era imprastiat pietris pana catre Urseni in vederea asfaltarii...
Deci, iata o solutie excelenta pentru a scadea traficul spre Mosnita Noua. Construind doua drumuri paralele cu cel pomenit, unul catre Mosnita Veche (Drumul Boilor) iar celalalt catre Urseni.
Pe langa reducerea traficului catre Mosnita Noua, se reduce considerabil distanta pentru locuitorii celor doua localitati "laterale", respectiv Mosnita Veche si Urseni...
#568
Postat 07 iulie 2015 - 10:30
#569
Postat 11 iulie 2015 - 20:55
Prima poza e cu indicatorul, a doua spre Sagului , a treia spre Aries



#570
Postat 12 iulie 2015 - 17:58
radutm, la 07 iulie 2015 - 10:30, a spus:
Aceste drumuri noi sunt alternative pentru locuitorii din Mosnita Veche, respectiv Urseni. Acesti locuitori vor veni catre Timisoara si vor pleca inapoi pe aceste drumuri noi si astfel nu vor aglomera si mai mult traficul de pe TM - Mosnita Noua...
#571
Postat 12 iulie 2015 - 18:16
savagedanyro, la 11 iulie 2015 - 20:55, a spus:
Oare ne-a ascultat primaria sfaturile de aa nu mai face pistele pentru biciclete pe trotuare? Sper ca asa vor arata si celelalte piste din oras. Sa nu le mai inghesuie pe trotuar. Pacat de acea vopsea verde. Ca pista devine patinoar pe ploaie.
#572
Postat 15 iulie 2015 - 12:14
#573
Postat 15 iulie 2015 - 12:34
Toate aceste piste care pornesc de nicaieri si ajung nicaier sunt facute datorita statisticilor. EU ne impune un numar minim de km de piste de biciclete, si acestea cresc anual. Este si normal (pentru RO) ca aceste piste sa fie realizate cu cel mai mic deranj, in locurile cele mai simple de modificat.
Personal nu cred sa existe in RO, in momentul de fata, cineva care sa incerce macar sa incurajeze de bunavoie si nesilit de nimeni, transportul verde respectiv mersul pe bicicleta!
#574
Postat 15 iulie 2015 - 12:47


Singura varianta pentru a te deplasa prin oras in conditii normale este cu masina. Ca pieton nu poti pentru ca trotuarele, pe unde exista, sunt sparte si inguste. Ca biciclist nu poti pentru ca pistele de bicicleta au borduri inalte, sunt inguste si foarte alunecoase. Cu RATT-ul nu poti sa te deplasezi pentru ca esti stanjenit de boschetarii care nu platesc bilet si pentru ca MTC-urile vin si la intervale de 25-30 de minute. In schimb, soferii dispun de tot ce au nevoie (cu cateva exceptii) strazi asfaltate, largite la 4 benzi, pasaje subterane, etc. In toate orasele civilizate se incurajeaza mersul cu MTC-ul, cu bicicleta si pe jos pentru a se fluidiza traficul si pentru a scapa de poluare. La noi e fix pe dos. Este bine ca se asfalteaza unele strazi si se largesc celelalte, dar sa faca si niste piste de biciclete bune si niste trotuare late.
Aceasta postare a fost editata de andrei_tm: 15 iulie 2015 - 12:48
#575
Postat 15 iulie 2015 - 14:19
#576
Postat 15 iulie 2015 - 15:01
NDY, la 15 iulie 2015 - 14:19, a spus:
vopseaua folosita in Timisoara este prea groasa, iar apa ramane mai mult timp pe suprafata pistei(ca pe linoleum). daca mergi cu o bicicleta cu roti mai subtiri (nu de mtb) apare fenomenul de acvaplanare. sa foloseasca o altfel de vopsea care permite o aderenta mai buna indiferent de conditii meteo!
#577
Postat 15 iulie 2015 - 17:05










Aceasta postare a fost editata de radutm: 15 iulie 2015 - 17:06
#578
Postat 15 iulie 2015 - 18:09


#580
Postat 15 iulie 2015 - 19:41
NDY, la 15 iulie 2015 - 14:19, a spus:
Momentan folosesc cauciucurile astea si astea, depinde pe unde merg cu bicicleta. Ambele aluneca pe acea vopsea verde, pe ploaie. Era de foarte multe ori sa cad cu bicicleta. De aceea cand e ploaie ori merg pe carosabil, ori merg pe piste cu 13-14 km/h, pentru a putea frana la timp, in siguranta (fara sa alunec). Si da, trebuie sa iasa cumva in evidenta pista pentru biciclete, dar nu cu vopsea din asta. Ar putea face pistele cu asfalt rosu, cum e pe malul canalului Bega.
Apropo de viteze, pistele ar trebui sa permita viteze de peste 20 de km/h pentru a atrage biciclistii si pentru a face lumea sa renunte la masina. Cum sa il faci pe x si pe y sa mearga la locul de munca cu bicicleta cand pista pe care trebuie sa o foloseasca se opreste prin garduri, prin stalpi, are o latime de jumatate de metru, trece pe langa pietoni si te face sa cobori la fiecare intersectie de pe bicicleta?
Legat de strazi modernizate, s-a asfaltat zilele astea Splaiul Sofocle dupa Podul Modos.