STP Timișoara Forum: Proiecte diverse de infrastructura - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura

#421 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 septembrie 2014 - 12:15

Vezi postareamile, la 05 septembrie 2014 - 23:59, a spus:

4 benzi erau strangulate tocmai de o sala de clasa.


Sa nu exageram, sunt 4 benzi dar pe un sens se circula pe 2 iar pe celalat pe una, dincolo de liceu desii sunt efectiv 2 pe una e parcare, pe aia de ce nu se circula acuma daca "gatuie" asa de mult treficul?

O bucatica din cladire e o bucatica, dar ma indoiesc ca se va remodela bucata aia de cladire pe urma, se va baga un motiv, ca a fost afectata structura si probabil se va demola integral cladirea, nu vad ce folos ar mai avea ea oricum in alte scopuri decat instituie de invatamant la felul in care e compartimentata in momentul de fata. E pacat (virgula) ca s-a pierdut un liceu, sigur nu unul prea stralucit dar care a fost oarecum "sapat" si din interior, dar astea sunt detalii care nu cred ca isi mai au rostul a fii rostite acuma.
1

#422 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 septembrie 2014 - 12:19

:up_arow: :up_arow: Ce bine era daca se agita lumea si atunci cand se platea 30 000 de euro chirie LUNARA proprietarilor cladirii...1 milion de euro pe 3 ani... :Facepalm_emote_gif: ...Iar proprietarul (proprietarii) nici macar gardul stradal nu l-au refacut...ce sa mai zic de renovarea fatadei...Interioarele habar n-am in ce stare erau...

Atunci nimeni nu vedea in aceasta cladire una "istorica" si sa traga niste semnale de alarma...


@ Gygyman6

Daca ai citit pana la capat "stirea", aceasta demolare este legata si de infaptuirea acelui INEL I intr-un singur sens si atunci acea banda cu masini parcate de care vorbesti va fi una extrem de circulabila iar acele masini vor fi parcate in parcarea supraterana (sau subterana) care se va construi in imediata vecinatate, in Parcul Bratianu...

Trebuie sa ne uitam si mai departe decat lungul nasului, sa vedem si jumatatea plina a paharului...

In Timisoara daca nu se fac niste modificari profunde legate de infrastructura orasului, vom ramane cu un oras nemodernizat, neatractiv, respectiv inapoiat iar cand vom calatorii in alte orase mari ale tarii ne vom da cu pumnii in cap cand vom vedea progresul lor...Diferenta se poate constata inca de azi..

Va mandriti cu trecutul "glorios" al orasului, glorie realizata mai ales in timpul imperial (chiar daca unii nu accepta aceasta realitate) dar nu va dati seama ca si atunci au fost demolate unele pentru a fi construite altele sau ca au fost taiati pomii pentru a face loc noilor constructii, etc.,...
3

#423 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 septembrie 2014 - 12:46

Se agita lumea si atunci, s-a vorbit despre chirie si ca a fost prea mare, dar e mai evident ca au existat interese cand directoarea institutiei la sedinte vine si spune ca ea a facut scoala aici si ca nu doreste sa se piarda cladirea iar pe de alta parte nu face mai nimic in aceasta privinta, ba chiar merge "pe moca" intr-o gramda de excursii cu anumiti elevi la concursuri, de la care nu vine niciodata cu nimica. Pe dinauntru cladirea era in stare destul de buna, nu imi aduc aminte sa fie peretii scorojiti sau sa se desprinda parchetul si desii in ultimul an se spargeau geamuri la greu se inlocuiau destul de repede. Ma rog degeaba vorbim acuma, fie cum o fii oricum nu schimbam nimica din discutile astea, eu doar mi-am exprimat opinia (si asa cred ca au facut si restul), ideea asta oricum e veche, tin minte de ea de cand eram la generala dar nu stiam cum arata exact zona aceea, stiam doar ca lumea nu era deacord atunci cu demolarea unei bucati de cladiri pentru largirea strazii.


LE:

Citeaza

aceasta demolare este legata si de infaptuirea acelui INEL I intr-un singur sens si atunci acea banda cu masini parcate de care vorbesti va fi una extrem de circulabila iar acele masini vor fi parcate in parcarea supraterana (sau subterana) care se va construi in imediata vecinatate, in Parcul Bratianu...


Am citit, eu ziceam de ce nu se circula acuma, nu e o bucata asa de mare, sunt doar ceteva masini parcate, parcarea se va face (daca se va face) pentru toate strazile reamenajate. Despre ineil imi cunoasteti parerea asa ca nu mai repet.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 06 septembrie 2014 - 12:52

0

#424 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 septembrie 2014 - 13:44

Vezi postareabuback, la 05 septembrie 2014 - 19:54, a spus:

Cum poti numi asta o veste buna??!! Este o rusine pentru Timisoara ca se intampla asta, pe langa faptul ca este o cladire istorica frumoasa, fostul Liceu de Arte nu e numai fostul Liceu de Arte, ci si fostul Liceul Izraelit al orasului. Din pacate observ ca Timisoara nu prea mai stie sa-si pastreze istoria, iar nimic din ceea ce inseamna istoria comunitatii evreiesti din oras (candva foarte numeroasa) nu este scos in evidenta si respectat. Cele 5 (pentru ca atatea mai exista astazi, nu doar 3) sinagogi stau sa cada, cladirea comunitatii este in paragina, iar acum vechiul Liceu Izraelit va fi demolat. :censored: :censored:


Cu tot respectul, dar nici comunitatea evreiasca nu pare sa faca eforturi de a-si pastra istoria, daca mai exista o comunitate bineinteles. Idem intr-o vreme aveam comunitate musulmana, dar s-a "rezolvat" si asta in perioada lui Ceausescu.

Subscriu la ideile d-lui Mile: nu tot ce e vechi merita pastrat. Parisul de astazi n-ar fi existat fara curajul lui Haussmann de a demola trecutul. Cu tot regretul necesar...
3

#425 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 06 septembrie 2014 - 13:58

Comunitatea evreilor este foarte mica si majoritatea sunt foarte batrani, desi sunt de acord, nu fac prea mare lucru oricum. Dar asta nu scuza primaria si timisorenii, in general. Oricum, liceul dupa cum ati vazut nu apartine comunitatii evreiesti, ci fundatiei Caritas, care nu stiu ce este si cum a pus mana pe cladiri.
0

#426 Useril este offline   InF3rNO0o 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 24 decembrie 11

Postat 06 septembrie 2014 - 13:58

Prefer sa se demoleze cladirea aia si sa se construiasca ceva profitabil si frumos decat sa ajunga si aceasta cladire ca Cazarma U. Si asta cu donatu de buna voie iar e discutabil esti obligat prin legislatie sa donezi 5 % din puz/pug si sa intregesti aliniamentul stradal existent pentru a obtine autorizatie de constructie.
2

#427 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 septembrie 2014 - 15:15

Vezi postareadAImon, la 06 septembrie 2014 - 13:44, a spus:

Parisul de astazi n-ar fi existat fara curajul lui Haussmann de a demola trecutul. Cu tot regretul necesar...


Cred ca sunt 2 situatii diferite, atunci era necesar un plan urbanistic nou, multe dintre stradutele existente atunci erau un focar de infectie, si pe langa asta a mai interventi si ideea imparatului de a face din Paris o capitala grandioasa. Noi avem o bucata de drum si o cladire retrocedata obscur care nu stim cat din ea se va demola.
1

#428 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 septembrie 2014 - 15:27

Vezi postareabuback, la 06 septembrie 2014 - 13:58, a spus:

Comunitatea evreilor este foarte mica si majoritatea sunt foarte batrani, desi sunt de acord, nu fac prea mare lucru oricum. Dar asta nu scuza primaria si timisorenii, in general. Oricum, liceul dupa cum ati vazut nu apartine comunitatii evreiesti, ci fundatiei Caritas, care nu stiu ce este si cum a pus mana pe cladiri.


Apartine de fundatia Caritatea, nu are legatura cu Caritas.

Vezi postareaInF3rNO0o, la 06 septembrie 2014 - 13:58, a spus:

Prefer sa se demoleze cladirea aia si sa se construiasca ceva profitabil si frumos decat sa ajunga si aceasta cladire ca Cazarma U. Si asta cu donatu de buna voie iar e discutabil esti obligat prin legislatie sa donezi 5 % din puz/pug si sa intregesti aliniamentul stradal existent pentru a obtine autorizatie de constructie.


Pina la urma proprietarul a hotarit sa se demoleze toata cladirea, doneaza primariei terenul necesar extinderii strazii evident pentru ca primaria a acceptat demolarea pentru a creste valoarea terenului. Daca fosta administratie reusea demolarea doar a unei sali de clasa, atunci cladirea principala putea sa fie salvata.

Citeaza

Pe de alta parte, primarul Nicolae Robu a declarat ca pentru a se putea construi inca o banda de circulatie in acea zona este nevoie de demolarea cladirii si ca proprietarii s-au declarat dispusi sa demoleze cladirea si sa doneze cei 400 de metri patrati necesari largirii strazii.

Se demoleaza cladirea, toata. Este in interesul fundatiei Caritatea sa ofere terenul pentru o investitie in interesul comunitatii. Cei de la Caritatea ne-au comunicat ca in momentul in care se deprotejeaza zona ne vor da partea de teren convenita, apoi vor initia demersurile pentru acea dezvoltare. de saptamana viitoare vom incepe discutiile cu proprietarul”, a declarat Robu.



opinia timisoarei

Sper sa aiba in vedere si proiectul unei parcari subterane si supraterane. Este kilometrul ZERO al orasului.
0

#429 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 06 septembrie 2014 - 15:55

Buback...spre deosebire de Bucuresti acolo chiar daca s au dat spagi acolo s au facut multe.Uita te de exemplu cate bulevarde numite nu stiu de ce ca sunt simple strazi au 2 benzi.totul e inghesuite.Acolo sunt bulevarde de sute de metri care au si 5 benzi pe sens.Aici linile de tramvai parca sunt sfinte.Cetatii,Rebreanu,Revolutiei,Buziasului si altele pe care nu poti circula
-1

#430 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 septembrie 2014 - 16:20

Vezi postareabrioti, la 06 septembrie 2014 - 15:55, a spus:

totul e inghesuite.


Daca spui tu! :rad_masa:

Citeaza

Aici linile de tramvai parca sunt sfinte.


Mai mult ca sigur nu stii ce inseamna sa nu ai linia izolata de traficul stradal, da o fuga pana la Padure cand mai cade bariera pe la ora 14 sau 15.
1

#431 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 08 septembrie 2014 - 00:13

Scuzele mele pt gramatica Gygyman...ai inteles ideea,iar cu liniile izolate cine a mentionat de Gheorghe Adam??,Avem ghinion ca avem linie cale pe acolo.Eu vorbeam pe unde se poate..dar tu....vezi partea ingusta..lasa ca e mai bine asa!

Aceasta postare a fost editata de brioti: 08 septembrie 2014 - 00:13

-1

#432 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2014 - 07:37

Vezi postareabrioti, la 08 septembrie 2014 - 00:13, a spus:

Avem ghinion ca avem linie cale pe acolo.Eu vorbeam pe unde se poate..dar tu....vezi partea ingusta..lasa ca e mai bine asa!


Si cum e mai bine? fara tramvaie in tot orasul asa-i, eu stiu ce spui dar vad ca tot nu intelegi de ce liniile trebuie sa fie izolate. Imi cer scuze pentru indiscretie dar ai automobil?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 08 septembrie 2014 - 08:37

0

#433 Useril este offline   brioti 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 03 iunie 13

Postat 08 septembrie 2014 - 18:23

Am masina personala...si masina de firma...sunt curier..si ma cam inghesui pe Bd Dambovita de exemplu care e bd din spatiu eu merg doar pe o banda.Pe Calea Sagului si Rebreanu o sa vezi cand incepe scoala cum e numai 2 benzi.Eu sunt curios...mai demult se zicea de tramvai peste pod Sagului si pana la Mosnita daca s ar face tot asa xa pe Busiasului ar fi??Unde e loc fa frate peste ele ca nu crapa.Sau???
-1

#434 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2014 - 18:50

Vezi postareabrioti, la 08 septembrie 2014 - 18:23, a spus:

Sau???


Iti raspund tot eu, da "crapa" si nu sunt deloc sarcastic. Banda aia amarata nu inseamna nimica, si daca te intereseaza subiectul poti intra pe topicul despre SUA si vezi acolo mai multe detalii, asta da ca nu ai facut-o deja.

LE: Na ca mi-a venit un exemplu bun sa iti dau, Toronoto, unde mai mult de 80% din linii sunt asa cum vrei tu si nimeni nu e multumit ca tramvaiele trebuie sa steie dupa masini, si nu numai asta, dar tramvaiului i se reduce mult din viteza de parcurs daca merge in linie cu masina (ma gandesc ca stii de ce). Daca vrei sa iti pui imaginatia la incercare si vrei sa faci si tu munca de "detectiv" intra pe topicul despre SUA aflii mai multe acolo despre cum poate asta sa "crape" tramvaiul.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 08 septembrie 2014 - 19:10

0

#435 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 12 septembrie 2014 - 19:35

Peste 200.000 de euro pentru asfaltarea a doua strazi mai scurte de 1 kilometru din cartierul Freidorf din Timisoara



Citeaza

TIMISOARA. Se mai deschide un santier in Timisoara. Municipalitatea investeste aproape 1 milion de lei, adica putin peste 200.000 de euro pentru asfaltarea a doua strazi de 730 de metri, impreuna.





Sursa OT




Am fost pe strada Laurentiu Nicoara (o parte din ea) si am facut niste poze.
Pozele sunt facute pe portiunea aceasta. :right: Imagine atasata: Laurentiu nicoara.jpg

Din pacate nu am retinut ca si Str Johnny Weissmuller se modernizeaza, facem poze si pe strada asta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0002.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0003.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0004.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0005.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0006.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0007.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0008.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0009.JPG

Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 12 septembrie 2014 - 19:37

0

#436 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 12 septembrie 2014 - 20:45

Titlul articolului poate induce lumea in eroare. Majoritatea timisorenilor stiu ca Freidorful incepe de la viaductele de cale ferata si nicidecum de la Pietele Aurora si Flavia pe care le stim ca sunt in (zona) Dambovita...

Este bine cand se mai asfalteaza niste strazi insa nu cred ca aceste doua au fost alese la intamplare ci mai degraba datorita "caselor" de pe ele...insa atata timp cat proprietarii acestor imobile isi plotesc impozitele conform legii, au dreptul la asfalt in fata casei...
1

#437 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 septembrie 2014 - 17:17

Strada Gladiolelor reabilitată.

Locatia

Imagine atasata: Harta.jpg

Cam asa arata aceasta strada inainte de reabilitare,

Imagine atasata: img_6895.jpg Imagine atasata: img_6952.jpg
* Autorul pozelor de mai sus Dariana Dragos - Opinia Timisoarei (fata de ei, noi mentionam autorul si sursa ;) ).

Si cam asa arata acum. Clipul de mai jos este realizat de catre mine.



Desigur, in urma reabilitarii au aparut anumite anomalii, precum ar fi drumul de acces la doua dintre case. (minutul 1:20 din clip)

Imagine atasata: Panta.jpg

Dupa reproiectare, panta a devenit foarte abrupta, putand fi abordata doar de masini 4x4. Este o bataie de joc la adresa locatarilor care nu-si mai pot parca masinile in curti/garaje.
3

#438 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 septembrie 2014 - 17:21

Nu pare atat de abrupta panta :eusa_think: Daca nu ai o masina stance (modificata cu garda la sol foarte mica) nu vad de ce ar fi probleme. Eventual panta trebuie "incalecata" putin.
0

#439 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 septembrie 2014 - 17:46

Bine, sa-i spui asteia "strada", e un pic cam mult. E mai de graba o cale de acces la garaje.
1

#440 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 18 septembrie 2014 - 08:00

Avand in vedere ca aceasta lucrare satisface in mod cert cateva zeci sau sute de persoane (ma refer la locatarii blocului), balanta va inclina aproape total catre cei multumiti...

Apoi panta de acces usor exagerata pare ceva anormal in Timisoara, oras de campie, insa daca mergem la Cluj spre exemplu (si nu numai), vom vedea nenumarate astfel de pante-rampe, chiar mai inclinate si mai lungi...


Singura problema ar putea aparea in cazul in care cei doi proprietari au masini extrem de joase... :) ...
0

Arata acest topic


  • (69 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

7 useri citesc topicul
1 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

  1. Pumbaa