STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#761 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 noiembrie 2010 - 21:06

Ăsta e efectul roţilor cu profil conic de la Bombardiere: distrugerea şinelor, caz în care poate deraia orice şi oricând.

http://www.realitate...ean_773607.html

Metrourile din Capitală pot deraia oricând, susţine un profesor universitar

Incidentul petrecut miercuri seara între staţiile de metrou Unirii şi Timpuri Noi se poate repeta în orice moment, trage un semnal de alarmă prof. dr. Ioan Sebeşan, şeful catedrei de Material Rulant de la Facultatea de Transporturi Bucureşti. Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, neagă acuzaţiile.

"Rularea corectă a unui tren depinde de contactul dintre roţi şi şină. Roţile au anumite tipuri de profiluri, numit de uzură, pe când în cazul şinelor există profiluri standardizate", a explicat pentru B365.ro prof. dr. Ioan Sebeşan, şeful catedrei de Material Rulant de la Facultatea de Transporturi Bucureşti.

Profilurile de roţi ale acestor metrouri noi au dus la deteriorarea şinelor, susţine Ioan Sebeşan, adăugând că a fost consultat de Metrorex pe această temă, fără ca opinia sa să fie luată în seamă. Şeful de catedră spune că deraierea unor alte metrouri se poate produce oricând, asta în condiţiile în care la metroul bucureştean nu se respectă normele tehnice de siguranţa circulaţiei.

Directorul Metrorex, Gheorghe Udriște, a respins acuzaţiile formulate de Ioan Sebeşan, negând că trenurile Bombardier ar deteriora şinele.
0

#762 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 noiembrie 2010 - 11:47

Nu au bandaje care sa poata fi ajustate pe un strung?
0

#763 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 22 noiembrie 2010 - 01:39

Păi, se strunjesc roţile... dar se strunjesc după ochi, că nu a stat nimeni să determine un profil de rulare optim. Şi cum Dorel nu nimereşte mereu profilul...
La IVA este standardizat un profil de uzură şi se comandă roţile direct aşa.
0

#764 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 02 decembrie 2010 - 04:34

Ieri, 1 Decembrie, nu a circulat deloc linia 41 (bine... nu că alte linii ar fi circulat bine, dar măcar mai apărea câte un tramvai/troleu)... ploaia care a căzut la -2 grade Celsius a îngheţat pe firul de contact, ducând la împiedicarea contactului electric între pantograf şi fir. S-a lăsat cu multe scântei, patine de pantograf tocite la maxim, înjurături, ~ 20 de autobuze scoase de unde s-a putut, tramvaie blocate şi 2 directori din RATB suspendaţi :( , Ghe. Aron (Dir. tehnic) şi N. Voinea (Dir. E.T.E.).

S-au făcut tot felul de ,,experimente"... s-a dat cu lopata în catenară ( :uimit: ), s-au tras cu autospecialele tramvaiele rămase pe Str. Turda (unde se poate băga o maşină pe linii), s-au introdus de la Ghencea tramvaie cu pantograf cu patină de aluminiu... pe la ora 22 s-au trimis pe contrasens plugurile de la Bucureştii Noi, să tragă şi ele de tramvaie. Aceste pluguri, de tip 3 VU, au 2 pantografe, dar nu se pot folosi ca la locomotive... singura soluţie e să se meargă ,,cu spatele" (bine, e tramvai, deci poate merge la fel şi cu spatele cum merge cu faţa).

Ceva poze: http://www.forum.met...t=1197&start=14

Pe scurt: a fost JALE, să vedem ce va fi azi...

Câteva autobuze ce au asigurat transportul călătorilor. Cele care nu aveau în memorie linia 641 circulau cu tot felul de ,,improvizaţii"... ori urla şoferul pe geam la fiecare staţie că e în locul tramvaiului, ori era o hârtie scrisă cu pixul şi lipită în parbriz, ori nu se făcea nimic (călătorii de pe 41 sunt obişnuiţi ca atunci când nu vine tramvaiul mult timp şi apare un autobuz cu inscripţia ,,Cursă specială" , ,,RATB", ,,Defect", ,,Transport tehnologic", ,,Cursă specială: ELEVI" să sară în el). Deasemenea, autobuzele opreau unde credeau şoferii de cuviinţă... unele opreau doar în dreptul staţiilor de tramvai, altele doar în staţiile de autobuz de pe traseu, unele opreau în ambele cazuri, unele mergeau pe linie pe Bd. Mărăşti şi opreau la peron...

Fisiere atasate


0

#765 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 decembrie 2010 - 20:21

Bun, si acum o explicatie LOGICA!

Care e legatura intre linia 41(tramvai) si 641(autobuz) :(
0

#766 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 decembrie 2010 - 20:40

Probabil o bucata de traseu e comun?! sau poate autobuzele nu au setat 41 in afisaj iar ,641 e cea mai apropiata varianta?!
0

#767 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 02 decembrie 2010 - 21:32

Linile de autobuz care inlocuiesc o linei de tramvai sau troleibuz se numesc linii naveta si numaru liniei incepe cu 6 urmat de linia care o inlocuiesti.
De exemplu cum a fost in cazu liniei 41 au afisat 641 .
0

#768 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 02 decembrie 2010 - 21:32

Linia 641 este linie naveta si inlocuieste linia 41 cand aceasta nu functioneaza.Cazuri cum a fost ziua de ieri.
La RATB liniile sunt impartite astfel:
1->59 Tramvaie
60->99 Trolebuze
100->399 Autobuze Urbane
400->499 Autobuze Interurbane
600->699 Linii Naveta(Exceptie liniile 601,682)
78X Liniile Expres(780/782)

Nu toate indicativele sunt acoperite.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 02 decembrie 2010 - 21:34

0

#769 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 02 decembrie 2010 - 21:38

Vezi postareaEta Floreasca, la 02 decembrie 2010 - 21:32, a spus:


400->499 Autobuze Interurbane




Nu ai spus bine 400->499 linii pentru si de mexicani :( :uimit: .

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 02 decembrie 2010 - 21:39

0

#770 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 decembrie 2010 - 04:33

Vezi postarea62-1353-2, la 02 decembrie 2010 - 21:38, a spus:

Nu ai spus bine 400->499 linii pentru si de mexicani :nono: :) .


Mexicani sau nu, cumpără mai multe bilete decât arienii din oraş :uimit: , nu mai zic de abonamente (deşi sunt greu de cumpărat... se face un adevărat interogatoriu, cu unde mergeţi, cu ce linie, toate datele se trec în tabel...) şi de faptul că primăriile cotizează la RATB pentru trasee.

682 a apărut ca linie navetă când s-a desfiinţat 153 (care era linie preorăşenească, dar tarifată ca linie urbană... aşa erau toate liniile care nu depăşeau Centura + cele de Măgurele şi Jilava) pentru a acoperi Cartierul Andronache. La început întorcea prin Str. Cornişor, după aia a fost băgat de cealaltă parte a Şos. Andronache, pe unde circulă şi acum (cu mici modificări... în 2006, de exemplu, Ikarusurile întorceau din 3 mişcări; când s-au băgat Citaro s-a mai modificat traseul, să nu mai fie necesare atâtea manevre). Oricum, Citaro-ul e o apariţie inedită în decorul, pe alocuri, rural din cartier. Nu la fel de pitoresc ca Citaro-ul între ghetourile din Zăbrăuţi, dar tot e interesant.
0

#771 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 04 decembrie 2010 - 15:17

Dragos da-mi voie sa te corectez linia 682 a aparut cu mult inainte sa se desfinteze linia 153,la cererea lui Ontanu.Primul ei traseu era Bd.Lacul Tei->Cartier Andronache,mai exact la capatul strazi Peris unde se introcea din trei miscari cum ai spus si tu, si era deservita de Floreasca cu 2 Ikarusuri/RdS in timpul saptamani si aveau in jur de 12-13 curse pe sch.In weekend era doar o singura masina.

Cel de-al doilea traseu era Bucur Obor->Cartier Andronache.Dupa o mica perioada a fost prelungit trecand prin tot cartierul si iesint pe str. Gherghitei.Pe atunci era deservit cu 4 RdS in Timpu saptamanai si 2 in weekend tot de catre Floreasca.

Cel de-al treilea si traseul curent este Baicului->Cartier Andronache.Capatul din Andronache a ramas la fel,insa cel de la Bucur Obor a fost mutat la Baicului.Turatia era aceasi.
Cand au inceput sa vina MB Citaro linia a fost preluata de catre cei de la Pipera.Turatia aceasi doar ca era deservita de Pipera cu Citaro.

Anu trecut pe cand cei de la Pipera au inceput sa mai scape Dafuri pe aceasta linie si asta a dus la decizia ca linia sa treaca la Titan.Cu timpu acestia au suplimetat linia undeva pe la 7 autobuze in timpu saptamani desigur tot cu Citaro.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 04 decembrie 2010 - 15:18

0

#772 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 decembrie 2010 - 20:08

De-a dreptul hazlie situatia :intrebare: Nu pot decat sa remarc ca se poate si mai rau ca la noi... -_-
0

#773 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 decembrie 2010 - 21:54

Am si eu o intrebare!
Ce linii isi au capatul in piata Montreal?
0

#774 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 decembrie 2010 - 22:33

În P-ţa. Montreal nu întoarce niciun traseu, dar la câţiva metri mai încolo e capătul de linie de la P-ţa. Presei Libere, linii:
- tramvaie: 41, 42
- autobuze: 105, 148, 149, 261, 304, 330
Prin P-ţa. Montreal mai trece şi 780. Câţiva metri mai încolo, în P-ţa. Presei mai găseşti şi 131, 331, 335, 783.

[Imaginea este de pe Google Earth]

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 08 decembrie 2010 - 22:35

0

#775 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 decembrie 2010 - 21:44

Azi am intrat in posesia unei cartele METROREX cu 10 calatorii, cumparata undeva acum o saptamana. A fost folosit de 3 ori. Cat mai este valabil (in timp)?
0

#776 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 11 decembrie 2010 - 22:54

Ar trebui sa scrie pe ea sub banda neagra.
0

#777 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 decembrie 2010 - 01:25

În general sunt valabile vreo 6 luni de la emitere... data expirării e trecută sub banda neagră.

A... vezi că validatoarele de cartele de metrou rămân, uneori, fără cerneală. E posibil să fie folosită de mai mult de 3 ori. Oricum... dacă ai drum pe la noi, nu strică să o încerci :coolspeak:
0

#778 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 decembrie 2010 - 20:20

RATB va produce tramvaie pentru Viena



http://www.bizcity.r...a.html?id=46951

O fi pe bune? Are cineva informatii mai certe?...
0

#779 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 14 decembrie 2010 - 21:21

Vor produce doar caroseriile acelor tramvaie.Echiparea urmand sa fie facuta de catre cei de la Siemens.
0

#780 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 decembrie 2010 - 21:33

Da, am citit articolul dar si asa e lucru mare, sa ieie austriecii caroserii de la noi. Poate ca pentru cateva caroserii RATB-ul va primi un tramvai, adica un fel de troc,... si tot e ceva...
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi