STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#941 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 20 martie 2012 - 10:33

Bine ma Raoul, dar la data cand s-a infiintat topicul acela parca aveam mai multe linii ca acum, situatia nu era asa de proasta si cine se gandea ca vom ajunge aici, speram toti ca fraierii ca va fi bine din nou. Ce e acum este disperare, daca sa zicem ,ar veni tatrele alea nu toti am avea un zambet natural, ci mai degraba unul amar, pentru ca situatia nu se prea schimba cu nimic, acele tramvaie urmand ciclul astora, de primire, proasta intretinere, si scadere al numarului de vehicule si taieri de trasee. Ar fi o situatie de calmare cu morfina, desi durerea ar trece, ne va ingrozii faptul ca va venii din nou, daca nu se rezolva nimic concret.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 20 martie 2012 - 19:06

0

#942 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 martie 2012 - 18:55

Cred ca alte variante nici nu avem, decat niste SH-uri in continuare pana iesim din :coolpics: ...
Spunea o persoana importanta, in dialog cu Chagall la intalnire, ca la cele 15 tramvaie noi de care se discuta si care vor ajunge esalonat incepand cel putin peste doi ani (asta daca lucrurile decurg fara probleme), va mai fi nevoie de inca vreo 30 bucati, care 30 bucati nu vor mai exista peste 2 - 3 ani, astfel problema ramanand nerezolvata, adica gaura va fi tot mai mare...
In acest context, directorul de la tramvaie (despre dansul este vorba) a fost totalmente de acord cu solutiile aplicate de cei de la Szeged, respectiv efectuarea RK-urilor la unele tramvaie pentru a avea suficiente tramvaie in trafic pana la inlocuirea intregului parc, ceea ce la noi nu se intampla asa.
Ai nostri aveau mereu impresia ca in doua zile vor sosi 50 de tramvaie si gata, s-a rezolvat problema tramvaielor. Ei, uite ca lucrurile nu stau deloc asa....
0

#943 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 martie 2012 - 22:37

Autobuzele s-au vândut cam cu 0,6 RON/kg. O Tatra are cam 16 tone, deci 16.000 * 0,6 = 9600 RON / buc (adică vreo 2200 euro). Mare parte din vagoane au probleme destul de mici (lipsă pantograf, bandaje tocite, s-au furat scaunele şi lămpile), din 37 se pot face minim 20. Deşi fac pariu că lotul pentru casare le include pe cele mai bune, rămânând ,,cojile", pentru ca apoi să se poată justifica şi casarea restului parcului. Reţeta asta s-a aplicat şi la autobuze şi troleibuze până acum.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 20 martie 2012 - 22:39

0

#944 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 aprilie 2012 - 21:13

Astazi am fost cu colegul Kirszti intr-o vizita la Arad si am aflat info noi despre Bucuresti .

Se pare ca cei de la Bucuresti cumpara 200 de bucati de Imperio , ma rog sunt fabricate direct la Bucuresti .
0

#945 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 aprilie 2012 - 21:17

Daca e adevarat, poate le mai taie elanul celor care comparau situatia noastra cu cea a RATB. (si banii care se invart in capitala...)
0

#946 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 aprilie 2012 - 22:44

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 aprilie 2012 - 21:17, a spus:

Daca e adevarat, poate le mai taie elanul celor care comparau situatia noastra cu cea a RATB. (

Ce bine ar fi.
0

#947 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 aprilie 2012 - 06:27

Mda, sigur, cumpără... nu 200, ci 400, să rămână câteva şi pentru piese :D :up_arow: Până acum ei nu au fost în stare să scoată un vagon, d'apoi câteva sute. De fapt, nu ştiu ce fac atâţia angajaţi în URAC... casări nu se mai fac, RK-urile durează cu lunile (vreo 3 tramvaie au ieşit după 13 (da, treisprezece) luni de chin) şi se fac doar la tramvaie, secţia de boghiuri abia mai rebandajază câte un boghiu (deşi e curtea plină de boghiuri care aşteptă bandaje noi la roţi... nici măcar la RK nu se mai rebandajază, de iese vagonul, merge juma' de an şi după aia stă încă juma' de an după bandaje), iar secţia de prototipuri se chinuie de 6 luni să scoată două Bucur LF, din care au reuşit să sudeze şasiul.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 18 aprilie 2012 - 06:27

0

#948 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 aprilie 2012 - 10:37

Nu stiu ce sa cred Dr2005, informatia am primito de la Seful Depoului 1 - UTA pentru ca era in discutie Siemens Imperio . Vom vedea ce va fi . Mi s-au promis si niste poze cu Imperio , a fost in probe acum vre-o luna prin Arad .

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 18 aprilie 2012 - 10:37

0

#949 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 aprilie 2012 - 05:19

Poate o fi la nivel de proiect, dar secţia din URAC transformată în fabrică de Imperio (adică fosta secţie auto... bine, bănuiesc că au înlocuit angajaţii, că făceau ăia o cârpeală acolo... cred că şi eu în faţa blocului făceam RK mai bine decât ei) nu a scos încă niciun vagon.
0

#950 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2012 - 12:09

Vezi postareaGygyman6, la 04 mai 2012 - 12:09, a spus:

Direcția Națională Anticorupție a trimis, recent, o solicitare Regiei de Transport București prin care a cerut documente legate de acest contract. Potrivit unor surse municipale, procurorii verifică modalitatea prin care a fost încheiat contractul privind construirea tramvaiului Imperio, proiect realizat de către RATB în parteneriat cu Astra Vagoane și Siemens.


DNA anchetează contractul „Tramvaiul Imperio”

LE: poza de jos o sa va para interesanta, pentru ca ultima data "Imperio" parca arata altcumva :censored: .

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 04 mai 2012 - 12:12

0

#951 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 mai 2012 - 12:35

Asta din poza arata ca o imitatie de Matiz realizata in atelierele chinezesti. <_<

Fisier atasat  1.jpg (44.48K)
Number of downloads: 39 B)

P.S. Cum dumnezeu lucreaza ei la prototip cand deja s-au plimbat cu el prin Arad? :censored: Super dubioasa afacerea la fel ca si lipsa licitatiei.
0

#952 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 mai 2012 - 23:17

Ăla e un prototip... de mască de fibră de sticlă, se pare că nici măcar nu e făcută în URAC, ci într-un atelier de prin sectorul 5, unde se manufacturează asemenea elemente.
0

#953 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 mai 2012 - 12:44

ACCIDENT ÎN CAPITALĂ: 52 de răniţi după ce 3 tramvaie s-au ciocnit. Al patrulea a oprit la timp. 8 victime sunt în stare gravă

Imagine postata

Mai multe informatii pe : mediafax
0

#954 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 10 mai 2012 - 15:18

Declaraţia şocantă a unui vatman: "Aceste tramvaie trebuiau casate de 10 ani. Ne obligă să le conducem"

Accidentul din această dimineaţă care a avut loc în Pasajul Lujerului din Capitală, şi în urma căruia 37 de persoane au fost rănite a scos la iveală un adevăr şocant.

Un vatman care lucrează la RATB, dar care a dorit să rămână anonim, ne-a trimis pe site@antena.ro următorul e-mail: "Ce vă pot spune este că mulţi suntem obligaţi de şefi să ieşim pe traseu cu aceste hârburi sub ameninţarea că vom fi daţi afară. Nu riscăm numai viaţa călătorilor, ci şi pe a noastră. Aceste tramvaie trebuiau casate de cel puţin 10 ani!"
Vă reamintim că accidentul s-a produs după ce un prim tramvai s-a defectat în pasaj, iar un altul care circula în spate nu a putut frâna la timp şi s-a produs impactul, ulterior fiind implicate alte două tramvaie care circulau în spate.

http://www.antena3.r...em-166483.html#
0

#955 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 10 mai 2012 - 18:23

E cacao ce abereaza ala e simplu daca esti dobitoc si nu respecti viteza maxima pentru acel tronson, uite ce se intampla.
Chiar ma bucur ca sa intamplat faza asta, ca trebuia pusi la respect vatmani de la depoul Bucuresti Noi care nu au mama si tata, pentru ei regulamentu era optional, na ca acuma sa facut dreptate.
0

#956 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 mai 2012 - 18:40

Cel mai vechi vagon implicat în accident e produs în 1997 (#110, cel oprit primul), nu poţi să casezi un tramvai după nici 15 ani.

Şi uite aşa Dep. Bucureştii-Noi mai are 3 vagoane în minus... de altfel, #296, al treilea vagon (care le-a lovit pe cele două) era împrumutat de la Dep. Victoria tocmai pentru a acoperi gaura în parc. Depoul Bucureştii-Noi are foarte multe vagoane imobilizate şi un număr important de vagoane la RK în URAC (care URAC lucrează ca melcul). Dar vina clar e a celui de-al treilea, care a intrat cu viteză în pasaj, neavând cum să vadă vagoanele oprite. Păcat de #300, vagonul din mijloc - şi cel mai grav afectat - care venise de la RK de mai puţin de două luni. A avut ghinion să dea în el exact hârbul de #296, cu rulmenţii crapodinelor duşi (putea deraia oricând... dar nu pe motiv de frâne, care funcţionau, că nu prea are ce să se strice la ele).
0

#957 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 mai 2012 - 17:28

Vezi postareaDr2005, la 10 mai 2012 - 18:40, a spus:

Cel mai vechi vagon implicat în accident e produs în 1997 (#110, cel oprit primul), nu poţi să casezi un tramvai după nici 15 ani.

Şi uite aşa Dep. Bucureştii-Noi mai are 3 vagoane în minus... de altfel, #296, al treilea vagon (care le-a lovit pe cele două) era împrumutat de la Dep. Victoria tocmai pentru a acoperi gaura în parc. Depoul Bucureştii-Noi are foarte multe vagoane imobilizate şi un număr important de vagoane la RK în URAC (care URAC lucrează ca melcul). Dar vina clar e a celui de-al treilea, care a intrat cu viteză în pasaj, neavând cum să vadă vagoanele oprite. Păcat de #300, vagonul din mijloc - şi cel mai grav afectat - care venise de la RK de mai puţin de două luni. A avut ghinion să dea în el exact hârbul de #296, cu rulmenţii crapodinelor duşi (putea deraia oricând... dar nu pe motiv de frâne, care funcţionau, că nu prea are ce să se strice la ele).


Ai uitat sa specific ca nu ai stati de emisie receptie toate vagoanele care lucreaza in linia 41, sa nu ne mai ascundem si recunoastem ca astia de la Bucuresti Noi nu prea respecta restrictile de viteza.
0

#958 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 16 mai 2012 - 13:40

Staţie de emisie-recepţie (în depoul BN) au doar vagoanele făcute la început pentru linia 41 (cele cu faruri rotunde şi pantograf Schunk), mai puţin #008, #164 şi cred că şi #288. Dintre cele 3 vagoane avariate, doar #300 avea staţie.

----
Vagoanele ce urmează a fi casate, cf. RATB, Nr. inreg:46843/16.05.2012:
Vagon T4R TATRA; 3314;
Vagon T4R TATRA; 3315;
Vagon T4R TATRA;3328;
Vagon T4R TATRA; 3340;
Vagon T4R TATRA;3341;
Vagon T4R TATRA; 3357;
Vagon T4R TATRA;3362;
Vagon T4R TATRA; 3363;
Vagon T4R TATRA; 3364;
Vagon T4R TATRA; 3366;
Vagon T4R TATRA;3370;
Vagon T4R TATRA;3402 ;
Vagon T4R TATRA;3407;
Vagon T4R TATRA;3422;
Vagon T4R TATRA;3431;
Vagon T4R TATRA; 3316;
Vagon T4R TATRA; 3319;
Vagon T4R TATRA; 3326;
Vagon T4R TATRA; 3327;
Vagon T4R TATRA; 3330;
Vagon T4R TATRA; 3333;
Vagon T4R TATRA; 3337;
Vagon T4R TATRA; 3343;
Vagon T4R TATRA; 3352;
Vagon T4R TATRA; 3353;
Vagon T4R TATRA; 3354;
Vagon T4R TATRA; 3355;
Vagon T4R TATRA; 3358;
Vagon T4R TATRA; 3365;
Vagon T4R TATRA; 3375;
Vagon T4R TATRA; 3376;
Vagon T4R TATRA; 3377;
Vagon T4R TATRA; 3380;
Vagon T4R TATRA; 3384;
Vagon T4R TATRA; 3398;
Vagon T4R TATRA; 3401;
Vagon T4R TATRA; 3406;

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 16 mai 2012 - 13:41

0

#959 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 mai 2012 - 14:31

Deci nu le mai cumpara nimeni?
0

#960 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 mai 2012 - 03:04

Păi nu ştiu, că ăştia spun de cumpărători doar după ce pozezază cineva maşina de tractări şi le dă cu ea în cap. Aşa că pot fi sau nu vândute deja.

--
Din 21.05 se înfiinţează linii de transport spre localităţile Popeşti-Leordeni şi Cornetu, că doar campanie electorală. Să vedem cât vor ţine şi cum vor circula. Mai ales pe Popeşti-Leordeni e crimă, dubele sunt infecte, circulă numai cum vor şi când vor, iar bilete nu se dau: http://www.ratb.ro/c...1.php?nrcom=236

Primăria Cornetu a publicat deja pe site orarul (interval 25 de minute dimineaţa, 70 la prânz), de la Popeşti-Leordeni mai aşteptăm şi de la RATB aşteptăm şi mai mult, că doar ieri a fost vineri care e înainte de week-end, iar acum e week-end: http://primariacorne...php?page_id=121
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi