București
#262 Guest_zofei.2006_*
Postat 11 august 2009 - 23:53
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 11 august 2009 - 23:54
#263
Postat 12 august 2009 - 08:16
#264 Guest_zofei.2006_*
Postat 14 august 2009 - 21:28
#265
Postat 20 august 2009 - 18:35
De-altfel, aşa-numita schemă RATB a apărut după ce au venit Daf-urile. De atunci tramvaiele produse de URAC au ieşit vopsite aşa (primele V3A-93 au fost vopsite altfel), iar Tatrele la RK tot aşa s-au vopsit. Desigur, prototipurile au fost făcute în alte culori. Per total, a ieşit un curcubeu, nicidecum o schemă unitară. Spre deosebire de Timişoara, de exemplu, unde majoritatea vehiculelor sunt ori galbene, ori alb-violete.
#266
Postat 20 august 2009 - 20:49
#267
Postat 20 august 2009 - 22:22
Troleibuzele DAC 217 erau initial albe cu dunga albastra si rosie, iar pana a fi introduse acestea pe la mijlocul anilor '80 existau in trafic troleibuzele Roman 112E, care erau de culoare rosie cu bej. Inaintea acestora circulasera troleibuze TV20E, daca tin bine minte. Acestea erau albe, cu dungi subtiri rosii sau albastre, nu mai stiu.
#268 Guest_zofei.2006_*
Postat 22 august 2009 - 23:32
#269
Postat 25 august 2009 - 07:25
#270 Guest_zofei.2006_*
Postat 25 august 2009 - 22:43
#271
Postat 25 august 2009 - 22:50
Si la RATT se poarta tot 2 tipuri de embleme

Number of downloads: 1 Asa este la autobuze & troleibuze (numai ca, culoarea din fundal este violet, iar scrisul alb)

Number of downloads: 4 Iar asa este la tramvaie, numai ca este neagra.
#272
Postat 04 septembrie 2009 - 23:52
Reporterii Ro-Trans s-a deplasat la locul incidentului. Am gasit garata la linia 1 rama Iva Astra 113-100-111. Acesta a atins cu rama 100 B si A un cablu care a iesit din suportul de sustinere. S-a avariat acoperisul ramei si de asemenea pantograful acesteia. Circulatia a fost blocata, minute in sir calatorii asteptand metroul in statie, tipic Romanesc. Sa circulat cu pendula intre Eroilor-Lujerului si spre final intre Gorjului si Preciziei.
Imediat la fata locului au sosit cateva echipe de interventie care au incercat sa verifice pagubele trenului. In jurul orei 21.00 trenul a pleca pe linia 1 spre Industriilor fara sa fie tractat. Alti muncitori verificau firele prinse pe tavan. Pana la inchiderea circulatiei in seara acesta acel fir a fost blocat pana la venirea unei echipe de cercetare de la Afer.
In final tot nu am inteles de ce muncitorii (Dorelii) cautau pantograful in rama 110B. Cautati-l si daca il gasiti va dau un suc la toti.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 05 septembrie 2009 - 09:09
#273 Guest_zofei.2006_*
Postat 08 septembrie 2009 - 01:32


#275
Postat 08 septembrie 2009 - 22:39
Florin.B RATT, la 8 Sep 2009, 17:17, a spus:
Eu vad pozele...
Fisiere atasate
-
Se_vad_pozele.JPG (160.03K)
Number of downloads: 13
#276
Postat 21 septembrie 2009 - 01:35
Caravana a constat dintr-o coloană de tramvaie: 2 tramvaie cu cai (unul al Muzeului Tehnic Ing. Dimitrie Leonida, care muzeu este al Electrica Muntenia Sud şi unul al Muzeului Tramvaielor din Mariazell, Austria), vagonul M (ex-Viena), V09, V56 #119, Rathgeber P3.16 #2008 (,,cofetăria", unde se dădeau prăjituri, ciocorată şi răcoritaore gratis) şi Bucur LF. Nu s-a adus nicio Tatră, nu le plac edililor.
Mai multe fotografii sunt la adresa http://www.forum.tra...opic.php?t=3834 , sunt cam obosit să le re-postez aici la ora asta.
#277
Postat 21 septembrie 2009 - 11:23
#278
Postat 21 septembrie 2009 - 12:37
#279
Postat 21 septembrie 2009 - 12:49

#280
Postat 21 septembrie 2009 - 13:10
Chagall, la 21 Sep 2009, 13:37, a spus:
Aia e o remorcă V12 sau V10 tăiată de la geamuri în sus şi cu scaune de Rathgeber în ea

În 1994 a fost prima oară folosită la o paradă, tot pentru o orchestră. După aia a zăcut până în 2005, când a purtat un autoturism oferit premiu de un post de radio:






După aia iar a stat în conservare (cu tot cu reclama Kiss FM pe ea) până acum vreo 2 săptămâni, când a fost reamenajată pentru orchestră.