STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#561 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 14 februarie 2010 - 22:36

Vezi postareaDr2005, la 14 Feb 2010, 21:32, a spus:

De fapt, #4019 a fost făcut bucăţi cu autogenul (după ce i s-au ars motoarele ,,suspect" în decembrie anul trecut).


V2A 4019 a circulat si in luna Ianuarie 2010. El inca nu a fost taiat, inca este in picioare pe boghiurile acestuia.
Dr2005 crezi in stafii? Eu nu si in fotografia de mai jos nu cred ca este stafia V2A-ului 4019.
Foto: http://www.ro-trans.org/index.php?action=d...ach=33205;image (Fotograf Iasmin Sandu, 12 Februarie 2010).

Nu tot ce zboara se mananca. Auziti si dumnavoastra: 4019 este deja facut bucati cu autogenul... cica i s-au ars "suspect" motoarele in Decembrie 2009. BAZACONII.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 14 februarie 2010 - 22:37

0

#562 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 februarie 2010 - 23:11

:blush: Totusi, pare cam dezmembrat. E clar ca s-au luat deja multe piese de pe el si din cabina si din echipamentul situat pe acoperis.
0

#563 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 15 februarie 2010 - 00:01

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 14 Feb 2010, 23:11, a spus:

:blush: Totusi, pare cam dezmembrat. E clar ca s-au luat deja multe piese de pe el si din cabina si din echipamentul situat pe acoperis.


Pardon. Nu lipseste nici un echipament de pe acesta. Parbrizul + pantograful se afla in salon, de pe acoperis nu lipseste nici o rezistenta.
De ce s-a dezmembrat pantograful? Pentru a nu intampina probleme la tractarea avuta intre depou si URAC. Daca montez pantograful + parbrizul vagoanul poate fi folosit de traseu.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 februarie 2010 - 00:02

0

#564 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 februarie 2010 - 04:12

Tare îmi e că pantograful lui o fi ajuns pe #007, da' dacă zici tu...
E drept, unghiul din care e pozat #4019 îi ascunde lipsurile (dupa ,,regurile nescrise" ale fotografiei în unităţile RATB), fie că vorbim de cele mici (semnalizatoare, oglinzi, scaun vatman, penultimele 2 geamuri înainte de uşa 3, parbirz), dar şi cele mari. Presupunând că pantograful e, într-adevăr, în salon, disjunctorul unde e? Aş fi dispus să afirm şi că lipseşte un set de rezistenţe de demaraj (deşi nu prea îmi dau seama exact din unghiul ăsta). Aş mai fi dispus să fac pariu că în corpul B au dispărut barele de susţinere şi finisajele din interior, poate chiar şi sursa statică. Deasemenea, cunoscând ,,procedura" aplicată până acum de URAC, contactorii (sau o parte din ei) sigur nu mai sunt la locul lor. Păi dacă vagonul ăla (nu cel care-i va prelua numărul) va mai circula la traseu, mă arunc în faţa lui cu prima ocazie :04:)

Nu cred în fantome (cel puţin nu genul ăsta de fantome), deşi tu luai de bună fotografia cu ,,V2A-CH" #4013 răspândită intenţionat de noi pe forum acum vreo 2 ani :blush:
0

#565 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 februarie 2010 - 08:24

Sa inteleg si eu...

Tramvaiul intra la casare, sau la modernizare?

Daca la modernizare in ce model va fi modernizat?
0

#566 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 februarie 2010 - 09:30

Se casează. Vagonul cel nou (V3A-93-CH-PPC) mai mult ca sigur e început de ceva timp. Acesta va prelua numărul de inventar şi cel de înregistrare (!) de la primărie al vechiului V2A. Din V2A nu mai rămâne nimic... poate doar boghiurile prin curtea URAC-ului.
0

#567 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 15 februarie 2010 - 16:37

Vezi postareaDr2005, la 15 Feb 2010, 04:12, a spus:

Nu cred în fantome (cel puţin nu genul ăsta de fantome), deşi tu luai de bună fotografia cu ,,V2A-CH" #4013 răspândită intenţionat de noi pe forum acum vreo 2 ani :ico3:


Deja ai intrat in OFF-TOPIC. Nu stiu despre ce vorbesti tu, si de asemenea, nu am vazut vreo fotografie cu tramvaiul V2A 4013 pentru ca el nu a existat.

"(dupa ,,regurile nescrise" ale fotografiei în unităţile RATB)"
Ce vrei sa spui prin asta?

Vezi postareaDr2005, la 15 Feb 2010, 04:12, a spus:

E drept, unghiul din care e pozat #4019 îi ascunde lipsurile (dupa ,,regurile nescrise" ale fotografiei în unităţile RATB), fie că vorbim de cele mici (semnalizatoare, oglinzi, scaun vatman, penultimele 2 geamuri înainte de uşa 3, parbirz), dar şi cele mari. Presupunând că pantograful e, într-adevăr, în salon, disjunctorul unde e? Aş fi dispus să afirm şi că lipseşte un set de rezistenţe de demaraj (deşi nu prea îmi dau seama exact din unghiul ăsta). Aş mai fi dispus să fac pariu că în corpul B au dispărut barele de susţinere şi finisajele din interior, poate chiar şi sursa statică. Deasemenea, cunoscând ,,procedura" aplicată până acum de URAC, contactorii (sau o parte din ei) sigur nu mai sunt la locul lor. Păi dacă vagonul ăla (nu cel care-i va prelua numărul) va mai circula la traseu, mă arunc în faţa lui cu prima ocazie :))


Contactorii sunt pe acoperis. Dijunctorul la loc. Semnalizatoarele au fost demontate in depou (au si ei nevoie de piese).
Chiar trebuie sa cautam tramvaiul in ...

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 15 februarie 2010 - 17:10
Motiv editare: Atac la persoana

0

#568 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 februarie 2010 - 18:16

Da, cele doua geamuri lipsesc:

Fisier atasat  _4019__URAC__12_02_2010__foto_3.jpg (64.97K)
Number of downloads: 22
0

#569 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 februarie 2010 - 18:35

"Reguli interioare de fotografiere ale RATB:, cum bine zicea Dragos. Deci IAsmin cand ai realizat fotografia ti-a scapat, un pic unghiul...

Acest lucru l-am intalnit si la RATT din pacate. :ico3:
0

#570 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 15 februarie 2010 - 21:21

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 15 Feb 2010, 18:16, a spus:

Da, cele doua geamuri lipsesc:


Au fost demontate. Daca soseam la ora 7.00 in UZINA il prindeam intreg. Dar nu mai cititi toate balivernele pe care le scriu unii... nu avea dijunctor, pantograf... oglinzi si etc. La tractarea spre URAC pentru casare se scoate pantograful, oglinzile... etc.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 februarie 2010 - 21:32

0

#571 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 16 februarie 2010 - 06:28

Vezi postareaIasmin, la 15 Feb 2010, 23:21, a spus:

nu avea dijunctor, pantograf


Să vedem o poză cu #4019 când circula, relativ din acelaşi unghi. Se observă capacul disjunctorului. Pe poza lui Iasmin nu se observă... pentru că nu mai este acolo.

"Iasmin" a spus:

Contactorii sunt pe acoperis

E drept, singura documentaţie tehnică relativ disponibilă publicului interesat e ,,Tramvaiul V-3-A - Manualul conducătorului de tramvai", carte distribuită tuturor unităţilor care au exploatat V2A şi V3A. Cu toate astea, îmi vine greu să cred că după atâta timp de călătorit cu V2A şi V3A, cineva care se declară pasionat de tramvaie poate afirma faptul că ,,contactorii sunt pe acoperiş". Dacă acolo sunt contactorii... în cutia din spatele cabinei ce sunt? Probabil rezistenţele de demaraj şi frânare, că n-au avut ăia de au construit vagonul un' să le mai pună, că pe acoperiş erau contactorii :ico3:

Revenind la topic, contactorii se găsesc în salon, în spatele cabinei manipulantului. Aceştia trebuie protejaţi de apă şi alte mizerii. La troleibuzele Saurer, contactorii se găseau sub podea, în partea din spate. Asta punea foarte multe probleme pe timp de ploaie sau zăpadă, pentru că intra apă la ei şi făceau scurt-circuit (vă daţi seama că troleul ăla mai pleca doar tractat).
Fiecare contactor deschide / închide (după caz) câte un circuit, de la cele ,,simple" (iluminat, uşi etc.) la cel al motoarelor electrice de tracţiune.

"Iasmin" a spus:

Chiar trebuie sa cautam tramvaiul in ...

Da, pentru că RATB e întreprindere de utilitate locală şi e finanţată din impozitele mele, ale tale şi ale celorlalţi bucureşteni.

Fisiere atasate


0

#572 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 16 februarie 2010 - 06:39

Vezi postareaIasmin, la 15 Feb 2010, 18:37, a spus:

nu am vazut vreo fotografie cu tramvaiul V2A 4013 pentru ca el nu a existat.


Te duci aproape zilnic prin bazele RATB... #4013 a existat, iar fotografii cu el se găsesc.

De exemplu http://tramways-roma...2.blogspot.com/
Imagine postata

#4013 şi-a găsit sfârşitul la Craiova, la începutul anilor '90:
Imagine postata
A fost dus acolo pentru a se experimenta acţionarea în curent alternativ (având în vedere că primul tramvai cu motoare de c.a. produse în România a apărut anul trecut, e clar că nu au reuşit cei de la Craiova). În fotografia realizată în depoul de tramvaie din Craiova se poate observa că nu prea mai are scaune în salon, dar şi că rezistenţele de pe acoperiş au fost serios modificate.
0

#573 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 16 februarie 2010 - 12:22

Mama lui de V2A gata e taiat e dus la topit lasatil in pace.Ca ii lipseste nu stiu ce piese.Poate cand a trecut spre Urac am aruncat eu cu doua pietre si s-au spart geamurile.L-or mai fi trebuit si celor din depouy ceva piese si L-au luat acum nu sa mai trimita utilitaru dupa el.Voi nu stiti ca atunci cand se caseaza ceva sunt luate tot de pe el si refolosite.
0

#574 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 februarie 2010 - 13:23

Geamurile nu sunt sparte, sunt scoase frumos cu tot cu cheder. Sincer, nu ne afecteaza cu nimic faptul ca acest tramvai va mai circula vreodata sau ca va fi casat :ico3: Cert este insa, ca a cam donat organe. :)
0

#575 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 16 februarie 2010 - 13:36

Vezi postareaDr2005, la 16 Feb 2010, 06:39, a spus:

Te duci aproape zilnic prin bazele RATB... #4013 a existat, iar fotografii cu el se găsesc.

De exemplu http://tramways-roma...2.blogspot.com/
Imagine postata

#4013 şi-a găsit sfârşitul la Craiova, la începutul anilor '90:
Imagine postata
A fost dus acolo pentru a se experimenta acţionarea în curent alternativ (având în vedere că primul tramvai cu motoare de c.a. produse în România a apărut anul trecut, e clar că nu au reuşit cei de la Craiova). În fotografia realizată în depoul de tramvaie din Craiova se poate observa că nu prea mai are scaune în salon, dar şi că rezistenţele de pe acoperiş au fost serios modificate.



Ma referam ca dupa 90, 4013 nu a existat la RATB. Eu vad scris pe acesta ITB.
0

#576 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 februarie 2010 - 14:33

#4032 ieri:

Imagine postata
0

#577 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 21 februarie 2010 - 02:21

Un reportaj din Depoul de metrou Pantelimon: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,25...5.html#msg27825.

Vizionare placuta!



Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 21 februarie 2010 - 02:22

0

#578 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 10 martie 2010 - 00:36

Reportaj >> Prezentarea Depoului de metrouri Berceni (I.M.G.B.)

Citeste tot reportajul...

Imagine postata

Imagine postata Imagine postata

Imagine postata Imagine postata

Imagine postata Imagine postata

Imagine postata Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 martie 2010 - 11:26

0

#579 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 martie 2010 - 21:18

Frumos! Superbe poze. :coolspeak:

Si felicitari pentru actualul avatar, imi place. <_<
0

#580 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 martie 2010 - 11:42

Haideti sa va postez reportajul creat de mine, in colaborare cu RATB cu ocazia zilei Internationale a Femei.

----------------------------------------------

Festivitatile Primariei Municipiului Bucuresti alaturi de RATB cu ocazia "Ziua Internationala a Femeii" au inceput in jurul orei 9:00 cand tramvaiele caravanei au iesit din Depoul Dudesti.

Cateva fotografii din Depoul Dudesti.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 martie 2010 - 11:44

0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi