STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#281 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 23 septembrie 2009 - 19:04

Prin acest forum vreau sa ii aduc toate salutarile de rau cretinului care a tras semnalul de alarma in penultimul vagonul al trenului Bombardier 1118-2118 in statia Crangasi. Mecanicii din rasputeri incearca sa afle motivul pentru care s-a actionat semnalul de alarma, dar "maimutele" nici nu se sinchisesc sa se deplaseze in vagonul 5, chiar unu dormind de un burduf. Dupa ce trenul a stat vreo 4 min. la peron spre nemultumirea mecanicilor si mai ales a cumparatorilor de abonamente si cartele ca "maimutele" nu coboara din copaci, in difuzoare se aude o voce nervoasa si groasa care adreseaza urmatoarele cuvinte: "Sa se deplaseze imediat agentii de paza in penultimul vagon si nu mai dormiti pe voi". "Cita" impreuna cu colegul lui de breazla s-au dus spre vagonul imediat, "dupa ce au coborat din copaci", spre vagonul cu pricina. Nimeni nu facuse nimica. Spre final trenul a plecat din statie, spre Basarab 1. Incidentul s-a incheiat dupa ce cei doi Angajati Scorseze s-au dus spre mecanic.


------------------------------
Legenda: maimute = angajatii de paza ai firmei Scorseze Security.
0

#282 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 septembrie 2009 - 21:08

Nu vreau sa fiu rau, dar bine ca Bucurestiul capata inca 150 de troleibuze iar la noi achizitia de trmvaie noi e inca o incertitudine, cum e posibil asa ceva?
0

#283 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 septembrie 2009 - 21:38

Pretul unui tramvai nou este cat a 10 troleibuze. In echivalent ar fi ca si cum ar achizitiona 15 tramvaie noi, ceea ce este destul de putin.
0

#284 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 26 septembrie 2009 - 01:52

E bine că vedeţi doar partea plină a paharului. Alea 150 de troleibuze noi, a căror livrare se va întinde pe vreo 3 ani, vor înlocui 100 de troleibuze vechi. Care probabil se vor casa mai repede de 3 ani. E oarecum logic, că secţia de casări a URACului trebuie să trăiască din ceva (când puteau foarte bine să le vândă la preţ de fier vechi direct, fără să plătească muncitori să le taie şi oxigen + acetilenă să facă autogen). Iar acum ea e full, că autobuze se taie în prostie, după normă (fiecare garaj cu autobuze vechi trimite x maşini, nu contează dacă mai merg sau nu, trebuie trimise; la fel nu contează dacă garajul a are maşini bune pe care le dă la casat din lipsă de altceva şi garajul b are maşini proaste pe care le menţine în circulaţie că n-are ce pune în locul lor... a oricum nu are voie să facă schimb cu b ).
Neoficial ar fi vorba de Ikarusurile 415 T cu numerele de la 5100 la 5199, adică cele livrate între 1997 si 1999. Din care vreo 70% au avut RK-uri, iar jumate din RK-urile astea le-a făcut echipa Depoului Berceni, mult mai competentă şi bine pregătită decât cea de la URAC. Sunt vehicule precum #5117, care clar nu ar avea ce căuta la autogen. Dar nu contează, trebuie tăiate că vine cineva de sus şi zice ,,de mâine tăiem toate troleele de la 5100 la 5199". Aşa s-a făcut cu Rocarurile 312E... #7447 a avut doar câteva mii de km la bord (că Dep. Vatra Luminoasă l-a ţinut rece tot impul, deci vreo 10 ani şi Berceniul l-a avut doar un an), #7448 a primit chopper + motor NOI cu care a parcurs vreo 10 km în total (adică o cursă pe 66), după care a stat 2 ani să se amortizeze investiţia pe hârtie şi apoi l-au casat. Deh, dacă îi dau banii afară din casă... aa, stai, sunt banii mei şi ai celorlalţi bucureşteni care plătesc impozite.

---

Tramvaie noi.... mai visăm mult şi bine, în schimb o să înceapă casaea Tatrelor, din nou fără să aibă ce pune în schimb. Întrebarea care se pune: după ce se vor finaliza toate lucrările la linie şi se va moderniza şi linia încă nemodernizată (deci nu va mai fi ca acum, când se închide pentru lucrări o linie ca să se ia tramvaiele să deservească liniile ne-afectate)... ce vom face? Că nu vor mai fi tramvai suficiente nici pentru un interval de 30 de minute pe fiecare traseu. Probabil vor incepe sa re-modernizeze liniile deja modernizate.
0

#285 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 29 septembrie 2009 - 13:27

Da cea tare faza e ca cei de la Primaria Bucurestiului vor sa faca RATB-ul un exemplu de urmat pentru restul regilor din tara. Deci eu mor de ras cu ce vor sai dea exemplu, cu infrastructura la tramvaie foarte proasta, cu autobaze care sunt favorizate si o duc bine pe cand restu de autobaze arata jalnic, Depouri de tramvaie care stau sa pice (Depoul Bucurestii Noi, Depoul Victoria, Depoul Colentina, Depoul Titan) , de doi ani de zile sa oprit modernizarea depourilor, personal de intretinere mijloace de transport in comun pauza, soferi sunt urmariti si vanati de RATB plus platiti foarte prost si penalizati din orice, te trezesti in traseu ca ti se schimba firma la citaro exemplu lucrezi in 331 si te trezesti ca iti afiseaza Elevii.
Avem 1000 de Mercedes Benz Citaro care leam cumparat ca sa avem cu ce ne lauda ca de utilizat pauza, la orele de varf garajele sunt pline de autobuze, au scuza de este criza ce sa le faci.
Mai pe scurt RATB este intr-o situatie jenanta si penibila in care au ajuns din cauza lor. <_< :blink: :huh: ;) :(

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 29 septembrie 2009 - 13:29


#286 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 septembrie 2009 - 15:28

Eu tot n-am inteles logica dupa care se caseaza auobuzele si troleibuzele in Bucuresti. Zici ca s-ar stradui sa indeplineasca planul cincinal! Atat Rocar cat si Astra-Ikarusz. Cate orase mai mici, mai sarace n-ar fi fericite cu ele daca Bucurestiul tot nu le mai vrea. Poate astfel s-ar putea chiar evita renuntarea la reteaua de troleibuz in unele orase!
0

#287 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 septembrie 2009 - 20:05

Dar chear era necesar sa fie atatea Mercedesuri? Parca inainte domnea De Simonul, la stiri cand ma uitam si era vreaun reportaj vedeam cate 3-4 stand la coada la statie, si parca nu erau nici asa vechi. Oricum cineva sigur are de castigat daca se taie la greu din vechile vehicule, doar totul are o explicatie!
0

#288 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 septembrie 2009 - 20:43

Pai au casat unele cu RK 2008. Si cel putin aratau fantastic. Aproape ca si noi. Insa prietenii nostri din Bucuresti in mod sigur stiu mai multe detalii.
0

#289 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 29 septembrie 2009 - 22:51

Vezi postareazofei.2006, la 29 Sep 2009, 14:27, a spus:

Da cea tare faza e ca cei de la Primaria Bucurestiului vor sa faca RATB-ul un exemplu de urmat pentru restul regilor din tara. Deci eu mor de ras cu ce vor sai dea exemplu, cu infrastructura la tramvaie foarte proasta, cu autobaze care sunt favorizate si o duc bine pe cand restu de autobaze arata jalnic, Depouri de tramvaie care stau sa pice (Depoul Bucurestii Noi, Depoul Victoria, Depoul Colentina, Depoul Titan) , de doi ani de zile sa oprit modernizarea depourilor, personal de intretinere mijloace de transport in comun pauza, soferi sunt urmariti si vanati de RATB plus platiti foarte prost si penalizati din orice, te trezesti in traseu ca ti se schimba firma la citaro exemplu lucrezi in 331 si te trezesti ca iti afiseaza Elevii.
Avem 1000 de Mercedes Benz Citaro care leam cumparat ca sa avem cu ce ne lauda ca de utilizat pauza, la orele de varf garajele sunt pline de autobuze, au scuza de este criza ce sa le faci.
Mai pe scurt RATB este intr-o situatie jenanta si penibila in care au ajuns din cauza lor. :huh: :mellow: :huh: :blink: :(



E criza... De aceea se reduce parcul de vehicule.
0

#290 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 29 septembrie 2009 - 22:59

Va rog sa nu mai aud nimic de criza. :mellow:
Mai auzeam nu stiu cand ce e criza de tramvaie.Atunci vad ca isi permit sa tina pe 14 si 55 pe acelasi traseu .La fel si cu 40 si 56.Deci sa nu ne maia scundem dupa cuvantul asta criza.
0

#291 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 30 septembrie 2009 - 10:20

Vezi postareaEta Floreasca, la 29 Sep 2009, 23:59, a spus:

Va rog sa nu mai aud nimic de criza. :huh:
Mai auzeam nu stiu cand ce e criza de tramvaie.Atunci vad ca isi permit sa tina pe 14 si 55 pe acelasi traseu .La fel si cu 40 si 56.Deci sa nu ne maia scundem dupa cuvantul asta criza.


Nu se pot desfinta linii!!! :blink: :mellow:

Dami exemplu de o linie desfintata ca nu era rentabila.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 30 septembrie 2009 - 10:20

0

#292 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 octombrie 2009 - 22:36

Linia 1 de tramvaie, linia 15 ,etc.

#293 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 03 octombrie 2009 - 21:33

Vezi postareazofei.2006, la 2 Oct 2009, 23:36, a spus:

Linia 1 de tramvaie, linia 15 ,etc.


30, 17, 37, 2, etc. La ora actuala nu se mai desfinteaza linii...

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 octombrie 2009 - 21:33

0

#294 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 octombrie 2009 - 14:33

În afară de 9 şi 37, toate liniile celelalte au dispărut din cauza lucrărilor. 9 avea 99% din traseu comun cu 11, iar toate trenurile care plecau din gara Basarab opreau şi în Halta Basarab, pe traseul lui 11. Gara de Nord ieşea din discuţie, că pe atunci nu se putea intra prin Basarab. 37 era prea ocolit (şi vreo 80% din traseu era comun cu 2)... la momentul desfiinţări, abonamentele încă valabile au devenit valabile pe linia de troleu 96, cale lega mai rapid Rahova de Gara de Nord, fără a avea un traseu în formă de S (că aşa avea 37).
1 şi 17 din cauza lucrărilor la linia 34 (nu s-au mai reînfiinţat, că au dispărut Rathgeberurile, deci nu au mai avut ce pune în schimb).
2 a dispărut din cauza Pasajului Basarab.
30 s-a unit cu 27 şi a rămas 27.
15 s-a desfiinţat din cauza lucrărilor la Pasajul Mărăşeşti. Tipic pentru RATB, când s-a finalizat lucrarea, nu au mai avut tramvaie. Oricum, după modernizarea Căii Rahovei nu s-a mai instalat macazul pentru a vira dreapta dinspre Rahovei spre Progresului şi 15 a fost deviat prin Bd. Coşbuc. Adică dubla 99% din linia 32, apoi făcea dreapta şi dubla 99% din linia 27. Era vorba să-l ducă în Ghencea (deci pe traseul vechi, pe la Filaret, dar să nu mai meargă în Rahova - că oricum nu mai avea macaz - ci în Ghnecea, cum a circulat în 2003). Momentan e 11 pe acolo... care e mult mai util decât un viitor 15, pri urmare o să dispară urgent de acolo când e gata Podul Basarab, să nu stea prea mult fără legătură cu Berceni păsările dăunătoare culturilor agricole din Giuleşti-Sârbi, căror li s-a tăiat legătura cu Rematul, unde ducea fierul vechi furat de la calea ferată, pardon, obţinut prin sudoarea frunţilor lor. Oricum, justificarea oficială e că staţia de redresare nu ar mai face faţă la încă o linie în Ghencea şi în zona 11 Iunie, plus că terminalul Ghencea s-ar aglomera (păi dacă ei tot bagă ture-n 41, de au ajuns să stea câte 15 vagoane din 41 + câte unul din 11 şi 47 la capăt? Când s-ar fi putut organiza frumos, 41 la linia 1, 11 şi 47 la linia 2 şi 33 (Ghnecea-Unirii, ar fi mai util decât 15) la linia 3...

14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi.
0

#295 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 04 octombrie 2009 - 19:31

Vezi postareaDr2005, la 4 Oct 2009, 15:33, a spus:

În afară de 9 şi 37, toate liniile celelalte au dispărut din cauza lucrărilor. 9 avea 99% din traseu comun cu 11, iar toate trenurile care plecau din gara Basarab opreau şi în Halta Basarab, pe traseul lui 11. Gara de Nord ieşea din discuţie, că pe atunci nu se putea intra prin Basarab. 37 era prea ocolit (şi vreo 80% din traseu era comun cu 2)... la momentul desfiinţări, abonamentele încă valabile au devenit valabile pe linia de troleu 96, cale lega mai rapid Rahova de Gara de Nord, fără a avea un traseu în formă de S (că aşa avea 37).
1 şi 17 din cauza lucrărilor la linia 34 (nu s-au mai reînfiinţat, că au dispărut Rathgeberurile, deci nu au mai avut ce pune în schimb).
2 a dispărut din cauza Pasajului Basarab.
30 s-a unit cu 27 şi a rămas 27.
15 s-a desfiinţat din cauza lucrărilor la Pasajul Mărăşeşti. Tipic pentru RATB, când s-a finalizat lucrarea, nu au mai avut tramvaie. Oricum, după modernizarea Căii Rahovei nu s-a mai instalat macazul pentru a vira dreapta dinspre Rahovei spre Progresului şi 15 a fost deviat prin Bd. Coşbuc. Adică dubla 99% din linia 32, apoi făcea dreapta şi dubla 99% din linia 27. Era vorba să-l ducă în Ghencea (deci pe traseul vechi, pe la Filaret, dar să nu mai meargă în Rahova - că oricum nu mai avea macaz - ci în Ghnecea, cum a circulat în 2003). Momentan e 11 pe acolo... care e mult mai util decât un viitor 15, pripăsările dăunătoare culturilor agricole din Giuleşti-Sârbi, căror li s-a tăiat legătura cu Rematul, unde ducea fierul vechi furat de la calea ferată, pardon, obţinut prin sudoarea frunţilor lor. urmare o să dispară urgent de acolo când e gata Podul Basarab, să nu stea prea mult fără legătură cu Berceni Oricum, justificarea oficială e că staţia de redresare nu ar mai face faţă la încă o linie în Ghencea şi în zona 11 Iunie, plus că terminalul Ghencea s-ar aglomera (păi dacă ei tot bagă ture-n 41, de au ajuns să stea câte 15 vagoane din 41 + câte unul din 11 şi 47 la capăt? Când s-ar fi putut organiza frumos, 41 la linia 1, 11 şi 47 la linia 2 şi 33 (Ghnecea-Unirii, ar fi mai util decât 15) la linia 3...

14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi.



In primul rand cam multe greseli de ortografie... Iti recomand sa mai treci o data prin clasa intai.


Revenind la oile noastre sincer nu ne intereseaza frustarile personale cu privire la calatorii Bucuresteni din Cartierele Giulesti. Retine !!! Daca tu ai fi locuit in zona respectiva nu ti-ar fi convenit ca 162/3 sa soseasca in cartierul respectiv din ora in ora. De... unii au casa prin Dr. Taberii in care 1/368 soseste nu des, ci foarte foarte foarte des. Gandeste ca nu traiesti singur in Bucuresti.


Traseul real al liniei 30 nu era cel mentionat de tine. Cred ca la vremea respectiva (intre 1994-200X) erai prea mic si preocupat de sugerea unui degetel. 30 - Dep. Alexandria, via Chirigiu, Titan.

In final, toti suntem egali in fata Bunul Nostru Dumnezeu, cum scrie in Biblie.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 04 octombrie 2009 - 19:37

0

#296 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

  Postat 04 octombrie 2009 - 22:46

Va rog sa evitati atacul la persoana in postarile care vor urma, in caz contrar voi fi nevoit sa le sterg si sa aplic sanctiuni.
0

#297 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 05 octombrie 2009 - 06:01

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 4 Oct 2009, 23:46, a spus:

Va rog sa evitati atacul la persoana in postarile care vor urma, in caz contrar voi fi nevoit sa le sterg si sa aplic sanctiuni.


In acest site ne putem exprima niste pareri cu privire la Mijloacele de Transport din Bucuresti. In postul respectiv a scris cateva bazaconi. De asemenea discriminarea in Romania este interzisa prin lege si se pedepseste dupa Codul Penal al Romaniei. Florin, tie nu iti convine ca un Roman din Militari sa ii considere Tigan si Hoti pe unii locuitori din Cartierul Giulesti, tinand cont ca acolo sunt si cartiere Rezidentiale. L-am rugat sa inceteze prin aceste discriminari. REPET: toti suntem egali in fata domnului. Multi vad putin observa.


Cu deosebit respect.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 05 octombrie 2009 - 06:03

0

#298 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2009 - 09:12

Iasmin-e, eu te intelegem, dar ataca postura, vorbele unei perosane nu persoana in sine, deoarece cest lucru se sanctioneaza!

Bafta!
0

#299 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 08 octombrie 2009 - 02:00

Deci:

a ) Dr2005 inceteaza sa mai aberezi in ultimu hal, acest citat ma deranjeaza foarte mult : " 14 şi 55 nu au acelaşi traseu, nici 40 şi 56... îi dezinformaţi pe săracii cititori carepoate vor vizita Bucureştiul şi se iau după voi." nu ai dreptu sa ma ataci nu am adus vorba despre linile respective. Ori te retragi ori iti vezi linistit de postari si postarile sa fie legate strict despre subiect. Hai renunta sa incerci sa mai demigrezi imaginea mea sau a lu Iasmin.
Nu ma cunosti in primu si daca vreau le pot arata ca postarile tale sunt cam eronate nu eu sau iasmin ii ducem in eroare.
DACA EU AM SCRIS PE ACEST FORUM DOAR CA SAM IMI BAT JOC DE UTILIZATORII ACESTUI FORUM SA NU MAI APUC ZIUA DE MAINE SI SA ARD IN IAD . SUNT CORECT SI VOI FI CORECT CU ACEST FORUM .

b ) Iasmin inceteaza sa mai faci gura din nimicuri, stii ca se incerca sa se bage strambe si sa ne strice imaginea personala si cea a forumului pe care il detii, oriunde neam afla, sti ce ai patit chiar ieri asa ca nu mai are rost sa te complici cu niste idioti.

c ) Florin.B RATT;cseh_17, incercati pe viitor sa pastrati pe acest forum doar utilizatori cu adevarat buni, nu orice nesimtit si fara bun simt care cauta doar scandal.

Numi place ca pe acest forum sa ma lovesc de acelasi persoane cu care imi cauzeaza destui nervi in viata reala si pe siteul a lu iasmin. Ma voi retrage la un momendat de pe acest forum daca se continua acest show tampit si lipsit de bun simt. Sper sa se retraga si ceilati utilizatori care au venit dupa ceam facut reclama acestui forum.

Sa aveti in continuare o zi cat mai frumoasa si placuta in continuare, mam exprimat destul de clar sper sa se respecte ce am cerut . :rolleyes: :lol: .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 08 octombrie 2009 - 02:01


#300 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 octombrie 2009 - 13:04

Este o ultima avertizare!



Sunteti bine veniti toti! Dar va rog conflictele intre TRANSIRA si Ro-Trans continuatile pe alte forumuri! La noi numai ceea ce tine de Bucuresti, pareri personala si altele...

Toate cele 3 persoane si-au spus deja parerea, daca dupa aceasta postare uremaza ceva asemanator, vor urma sanctiuni!
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi