Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#461
Postat 02 noiembrie 2014 - 20:47
http://www.tion.ro/d...tramvai/1473570
Rezumat: Sa renuntat la tramvaiul pana in Mosnita, dar se extinde drumul la 4 benzi si se extinde totusi linia de tramvai pana la calea ferata si se doreste introducerea trolebuzului.
Concluzie: declaratile par foarte confuze dupa parerea mea.
Eu cred ca daca vor sa bage trobeluzul ca in Dumbravita si Ghiroda, atunci nu are nicio o logica extinderea liniei de tramvai pentru un numar mic de locuinte cand ar putea mai degraba sa extinda cu aprox aceasi lungime pe Calea Torontalui (pana la spitalul neterminat) si ar deservi un numar semnificativ mai mare de persoane.
De altfel binevenita largirea drumului, trotuar si pista de biciclete. La interesanta si idea trolebusului (pornita propabil de pe Sudului) pana in Mosnita Veche.
Oftopic: oare de ce mai exista Mosnita veche si Mosnita noua, si nu doar Mosnita (adica unite cele doua)?
#462
Postat 02 noiembrie 2014 - 21:34
Si totusi, ma bucur nespus sa aud ca transportul ecologic invinge!
#463
Postat 03 noiembrie 2014 - 17:19
Nici n-ar trebui bagat in seama un astfel de articol, respectiv astfel de declaratii...
Evident ca o linie de firobuz ar fi mult mai ieftina decat una de tramvai iar aceasta ar putea merge dinspre Judetean pe Bulbuca, Buziasului catre Mosnita...In aceasta situatie n-ar fi nevoie de tramvai pana la calea ferata.
Apoi, sunt curios cate curse de autobuz sunt in prezent pe zi intre Mosnita si Timisoara?...S-ar justifica economic investitia intr-o linie de firobuze?...Dar intr-o linie de tramvai?...Simpla sau dubla?...
#464
Postat 03 noiembrie 2014 - 19:25
Nu vad nici cea din Fraidorf repusa in functie in urmatori zeci de ani.
Poate singura exceptie ar fi un proiect finantat din europeni prin care sa se poata achiziona si tramvaie cu acesti bani. Iar aici singurele trasee justificate ar fi pe Torontalului, respectiv Republicii (idea primarului, interesanta intr-un fel).
In schimb mult mai important ar fi refacerea linilor actuale, si sunt destule cu infrastructura depasita.
#465
Postat 03 noiembrie 2014 - 19:36
#466
Postat 03 noiembrie 2014 - 19:58
#467
Postat 03 noiembrie 2014 - 20:46
#468
Postat 03 noiembrie 2014 - 21:09
cstm, la 03 noiembrie 2014 - 19:25, a spus:
Nu vad nici cea din Fraidorf repusa in functie in urmatori zeci de ani.
Linia 3 din Freidorf a fost pusa in circulatie in 1953 dupa 20 de ani de asteptari din partea locuitorilor comunei...A fost desfiintata (suspendata oficial!) in 2009, pretextul fiind lucrarile de canalizare pe Ardealului ca apoi sa nu mai fie repusa in circulatie...
A fost inlocuita de E 7, la inceput pana la Lic Auto iar apoi la cererea calatorilor pana la Abator...
In cazul unui sondaj, probabil ca Linia E7 ar fi preferata fata de Linia 3 tramvai cu capatul din oras la Gara de Nord, fata de Posta Mare...Insa cum ramane cu transportul in comun ecologic? O varianta "moderna" ar fi autobuzele electrice, varianta pe care eu n-o agreez...
Acelasi principiu, aplicat Liniei 3, se poate aplica si Liniei 5, in urma lucrarilor de modernizare pe Calea Bogdanestilor intre Cetatii si Razboieni, ocazie cu care se desfiinteaza linia de tramvai (construita si cu voluntarii din zona) si se introduce o linie "rapida" de autobuze...
Poate urma Linia 7 sau altele, daca ne aducem aminte de dorinta primarului de a introduce autobuze electrice pe traseul liniilor 1 si 2, partial sau total...
Deci, nu ne putem juca cu vorbele cand avem de-a face cu oameni cel putin neseriosi...
#469
Postat 03 noiembrie 2014 - 21:22
#470
Postat 04 noiembrie 2014 - 18:35
brioti, la 03 noiembrie 2014 - 21:22, a spus:
Nu sunt ironic, ci realist. Unu din motivele principale e tocmai ca nu sunt bani, in special ca vorbim de o investitie mare. De altfel cum ar fi sa se faca trasee noi si o parte din cele actuale sa nu mai fie folosite findca ar fi depasite. Deci raman la ideea ca inafar de reabilitarea celor existente nu prevad trasee noi ... sa nu uitam ca sunt multe alte lipsuri in infrastructura care la fel necesita investiti.
PS: si o completare la cele doua excepti (Republicii si Torontalului) ar fi linia de tranvai peste pod si pod/pasaj Solventul ... dar inainte sa se faca astea
PS2: brioti as vrea sa detaliezi un pic "Ronat Elisabetin Lipoveicu Modern". Unde ai vedea tu trasee noi de tramvai in aceste zone? In majoritatea enumerate de tine exista deja lini de tramvai care eventual necesita refacerea infrastructuri, care probabil se va face in mai putin de 10-20 de ani in functie de bani si interes.
#471
Postat 04 noiembrie 2014 - 20:31
#472
Postat 04 noiembrie 2014 - 21:15
brioti, la 04 noiembrie 2014 - 20:31, a spus:
Nu contest ca nu ar fi nevoie, iar intrebarea mea nu era ironica si nici ofensiva, era una pur de curiozitate. Presupunand ca enumerate acele cartiere ai si o idee legat de anumite trasee (sau cel putin la o parte din ele, in zona/zonele cunoscute mai detaliat.
De exemplu cand ai spus Lipovei eu sincer am incercat sa imi imaginez o varianta de traseu.
#473
Postat 04 noiembrie 2014 - 22:36
Cum am mai spus, personal as converti liniile 33 si 40 in troleu.
Mau apoi: in Girocului pe langa liniile 15 si 19 s-ar putea introduce un 20, dupa cum urmeaza:
- 15: Posta Mare - Giroc
- 19: traseul actual
- 20: traseul lui 19 pana la Lidia, acolo drapta pana la Brancoveanu, stanga si iar stanga pe Mures, inapoi pana pe Girocului.
La fel s-ar putea extinde si pe torontalului si prin Lipovei reteaua.
#475
Postat 07 noiembrie 2014 - 22:39
cseh_17, la 04 noiembrie 2014 - 22:36, a spus:
- 19: traseul actual
- 20: traseul lui 19 pana la Lidia, acolo drapta pana la Brancoveanu, stanga si iar stanga pe Mures, inapoi pana pe Girocului.
La fel s-ar putea extinde si pe torontalului si prin Lipovei reteaua.
De sens ar avea doua linii cand linia 19 ar putea sa mearga pe traseul propus ca 20?
#479
Postat 08 noiembrie 2014 - 18:45
#480
Postat 16 noiembrie 2014 - 00:02




Pe pod, la intersectia cu Splaiul Vladimirescu s-a montat un semafor:

La fel pe sensul invers, la intersectia cu Splaiul Titulescu (pe galben intermitent):

Aceasta postare a fost editata de fastardul: 16 noiembrie 2014 - 00:51