Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 13 octombrie 2009 - 20:43
București
#321 Guest_zofei.2006_*
Postat 13 octombrie 2009 - 20:40
#322
Postat 14 octombrie 2009 - 22:31
zofei.2006, la 13 Oct 2009, 17:02, a spus:
Acestea sunt V2A-2S : #4037, #4038, #4039, #4040, #4041, #4042, #4043, #4044.
Cele modernizate in V3A - S sunt :#4037; #4041, #4043, #4044.
In anul 1983, in cadrul actiunii diversificare si specializare a parcului de tramvaie, a inceput realizarea vagoanelor V3A si V2A bidirectionale ,cu doua posturi de conducere si usi pe ambele parti, destinate unor trasee care nu permit constructia de bucle de intoarcere sau a unor trasee provizorii, in constructie sau reparatii capitale.
Mai jos o galerie foto cu V2A - S inainte de mordernizare si dupa modernizare plus restu de V2A - S nemodernizate.
De specificat toate circula in linia 44.
Sursa fotografiilor www.ratb.stfp.ro si www.metrouusor.ro.
#324
Postat 15 octombrie 2009 - 19:56
#325
Postat 16 octombrie 2009 - 01:58
cseh_17, la 13 Oct 2009, 19:08, a spus:

De fapt sunt complet noi, vagoanele vechi sunt în Depoul Giuleşti (sau bucăţi din ele, dar mă îndoiesc că s-au complicat să le caseze acolo, că nu prea e loc). Chiar mi-ai făcut poftă să mă urc pe rambleul căii ferate din spatele depoului să văd ce găsesc în spate

Apropo de faza cu modernizările, RATB tocmai a recunoscut că a modernizat ,,proiectul" V3A, de unde se subînţelege că tot ce e construit după 1993 e nou (şi chiar e nou, nu se păstrează nici măcar geamurile de la tramvaiele vechi - decât dacă şi le opreşte depoul - , că doar există barosuri în URAC). Totuşi, nu le înţeleg mentalitatea... pe vremuri, când se casa un vehicul, se constituia un stoc de piese cu tot ce se mai putea folosi. Să vedem ce s-ar putea păstra de la un V2A şi utiliza pentru diversele variante de V3A ,,modernizate":
- pantograf
- geamuri
- burduf
- butoane bord
- controller
- osii montate (ansmablul osie-roată), mai ales că majoritatea au fost schimbate în timp, nu sunt toate aşa de vechi
- patine de frână
- motoare (mai ales cele rebobinate de curând)
- solenoid şi discuri de frână
- rezistenţe
- bare de susţinere pentru călători
- aparate de tracţiune şi tamponare (în cazul nostru cupla şi cu tot ce implică ea)
- diverse siguranţe
... şi cred că s-ar mai găsi, dar mi-e lene să iau cartea tehnică să văd şi ce componente ,,ascunse" privirii s-ar mai putea folosi.
La capătul cu S al lui 44, cel de la Sos. Orhideelor, se putea amenaja un triunghi de întoarcere... dar era prea multă bătaie de cap

#326
Postat 16 octombrie 2009 - 23:10
Discursul sustinut de domnul Director Metrorex - Gheorghe Udriste.


Discursul sustinut de catre autorul cartii - Ilie Tanasache.

Cateva fotografii de la acest eveniment:
- FOTO 1 - Gheorghe Udriste, Directorul General al Metrorex.
- FOTO 2 - Stefan Chirilean, reprezentant Vision Design.
- FOTO 3 - critic literal.
- FOTO 4 - publicul participant la lansarea de carte.
- FOTO 5 si 6 - domnul Tanasache Ilie in timpul sedintei de autografe.
- FOTO 7 - Cartea.
Fisiere atasate
-
P1170004.JPG (88.86K)
Number of downloads: 0 -
P1170006.JPG (84.92K)
Number of downloads: 0 -
P1170007.JPG (73.5K)
Number of downloads: 0 -
P1170010.JPG (84.51K)
Number of downloads: 0 -
P1170018.JPG (71.87K)
Number of downloads: 0 -
P1170021.JPG (84.32K)
Number of downloads: 1 -
Metroul_Bucurestean_si_Metroul_Terrei_1.jpg (172.47K)
Number of downloads: 6
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 17 octombrie 2009 - 11:14
#327
Postat 16 octombrie 2009 - 23:24
Va puteti achizitiona acesta carte online. Mai multe informatii le gasiti aici >> Intrati aici.
Fisiere atasate
-
Metroul_Bucurestean_si_Metroul_Terrei_3.jpg (360.31K)
Number of downloads: 10
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 16 octombrie 2009 - 23:42
#328
Postat 17 octombrie 2009 - 17:41
Vineri, 16 Octombrie 2009 22:00
Ultimul update: 17 Octombrie 2009 08:22
Circulaţia metroului a fost blocată vineri seară, între staţiile Izvor şi Petrache Poenaru după ce un bărbat s-a aruncat în faţa trenului, la staţia Izvor.
Incidentul a avut loc în jurul orei 21.00. Bărbatul este în comă, iar în urma accidentului un picior i-a fost secţionat. Medicii sunt rezervaţi în privinţa şanselor sale de supravieţuire.
Echipele de la descarcerare au aşteptat ca Metrorex să întrerupă alimentarea cu energie electrică pentru a putea scoate trupul bărbatului de sub roţile trenului.
Televiziunea lu Vantu".
Aceeasi stire postata la PROTV <<link>>. Va rog sa intrati pe acel link si sa vizionati un filmulet.
Rama Bm implicata in accident este Parisul. Individul s-a aruncat in fata metroului lovindu-se de catre stopul/farul din partea drepta a trenului din capul 2106. De precizat este ca s-a crapat si parbrizul. Nu putea si el sa aleaga o IVA, macar pe aceea o reparau mai repede.


Fisiere atasate
-
Sinucidere_metrou_Izvor_17_10_2009__foto_1.jpg (99.48K)
Number of downloads: 10 -
Sinucidere_metrou_Izvor_17_10_2009__foto_2.jpg (98.74K)
Number of downloads: 9
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 17 octombrie 2009 - 17:43
#329
Postat 18 octombrie 2009 - 00:40
Linia 282:5 ore pe o semicursa.
Linia 368:5 ore pe o cursa.
#330 Guest_zofei.2006_*
Postat 18 octombrie 2009 - 00:54
Exemplu:
a ) linia 133 care are un nou capat de mai bine 4 ani nu ia interesant sa faca modificarea.
Vechiul capat era in fata Garii Basarab dar din cauza pasajului suprateran a fost modicat si acuma intoarce la Fluviului.
A trebuit sa le sesizez acesta neregula ca sa schimbe afisaju cu noul capat.
b ) linia 261 care din 2008 isa alocat un nou capat de linie la fel pana nu am sesizat acesta problema nu sau deranjat sa faca modificarea.
Vechiul capat era Jandarmerie numele a fost ca in zona este baza de antranament si academie pentru Jandarmeria Romana.
Noul capat a fost alocat la Complexul Comercial Baneasa mai pe romaneste ia fost prelungit traseu.
Pot sa zic ca este vorba de nesimtire si nepasare , cred ca le place sa fie inpinsi de la spate.
Mai joc cateva poze cu vechile capete de linie si noile capete de linie pe afisajele ale linilor 133 si 261.
Pozele galerie si Donatie din partea Domnului Iasmin

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 18 octombrie 2009 - 02:04
#331
Postat 18 octombrie 2009 - 01:26
"zofei.2006 a spus:
Capătul lui 133 este la Fluviului din 23.03.2007, deci de acum 2 ani si 7 luni, nicidecum 4 ani.
Interesant este autobuzul #1181, ce a primit afişajul de la #1196 (casat)... văd că, cu această ocazie, au implementat noul soft şi în acesta.
#332 Guest_zofei.2006_*
Postat 18 octombrie 2009 - 02:07
Sa te aud tu cel care le iei apararea RATB-ului poti sa-mi spui de ce nu ia interesat sa faca aceste modificari desi au trecut ani de zile.
Nu zile, saptamani sau luni ci ani de zile dupa mine consider asta o mare mare nesimtire.




Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 19 octombrie 2009 - 19:08
Motiv editare: Am sters comentariile!
#333
Postat 18 octombrie 2009 - 09:33
Dr2005, la 18 Oct 2009, 02:26, a spus:
Interesant este autobuzul #1181, ce a primit afişajul de la #1196 (casat)... văd că, cu această ocazie, au implementat noul soft şi în acesta.
Poate ai vrut sa zici, #1180, nu #1181, deoarece acesta nu se regaseste in nici una dintre poze!
#334
Postat 19 octombrie 2009 - 01:01
........................................................
"zofei" a spus:
Sa te aud tu cel care le iei apararea RATB-ului poti sa-mi spui de ce nu ia interesat sa faca aceste modificari desi au trecut ani de zile.
--
Nu iau şi nici nu am luat apărarea R.A.T.B.-ului, n-am ce apăra. Însă îmi place să prezint situaţia obiectiv, în niciun caz exagerată în favoarea sau în defavoarea R.A.T.B.-ului.
Apropo de #1181, că tot am amintit de el, este unul dintre autobuzele Rocar de Simon cărora li s-a rupt şasiul în partea din spate, astfel că au trebuit reparate capital ca la carte. Au mai fost aşa şi #1111 (acum pregătit pentru casare), #1106 şi altele.
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 19 octombrie 2009 - 19:09
Motiv editare: Am sters comentariile!
#335
Postat 19 octombrie 2009 - 10:28
#336
Postat 19 octombrie 2009 - 15:57
Apropo de faza aia cum că ţin partea R.A.T.B.-ului, tocmai le-am trimis o reclamaţie... e inadmisibil să trebuiască să mergi pe la 3 (trei) centre de abonamente ca să poţi să îţi încarci un abonament, pentru că nu ştiu doamnele şi domnişoarele de la ghişeu să folosească P.O.S.-urile pentru plata cu card cu cip.
#337
Postat 19 octombrie 2009 - 19:30
Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 19 octombrie 2009 - 21:47
#338
Postat 19 octombrie 2009 - 21:32
#339
Postat 19 octombrie 2009 - 21:46
#340
Postat 19 octombrie 2009 - 21:57