București
#281
Postat 23 septembrie 2009 - 19:04
------------------------------
Legenda: maimute = angajatii de paza ai firmei Scorseze Security.
#282
Postat 25 septembrie 2009 - 21:08
#283
Postat 25 septembrie 2009 - 21:38
#284
Postat 26 septembrie 2009 - 01:52
Neoficial ar fi vorba de Ikarusurile 415 T cu numerele de la 5100 la 5199, adică cele livrate între 1997 si 1999. Din care vreo 70% au avut RK-uri, iar jumate din RK-urile astea le-a făcut echipa Depoului Berceni, mult mai competentă şi bine pregătită decât cea de la URAC. Sunt vehicule precum #5117, care clar nu ar avea ce căuta la autogen. Dar nu contează, trebuie tăiate că vine cineva de sus şi zice ,,de mâine tăiem toate troleele de la 5100 la 5199". Aşa s-a făcut cu Rocarurile 312E... #7447 a avut doar câteva mii de km la bord (că Dep. Vatra Luminoasă l-a ţinut rece tot impul, deci vreo 10 ani şi Berceniul l-a avut doar un an), #7448 a primit chopper + motor NOI cu care a parcurs vreo 10 km în total (adică o cursă pe 66), după care a stat 2 ani să se amortizeze investiţia pe hârtie şi apoi l-au casat. Deh, dacă îi dau banii afară din casă... aa, stai, sunt banii mei şi ai celorlalţi bucureşteni care plătesc impozite.
---
Tramvaie noi.... mai visăm mult şi bine, în schimb o să înceapă casaea Tatrelor, din nou fără să aibă ce pune în schimb. Întrebarea care se pune: după ce se vor finaliza toate lucrările la linie şi se va moderniza şi linia încă nemodernizată (deci nu va mai fi ca acum, când se închide pentru lucrări o linie ca să se ia tramvaiele să deservească liniile ne-afectate)... ce vom face? Că nu vor mai fi tramvai suficiente nici pentru un interval de 30 de minute pe fiecare traseu. Probabil vor incepe sa re-modernizeze liniile deja modernizate.
#285 Guest_zofei.2006_*
Postat 29 septembrie 2009 - 13:27
Avem 1000 de Mercedes Benz Citaro care leam cumparat ca sa avem cu ce ne lauda ca de utilizat pauza, la orele de varf garajele sunt pline de autobuze, au scuza de este criza ce sa le faci.
Mai pe scurt RATB este intr-o situatie jenanta si penibila in care au ajuns din cauza lor.





Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 29 septembrie 2009 - 13:29
#286
Postat 29 septembrie 2009 - 15:28
#287
Postat 29 septembrie 2009 - 20:05
#288
Postat 29 septembrie 2009 - 20:43
#289
Postat 29 septembrie 2009 - 22:51
zofei.2006, la 29 Sep 2009, 14:27, a spus:
Avem 1000 de Mercedes Benz Citaro care leam cumparat ca sa avem cu ce ne lauda ca de utilizat pauza, la orele de varf garajele sunt pline de autobuze, au scuza de este criza ce sa le faci.
Mai pe scurt RATB este intr-o situatie jenanta si penibila in care au ajuns din cauza lor.





E criza... De aceea se reduce parcul de vehicule.
#290
Postat 29 septembrie 2009 - 22:59

Mai auzeam nu stiu cand ce e criza de tramvaie.Atunci vad ca isi permit sa tina pe 14 si 55 pe acelasi traseu .La fel si cu 40 si 56.Deci sa nu ne maia scundem dupa cuvantul asta criza.
#291
Postat 30 septembrie 2009 - 10:20
Eta Floreasca, la 29 Sep 2009, 23:59, a spus:

Mai auzeam nu stiu cand ce e criza de tramvaie.Atunci vad ca isi permit sa tina pe 14 si 55 pe acelasi traseu .La fel si cu 40 si 56.Deci sa nu ne maia scundem dupa cuvantul asta criza.
Nu se pot desfinta linii!!!


Dami exemplu de o linie desfintata ca nu era rentabila.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 30 septembrie 2009 - 10:20
#294
Postat 04 octombrie 2009 - 14:33
1 şi 17 din cauza lucrărilor la linia 34 (nu s-au mai reînfiinţat, că au dispărut Rathgeberurile, deci nu au mai avut ce pune în schimb).
2 a dispărut din cauza Pasajului Basarab.
30 s-a unit cu 27 şi a rămas 27.
15 s-a desfiinţat din cauza lucrărilor la Pasajul Mărăşeşti. Tipic pentru RATB, când s-a finalizat lucrarea, nu au mai avut tramvaie. Oricum, după modernizarea Căii Rahovei nu s-a mai instalat macazul pentru a vira dreapta dinspre Rahovei spre Progresului şi 15 a fost deviat prin Bd. Coşbuc. Adică dubla 99% din linia 32, apoi făcea dreapta şi dubla 99% din linia 27. Era vorba să-l ducă în Ghencea (deci pe traseul vechi, pe la Filaret, dar să nu mai meargă în Rahova - că oricum nu mai avea macaz - ci în Ghnecea, cum a circulat în 2003). Momentan e 11 pe acolo... care e mult mai util decât un viitor 15, pri urmare o să dispară urgent de acolo când e gata Podul Basarab, să nu stea prea mult fără legătură cu Berceni păsările dăunătoare culturilor agricole din Giuleşti-Sârbi, căror li s-a tăiat legătura cu Rematul, unde ducea fierul vechi furat de la calea ferată, pardon, obţinut prin sudoarea frunţilor lor. Oricum, justificarea oficială e că staţia de redresare nu ar mai face faţă la încă o linie în Ghencea şi în zona 11 Iunie, plus că terminalul Ghencea s-ar aglomera (păi dacă ei tot bagă ture-n 41, de au ajuns să stea câte 15 vagoane din 41 + câte unul din 11 şi 47 la capăt? Când s-ar fi putut organiza frumos, 41 la linia 1, 11 şi 47 la linia 2 şi 33 (Ghnecea-Unirii, ar fi mai util decât 15) la linia 3...
14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi.
#295
Postat 04 octombrie 2009 - 19:31
Dr2005, la 4 Oct 2009, 15:33, a spus:
1 şi 17 din cauza lucrărilor la linia 34 (nu s-au mai reînfiinţat, că au dispărut Rathgeberurile, deci nu au mai avut ce pune în schimb).
2 a dispărut din cauza Pasajului Basarab.
30 s-a unit cu 27 şi a rămas 27.
15 s-a desfiinţat din cauza lucrărilor la Pasajul Mărăşeşti. Tipic pentru RATB, când s-a finalizat lucrarea, nu au mai avut tramvaie. Oricum, după modernizarea Căii Rahovei nu s-a mai instalat macazul pentru a vira dreapta dinspre Rahovei spre Progresului şi 15 a fost deviat prin Bd. Coşbuc. Adică dubla 99% din linia 32, apoi făcea dreapta şi dubla 99% din linia 27. Era vorba să-l ducă în Ghencea (deci pe traseul vechi, pe la Filaret, dar să nu mai meargă în Rahova - că oricum nu mai avea macaz - ci în Ghnecea, cum a circulat în 2003). Momentan e 11 pe acolo... care e mult mai util decât un viitor 15, pripăsările dăunătoare culturilor agricole din Giuleşti-Sârbi, căror li s-a tăiat legătura cu Rematul, unde ducea fierul vechi furat de la calea ferată, pardon, obţinut prin sudoarea frunţilor lor. urmare o să dispară urgent de acolo când e gata Podul Basarab, să nu stea prea mult fără legătură cu Berceni Oricum, justificarea oficială e că staţia de redresare nu ar mai face faţă la încă o linie în Ghencea şi în zona 11 Iunie, plus că terminalul Ghencea s-ar aglomera (păi dacă ei tot bagă ture-n 41, de au ajuns să stea câte 15 vagoane din 41 + câte unul din 11 şi 47 la capăt? Când s-ar fi putut organiza frumos, 41 la linia 1, 11 şi 47 la linia 2 şi 33 (Ghnecea-Unirii, ar fi mai util decât 15) la linia 3...
14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi.
In primul rand cam multe greseli de ortografie... Iti recomand sa mai treci o data prin clasa intai.
Revenind la oile noastre sincer nu ne intereseaza frustarile personale cu privire la calatorii Bucuresteni din Cartierele Giulesti. Retine !!! Daca tu ai fi locuit in zona respectiva nu ti-ar fi convenit ca 162/3 sa soseasca in cartierul respectiv din ora in ora. De... unii au casa prin Dr. Taberii in care 1/368 soseste nu des, ci foarte foarte foarte des. Gandeste ca nu traiesti singur in Bucuresti.
Traseul real al liniei 30 nu era cel mentionat de tine. Cred ca la vremea respectiva (intre 1994-200X) erai prea mic si preocupat de sugerea unui degetel. 30 - Dep. Alexandria, via Chirigiu, Titan.
In final, toti suntem egali in fata Bunul Nostru Dumnezeu, cum scrie in Biblie.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 04 octombrie 2009 - 19:37
#296
Postat 04 octombrie 2009 - 22:46
#297
Postat 05 octombrie 2009 - 06:01
Florin.B RATT, la 4 Oct 2009, 23:46, a spus:
In acest site ne putem exprima niste pareri cu privire la Mijloacele de Transport din Bucuresti. In postul respectiv a scris cateva bazaconi. De asemenea discriminarea in Romania este interzisa prin lege si se pedepseste dupa Codul Penal al Romaniei. Florin, tie nu iti convine ca un Roman din Militari sa ii considere Tigan si Hoti pe unii locuitori din Cartierul Giulesti, tinand cont ca acolo sunt si cartiere Rezidentiale. L-am rugat sa inceteze prin aceste discriminari. REPET: toti suntem egali in fata domnului. Multi vad putin observa.
Cu deosebit respect.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 05 octombrie 2009 - 06:03
#298
Postat 05 octombrie 2009 - 09:12
Bafta!
#299 Guest_zofei.2006_*
Postat 08 octombrie 2009 - 02:00
a ) Dr2005 inceteaza sa mai aberezi in ultimu hal, acest citat ma deranjeaza foarte mult : " 14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi." nu ai dreptu sa ma ataci nu am adus vorba despre linile respective. Ori te retragi ori iti vezi linistit de postari si postarile sa fie legate strict despre subiect. Hai renunta sa incerci sa mai demigrezi imaginea mea sau a lu Iasmin.
Nu ma cunosti in primu si daca vreau le pot arata ca postarile tale sunt cam eronate nu eu sau iasmin ii ducem in eroare.
DACA EU AM SCRIS PE ACEST FORUM DOAR CA SAM IMI BAT JOC DE UTILIZATORII ACESTUI FORUM SA NU MAI APUC ZIUA DE MAINE SI SA ARD IN IAD . SUNT CORECT SI VOI FI CORECT CU ACEST FORUM .
b ) Iasmin inceteaza sa mai faci gura din nimicuri, stii ca se incerca sa se bage strambe si sa ne strice imaginea personala si cea a forumului pe care il detii, oriunde neam afla, sti ce ai patit chiar ieri asa ca nu mai are rost sa te complici cu niste idioti.
c ) Florin.B RATT;cseh_17, incercati pe viitor sa pastrati pe acest forum doar utilizatori cu adevarat buni, nu orice nesimtit si fara bun simt care cauta doar scandal.
Numi place ca pe acest forum sa ma lovesc de acelasi persoane cu care imi cauzeaza destui nervi in viata reala si pe siteul a lu iasmin. Ma voi retrage la un momendat de pe acest forum daca se continua acest show tampit si lipsit de bun simt. Sper sa se retraga si ceilati utilizatori care au venit dupa ceam facut reclama acestui forum.
Sa aveti in continuare o zi cat mai frumoasa si placuta in continuare, mam exprimat destul de clar sper sa se respecte ce am cerut .


Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 08 octombrie 2009 - 02:01
#300
Postat 08 octombrie 2009 - 13:04
Sunteti bine veniti toti! Dar va rog conflictele intre TRANSIRA si Ro-Trans continuatile pe alte forumuri! La noi numai ceea ce tine de Bucuresti, pareri personala si altele...
Toate cele 3 persoane si-au spus deja parerea, daca dupa aceasta postare uremaza ceva asemanator, vor urma sanctiuni!