STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#241 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 iulie 2009 - 19:20

Apropo de Solaris...

Autobuzul a circulat si astazi pe linia 381, ca tur mic (nu are aer conditionat in salon), retragandu-se in jurul orei 10.

Ca impresii, la prima calatorie:

:eusa_think: Autobuzul este low-floor pe toata lungimea; trapa pentru persoanele cu handicap este doar la usa 2.
:coolspeak: Autobuzul e dotat cu 3 motoare: 2 electrice (axele 2 si 3) si unul Diesel. Se pare ca cel Diesel produce curent pentru actionarea celor electrice; acestea din urma sunt prevazute si cu franare recuperativa, energia astfel recuperata incarcand niste acumulatori, care apoi alimenteaza motoarele (lasand motorul Diesel sa se ,,odihneasca" o vreme - daca acumulatorii se descarca re-intra in actiune motorul Diesel).
:coolspeak: Autobuzul se conduce EXTREM de usor, soferul conducea cu o signrua mana; ca si manvrabilitate in curbe e relativ la fel ca un Citaro, dovada fiind si manevrele de tip ,,slalom" facute de sofer la intrarea si iesirea din alveole. Cu toate astea, persista ideea ca articulatele sunt mult mai greu de manevrat, desi singura problema in traseu e cu masinile parcate in terminalul de la Piata Resita.
:coolspeak: Nu are validatoare si nici perforatoare... dar oficial nu este anuntat la gratuit. Am nimerit o echipa de controloare care, dupa ce au verificat cateva carduri, nu stiau sa procedeze cu cei gasiti cu biletul ne-perforat. Pana la urma au coborat. Dealtfel, unii calatori intrebau la sofer cum e cu biletele, iar altii (majoritatea) se multumeau cu situatia actuala. De precizat ca autobuzul e dotat cu niste validatoare pentru bilete (care imprima data, ora, linia si nr. vehiculului), pornite, dar blocate cu autocalant pentru a nu fi folosite.
;) Afisajele exterioare si interioare sunt setate pentru cele 2 semicruse ale liniei 381; cele interioare afiseaza si data si ora si urmatoarea statie, respectiv urmatoarele trei statii... de pe un traseu din Polonia (probabil fictiv), statiile liniei 381 nefiind introduse in sistem.
:right: Scaunele, desi par tapitate, nu sunt cu mult mai bune decat cele de Citaro sau DeSimon. Sunt doar acoperite cu o mocheta.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Sa vedem si bordul si echipamentele din cabina. Autobuzul este prevazut cu aer conditionat pentru sofer. Totodata, afisajele, anunturile si validatoarele sunt controlate de acelasi sistem, din aceeasi consola. Datele se introduc pe card CF.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Plăcuţa VIN:
Imagine postata
0

#242 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 29 iulie 2009 - 19:49

Nu arata rau, dar nici bine, este cam patratos, iar spatele, parca este fata :mellow:
Citaro arata mult mai bine :)
0

#243 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 iulie 2009 - 20:18

Nu stiu cum e ala care circula in Bucuresti, insa in general amplasarea scaunelor la Solaris e cam ciudata. In rest, par a fi autobuze bune. N-as avea nimic impotriva daca in TM s-ar achizitiona Solaris in loc de Conecto. DACA se mai cumpara ceva.
0

#244 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 29 iulie 2009 - 21:04

Vezi postareaChagall, la 29 Jul 2009, 16:51, a spus:

Interesant, doar ca tramvaiele Siemens, cat si firobuzele Skoda n-au prea trecut pe la voi. :)



Sincer mie imi place cum arata la exterior,dar interiorul e prea plin de... plasticarie :mellow: .
0

#245 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 iulie 2009 - 22:03

Staţi liniştiţi, că nici Citaro nu arată altfel la interior :mellow:)
0

#246 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 06 august 2009 - 14:35

Vezi postareaDr2005, la 29 Jul 2009, 20:15, a spus:

Kasrosa B-935 (probabil aia care a fost şi la voi... modelul de prezentare a ajuns la Ploieşti; ulterior Satu Mare şi Baia Mare au cumpărat câteva, dar cu cutii manuale)


Exact ala e. A circulat gratuit o saptamana in Timisoara.
0

#247 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 august 2009 - 07:15

Înapoi la Bucureşti... de câteva zile avem Bucur LF în traseu.

Fisiere atasate


0

#248 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 august 2009 - 10:03

Am facut o curatenie printre postari, si rog pe toti membrii care au de gand sa se certe in continuare ca urmeaza si sanctiuni!!!
0

#249 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 august 2009 - 11:16

Dr2005 ce parere ai tu despre acest tramvai Bucur LF? Cum se comporta fata de vechiile tramvaie?
0

#250 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2009 - 12:19

Vezi postareaDr2005, la 8 Aug 2009, 08:15, a spus:

Înapoi la Bucureşti... de câteva zile avem Bucur LF în traseu.

Pare strâmt, ce capacitate de transport are? Face faţă? Cum se comportă în curbe?
0

#251 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 08 august 2009 - 13:19

Nu numai ca este ingust, dar are si putine scaune, in rest, la aspectul de afara arata bine :coolspeak:
0

#252 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 09 august 2009 - 23:15

Caracteristici tehnice BUCUR LF

* Tip Constructiv → tramvai articulat cu trei tronsoane ( A+C+B )
* Aranjamentul rotilor → B'0 − 2' − 2’' B'0
* Ecartament → 1435 mm
* Latimea caroseriei → 2390 mm
* Lungimea totala → 27043 mm
* Inaltimea caroseriei → 3335 mm
* Tensiunea retelei → 750 V (525-920 V)
* Numarul motoarelor de tractiune → 2 (CC autoventilate)
* Puterea nominala → 40 KW
* Forta maxima de tractiune → 71,15kN
* Viteza maxima (limitata) → 50 km/h
* Masa (vagon gol) → ~35,2 t
* Masa vagonului in sarcina maxima → ~56,2 t
* Nr. locuri pe scaun → 34+4 pe podeaua joasa
* Nr. de locuri in picioare → 140/210/234
* Nr. total de locuri → 178/248/272
* Inaltimea podelei → 1045 mm
* Inaltimea primei trepte a podelei joase → 395 mm
* Nr. de usi → 5
* Raza minima a curburii caii in plan vertical → 800 m
* Raza minima a curburii caii in plan orizontal → 18 m
* Panta maxima → 6%
* Ampatamentul (boghiu motor/boghiu purtator) → 1800/1800 mm
* Diametrul rotii noi/uzate → 700/635 mm
* Sistem de tractiune → DC Chopper − tehnologie IGBT
* Sistem de franare
o Frana electrodinamica combinata recuperativa si reostatica - Frana de serviciu
o Frana cu resort de acumulare electro-hidraulica - Frana de stationare
o Frana cu patina la sina - Frana de urgenta
* Baterie 24 Volti 205 Ah

Cateva poze cand a fost in traseu de 8.03.2009 :coolspeak:

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 09 august 2009 - 23:17


#253 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 august 2009 - 17:42

Ceva clima? La vatman, in cupeu?
0

#254 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 august 2009 - 18:05

Din cate stiu eu ,numai la vatman.. <_<
0

#255 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 11 august 2009 - 21:38

Momentam doar pentru vatman si nu este stramt este destul de larg. PS. Bucur LF in primele zile de viata primese numaru de parc 001 dar a fost schimbat cu #401 anu acesta.

#256 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 august 2009 - 21:41

Ca aspect lasa de dorit, poate si din cauza culorii (gri inchis) care nu i se potriveste deloc.
0

#257 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 11 august 2009 - 21:46

Sincer mam saturat de albu ala oribil, e chiar frumos cu culoarea de acuma, de la #402 se va folosi o nuanta mai deschisa.

#258 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 august 2009 - 22:26

E un gri anti-jeg si anti-mizerie :D

Care e schema de culori oficiala a RATB, totusi?
0

#259 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 august 2009 - 22:47

Vezi postareazofei.2006, la 11 Aug 2009, 22:46, a spus:

[...] de la #402 se va folosi o nuanta mai deschisa.

Adica s-a luat decizia de a se produce Bucur LF in serie in cele din urma?
In cazul acesta cum ramane cu achizitia de tramvaie noi pentru Bucuresti?
0

#260 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 11 august 2009 - 23:17

Pai lictatia se tot amana din cauza contestatilor si speram ca in toamna - iarna sa iasa #402 :D . Doamne ajuta sa iasa si al dolea ca dupa accea o sa fie mai usor cu productia.
Alb vagonu cu dunga galbena culorile oficiale la ratb.
Sau cu autocolant rosu imbracat tot botu si peste dunga galbena cu rosu. :clap2: :hooray: Dar vagoanele alea cu rosu nu mai rezista mult timp. :angry: :angry:

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 11 august 2009 - 23:31


Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi