STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#321 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 13 octombrie 2009 - 20:40

La criza de tramvaie cand nu avem lucrari circula si ele, dar din 2006 - 2007 circula numai in linia 44, momentan acesta linie plus Depoul Giulesti este izolat de restul retelei de tramvaie.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 13 octombrie 2009 - 20:43


#322 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 14 octombrie 2009 - 22:31

Vezi postareazofei.2006, la 13 Oct 2009, 17:02, a spus:

Sa inceput de cateva luni modernizarea vagoanelor V2A - S si transformarea lor in V3A - S la RATB - URAC:
Acestea sunt V2A-2S : #4037, #4038, #4039, #4040, #4041, #4042, #4043, #4044.
Cele modernizate in V3A - S sunt :#4037; #4041, #4043, #4044.
In anul 1983, in cadrul actiunii diversificare si specializare a parcului de tramvaie, a inceput realizarea vagoanelor V3A si V2A bidirectionale ,cu doua posturi de conducere si usi pe ambele parti, destinate unor trasee care nu permit constructia de bucle de intoarcere sau a unor trasee provizorii, in constructie sau reparatii capitale.
Mai jos o galerie foto cu V2A - S inainte de mordernizare si dupa modernizare plus restu de V2A - S nemodernizate.
De specificat toate circula in linia 44.



Sursa fotografiilor www.ratb.stfp.ro si www.metrouusor.ro.
0

#323 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 octombrie 2009 - 19:50

Vezi postareazofei.2006, la 13 Oct 2009, 21:40, a spus:

La criza de tramvaie cand nu avem lucrari circula si ele, dar din 2006 - 2007 circula numai in linia 44, momentan acesta linie plus Depoul Giulesti este izolat de restul retelei de tramvaie.


Acea linie nu are bucle de intoarcere?
0

#324 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 octombrie 2009 - 19:56

Are la ambele capete.Dar din cauza lucrarilor la pasajul Basarab traseul a trebuit sa fie scurtat si in acea zona nu avea cum sa se faca o bucla de intoarcere.Si data cu scurtarea traseului sa produs si ruptura de restul retelei de tramvai.
0

#325 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 16 octombrie 2009 - 01:58

Vezi postareacseh_17, la 13 Oct 2009, 19:08, a spus:

Interesanta schibare de look... Arata binisor... Insa tot nu sunt noi :nervos:


De fapt sunt complet noi, vagoanele vechi sunt în Depoul Giuleşti (sau bucăţi din ele, dar mă îndoiesc că s-au complicat să le caseze acolo, că nu prea e loc). Chiar mi-ai făcut poftă să mă urc pe rambleul căii ferate din spatele depoului să văd ce găsesc în spate :uimit:)
Apropo de faza cu modernizările, RATB tocmai a recunoscut că a modernizat ,,proiectul" V3A, de unde se subînţelege că tot ce e construit după 1993 e nou (şi chiar e nou, nu se păstrează nici măcar geamurile de la tramvaiele vechi - decât dacă şi le opreşte depoul - , că doar există barosuri în URAC). Totuşi, nu le înţeleg mentalitatea... pe vremuri, când se casa un vehicul, se constituia un stoc de piese cu tot ce se mai putea folosi. Să vedem ce s-ar putea păstra de la un V2A şi utiliza pentru diversele variante de V3A ,,modernizate":
- pantograf
- geamuri
- burduf
- butoane bord
- controller
- osii montate (ansmablul osie-roată), mai ales că majoritatea au fost schimbate în timp, nu sunt toate aşa de vechi
- patine de frână
- motoare (mai ales cele rebobinate de curând)
- solenoid şi discuri de frână
- rezistenţe
- bare de susţinere pentru călători
- aparate de tracţiune şi tamponare (în cazul nostru cupla şi cu tot ce implică ea)
- diverse siguranţe
... şi cred că s-ar mai găsi, dar mi-e lene să iau cartea tehnică să văd şi ce componente ,,ascunse" privirii s-ar mai putea folosi.

La capătul cu S al lui 44, cel de la Sos. Orhideelor, se putea amenaja un triunghi de întoarcere... dar era prea multă bătaie de cap :unsure:
0

#326 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 16 octombrie 2009 - 23:10

Joi, 8 Octombrie 2009 am participat la lansarea carti Metroul Bucurestean si Metrourile Terrei scrisa de Ilie Tanasache. Au participat la aceasta festivitatea Domnul Tanasache, Directorul Metrorex Udristei, cativa criti literari, impreuna cu angajati Metrorex la care a participat si un public numeros. (Cartea a fost produsa si tiparita de catre Vision Design - www.visiondesign.ro)

Discursul sustinut de domnul Director Metrorex - Gheorghe Udriste.
Imagine postata Imagine postata

Discursul sustinut de catre autorul cartii - Ilie Tanasache.
Imagine postata


Cateva fotografii de la acest eveniment:
  • FOTO 1 - Gheorghe Udriste, Directorul General al Metrorex.
  • FOTO 2 - Stefan Chirilean, reprezentant Vision Design.
  • FOTO 3 - critic literal.
  • FOTO 4 - publicul participant la lansarea de carte.
  • FOTO 5 si 6 - domnul Tanasache Ilie in timpul sedintei de autografe.
  • FOTO 7 - Cartea.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 17 octombrie 2009 - 11:14

0

#327 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 16 octombrie 2009 - 23:24

In aceasta cartea autorul a tinut cu tot adinsul sa numeasca si cateva ONG-uri care "monotorizeaza" Metroul Bucuresten prin forumule lor: RO-Trans.org si colegii nostrii din TRANSIRA.


Va puteti achizitiona acesta carte online. Mai multe informatii le gasiti aici >> Intrati aici.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 16 octombrie 2009 - 23:42

0

#328 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 17 octombrie 2009 - 17:41

Un bărbat s-a aruncat în faţa metroului, la staţia Izvor
Vineri, 16 Octombrie 2009 22:00
Ultimul update: 17 Octombrie 2009 08:22

Circulaţia metroului a fost blocată vineri seară, între staţiile Izvor şi Petrache Poenaru după ce un bărbat s-a aruncat în faţa trenului, la staţia Izvor.


Incidentul a avut loc în jurul orei 21.00. Bărbatul este în comă, iar în urma accidentului un picior i-a fost secţionat. Medicii sunt rezervaţi în privinţa şanselor sale de supravieţuire.

Echipele de la descarcerare au aşteptat ca Metrorex să întrerupă alimentarea cu energie electrică pentru a putea scoate trupul bărbatului de sub roţile trenului.

Televiziunea lu Vantu".





Aceeasi stire postata la PROTV <<link>>. Va rog sa intrati pe acel link si sa vizionati un filmulet.

Rama Bm implicata in accident este Parisul. Individul s-a aruncat in fata metroului lovindu-se de catre stopul/farul din partea drepta a trenului din capul 2106. De precizat este ca s-a crapat si parbrizul. Nu putea si el sa aleaga o IVA, macar pe aceea o reparau mai repede. <_< :huh:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 17 octombrie 2009 - 17:43

0

#329 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 18 octombrie 2009 - 00:40

Iata cat sa facut ieri pe liniile 282 si 368.
Linia 282:5 ore pe o semicursa.
Linia 368:5 ore pe o cursa.
0

#330 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 18 octombrie 2009 - 00:54

Cei din conducerea RATB sau cel putin uni nu isi dau interesu sa schimbe afisajele cu capetele de linie chiar daca erau Mercedes Benz Citaro sau Rocar de Simon.
Exemplu:
a ) linia 133 care are un nou capat de mai bine 4 ani nu ia interesant sa faca modificarea.
Vechiul capat era in fata Garii Basarab dar din cauza pasajului suprateran a fost modicat si acuma intoarce la Fluviului.
A trebuit sa le sesizez acesta neregula ca sa schimbe afisaju cu noul capat.
b ) linia 261 care din 2008 isa alocat un nou capat de linie la fel pana nu am sesizat acesta problema nu sau deranjat sa faca modificarea.
Vechiul capat era Jandarmerie numele a fost ca in zona este baza de antranament si academie pentru Jandarmeria Romana.
Noul capat a fost alocat la Complexul Comercial Baneasa mai pe romaneste ia fost prelungit traseu.
Pot sa zic ca este vorba de nesimtire si nepasare , cred ca le place sa fie inpinsi de la spate.
Mai joc cateva poze cu vechile capete de linie si noile capete de linie pe afisajele ale linilor 133 si 261.
Pozele galerie si Donatie din partea Domnului Iasmin <_< .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 18 octombrie 2009 - 02:04


#331 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 octombrie 2009 - 01:26

"zofei.2006 a spus:

) linia 133 care are un nou capat de mai bine 4 ani nu ia interesant sa faca modificarea. Vechiul capat era in fata Garii Bsarab dar din cauza pasajului suprateran a fost modicat si acuma intoarce la Fluviului. A trebuit sa le sesizez acesta neregula ca sa schimbe afisaju cu noul capat.


Capătul lui 133 este la Fluviului din 23.03.2007, deci de acum 2 ani si 7 luni, nicidecum 4 ani.

Interesant este autobuzul #1181, ce a primit afişajul de la #1196 (casat)... văd că, cu această ocazie, au implementat noul soft şi în acesta.
0

#332 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 18 octombrie 2009 - 02:07

......................................
Sa te aud tu cel care le iei apararea RATB-ului poti sa-mi spui de ce nu ia interesat sa faca aceste modificari desi au trecut ani de zile.
Nu zile, saptamani sau luni ci ani de zile dupa mine consider asta o mare mare nesimtire. <_< :huh: :nu: :blink:

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 19 octombrie 2009 - 19:08
Motiv editare: Am sters comentariile!


#333 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 octombrie 2009 - 09:33

Vezi postareaDr2005, la 18 Oct 2009, 02:26, a spus:

Capătul lui 133 este la Fluviului din 23.03.2007, deci de acum 2 ani si 7 luni, nicidecum 4 ani.

Interesant este autobuzul #1181, ce a primit afişajul de la #1196 (casat)... văd că, cu această ocazie, au implementat noul soft şi în acesta.


Poate ai vrut sa zici, #1180, nu #1181, deoarece acesta nu se regaseste in nici una dintre poze!
0

#334 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 octombrie 2009 - 01:01

#1180, scuze.

........................................................

"zofei" a spus:

Lasa corectatu ca si tu faci greseli dar nu le scot in evindenta ca tine am bun simt.
Sa te aud tu cel care le iei apararea RATB-ului poti sa-mi spui de ce nu ia interesat sa faca aceste modificari desi au trecut ani de zile.


--
Nu iau şi nici nu am luat apărarea R.A.T.B.-ului, n-am ce apăra. Însă îmi place să prezint situaţia obiectiv, în niciun caz exagerată în favoarea sau în defavoarea R.A.T.B.-ului.

Apropo de #1181, că tot am amintit de el, este unul dintre autobuzele Rocar de Simon cărora li s-a rupt şasiul în partea din spate, astfel că au trebuit reparate capital ca la carte. Au mai fost aşa şi #1111 (acum pregătit pentru casare), #1106 şi altele.

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 19 octombrie 2009 - 19:09
Motiv editare: Am sters comentariile!

0

#335 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 19 octombrie 2009 - 10:28

Rocarul 1181 a fost unul dintre cele mai hulite autobuze din Floreasca.Nu stiu ca acel autobuz sa fi avut vrodata vre un titular mai mult de 2 luni.Oricum si dupa RK-u masina tot un dezastru era.Acum bine ca a ajuns la Berceni.Sper sa il ia casarea.
0

#336 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 octombrie 2009 - 15:57

Când a dus Floreasca autobuze în parcul rece de la Berceni? Ştiam că doar Ferentari, Militari şi Titan au dus acolo. #1181 era la traseu acum câteva luni.

Apropo de faza aia cum că ţin partea R.A.T.B.-ului, tocmai le-am trimis o reclamaţie... e inadmisibil să trebuiască să mergi pe la 3 (trei) centre de abonamente ca să poţi să îţi încarci un abonament, pentru că nu ştiu doamnele şi domnişoarele de la ghişeu să folosească P.O.S.-urile pentru plata cu card cu cip.
0

#337 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 19 octombrie 2009 - 19:30

A dus.Acolo mai este dus si 1173 plus inca un autobuz pe care nu il mai stiu.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 19 octombrie 2009 - 21:47

0

#338 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 octombrie 2009 - 21:32

Nu sunt mare cunoscator al capitalei, dar mar interesa si pe mine daca stie cineva ce linii de tramvai vor circula pe "minunatul" si mult asteptatul pasaj Basarab. Am vazut ca la unul din capete (cred ca langa gara Basarab) era un terminal de autobuz si o linie de tramvai, o vor devia pe aceea?
0

#339 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 19 octombrie 2009 - 21:46

Pai in mod normal la terminal ar trebui sa intorca 133 si 282.
0

#340 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 octombrie 2009 - 21:57

Sunt multe terminale de autobuze in capitala? (terminale calumea, cu peroane)
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi