STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#461 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 noiembrie 2014 - 20:47

Un articol pe tion legat de Calea Buziasului-drum Mosnita.

http://www.tion.ro/d...tramvai/1473570

Rezumat: Sa renuntat la tramvaiul pana in Mosnita, dar se extinde drumul la 4 benzi si se extinde totusi linia de tramvai pana la calea ferata si se doreste introducerea trolebuzului.

Concluzie: declaratile par foarte confuze dupa parerea mea.
Eu cred ca daca vor sa bage trobeluzul ca in Dumbravita si Ghiroda, atunci nu are nicio o logica extinderea liniei de tramvai pentru un numar mic de locuinte cand ar putea mai degraba sa extinda cu aprox aceasi lungime pe Calea Torontalui (pana la spitalul neterminat) si ar deservi un numar semnificativ mai mare de persoane.
De altfel binevenita largirea drumului, trotuar si pista de biciclete. La interesanta si idea trolebusului (pornita propabil de pe Sudului) pana in Mosnita Veche.

Oftopic: oare de ce mai exista Mosnita veche si Mosnita noua, si nu doar Mosnita (adica unite cele doua)?
0

#462 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 noiembrie 2014 - 21:34

Iar troleibuz? Acela care face declaratiile astea (probabil Robu), are habar cate vehicule are in depou? La cate extinderi se fac, lejer ar merge inca 15 buc, mai apoi reintroducerea 12-13-19... Nu stiu, dar cred ca deja impartim pe -.

Si totusi, ma bucur nespus sa aud ca transportul ecologic invinge!
0

#463 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 noiembrie 2014 - 17:19

Da, este vorba de un amalgam de "informatii", pe alocuri contradictorii sau fara vreo logica...

Nici n-ar trebui bagat in seama un astfel de articol, respectiv astfel de declaratii...

Evident ca o linie de firobuz ar fi mult mai ieftina decat una de tramvai iar aceasta ar putea merge dinspre Judetean pe Bulbuca, Buziasului catre Mosnita...In aceasta situatie n-ar fi nevoie de tramvai pana la calea ferata.


Apoi, sunt curios cate curse de autobuz sunt in prezent pe zi intre Mosnita si Timisoara?...S-ar justifica economic investitia intr-o linie de firobuze?...Dar intr-o linie de tramvai?...Simpla sau dubla?...
0

#464 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 noiembrie 2014 - 19:25

Eu sincer nu vad justificatia (pe o perioada de 10-20 de ani, minim) ca linile actuale de tramvai sa fie prelungite in mod semnificativ.
Nu vad nici cea din Fraidorf repusa in functie in urmatori zeci de ani.

Poate singura exceptie ar fi un proiect finantat din europeni prin care sa se poata achiziona si tramvaie cu acesti bani. Iar aici singurele trasee justificate ar fi pe Torontalului, respectiv Republicii (idea primarului, interesanta intr-un fel).

In schimb mult mai important ar fi refacerea linilor actuale, si sunt destule cu infrastructura depasita.
1

#465 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 noiembrie 2014 - 19:36

Orice extindere a retelei de contact in zona respectiva, ar necesita si o noua substatie de redresare. (sau modernizarea celei existente) Ce avem acum, a facut cu greu fata cand liniile deviate foloseau tronsonul utilizat initial doar de linia 9, crescand substantial consumul din aceasta substatie (cea de langa AEM)
0

#466 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 noiembrie 2014 - 19:58

Cum sta treaba la troleibuze? S-a mai introdus o statie de redresare?
0

#467 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 noiembrie 2014 - 20:46

Nu. Probabil va fi una noua de mici dimensiuni, pentru prelungirea spre Dumbravita. (e cuprinsa in proiect, din cate stiu)
0

#468 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 noiembrie 2014 - 21:09

Vezi postareacstm, la 03 noiembrie 2014 - 19:25, a spus:


Nu vad nici cea din Fraidorf repusa in functie in urmatori zeci de ani.




Linia 3 din Freidorf a fost pusa in circulatie in 1953 dupa 20 de ani de asteptari din partea locuitorilor comunei...A fost desfiintata (suspendata oficial!) in 2009, pretextul fiind lucrarile de canalizare pe Ardealului ca apoi sa nu mai fie repusa in circulatie...

A fost inlocuita de E 7, la inceput pana la Lic Auto iar apoi la cererea calatorilor pana la Abator...

In cazul unui sondaj, probabil ca Linia E7 ar fi preferata fata de Linia 3 tramvai cu capatul din oras la Gara de Nord, fata de Posta Mare...Insa cum ramane cu transportul in comun ecologic? O varianta "moderna" ar fi autobuzele electrice, varianta pe care eu n-o agreez...

Acelasi principiu, aplicat Liniei 3, se poate aplica si Liniei 5, in urma lucrarilor de modernizare pe Calea Bogdanestilor intre Cetatii si Razboieni, ocazie cu care se desfiinteaza linia de tramvai (construita si cu voluntarii din zona) si se introduce o linie "rapida" de autobuze...

Poate urma Linia 7 sau altele, daca ne aducem aminte de dorinta primarului de a introduce autobuze electrice pe traseul liniilor 1 si 2, partial sau total...

Deci, nu ne putem juca cu vorbele cand avem de-a face cu oameni cel putin neseriosi...
1

#469 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 03 noiembrie 2014 - 21:22

Cstm...eu sper ca ai fost ironic!Lini noi de tramvai daca ar fi bani ar fi o gramada de facut.Freidorf Ronat Elisabetin Lipoveicu Modern.
0

#470 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 noiembrie 2014 - 18:35

Vezi postareabrioti, la 03 noiembrie 2014 - 21:22, a spus:

Cstm...eu sper ca ai fost ironic!Lini noi de tramvai daca ar fi bani ar fi o gramada de facut. Ronat Elisabetin Lipoveicu Modern.


Nu sunt ironic, ci realist. Unu din motivele principale e tocmai ca nu sunt bani, in special ca vorbim de o investitie mare. De altfel cum ar fi sa se faca trasee noi si o parte din cele actuale sa nu mai fie folosite findca ar fi depasite. Deci raman la ideea ca inafar de reabilitarea celor existente nu prevad trasee noi ... sa nu uitam ca sunt multe alte lipsuri in infrastructura care la fel necesita investiti.

PS: si o completare la cele doua excepti (Republicii si Torontalului) ar fi linia de tranvai peste pod si pod/pasaj Solventul ... dar inainte sa se faca astea

PS2: brioti as vrea sa detaliezi un pic "Ronat Elisabetin Lipoveicu Modern". Unde ai vedea tu trasee noi de tramvai in aceste zone? In majoritatea enumerate de tine exista deja lini de tramvai care eventual necesita refacerea infrastructuri, care probabil se va face in mai putin de 10-20 de ani in functie de bani si interes.
0

#471 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 04 noiembrie 2014 - 20:31

Daca circula tramvaiul 7 si troleibuzul 15 ti se pare ca ajung la numarul de oameni dim zona mures lidia diminetii Martirilor albac naturii si braytim Si tot ce se afla in spate la brytim musicescu.sunt oameni care merg mult pe jos....E ok asa?
-1

#472 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 noiembrie 2014 - 21:15

Vezi postareabrioti, la 04 noiembrie 2014 - 20:31, a spus:

Daca circula tramvaiul 7 si troleibuzul 15 ti se pare ca ajung la numarul de oameni dim zona mures lidia diminetii Martirilor albac naturii si braytim Si tot ce se afla in spate la brytim musicescu.sunt oameni care merg mult pe jos....E ok asa?


Nu contest ca nu ar fi nevoie, iar intrebarea mea nu era ironica si nici ofensiva, era una pur de curiozitate. Presupunand ca enumerate acele cartiere ai si o idee legat de anumite trasee (sau cel putin la o parte din ele, in zona/zonele cunoscute mai detaliat.

De exemplu cand ai spus Lipovei eu sincer am incercat sa imi imaginez o varianta de traseu.
0

#473 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 noiembrie 2014 - 22:36

Ca sa fim realisti, in Lipovei am auzit deja varianta tramvai, insa nu mi-o pot inchipuii... Girocului la fel. Are punct terminus, sa zicem Giroc. Dar de unde il iei, si pe unde il duci. Ok, am putea spune, AEM-Judetean-Martirilor-Giroc. Insa nu mi se pare ca ar lega 2 zone importante ca si interes. Insa ceea ce mi se pare de viitor in TM, ar fii troleibuzul.


Cum am mai spus, personal as converti liniile 33 si 40 in troleu.

Mau apoi: in Girocului pe langa liniile 15 si 19 s-ar putea introduce un 20, dupa cum urmeaza:

- 15: Posta Mare - Giroc
- 19: traseul actual
- 20: traseul lui 19 pana la Lidia, acolo drapta pana la Brancoveanu, stanga si iar stanga pe Mures, inapoi pana pe Girocului.

La fel s-ar putea extinde si pe torontalului si prin Lipovei reteaua.
-1

#474 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 04 noiembrie 2014 - 22:57

Asa da.....dar cine si cand?
0

#475 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 noiembrie 2014 - 22:39

Vezi postareacseh_17, la 04 noiembrie 2014 - 22:36, a spus:


- 19: traseul actual
- 20: traseul lui 19 pana la Lidia, acolo drapta pana la Brancoveanu, stanga si iar stanga pe Mures, inapoi pana pe Girocului.

La fel s-ar putea extinde si pe torontalului si prin Lipovei reteaua.

De sens ar avea doua linii cand linia 19 ar putea sa mearga pe traseul propus ca 20?
0

#476 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 noiembrie 2014 - 00:06

Se amenajeaza o noua parcare pe terenul gol de langa primarie.

Imagine atasata: 01.jpg
Imagine atasata: 02.jpg Imagine atasata: 03.jpg Imagine atasata: 04.jpg
3

#477 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 noiembrie 2014 - 12:10

Sper ca va fii cu plata, si nu PARK-TIM...
0

#478 Useril este offline   andrei_tm 

  • Membru Senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 819
  • Inregistrat: 05 noiembrie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 noiembrie 2014 - 12:38

Pe Bulevardul Ion Dragalina se schimbă bordurile. Poze de astăzi:

Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (26).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (27).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (28).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (31).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (32).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (33).jpg

Și câteva poze din Piața Victoriei.

Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (23).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (24).jpg Imagine atasata: 8 noiembrie 2014 (25).jpg
1

#479 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 noiembrie 2014 - 18:45

Pe Dragalina, cu ocazia lucrarilor la canalizare, probabil va dispare spatiul verde de langa linia de tramvai, ca si dincolo de pod. Si asta pentru crearea a doua benzi de circulatie si locuri de parcare in forma spicului de grau...
0

#480 Useril este offline   fastardul 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 42
  • Inregistrat: 01 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 16 noiembrie 2014 - 00:02

Strada Dragalina (sensul Gara -> Carol), segmentul intre Splaiul Vladimirescu si Bulevardul Carol, a fost asfaltata complet:

Imagine atasata: DSCF8318.JPG Imagine atasata: DSCF8312.JPG Imagine atasata: DSCF8309.JPG Imagine atasata: DSCF8308.JPG

Pe pod, la intersectia cu Splaiul Vladimirescu s-a montat un semafor:

Imagine atasata: DSCF8319.JPG

La fel pe sensul invers, la intersectia cu Splaiul Titulescu (pe galben intermitent):

Imagine atasata: DSCF8320.JPG

Aceasta postare a fost editata de fastardul: 16 noiembrie 2014 - 00:51

4

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi