STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#621 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 12 mai 2010 - 14:07

Vezi postareaDr2005, la 10 mai 2010 - 01:33, a spus:

Concediul nu se dă numai vara, asta e idee comunistă împământenită în mentalitatea oamenilor muncii de acum. Fiecare angajat e liber să-şi ia concediu de odihnă când doreşte (în limita unui număr de zile stabilit de legislaţie; nu îl cunosc, eu am lucrat numai cu contract de colaborare).
#205 a avut probleme şi pentru că o trapă a fost uitată deschisă şi călătorii au avut acces la ce era acolo, adică postul de manevră.

Bonus: una bucată amortizor hidraulic(vorba vine... că nu cred că mai amortizează ceva :coolspeak: ). Înainte să întrebe cineva, NU este al vagonului #205 (dealtfel, vagoanele depoului Alexandria au întotdeauna amortizoare corespunzătoare, nu ştiu cum reuşesc).


Si nu numai trapa respectiva. Majoritatea vagoanelor au trapa din punctul de manevra deschisa sau daca este incuiata o poti descuia foarte usor daca ti-ai procurat o cheie cu cap patrat de 8 MM. Geamul nu il pui la socoteala?

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 12 mai 2010 - 14:08

0

#622 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 mai 2010 - 02:22

Geamurile se sparg uşor, eventual cu tot cu fibra de sticlă de pe ,,fundul" vagonului (la cele la care e cazul), mai ales prin lovire cu alt vagon cu bot metalic ori cu ceva camion (nu a fost cazul la #205: nu a fost buşit, însă #3006 nu a fost aşa norocos).
Presupunem că nu oricine are cheie pătrată (nu e greu de găsit respectiva cheie, dar mulţi dintre aşa-zişii ,,băieţi de cartier" specializaţi în mâzgăleli cu markerul şi alte acte de vandalism nu cred că au aşa ceva, că altfel vedeam zilnic câte 10-20 de vagoane blocate aşa, eventual şi vreunul cu izolaţia bobinajelor motoarelor arsă).
0

#623 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 mai 2010 - 18:56

Vezi postareaDr2005, la 13 mai 2010 - 02:22, a spus:

Geamurile se sparg uşor, eventual cu tot cu fibra de sticlă de pe ,,fundul" vagonului (la cele la care e cazul), mai ales prin lovire cu alt vagon cu bot metalic ori cu ceva camion (nu a fost cazul la #205: nu a fost buşit, însă #3006 nu a fost aşa norocos).
Presupunem că nu oricine are cheie pătrată (nu e greu de găsit respectiva cheie, dar mulţi dintre aşa-zişii ,,băieţi de cartier" specializaţi în mâzgăleli cu markerul şi alte acte de vandalism nu cred că au aşa ceva, că altfel vedeam zilnic câte 10-20 de vagoane blocate aşa, eventual şi vreunul cu izolaţia bobinajelor motoarelor arsă).



Cred ca faci o mica confuzie: Iti trebuie o cheie ca sa manevrezi vagonul din punctul de manevra (valabil doar la vagoanele CH-PPC, Bucur 1).
0

#624 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 14 mai 2010 - 17:17

Accidentul de la depoul Giurgiu. Poate colegii din Bucuresti au informatii suplimentare?
0

#625 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 14 mai 2010 - 21:38

O macara s-a prăbuşit peste un depou RATB din Capitală

O macara s-a prăbuşit în incinta depoului RATB din şoseaua Giurgiului, în timpul
furtunii care a avut loc joi seară în Capitală. Şase vagoane de tramvai şi două hale RATB au fost avariate în urma incidentului.

Directorul general al Inspectoratului Teritorial de Muncă
(ITM) Bucureşti, Constantin Bujor, a declarat , pentru Mediafax, că incidentul a fost anunţat în jurul orei 8:20.

Macaraua se afla pe un teren din apropierea depoului. Din cauza vântului puternic
, aceasta s-a prăbuşit peste cele două construcţii.

Niciun angajat al RATB nu se afla în zonă la momentul producerii incidentului, astfel că acesta nu s-a soldat cu victime.

Constantin Bujor a mai precizat că un inspector de la ITM Bucureşti a fost trimis la faţa locului pentru a ancheta incidentul.
Imagine postata

http://www.antena3.r...rnic_99212.html
0

#626 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 mai 2010 - 22:23

6 tramvaie distruse dintr-un "vant" cu o macara... cam nasol. :no:
0

#627 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 mai 2010 - 22:57

Cred ca sunt praf tramvaiele, sau ?
Ce modele erau ?
0

#628 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 14 mai 2010 - 23:13

Sunt de fapt afectate 5 V3A-93 si utilitarul depoului un Rathgeber.
Ele vor fi reparate la URAC in cel mai scurt timp.
Ca defectiuni nu au decat acoperisul afectat,acesta fiind turtit un pic cam mult.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 14 mai 2010 - 23:14

0

#629 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 mai 2010 - 12:53

Bucuresti ti se pregateste ceva. :no: :no:

Sindicaliştii de la CFR, Tarom, RATB şi Metrorex ar putea intra în grevă generală în aceeaşi zi

Grevă generală în aer, pe uscat şi în subteran! Este soluţia la care ar putea recurge sindicatele din transporturi, dacă Executivul nu renunţă la tăierea salariilor cu 25%! Între timp şi alţi protestatari fac presiuni asupra Executivului. Sute de oameni cer în stradă renunţarea la măsurile drastice anunţate recent de oficialii de la Palatul Victoria.

Pentru prima oară în ultimii 20 de ani, transporturile ar putea fi paralizate în România! Sindicaliştii de la CFR, Tarom şi Metrorex se gândesc să intre în grevă generală, în aceeaşi zi, potrivit ziarului Gândul.

Asta în cazul în care guvernul nu renunţă la tăierea lefurilor cu 25%. Totul depinde de hotărârea pe care o va lua executivul în şedinţa de miercuri.

Şi sindicaliştii de la RATB s-au afiliat recent la Uniunea Sindicatelor Libere Metrou. Daca se înteleg cei de la metrou şi RATB să faca greva simultan, ar fi haos în Capitală.

Alţi sindicalişti au început deja protestele. Peste 300 de bugetari s-au adunat vineri la poarta Palatului Cotroceni.

Sindicaliştii celor cinci mari confederaţii din România şi-au strigat nemulţimirile şi la Guvern.

Şi actorii sunt nemulţumiţi de salariile pe care le primesc, dar se feresc să iasă în stradă. Între timp, liderii de sindicat fac presiuni la masa negocierilor.

Sindicaliştii au venit cu propriile soluţii de salvare a României din criză. Ei încearcă să convingă guvernul să renunţe la reducerile de pensii, salarii şi ajutoare sociale.

Antena3.ro
0

#630 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 mai 2010 - 14:15

Foarte bine.... :no: ...
0

#631 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 mai 2010 - 15:02

Da va dati semana ca toata tara va fi paralizata
0

#632 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 mai 2010 - 16:55

Un lucru nu inteleg: Ok, CFR si Metrorex tin de nustiuce minister. Dar RATB e regia orasului. Aia ce legatura au cu tot circul asta?
0

#633 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 mai 2010 - 17:15

Probabil sunt in acelasi sindicat.
0

#634 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 mai 2010 - 20:45

Cei de la Tarom,Metrorex si RATB sunt in sindicatul Ion Radoi.
0

#635 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 17 mai 2010 - 15:47

Vezi postareaEta Floreasca, la 14 mai 2010 - 23:13, a spus:

Sunt de fapt afectate 5 V3A-93 si utilitarul depoului un Rathgeber.
Ele vor fi reparate la URAC in cel mai scurt timp.
Ca defectiuni nu au decat acoperisul afectat,acesta fiind turtit un pic cam mult.


Pe langa turtirea aceoperisului tramvaielor si spargerea geamurilor a urmat si deformarea caroseriei si alte mari defectiuni!
0

#636 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 17 mai 2010 - 15:50

Vezi postareaEta Floreasca, la 15 mai 2010 - 15:02, a spus:

Da va dati semana ca toata tara va fi paralizata



Vezi postareaWegmann, la 15 mai 2010 - 16:55, a spus:

Un lucru nu inteleg: Ok, CFR si Metrorex tin de nustiuce minister. Dar RATB e regia orasului. Aia ce legatura au cu tot circul asta?



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 mai 2010 - 17:15, a spus:

Probabil sunt in acelasi sindicat.

"Sindicatu' lu' Radoi" este "Speranta", poreclit Sindicatu' PSd-ist. In RATB sunt multe sindicate, STB Transloc (cel mai bun, sindicat nepolitic, http://www.stb-transloc.ro/), Speranta (care s-a cuplat cu sindicatul lu' Radoi si la ora actuala fura membrii din STB Transloc; acest sindicat a pus la cale Greva RATB de la 1 Aprilie 2010, dar a urcat-o in carca STB-ului), Sindicatul FLoreasca (apartine de Autob. Floreasca unde isi are birourile), etc.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 17 mai 2010 - 15:52

0

#637 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 17 mai 2010 - 22:10

Sundicatul Floreasca este de altfel si cel mai nou.Cei de la Floreasca au reusit in sfarsit sa isi schimbe lideri de sindicat dupa multe alte incercari.
0

#638 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 mai 2010 - 02:28

Cu Speranţa au mai fost şi alte probleme... să amintim de anul 2006, când şoferii din acest sindicat au fost luaţi de pe autobuzele pe care erau titulari şi daţi pe toate gioarsele (a.k.a. ,,curvele garajului" - scuzaţi expresia, se foloseşte pentru a desemna autobuzele fără titular, deci într-un hal fără de hal). Într-un fel s-au răzbunat prin greva din 1.04.2010, începută exact în garajul unde a început şi problema lor în 2006.
N-aş băga mâna în foc că Transloc e apolitic, doar că e mult mai mare (cuprinde angajaţi din mai multe societăţi), de fapt n-aş băga mâna în foc că există vreun sindicat în vreun domeniu în ţara asta care să fie apolitic (vorbesc, desigur, de ,,peştii mari" din conducere, nu de liderii din fiecare garaj, care încearcă să facă ceva bun pentru membrii lor).
Autobaza Floreasca a fost dintotdeauna mai independentă... de aia nici nu a primit Citaro în prima fază (,,Nu avem nevoie de maşini noi"), de a fost nevoie să piardă liniile centrale şi să se schimbe directorul ca să le fie băgate pe gât Citaro-urile (până la urmă doar din seria 45xx, dar şi alea tot ,,2nd hand" de la alte garaje, deci nu toate în stare bună). Sincer, aş fi preferat ca fostul director, cel care a avut curajul să spună NU lucrurilor băgate pe gât de partid (PD-L în cazul de atunci), să fi ajuns director general. Poate nu ne mai trezeam cu încă 500 de Citaro (păi asta ne trebuie nouă, autobuze noi?), asta în condiţiile în care:
- RATB nu respectă nici măcar legea 92/2007 şi ordinul 972/2007 privind informarea călătorilor;
- traseele sunt făcute, probabil, pentru fluxurile de trafic de acum 25 de ani, când autobuzele mergeau bine câteva ore pe zi să care oamenii muncii din fabricile acum demolate de rechinii imobiliari
- bilete nu prea ai de unde să cumperi
- majoritatea staţiilor sunt formate doar dintr-o bucată de tablă cu nişte cifre care - pentru un necunoscător - nu înseamnă nimic
- vehiculele sunt repartizate prost pe trasee, deşi multe maşini stau în parcul rece din Berceni şi prin majoritatea garajelor şi depourilor
- deşi călători sunt, se refuză achiziţionarea articulatelor
- parcul de tramvaie e SUBDIMENSIONAT, pentru că s-a casat ÎN DISPERARE în ultimii ani şi nu s-a pus nimic în loc
- reţeaua de trolee e la pământ, sârmele şi consolele sunt cam aceleaşi care erau acum 30 de ani prin majoritatea zonelor, nu mai zic de macaze şi nu mai zic de reţelele din depouri

Asta deşi, în ultimii ani:
- s-au cumpărat 1000 de Citaro
- s-au cumpărat 100 de trolee Irisbus
- s-au cumpărat câteva zeci de maşini de intervenţie
- s-a extins sediul central
- s-a introdus măreţul SAT care nu ştie nici măcar de taxare pe zone

Din banii ăştia se luau vreo 500 de automate de bilete, 150 de tramvaie 2nd hand şi vreo 500 de autobuze noi (arhi-suficiente) + RK-uri ca lumea la vehicule rămase, chiar ceva remotorizări la unele autobuze cu motoare Euro3. Dar... deh, românul când n-are bani de pâine, cumpără cozonac.

---
Dintre vagoanele avariate la Dep. Giurgiului, #145 şi #313 nu mai pot fi refăcute (decât să facă altele noi), iar #2614 va fi casat. Parcul Dep. Giurgiului este acum la Dep. Alexandria şi va rămâne acolo mult şi bine, până se va reconstrui hala de la Giurgiului.
Nu pot să nu remarc cât de mult a scăzut parcul de tramvaie... avem 2 depouri închise (Giurgiului şi Bucureştii-Noi) şi totuşi mai e suficient loc prin depouri, chiar şi la Alexandria, care se apropie de 100 de vagoane în parc (+utilitare).
0

#639 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 20 mai 2010 - 09:38

Sa nu induci in eroare Publicul Calator din Timisoara: Depoul Bucuresti Noi este inchis temporar, pe un termen determinat pentru a se inlocuii niste macaze din fata incintei depoului.
Depoul Giurgiului este inchis pe termen nedeterminat pana la reconstructia helelor depoului si nu numai.

Sa ne aducem aminte de vagoanele #2614 si #145.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 20 mai 2010 - 09:47

0

#640 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 20 mai 2010 - 10:54

Ce-i cu acel spate la #2614? :naughty1:
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi