Proiecte diverse de infrastructura lucrari de mica anvergura
#301
Postat 14 octombrie 2013 - 08:55
#302
Postat 14 octombrie 2013 - 14:44

#303
Postat 14 octombrie 2013 - 14:45
Doppler, la 13 octombrie 2013 - 21:12, a spus:
General Dragalina:



Al naibii sa fiu daca coborarea de pe pod nu e una dintre cele mai tampite din oras...

#304
Postat 14 octombrie 2013 - 15:31

Era o continuare a unei relatari de pe pagina aceasta si precedenta. S-a asfaltat Gh Dima, de la intersectia cu Gheorghe Lazar pana in Marasti, inclusiv.
Poate nu circul eu destul noaptea, dar mi-a placut sa vad ca se poate face si in Timisoara o lucrare intre orele 23 - 04, pentru a nu deranja traficul.
#308
Postat 01 noiembrie 2013 - 14:48

Multumesc si sper ca nu am pus in locul nepotrivit mesajul.
Aceasta postare a fost editata de duck_dani: 01 noiembrie 2013 - 14:57
#309
Postat 01 noiembrie 2013 - 15:55
#310
Postat 01 noiembrie 2013 - 16:15

Casa mea e putin mai jos, nu ai prins-o in printscreen. Nu e o luna de cand s-a asfaltat acolo, dar apartine de ... Giroc.
#311
Postat 01 noiembrie 2013 - 16:19
#312
Postat 01 noiembrie 2013 - 20:10
Pelbartus, la 01 noiembrie 2013 - 16:15, a spus:

Poate nici nu-ti dai seama ce adevar ai grait...Pana in 2006-2007 am avut o strada cu "pietricele" si nici nu mi-am dorit-o asfaltata. Dar a venit "pacostea" si a asfaltat-o. De atunci au inceput si "problemele". Nu foarte mari insa au inceput...
#313
Postat 08 noiembrie 2013 - 15:08



Pietrisul (marmura sparta?) arata bine dar trebuie intretinere ulterioara. Vara viitoare parca vad ca o sa apara si iarba.
Au inceput sa lucreze si la pistele pt biciclete:
Doppler, la 08 noiembrie 2013 - 14:32, a spus:


Piste pentru biciclete in Timisoara
#314
Postat 08 noiembrie 2013 - 15:17
#315
Postat 10 noiembrie 2013 - 10:19
#316
Postat 11 noiembrie 2013 - 22:28
si poze de sambata(vechea centura)






Aceasta postare a fost editata de udar: 11 noiembrie 2013 - 22:28
#318
Postat 22 noiembrie 2013 - 16:07

#319
Postat 04 decembrie 2013 - 22:59
Citeaza
Acest cartier a fost construit în anul 1980. În prezent, locurile de parcare erau insuficiente pentru locatarii din zonă, coroborat cu necesitatea parcării pentru cei care folosesc zona comercială.
De asemenea, îmbrăcămintea carosabilului a depăşit durata de exploatare (12-15 ani), iar degradările produse cu ocazia reparaţiilor la reţelele de gospodărie subterană au contribuit la degradarea majoră a parcării şi trotuarului, în anumite zone.
Proiectul propune înlăturarea tuturor deficienţelor şi fluidizarea circulaţiei rutiere şi pietonale conform cerinţelor actuale.
În acest sens, prin reorganizarea spaţiului cuprins între sensul giratoriu şi blocul de locuinţe s-a reuşit amenajarea unei parcări cu o capacitate de 62 locuri, pe o suprafaţă de cca. 1.185 mp. În acelaşi timp, au fost finalizate lucrările de refacere a trotuarului pe o suprafaţă de cca. 325 mp, precum şi a zonei verzi cu o suprafaţă de 154 mp.
Valoarea acestor lucrări este de cca. 165.000 lei.
Lucrările au fost executate de S.C. DRUMURI MUNICIPALE S.A. Timişoara.
Având în vedere mărimea, diversitatea şi complexitatea lucrărilor din cartierului Calea Buziaşului, aceste lucrări vor continua realizându-se etapizat.
Nicolae Robu,
Primăria Municipiului Timişoara
primaria tm
E gata?
Citeaza
04.12.2013
<br clear="all">Primăria Municipiului Timişoara are în atenţie promovarea de programe privind dezvoltarea şi întreţinerea tramei stradale a municipiului, în vederea sporirii confortului cetăţenilor şi asigurării siguranţei circulaţiei auto şi pietonale.
Astfel, pe str. C-tin cel Mare a fost realizat un covor asfaltic în lungime de 790 m şi o lăţime medie de 7 m, între str. Divizia 9 Cavalerie şi str. Sf. Apostoli Petru şi Pavel.
Lucrărileau început în perioada iulie – decembrie 2013 şi au constat în :
- decaparea covorului asfaltic degradat;
- înlocuirea bordurilor;
- au fost realizate egalizări cu beton asfaltic BAD 25, pentru a asigura planeitatea drumului, peste care a fost aşternut un strat de uzura BA 16, în grosime de 6 cm;
- scurgerea apelor se va realiza prin gurile de scurgere existente.
Valoarea lucrării: 420.000 lei
Constructor: pe tronsonul str. Pomiculturii şi str. Sf. Apostoli Petru şi Pavel lucrările au fost realizate de către SC SYLC CON TRANS SRL, iar pe tronsonul str. Divizia 9 Cavalerie – str. Pomiculturii SC DRUMCO.
Nicolae Robu,
Primăria Municipiului Timişoara
primaria tm
#320
Postat 10 ianuarie 2014 - 15:06
Citeaza
Primarul Nicolae Robu are planuri măreţe pentru acest an. El a anunţat chiar şi o iniţiativă ieşită din comun, care constă în elaborarea unui fel de dicţionar explicativ al denumirilor străzilor din Timişoara.
Ideea a plecat de la faptul că se pare că există multă lume care nu cunoaşte de unde provine denumirea unei străzi, cine a fost persoana care îi poartă numele sau de ce s-a ales ca o stradă să se numească Panselelor, Muncitorilor sau... Palmierilor.
Robu spune că în acest mod vor fi evitate şi situaţiile ridicole generate de unele denumiri ciudate date arterelor, un exemplu fiind strada Colonia Radio.
După ce acest dicţionar va fi finalizat, vor fi schimbate şi denumirile unor străzi care nu mai corespund realităţilor actuale.
Pe de altă parte, Robu a anunţat că în acest an vor fi întocmite studii de fezabilitate pentru construirea a cinci poduri peste Bega. Acestea vor fi ridicate în zona Solventul, pe strada Jiul, pe strada Bobâlna, iar două vor fi în vecinătatea Podului Decebal.
Robu spune că un astfel de pod costă foarte puţin în raport cu bugetul Timişoarei, cel mult cinci milioane de euro, lucru care îl face să se gândească de ce timp de zeci de ani nu s-a gândit nimeni să construiască un astfel de pod.
Primul pod va fi realizat din buget propriu, urmând ca pentru celelalte patru obiective să fie accesate fonduri europene din exerciţiul bugetar 2014-2020.
Este puţin probabil ca execuţia efectivă a primului pod să înceapă în acest an, date fiind procedurile stufoase care trebuie parcurse în astfel de situaţii.