București
#82
Postat 02 iunie 2009 - 21:15
Dr2005, la 1 Jun 2009, 19:17, a spus:
Despre 139... sunt 40 de ture pe traseu (minim 15 la terminalul Zeţarilor)... nu au suficiente Citaro pentru ea, aşa că le amestecă cu Daf-uri.
Într-adevăr, #6279 a fost livrat azi, pe la 11:55 mergea pe Bd. Timişoara dinspre EvoBus spre autobază.
Haideti sa nu exageram cu cifrele. 15 autobuze nu au loc in Zetarilor. Nu uitati si de liniile 323, 141, 8, 23 si FANTOMAS 4.
Te corectez: "...pe BD Timisoare dinspre Evobus Preciziei spre autobaza. Evobus are sediu si pe Linia de Centura, langa Mogosoaia".
Chagall, la 1 Jun 2009, 22:24, a spus:
500 Autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 livrate pana in anul 2007 si momentan 479 autobuze Mercedes Citaro Euro 4 din 500. In total pana pe 19 iunie 2009 vor fi 1000 de stele pentru Bucuresti, ramanand momentan 998 de autobuze Mercedes, 4235 efectuand un sarut frantuzesc cu un troleibuz Ikarus si 4654 (sau 4657) luand foc in autobaza.
Sa urmarim tramvaiul 205 intrat intr-un proiect de modernizare. In gaura din bord va si dotat cu un ecran cu touch screen pentru diagnoza tramvaiului. Se va incerca folosirea unor noi tipuri de piese in vederea fabricari a noului model de Bucur LF 2.
Fisiere atasate
-
_205__Urac__15_05_2009__foto_2.JPG (102.85K)
Number of downloads: 13 -
_205__Urac__15_05_2009__foto_1.JPG (124.35K)
Number of downloads: 20 -
_205__URAC__17_04_2009.JPG (122.97K)
Number of downloads: 20 -
_205__Urac__15_05_2009__foto_3.JPG (132.12K)
Number of downloads: 13 -
_205__Urac__15_05_2009__foto_4.JPG (98.49K)
Number of downloads: 12
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 02 iunie 2009 - 21:21
#83
Postat 02 iunie 2009 - 22:14
Iasmin, la 2 Jun 2009, 22:15, a spus:
Presupun ca aceste autobuze au CASCO pentru astfel de evenimente neplacute.
#84
Postat 03 iunie 2009 - 03:39
Iasmin, la 2 Jun 2009, 22:15, a spus:
15 nu... 20 da, că mai avem şi 323 şi 141. Cu tramvaiele e altceva, că rar se adună mai mult de 3 (şi atunci ,,surplusul" rămâne pe stradă înainte de buclă.
"Iasmin" a spus:
Păi dacă e să facem corecturi, te corectez şi eu... se scrie Bd. Timişoara, nu BD Timisoare
"Iasmin" a spus:
Ecran conectat la un computer de bord al cărui sistem de operare este Windows XP (a fost deja instalat). Să vedeţi ce o să iasă...
"Iasmin" a spus:
E vorba strict de de motoare şi acţionarea lor (adică dacă le iese #205 urmează să construiască Bucur LF cu mtoare asincrone de c.a.), eventual computerul de bord. Nu se vor modifica elemente mecanice, gen şasiu, caroserie etc..
Apropo de motoare, #205 are 2 motoare produse de EP. Să detaliem câteva date nominale ale unui asemenea motor:
Motor asincron trifazat
Tensiunea nominala Un=500V, conexiune numai stea
Curentul nominal In=349 A
Puterea nominala Pn=240 kW
Factorul de putere cos (fi)=0,86
Frecventa f=50 Hz
Turatia nominala nn=1486 rot/min (semn clar ca e asincron, turatiile la cele sincrone sunt 3000, 1000, 1500, 750 rot/min etc.)
Turatia de sincronism (turatia campului magnetic din masina asincrona de c.a.) nsincr=1500 rot/min
Ce nu am reuşit să identific e tipul rotorului (bobinat sau in scurtcircuit). Presupun că este în scurtcircuit (a.k.a. ,,rotor în colivie").
#85
Postat 03 iunie 2009 - 13:26
Chagall, la 2 Jun 2009, 23:14, a spus:
Da au CASCO, dar suma maxima asigurata se opreste la vreo 30000 lei. Asa era acum un an de zile.
Citeaza
Daca vrei sa cautam acum acul in carul cu fan te recorectez si eu. A dracului mai e Limba Romana. (motoare)
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 iunie 2009 - 13:29
#86
Postat 19 iunie 2009 - 21:47
http://www.romanialibera.ro/a156529/bucure...ii-noastre.html
In josul acelei pagini veti gasi alte doua linkuri ce duc spre imaginile expozitiei, primul duce spre o selectie, iar al doilea spre colectia completa (http://www.orasul.ro/, acolo click pe Trecut-au anii).
Mentionez ca nu putine dintre fotografii prezinta imagini cu tramvaie din anii 60-70, inclusiv pe artere unde astazi nu mai circula tramvaie in Bucuresti (Bd. Magheru de ex.).
#87
Postat 20 iunie 2009 - 02:05
-intersecţia Şos. Titulescu cu Bd. Banu Manta, actualul cap de linie al liniilor 34, 42, 46. Se vede şi Primăria Sectorului 1
-Bd. I.C. Brătianu, vedere spre Intercontinental
-Piaţa Eroilor, vedere spre Pod Eroilor; în spatele fotografului se află Academia Militară
-Bd. N. Bălcescu (se vede şi un troleibuz Ikarus 415T tractat), în cinematografului Patria, vedere spre Intercontinental
-Cal. Ferentari, în spatele fotografului este intersecţia cu Şos. Sălaj
-Casa Presei Libere (pe vremuri Casa Scânteii, cu statuia lui V.I. Lenin)
-Parcul şi Ştrandul Drumul Taberei (pe atunci Al. Moghioroş) Off-topic: Doamne, stau la 2 paşi de locul pricina şi nu ştiam că la ,,Trei Ligheane" (cum e poreclit ştrandul) au făcut trambuline, tobogane ş.a.
-Hanul lui Manuc
Chagall, la 1 Jun 2009, 22:24, a spus:
Toate 1000.
#88
Postat 20 iunie 2009 - 09:55
#90
Postat 20 iunie 2009 - 10:31
#91
Postat 20 iunie 2009 - 10:46
garcon, la 19 Jun 2009, 22:47, a spus:
http://www.romanialibera.ro/a156529/bucure...ii-noastre.html
In josul acelei pagini veti gasi alte doua linkuri ce duc spre imaginile expozitiei, primul duce spre o selectie, iar al doilea spre colectia completa (http://www.orasul.ro/, acolo click pe Trecut-au anii).
Mentionez ca nu putine dintre fotografii prezinta imagini cu tramvaie din anii 60-70, inclusiv pe artere unde astazi nu mai circula tramvaie in Bucuresti (Bd. Magheru de ex.).
Excelente fotografii
Desi daca ne uitam cu atenite observam cate linii te tramvai, si troleibuz s-au desfintat, mai putin infintat, cu trecerea vremii...
#92
Postat 20 iunie 2009 - 17:24
Dr2005, la 20 Jun 2009, 03:05, a spus:
-intersecţia Şos. Titulescu cu Bd. Banu Manta, actualul cap de linie al liniilor 34, 42, 46. Se vede şi Primăria Sectorului 1
Stii sa ne spui de cand exista bucla la intersectia Titulescu / Banu Manta? Imi amintesc sa fi vizitat in urma cu vreo 8 ani niste prieteni in Bucuresti, si am locuit la ei cateva zile chiar pe Banu Manta, si nu imi amintesc ca acolo sa fi intors tramvaiul. (Sau ma insel eu?!)
#93
Postat 21 iunie 2009 - 02:04
Faza cu blocarea tramvaielor s-a cam rezolvat după câteva amenzi + despăgubiri grase din partea şoferilor către RATB (staţionarea tramvaielor 1 oră sau cât a durat). Tot pe principiul despăgubirilor fuincţionează linia 42... are un singur tramvai pe traseu, dar e printre cele mai rentabile linii RATB. De ce? Păi mai mereu e blocat unicul tramvai (interval de succedare 66 minute) pe Str. Dr. Felix de maşini parcate. Iar şoferul vinovat plăteşte staţionarea tramvaiului acolo. Cum tramvaiul are 300 de locuri, vă daţi seama că RATB nu o să spună că pierderile sunt zero că oricum cele 2 babe care aşteptau 42-ul în staţia următoare merg moka (şi la noi nu se ţtie numărul lor, că circulă doar cu talonul de pensie).
#94
Postat 21 iunie 2009 - 03:43
Interesanta realitate cu privire la rentabilitatea unei linii.
#95
Postat 21 iunie 2009 - 10:06
Chagall, la 20 Jun 2009, 10:55, a spus:
Nu sunt toate nemtesti. Dupa cate am inteles au fost facute intadevar si in Germania dar si in Franta & Turcia.
Concluzie: Mai bine as fi preferat un Citaro facut in Germania sau in Franta de cat un Conecto 100% turcesc.
Dr2005 tu esti din Bucuresti si le ai cu autobuzele. Ai ideie cumva cam in ce numar au sosit ele din fiecare tara? Din Germania, Franta si Turcia (cate bucati din fiecare tara).
#96
Postat 22 iunie 2009 - 10:55
Apropo de Citaro... cine îmi zice ce e ăsta? Cine îl recunoaşte primeşte o poză mai veche cu el.
#98
Postat 22 iunie 2009 - 12:20
#99
Postat 22 iunie 2009 - 19:20
viktor, la 22 Jun 2009, 12:26, a spus:
Un Ikarus 256. Tehnic a rămas la fel.
Aşa arăta înainte... oricum, după RK a ieşit destul de urât ca aspect (deh, în talon scrie că e alb cu dungă albastră, n-ai ce-i face):
"alecs" a spus:
Cred că cel mai bine ar fi să întrebi la EvoBus... dferenţa e oricum suficientă să facă diferenţa atunci când nu faci un caiet de sarcini în care să descrii EXACT un Mercedes Citaro produs în Germania.
#100
Postat 22 iunie 2009 - 20:06
Merci anticipat.