STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#481 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2010 - 14:45

Sau un sistem de statii ca in Bogota (Columbia). Aceste statii au usi glisante care se deschid odata cu cele ale autobuzului. Toti care intra in statie au deja cardul validat, la intrarea in statie.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
0

#482 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 07 ianuarie 2010 - 20:53

TransMilenio Bogota e un concept care nu exista niciunde in Europa. Statiile sunt in mijlocul strazii (accesul se face prin pasarele), autobuzele au o banda dedicata etc.
0

#483 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 ianuarie 2010 - 21:12

Pai si calatorii care se afla in autobuz unde coboara? :)
0

#484 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2010 - 21:56

Vezi postareaWegmann, la 7 Jan 2010, 20:53, a spus:

TransMilenio Bogota e un concept care nu exista niciunde in Europa. Statiile sunt in mijlocul strazii (accesul se face prin pasarele), autobuzele au o banda dedicata etc.


Statia din poza a doua iti pare chiar asa imposibil de implementat? (n-are nicio legatura cu banda dedicata)

@ Viktor In aceiasi statie dar nu pe aceasi usa a autobuzului. (s-au gandit ei si la asta, stai linistit :) )
0

#485 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2010 - 22:16

Am putea implementa asa ceva la tramvaie? Mereu m-am gandit cum ar fi sa avem bariere ca la metrou dar la tramvaie, deci sar putea?

P.S. In Hong Kong am vazut ca au asa ceva, acum nu stiu daca in toate tramvaiele.
0

#486 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 07 ianuarie 2010 - 22:52

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 7 Jan 2010, 20:56, a spus:

Statia din poza a doua iti pare chiar asa imposibil de implementat? (n-are nicio legatura cu banda dedicata)


Acuma imi dau si eu cu parerea: Dpdv. estetic - DA. Dar e si practica?

@ Viktor In aceiasi statie dar nu pe aceasi usa a autobuzului. (s-au gandit ei si la asta, stai linistit :P )

S-a ncercat si in RO implementarea sistemului "urci in fata, cobori la mijloc si in spate". Functioneaza in Europa, SUA, chiar si in Asia sau in America de Sud. Cu taranul autohton n-ai sanse :)
0

#487 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2010 - 23:09

Vezi postareaWegmann, la 7 Jan 2010, 22:52, a spus:

Dar e si practica?


Pai, e practica. Cand vine autobuzul, deja toata lumea din statie a validat, sansele de blat sunt aproape zero. (plus ca nu te ploua, nu te ninge. Nu stiu cum e cu caldura)
0

#488 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 08 ianuarie 2010 - 00:02

A murit calcat de tramvai!


Un pensionar, care a traversat strada neregulamentar, grabit sa prinda tramvaiul, a sfarsit infiorator chiar sub rotile acestuia. Vatmanul si martorii au asistat infiorati cum omul, plin de sange, n-a mai putut fi resuscitat.

Pompierii l-au scos repede pe batranul de 84 de ani de sub tramvai, iar medicii chemati la interventie au incercat sa-i salveze viata.

Eforturile lor au fost, insa, in zadar. Omul suferise o lovitura puternica la cap si nu a mai avut nicio sansa. Vatmanul spune ca l-a vazut pe batran alunecand si a incercat sa opresca tramvaiul, insa a fost imposibil.

Vatmanul a fost testat cu alcool testul iar rezultatul a fost zero.

Acesta este al doilea accident in doar doua saptamani in care un pieton isi pierde viata sub tramvai. Politistii ii sfatuiesc pe pietoni sa nu alerge dupa mijloacele de transport in comun pentru ca pot aluneca si pot ajunge sa sfarseasca astfel.

A murit lovit de tramvai.

Inca unu sa speram ca nu se va mai continua seria aceasta neagra.

#489 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 12 ianuarie 2010 - 23:37

Voi nu stiti ce mafie este pe periferiile RATB. Soferii RATB "vand" orele de plecare al autobuzelor RATP de pe liniile de periferie "dubarilor", iar dubele pleaca in cursa in fata RATB-ului cu circa 10-15 minute "furand" calatorii RATB-ului. Pe langa "MAFIA DUBARILOR" mai este si o mafie a calatorilor: autobuze vandalize, soferi batuti de tigani, etc. Totul nu se opreste aici. De motorina furata nu mai are rost sa zic.
0

#490 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 12 ianuarie 2010 - 23:59

Adevarat zici exemplu clar la mine, iar RATB ii place sa musamalizeze acest caz :

Subsemnatul Zofei Adrian Constantin, domiciliat in Comuna Mogosoaia, str xxx, numaru xxx, Judetul Ilfov, am de reclamat urmatoarele :

Astazi 27.10.2009 ajung la ora 17:00 la Terminalu Laromet si am asteptat sa ajunga autobuzu din linia 460.
La ora 17:10 cand trebuia sa plece nu a plecat desi eu cand am ajuns la 17:00 masina era la capat.
Deabia la ora 17:24 , aplecat masina cu numar de parc 1206, tur 2 din linia 460, dupa 14 minute de asteptat in plus a venit masina.
As dori o explicatie pentru motivu pentru care masina a plecat de la capat cu o intarziere de 14 minute, iar cu turu 1 sa intalnit la a 3 statie dupa capat.

Ar fi indicat sa se verifice plecarile de la cap de linie din linia 460 ca de obicei nu se respecta ora chiar daca nu e aglomeratie pe traseu.

As dori o copie a foii de parcurs prin care sa mi arate ca totusi masina a avut defect plus nota la de la garaj prin care sa se arate ca masina a avut defect tehnic si a fost remediat, iar eu va asigur ca soferu a stat de vorba cu controloarea de cap de linie de accea a intarziat in cursa.

Va multumesc.


Nr.inreg:161371/12.11.2009



Stimate domnule Zofei Adrian Constantin



Referitor la solicitarile dumneavoastra transmise la RATB, va comunicam urmatoarele:



In ziua de 27.10.2009 autobuzul cu nr.1206, care a circulat in linia 460, a plecat in cursa la ora 17:24, cu 14 min. intarziere datorita unui defect tehnic survenit la sistemul de pornire.



In restul zilei programul de circulatie a fost respectat conform foilor de parcurs si din controalele efectuate in traseu.



Cu respect

Serviciul Relatii Publice


Am urmarit acea masina iar soferu nu a umblat deloc la ea a stat la vrajeala cu controloare de cap de linie, iar in fiecare o masina din linia 460 sta in ascunsa pe strazile din comuna Mogosoaia, furand astfel curse si motorina.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 13 ianuarie 2010 - 00:03


#491 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 13 ianuarie 2010 - 00:08

Văd că s-au scris multe pe aici în ultima vreme. Deci:

-Autobuzele Mercedes Citaro sunt cumpărate de Primărie, probabil din credite. Nu au nicio treabă cu UE, care nu dă un cent pe proiecte de achiziţionare de autobuze, decât pentru tramvaie şi troleibuze. Citaro pe ,,periferii" (adică linii preorăşeneşti, nu ştiu cine a scos-o pe asta cu ,,periferii", câtă vreme periferie înseamnă cartier mărginaş al unui oraş, nu sat aflat la 10 - 45 km distanţă) s-au folosit (nu sau folosit cum scria unul dintre antevorbitori) cam pe toate traseele, tocmai pentru numărarea călătorilor. N-au stat mult acolo, câtă vreme călătorul RATB are fiţe-n cap şi vrea să meargă în oraş numai cu Mercedes. Poza e de pe un site care nu mă obligă în niciun fel la specificarea sursei:
Imagine postata

-Nu cred că e aşa de important câţi nefericiţi cad sub tramvai din diverse motive (traversare neregulamentară, beţie sau, pur şi simplu, ghinion). Dar văd că unii ţin morţiş să posteze, chiar dacă nu au ce.

-V3A-93-CH-PPC costa, dupa cum zicea si Iasmin, maxim 500.000 de euro, având în vedere că Bucur LF a costat vreo 700.000. În plus... ce ar putea să coste aşa de mult la CH-PPC? Că, în afară de acţionarea motoarelor, bot, spate, uşi, modificarea suspensiei secundare şi a frânei de staţionare şi modificarea şasiului secţiunii C... totul e identic cu V3A-ul ,,clasic", aşa cum s-a copiat după LHB în anii '70. Până şi chederele geamurilor au fost identice la primele PPC-uri.

-Taxatorii din vehiculele RATB nu au fost angajaţi atunci. La început erau vânzători/vânzătoare de la unele chioşcuri de bilete (cele cu 2 schimburi). După aceea, s-a trecut la taxatori angajaţi şi plătiţi de primăriile localităţilor spre care mergeau autobuzele (de aceea au rămas numai pe anumite linii). Odată cu reducerea masivă a curselor au dispărut şi aceştia (era oarecum logic... că unii trebuiau să stea şi 4 ore în Bucureşti în anumite momente).

-Turnicheţii ăia din Daf nu cred că vor avea viitor... probabil sunt puşi acolo numai pentru coborâre (văd că braţele se pot strânge în cazul în care se doreşte să nu se folosească turnicheţii), fiind destul de simpli, fără vreun dispozitiv de introdus/scanat biletul/cardul... deci urcarea se va face pe la uşa 1.

-Motorina nu se fură prin 14 minute în plus de staţionare la cap de linie. De altfel, la cât de largi sunt graficele, sunt trasee pe care şi dacă mergi cu 25km/h (am păţit asta cu 444...) tot stai minim 30 de minute la cap de linie. În schimb, se fură prin neefectuarea curselor.
0

#492 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 13 ianuarie 2010 - 00:17

Se fura stai linistit in fiecare o masina din doua din linia 460 sta ascunsa in comuna Mogosoaia si da motorina .
Am sa incerc sal prind si sa vedem dupaia daca cu dovezile in fata ratb-u va recunoaste ca se fura curse .
Citaro pe periferii sau folosit doar pe o singura linie din Bucuresti, asta ai uitat sa specifici .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 13 ianuarie 2010 - 00:18


#493 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 ianuarie 2010 - 09:08

Vezi postareaDr2005, la 13 Jan 2010, 00:08, a spus:

-Nu cred că e aşa de important câţi nefericiţi cad sub tramvai din diverse motive (traversare neregulamentară, beţie sau, pur şi simplu, ghinion). Dar văd că unii ţin morţiş să posteze, chiar dacă nu au ce.

E un forum liber si cred nu uita ca nu esti in alta parte in care nu ai dat bine send la mesaj si ti-a fost deja sters de moderator.
0

#494 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 ianuarie 2010 - 16:36

Iar,eu cred ca certurile voastre copilaresti, pentru titlul de "CEL MAI MARE FORUM" sau "CEA MAI MARE COMUNITATE" sa vi le continuati in alta parte... :)
0

#495 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 13 ianuarie 2010 - 19:32

Colegii de pe forum din Bucuresti (la fel ca si cei activi din alte orase) contribuie cu noutati, poze, explicatii etc. foarte interesante pentru noi. Daca doar v-ati putea rezolva certurile interne pe PM, mail sau unde vreti voi! Sincer! Nu intereseaza pe nimeni!
0

#496 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 ianuarie 2010 - 22:34

Dragos, acum cateva zeci de pagini te-am contrazis cand spunei tu ca Giulestiul nu merita tramvaie. Tind sa iti dau dreptate. Dupa ora 16.00 nu AVETI ce sa calcati in GIULESTI "sfat primit de la manipulanti".

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 13 ianuarie 2010 - 22:52
Motiv editare: Am eliminat o fraza cu potential de a isca flame

0

#497 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 14 ianuarie 2010 - 23:23

De astazi 14.01.2010 Vagonu #205 CA a primit clear de a circula cu calatori in linia 41 .

#498 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 ianuarie 2010 - 20:49

Citeaza

Biletele se înlocuiesc cu un card, care se aruncă după folosire. De fiecare dată însă se achită şi acesta pe lângă preţul călătoriilor.

În scurt timp, bucureştenii, dar şi toţi cei care tranzitează Capitala vor plăti 4,2 lei - echivalentul unui euro - pentru două călătorii cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul.

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) şi-a propus să le pună cruce biletelor de hârtie şi să le înlocuiască cu cartele de unică folosinţă, care pot fi încărcate cu minimum două şi maximum zece călătorii.

Operaţiunea a început deja pe liniile troleibuzelor 73, 74 şi 77, din cartierul Berceni, din sectorul 4. Pe aceste linii, cardul multiplu se foloseşte acum în paralel cu biletele clasice. De la 1 februarie, însă, cei care călătoresc cu mijloacele de transport din acest sector şi n-au portofel electronic (abonament) vor fi nevoiţi să-şi cumpere cardul multiplu, care se aruncă după folosire.


Sursa: EVZ

De parca tara n-ar fi si asa deja plina cu PET-uri si alte gunoaie din plastic aruncate peste tot! Acum au mai inventat inca un gunoi de unica folosinta. Macar de le-ar confectiona dintr-un material biodegradabil! Sper ca cel putin RATT sa invete ceva din asta - insa, sincer, nu prea cred.
0

#499 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 ianuarie 2010 - 21:08

Am inteles ca acel card este din carton.
0

#500 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 15 ianuarie 2010 - 22:31

Vezi postareaEta Floreasca, la 15 Jan 2010, 21:08, a spus:

Am inteles ca acel card este din carton.


Constantin, lasa-i sa vorbeasca si ei ca sa se afle in treaba. Cardul albastru este confectionat din carton, idem si cardul rosu de suprataxa!
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi