București
#641
Postat 20 mai 2010 - 10:56
#642
Postat 21 mai 2010 - 19:15
Visor, la 20 mai 2010 - 10:54, a spus:

Eta Floreasca, la 20 mai 2010 - 10:56, a spus:
Haideti sa urmarim ultima achizitie a Depoului Dudesti in materie de tramvai utilitar: Rathgeber-ul 2663 proaspat modificat.
Vedeti... spatele acestui tramvai este un pic mai mult modificat, fiind adaptat pentru a introduce cu usurinta obiecte mai mari, fiindu-i montata si o macara pentru a usura munca!
Fisiere atasate
-
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 1.JPG (166.59K)
Number of downloads: 15 -
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 2.JPG (175.95K)
Number of downloads: 21 -
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 3.JPG (178.02K)
Number of downloads: 27 -
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 4.JPG (180.62K)
Number of downloads: 24 -
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 5.JPG (147.25K)
Number of downloads: 20 -
#2663, URAC, 21-05-2010, foto 6.JPG (116.75K)
Number of downloads: 10
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 21 mai 2010 - 19:19
#643
Postat 21 mai 2010 - 19:18
O veste noua: noile tramvaie vor fi vopsite in nuanta de galben.
Fisiere atasate
-
P1450183.jpg (57.25K)
Number of downloads: 31
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 21 mai 2010 - 19:18
#647
Postat 22 mai 2010 - 10:32
#648
Postat 22 mai 2010 - 10:53
Eta Floreasca, la 22 mai 2010 - 10:32, a spus:
Corect! Fibra de sticla mi se pare un material mai rezistent in timp!
Trebuie sa adaugam in lista si Autobuzele Mercedes Citaro.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 22 mai 2010 - 10:56
#653
Postat 22 mai 2010 - 22:10

#654
Postat 26 mai 2010 - 19:15
Cele pentru CH-PPC şi V2A-T sunt relativ uşor de înlocuit, durează vreo 2 luni (!) dacă nu se reuşeşte astuparea cu chit a găurilor în depou şi vopsirea cu spray-ul pe deasupra.
Sunt curios unde se produceau extremităţile de fibră de sticlă pe Tatre (da, în anii '70, cehii făceau tramvaie cu extremităţi de fibră de sticlă)... abia acum câţiva ani s-a trecut la înlocuirea cu tablă, pe măsură ce vagoanele trec prin RK.
#656
Postat 09 iunie 2010 - 09:49
Dr2005, la 07 iunie 2010 - 00:53, a spus:
Specifica ca tramvaiul #4041 este asa zis "defect". Practic nu este apt de traseu din pricina unui geam spart de "paracopitatele" din Giulesti. Incidentul a avut loc pe 1 Aprilie 2010 in timpul "revoltei RATB" contra Primariei.
Alaturi de #4041, sta tras pe dreapta, de luni bune vagonul siameza #036 care s-a tamponat, destul de serios cu un tir.
Bucurestenii, platitori de abonamente si bilete sunt "nevoiti" sa calatoreasca cu urmatoarele tramvaie: #4039 si #4042. Respectivele vehicule inlocuiesc cele doua tramaie trase pe dreapta.
Fisiere atasate
-
#4042, linia 44, 01-06-2010, foto 1.JPG (248.33K)
Number of downloads: 21 -
#4042, linia 44, 01-06-2010, foto 8.JPG (212.44K)
Number of downloads: 24 -
#4042, linia 44, 01-06-2010, foto 2.JPG (206.71K)
Number of downloads: 22 -
#4039, linia 44, 01-06-2010, foto 5.JPG (223.52K)
Number of downloads: 29 -
#4039, linia 44, 01-06-2010, foto 1.JPG (235.31K)
Number of downloads: 27
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 09 iunie 2010 - 09:58
#657
Postat 09 iunie 2010 - 19:02

#658
Postat 09 iunie 2010 - 22:00

#659
Postat 10 iunie 2010 - 09:43
DAC UDAN la Timisoara. Ieri cu ocazia unei plimbari cu E6, am rausit sa vedem in curtea IOROM un exemplar de Dac. Fara indoiala estu un UDAN, numai care? Paote ne ajuta colegii din Bucuresti...
Scuzati, pentru calitatea pozelor sunt facute din autobuz, si cu un zoom, mult prea mare chiar pentru 8.1 megapixeli...

Fisiere atasate
-
DSC00553.jpg (95.54K)
Number of downloads: 68 -
DSC00554.jpg (108.91K)
Number of downloads: 66 -
DSC00555.jpg (118.17K)
Number of downloads: 58 -
DSC00556.jpg (115.53K)
Number of downloads: 27