Mai vrea Robu să facă metrou la Timișoara?

Ar putea să-și ia niște trenuri de metrou de pe acum, măcar așa, de posteritate: Metrorex vinde 10 REM-uri IVA prin Bursa Română de Mărfuri "în stare nedezmembrată" vinerea viitoare. Fragment de articol de pe
Club Feroviar:
Citeaza
Prima licitație feroviară este programată pentru data de 3 aprilie, este organizată de Metrorex și are ca obiect vânzarea a zece rame electrice de metrou produse de Întreprinderea de Vagoane Arad în anii 70-80, ”în stare nedezmembrată”. Este vorba de o licitație deschisă urmată de strigarea liberă a prețului.
Probabil că vă întrebați ce e cu abrevierea folosită de mine, REM. Trenurile de metrou din București au, după cum probabil știți, 6 vagoane (la un moment dat erau doar cu 4 vagoane pe M4, dar au băgat cu 6 pentru că a crescut cererea). Dacă la Bombardier și CAF sunt interconectate vagoanele trenului prin articulație, la IVA avem așa:
- TEM = Tren electric motorizat, adică întreaga garnitură de metrou de 6 vagoane, formată din 3 REM-uri.
- REM = Ramă electrică motorizată, adică 2 vagoane, fiecare dintre vagoane cu câte un post de conducere, acestea fiind dotate cu câte o ușă prin care se poate face transferul între vagoane - e un spațiu mic între ele. Cu alte cuvinte, dacă acele uși nu sunt încuiate, poți face transferul fără a ieși din tren doar în vagonul celălalt al REM-ului.
Mai precis, Metrorex vinde 3 trenuri întregi și o ramă.
Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 27 martie 2020 - 14:17