STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#1361 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 24 iulie 2019 - 19:40

Vezi postareaSPECTR-2, la 23 iulie 2019 - 08:31, a spus:

Licitația de metrouri noi este suspendată temporar.

A fost reluată azi. Termenul limită este miercuri, 7 august.
Edit: am încurcat eu termenii din greșeală.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 25 iulie 2019 - 14:52

0

#1362 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 06 august 2019 - 20:49

Vezi postareaSPECTR-2, la 28 mai 2019 - 20:38, a spus:

ACHIZIȚIA A 100 DE TRAMVAIE NOI ÎN PERIOADA 2017-2020
Link SICAP: http://sicap-prod.e-.../view/100033485.
Date generale:
- lungime: 36m, minim 5 uși duble.
- tip: unidirecționale, cu boghiuri pivotante
- finanțare: fonduri europene
- buget aproximativ: 845,7 milioane lei (8,45 milioane lei/tramvai)
- condiții eliminatorii: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2015-2017) de minim 280 milioane lei. Condiția fusese abolită, dar desființarea nu figurează în eratele de pe SICAP, existând riscul să fie reintrodusă.
- ofertanți: Durmazlar; asocierea Astra Vagoane Călători-CRRC Qingdao Sifang.
- garanție: full-warranty 8 ani
- termeni limită:
• depuneri oferte: 15 martie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 15 august 2019 (din nou, doar 5 luni).

Termenul limită al evaluărilor amânat cu 4 luni, până pe 15 decembrie. Zău că sunt neserioși: au ținut ai naibii să nu mai prelungească depunerea ofertelor cu încă 30 de zile să nu poată intra Skoda! Nu sunt în stare să evalueze două oferte TEHNIC în 5 luni? Inadmisibil!

Totuși, mă gândesc la ceva: poate așteaptă să termine Astra livrările de la Cluj și Oradea. Atunci da, ar fi ceva ok, dar din păcate achiziția asta nu mai poate aștepta prea mult, deja V3A-urile se cam dezmembrează în trafic. Modernizările sunt făcute într-un ritm prea lent pentru București.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 06 august 2019 - 22:58

0

#1363 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 august 2019 - 11:03

Vezi postareaSPECTR-2, la 15 iulie 2019 - 17:08, a spus:

ACHIZIȚIA A 13 METROURI NOI, CU POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU ÎNCĂ 17 GARNITURI, DESTINATE MAGISTRALEI 5
Link SICAP: http://sicap-prod.e-...view/100066272/
Date generale:
- lungime: aproximativ 110-120m, 6 vagoane
- finanțare: cofinanțare BEI - Bugetul de stat
- buget aproximativ: 1,2 miliarde lei, adică aproximativ 92 milioane lei/tren
- observații: anulată inițial, după suspiciuni de fraudă prin favorizarea companiei CAF.
- ponderea punctajului (total 200 puncte):
• 60% preț
• 4% masa fără călători
• 4% consum tren pe o semicursă
• 3% indice de confort
• 3% consum ventilator pe o semicursă
• 3% antifonare cu geamuri rabatabile închise
• 4% timp de parcurgere cursă întreagă
• 3% termen de recepție primul tren
• 3% termen de recepție următoarele trenuri
• 4% distanță parcursă între 2 reprofilări succesive ale roților
• 4% costuri mentenanță
• 2% garanție generală
• 1,5% garanție specială cadru boghiuri
• 1,5% garanție specială osii, reductoare și cutii de unsoare.
- termeni limită:
• depuneri oferte: 26 iulie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 20 februarie 2020.

Ofertanți:
- HYUNDAI ROTEM (Via ROMANSYS COLtd)
- JSC METROWAGONMASH
- ALSTOM TRANSPORT FRANȚA (via ALSTOM TRANSPORT SA)
- CONSTRUCCIONES Y AUXILIAR DE FERROCARRILES (CAF; via ATELIERELE CFR GRIVIȚA).
- Asocierea CRRC QINGDAO SIFANG (lider) și ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
1

#1364 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 12 august 2019 - 12:22

Vești bune! Tocmai a fost declarat Mercedes câștigător al licitației pentru 130 de hibride noi! :clap2: :clap2: :clap2:
https://www.facebook...64782010251257/

Citeaza

130autobuzehibrid #Mercedes
130 de noi autobuze, de tip hibrid, pentru un transport public mai confortabil, modern și mai puțin poluant în București! A fost finalizată achiziţia derulată de Primăria Capitalei.

Câştigătorul licitaţiei este Mercedes – Benz, iar tipul autobuzului care va fi livrat este Mercedes – Benz Citaro Hybrid.

Alături de cele 400 de autobuze Euro 6, achiziţionate anul trecut, autobuzele hibrid cumpărate acum cu finanțare nerambursabilă vor contribui la îmbunatăţirea transportului public în Capitală, la înnoirea parcului de mijloace de transport public, dar şi la diminuarea poluării generate de traficul urban.

Este o îmbunătățire semnificativă, după ce, timp de 12 ani, nu a mai fost achiziționat nici măcar un autovehicul pentru transportul public. Parcul auto al Societății de Transport București este înnoit astfel cu 530 de mijloace noi de transport, ultramoderne, care oferă bucureștenilor cele mai bune condiții de tranport în comun.

Mai avem în curs de atribuire contractele pentru alte 300 de noi mijloace de transport: 100 de tramvaie, 100 de troleibuze şi 100 de autobuze electrice – care se află, în acest moment, în diverse etape de evaluare și pentru care o parte din finanțare este asigurată din fonduri nerambursabile.

Câştigătorul licitaţiei este Mercedes – Benz, iar tipul de autobuz care va fi livrat este Mercedes – Benz Citaro Hybrid, fabricat în Germania. Autobuzul a primit premiul “Bus of the year 2019”, acordat în cadrul evenimentului IAA 2018. Valoarea contractului este de 195.268.331,70 lei, fără TVA.

Potrivit contractului, livrarea se va face începând cu luna mai a anului viitor şi se va întinde pe o perioadă de 8 luni, după cum urmează: primul autobuz va fi livrat în luna mai 2020 pentru omologare, iar ulterior, timp de 6 luni, vor fi livrate câte 20 de autobuze lunar. Ultimele 9 bucăţi vor fi recepţionate în ianuarie 2021.

Garanția de care dispun autobuzele Mercedes-Benz Citaro Hybrid este de 8 ani şi 480.000 de km, garanție de tip Full Warranty.
Finanțarea provine de la Administrația Fondului pentru Mediu, în cadrul ”Programului privind îmbunătățirea calității aerului și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, utilizând autovehicule mai puțin poluante în transportul public local de persoane”.

Cererea a fost depusă în octombrie 2018, iar contractul de finanțare a fost semnat în decembrie.

Detalii tehnice:
Autobuzele au o capacitate de până la 100 de pasageri (27 aşezaţi şi 65 în picioare) şi au următoarele dimensiuni: lungime de 12.135 mm, lăţime de 2.550 mm, înălţime de 3.120 mm, laţime uşi de acces de 1.250 mm şi o înălţime la urcare pentru toate uşile de 320 mm. Autobuzele vor fi echipate cu sisteme ABS, ASR (Sistem de protecţie anti-patinare) şi ESP (Program electronic de stabilitate).

Interiorul autobuzelor este modern, practic, dotat cu scaune tapițate și climatizare automată, cu o capacitate mare de transport călători, cu funcții speciale destinate persoanelor cu dizabilități, este dotat cu prize USB pentru încărcarea rapidă a dispozitivelor mobile, cu sistem informatic performant care permite atât furnizarea informațiilor în timp real despre călătorie pasagerilor, precum și furnizarea unor date importante despre starea de funcționare a autobuzului către Societatea de Transport București.

Asemenea compartimentului călătorilor, o atenție specială a fost acordată și postului de conducere al șoferului, acesta beneficiind de dotări de ultimă generație care îi cresc siguranța și confortul, îi reduc sursele de stres sau oboseală.

Tehnologia hibrid:
Sistemul hibrid compact, adăugat versiunii de bază Mercedes Benz Citaro Euro 6, reprezintă o soluție sustenabilă, economică și fiabilă, astfel necesitând o mentenanță similară autobuzelor convenționale.

Tehnologia hibridă ce echipează aceste autobuze face ca motorul electric, dispus între motorul termic și transmisia automată, să funcționeze atât ca agregat de antrenare a roților cât și ca generator de energie atunci când autobuzul frânează, energie care este la rândul ei este stocată spre a fi folosită la punerea în mișcare a autovehiculului.

Astfel, energia generată din frânare, pierdută în cazul autobuzelor convenționale, este folosită acolo unde este nevoie de ea mai mult – la pornirile de pe loc constante, generate atât de plecările din stațiile S.T.B. cât și de traficul urban aglomerat. Această calitate conduce la o reducere semnificativă a noxelor emise cât și a consumului de carburant.

În scopul măririi aportului adus de tehnologia hibridă, au fost adăugate atât un sistem de virare tip „Intelligent eco steering”, care spre deosebire de un sistem de virare clasic folosește energie doar în momentele în care conducătorul autobuzului schimbă poziția volanului, precum și o punte motoare construită din materiale ușoare, silențioasă, cu zgomot de rulare redus, ce folosește pentru lubrifiere un mix de ulei mineral și sintetic pentru o mentenanță cât mai redusă.

2

#1365 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 august 2019 - 14:05

La Mercedes mi se pare ca te omoara mentenanta, pe care chiar trebuie sa o faci destul de riguros. Sunt curios daca Primaria Bucuresti / RATB a bugetat pentru aspectul asta ...
0

#1366 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 12 august 2019 - 15:48

Sunt 8 ani de garanție, dintre care primi 4 full.
0

#1367 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 27 august 2019 - 10:07

De curând, a fost publicat pe SICAP un aviz conform necondiționat, ceea ce înseamnă că s-a încheiat evaluarea financiară la licitația de troleibuze, deci dacă nu se întâmplă o minune, câștigă asocierea SILEO-BOZANKAYA, iar noi vom deveni cobai, ei având așa cum a fost menționat în repetate rânduri, doar un prototip doar pe hârtie, netestat, neomologat și necertificat conform normelor europene, condiții ce contravin caietului de sarcini. :Facepalm_emote_gif:
Cred că domnii de la ANAP au făcut o confuzie: la troleibuze ar fi trebuit emise avizele conforme condiționate sau să le zică celor de la PMB să o anuleze direct, iar la tramvaie ar fi trebuit să dea undă verde și să o treacă în evaluare financiară, eventual să câștige Astra. :Facepalm_emote_gif:
0

#1368 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 septembrie 2019 - 17:55

Vezi postareaSPECTR-2, la 28 mai 2019 - 20:19, a spus:

ACHIZIȚIA A 100 DE TROLEIBUZE NOI CU AUTONOMIE ÎN PERIOADA 2017-2020, PRECUM ȘI A INFRASTRUCTURII NECESARE
Link SICAP: http://sicap-prod.e-.../view/100046565.
Date generale:
- autonomie: 20km
- lungime 12m, 3 uși
- finanțare: bugetul local
- garanție: full-warranty 8 ani
- preț aproximativ: 2,14 milioane lei/troleibuz, însemnând un buget de aproximativ 214 milioane lei.
- ofertanți: Asocierea Sileo-Bozankaya
- termeni limită:
• depuneri oferte: 15 aprilie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 15 septembrie 2019 (doar 5 luni)

Termen limită evaluare tehnică și evaluare financiară prelungit până pe 31 octombrie.
0

#1369 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 17 septembrie 2019 - 06:03

Asociația Metrou Ușor a lansat o petiție pentru înființarea unui muzeu al transportului public, atât în contextul casării masive de vehicule istorice din ultima perioadă, cât și din cauza faptului că mai marii orașului au în plan demolarea și desființarea Depoului Victoria, cel mai vechi din București.
Pentru cei care doresc să semneze petiția, las aici un link.

Aceasta postare a fost editata de GPS: 17 septembrie 2019 - 06:03

1

#1370 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 27 septembrie 2019 - 18:48

Vezi postareaSPECTR-2, la 28 mai 2019 - 20:38, a spus:

ACHIZIȚIA A 100 DE TRAMVAIE NOI ÎN PERIOADA 2017-2020
Link SICAP: http://sicap-prod.e-.../view/100033485.
Date generale:
- lungime: 36m, minim 5 uși duble.
- tip: unidirecționale, cu boghiuri pivotante
- finanțare: fonduri europene
- buget aproximativ: 845,7 milioane lei (8,45 milioane lei/tramvai)
- condiții eliminatorii: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2015-2017) de minim 280 milioane lei. Condiția fusese abolită, dar desființarea nu figurează în eratele de pe SICAP, existând riscul să fie reintrodusă.
- ofertanți: Durmazlar; asocierea Astra Vagoane Călători-CRRC Qingdao Sifang.
- garanție: full-warranty 8 ani
- termeni limită:
• depuneri oferte: 15 martie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 15 august 2019 (din nou, doar 5 luni).

A intrat miercuri dimineață (25 septembrie) în evaluare financiară.
Hai cu Astra! :clap2: :clap2: :clap2:
0

#1371 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 30 septembrie 2019 - 13:07

ACHIZIȚIA A 40 DE TRAMVAIE NOI DE 18M CU POSIBILITATEA DE SUPLIMENTARE CU MAXIM 60 DE TRAMVAIE (TOTAL MAXIM: 100 TRAMVAIE)
Link SEAP:
https://e-licitatie..../view/100072848
Date generale:
- lungime: 18m, 3 sau 4 uși
- buget alocat: 307,6 milioane RON (cele 40 obligatorii) până la 769 milioane RON (maximul de 100 de tramvaie), adică undeva la 1,7 milioane EURO/tramvai.
- podea: total coborâtă.
- anul sosirii ultimelor tramvaie: 2022 (primele 40) și 2024 (cele suplimentare).
- condiții suplimentare: ofertanții trebuie să fi livrat minim 20 de tramvaie de același tip sau similare cu tipul cerut în ultimii 5 ani.
- termeni limită:
• depuneri oferte: 2 decembrie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 2 iunie 2020.

Interesant e că această achiziție nu e organizată de PMB, ci în mod direct de STB.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 04 martie 2020 - 18:01

0

#1372 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 08 octombrie 2019 - 14:30

Vezi postareaSPECTR-2, la 28 mai 2019 - 20:38, a spus:

ACHIZIȚIA A 100 DE TRAMVAIE NOI ÎN PERIOADA 2017-2020
Link SICAP: http://sicap-prod.e-.../view/100033485.
Date generale:
- lungime: 36m, minim 5 uși duble.
- tip: unidirecționale, cu boghiuri pivotante
- finanțare: fonduri europene
- buget aproximativ: 845,7 milioane lei (8,45 milioane lei/tramvai)
- condiții eliminatorii: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2015-2017) de minim 280 milioane lei. Condiția fusese abolită, dar desființarea nu figurează în eratele de pe SICAP, existând riscul să fie reintrodusă.
- ofertanți: Durmazlar; asocierea Astra Vagoane Călători-CRRC Qingdao Sifang.
- garanție: full-warranty 8 ani
- termeni limită:
• depuneri oferte: 15 martie 2019
• evaluare tehnică și evaluare financiară: 15 august 2019 (din nou, doar 5 luni).

Gata și cu evaluarea financiară, licitația e în deliberare. A fost publicat avizul conform necondiționat. Pagina de pe SICAP apare încă în evaluare financiară, dar pe București ne-am obișnuit deja, SICAP se actualizează doar când intră în vigoare contractul (cam peste o lună-două).
Vă prezint avizul conform necondiționat, preluat de pe MetrouUșor:
Fisier atasat  Aviz conform neconditionat financiar tramvaie.pdf (89.53K)
Number of downloads: 0
0

#1373 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 09 octombrie 2019 - 18:29

Țineți-vă bine! Durmazlar e, momentan, favoritul la licitația de tramvaie! :Facepalm_emote_gif: (în articol, se menționează data de 15 septembrie pentru intrarea în evaluare financiară, când, de fapt, a intrat în 25 septembrie);
https://clubferoviar...i-la-bucuresti/

Citeaza

În mandatul Gabrielei Firea, Primăria Capitalei pare să aibă o slăbiciune pentru mijloacele de transport în comun turcești. După ce a cumpărat 400 de autobuze de la Otokar, acum este pe punctul de a aduce tramvaie turcești la București.

Primăria Municipiului București, care organizează licitația pentru achiziționarea a 100 de tramvaie noi cu fonduri europene, a solicitat turcilor de la Durmazlar să urce DUAE în sistemul electronic de achiziții publice, potrivit informațiilor obținute în excvlusivitate de Club Feroviar.

Aceasta înseamnă că turcii sunt pe punctul de a câștiga licitația, deoarece au oferit cel mai bun preț, în condițiile în care și oferta lor, și cea a asocierii dintre Astra Vagoane Călători Arad și CRRC (China) fuseseră admise ca fiind conforme. DUAE (Document Unic de Achiziție European) este un document care facilitează participarea operatorilor economici la procedurile de atribuire a contractelor de achiziție publică.

Suspiciunile legate de corectitudinea licitației apar în ceea ce privește specificațiile tehnice, din moment ce oferta Astra-CRRC propune un tramvai cu lungimea de 36 de metri, iar al turcilor de la Durmazlar măsoară 32 de metri.

Astra Vagoane Călători Arad a mai fost ”deraiată” la Cluj Napoca și la Metrorex
Cazul se aseamănă izbitor cu licitația organizată în 2012 de Primăria Cluj Napoca, atunci când polonezii de la PESA au fost declarați câștigători, cu toate că tramvaiele lor nu aveau podea coborâtă pe toată lungimea și avea în față o ușă simplă, nu dublă, așa cum prevedea caietul de sarcini. Acest caz privind achiziționarea a 12 tramvaie în valoare de 18 milioane de euro a ajuns la vremea respectivă în atenția DNA.

O altă situație în care producătorul autohton de material rulant Astra Vagoane Călători a fost ”deraiat” s-a produs la licitația organizată de Metrorex în iunie 2014 pentru cumpărarea a până la 51 de trenuri noi pentru Magistrala 5, cu o valoare estimată de 1,55 miliarde de lei, fără TVA. Firma spaniolă CAF a fost declarată câştigătoarea licitaţiei, însă rezultatul a fost contestat ulterior de Alstom şi Astra Vagoane Călători Arad. Pe fir au intrat și procurorii DNA, care i-a trimis în judecată pe doi angajați ai Metrorex, care au și fost condamnați în 2017 la pedepse de închisoare cu suspendare pentru trucarea licitației.

După toate datele, vom avea tramvaie turcești la București
Licitaţia pentru tramvaie noi în București a intrat pe 15 septembrie în etapa de evaluare financiară, după ce Primăria Capitalei a primit avizul necesar de la ANAP pentru etapa tehnică.

Primăria Municipiului Bucureşti (PMB) îi anunţase în august pe cei doi participanţi la licitaţie că perioada de evaluare a ofertelor se prelungeşte până pe 15 decembrie, după ce fusese blocată mai multe luni în etapa de evaluare tehnică. PMB a publicat pe 11 decembrie 2018 anunţul pentru achiziţia a 100 de tramvaie, valoarea estimată a contractului fiind de 845,68 milioane de lei, fără TVA (aproximativ 180 milioane de de euro).

Tramvaiele trebuie să aibă 36 de metri, podeaua coborâtă integral şi cinci uşi duble. Contractul include piesele de schimb, consumabilele, serviciile de punere în funcţiune, servicii de întreţinere, service şi remedierea defecţiunilor pe perioada garanţiei. Câştigătorul va asigura şi şcolarizarea vatmanilor.

Acum, suntem pe punctul de a ne trezi cu tramvaie turcești la București.

Ce să mai zicem? Hai Astra, fă o contestație de Doamne-ajută, să câștigi și tu aici. Altfel, vai de noi, ne umplem de turcisme... Întâi autobuze diesel (Otokar), acum tramvaie (Durmazlar), pe urmă troleibuze (Bozankaya), iar mai apoi parcă văd că și la electrice tot Bozankaya ia contractul. Total? 700 de vehicule turcești... Nu-i prea mult? Mă rog, și 400 sunt mult prea multe, darămite 700...

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 09 octombrie 2019 - 18:30

0

#1374 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 octombrie 2019 - 21:21

Cred ca ai vazut pozele de la Astra, unde intr-o veche hala cativa muncitori asambleaza ca pe vremea ITCVTT un vagon... Crezi ca au capabilitatea sa construiasca 100 de tramvaie mai repede decat in 10 ani?

Probabil sa fi "intins patura" prea mult deja si fara cele 100 pe care ar vrea sa le faca pentru Bucuresti:

Citeaza

Astfel, pe lângă cele 6 tramvaie livrate în anul 2014, Astra Arad compania a câștigat licitații pentru livrarea a 44 de tramvaie la Cluj Napoca și Oradea, proiect pentru care deja Siemens Mobility a anunțat lansarea livrării echipamentelor electronice si de tractiune. Mai mult, Astra Arad este singurul ofertant al licitației pentru 28 de tramvaie noi în Arad, evaluarea ofertei va dura maxim până la data de 07.08.2019, urmând ca toamna să aducă finalizarea procedurii și semnarea contractului. Deci un total de 72 de tramvaie Imperio ar fi de livrat în următorii ani, în paralel cu licitația de tramvaie noi câștigată la Galați, unde Astra Arad este de asemenea câștigătoare, urmând să livreze 18 tramvaie, aici fiind vorba de modelul produs local, Astra Autentic, un tramvai produs în totalitate de Astra Arad, cu echipamente de tracțiune livrate de firma ICPE-SAERP București, un pionier al sistemelor de acționare și tracțiune pentru vehicule electrice în România (totuși nu există o confirmare 100% sigură legată de livrarea modelului Autentic la Galați).


mobilitate.eu
1

#1375 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 octombrie 2019 - 06:14

Bineînțeles că am văzut pozele! :) Dacă ar fi doar hala de la Arad, ți-aș împărtăși îngrijorarea. Însă Astra mai are o fabrică (mult spus "fabrică", mai degrabă o hală) la București, în cadrul URAC, anume Fabrica de Tramvaie Lizeanu Astra-RATB, unde au fost produse în 2011-2012 cele 2 Imperio Eco pentru ecartament standard pe care RATB, din motive necunoscute, nu le-a mai vrut, ceea ce e ciudat, din moment ce au colaborat și ei în acest proiect. Probabil cele 2 zac și acum în hala care acum este închisă. Astra o fi mizat pe această hală când a intrat la licitație.
0

#1376 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 837
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 10 octombrie 2019 - 06:16

Cele două sunt parte a contractului prin care au fost livrate în 2014 și 2015 6 vagoane la Arad, asemena primului vagon Imperio.
1

#1377 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 octombrie 2019 - 13:18

Cu fiecare zi ce trece, ne apropiem, din păcate, de momentul semnării contractului cu Bozankaya la troleibuze, implicit de improvizații turcești. Luni, pe 21 octombrie, a fost emis un aviz conform necondiționat pentru DUAE, controlul calității și concluziile raportului de atribuire. Iată-l. Sursa: MetrouUșor:

Fisiere atasate


0

#1378 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 25 octombrie 2019 - 13:38

Duminică se organizează clasica "paradă" a tramvaielor de epocă, între orele 11:00-13:00, pe obișnuitul traseu Depoul Victoria - Piața Sf. Gheorghe (am pus termenul "paradă" īntre ghilimele pentru că nu e o paradă în adevăratul sens al cuvântului, cum a fost la Timișoara, ci doar 3 tramvaie care s-ar preta pe un traseu turistic în genul Pragăi). STB a dat un comunicat în acest sens:

Citeaza

Primăria Capitalei: De Sfântul Dumitru, STB SA îi invită pe bucureșteni la o plimbare cu tramvaie de epocă

Societatea de Transport Bucureşti STB SA le oferă bucureştenilor „Parada Tramvaielor de Epocă”, eveniment social-cultural organizat în fiecare an cu ocazia sărbătorilor Sfântului Mare Mc. Dimitrie, izvorâtorul de mir şi a Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureştilor. Vehiculele vor străbate centrul Capitalei și vor fi însoțite de personaje îmbrăcate în costume de epocă, personaje care vor interacționa cu publicul călător.

Astfel, în ziua de 27 octombrie 2019, trei tramvaie vor circula pe traseul Depoul Piaţa Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Obor, Calea Moşilor, Piaţa Sfântul Gheorghe şi retur, în intervalul orar 11.00 – 13.00.

Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie modificate în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB SA. Din convoi va face parte tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson. Caracteristicile tehnice ale acestuia sunt: număr de osii – 2; lungime – 10.3 m; lăţime – 2.182 m; greutate (gol) – 12.2 t; locuri pe scaune – 13, capacitate – 16 călători. A circulat în Bucureşti până în anul 1981.

Un alt tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparaţii, a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). Caracteristicile tehnice sunt: număr de osii – 4; lungime 14.1 m; lăţime – 2.27 m; greutate (gol) – 20.4t; locuri pe scaune – 20; capacitate – 156 călători. A circulat în Bucureşti până în anul 2002.

Cel de-al treilea tramvai va fi Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul STB (fostă RATB) în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16.7 m; lăţimea – 2.35 m; greutate – 23.3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate – 151 călători. A circulat în Bucureşti până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip cofetărie, în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB.

0

#1379 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1819
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 30 octombrie 2019 - 18:10

Vezi postareaSPECTR-2, la 27 mai 2019 - 20:28, a spus:

După cum ați văzut și la topicul dedicat Brașovului, am început să postez licitațiile aflate în desfășurare. Aici, la București, voi începe cu o achiziție ce trebuia să intre astăzi în evaluare tehnică, dar a fost prelungit termenul de depunere al ofertelor până pe 5, apoi până pe 7 iunie, anume cea de autobuze electrice:

ACHIZIȚIA A 100 DE AUTOBUZE ELECTRICE NOI ÎN PERIOADA 2018-2022, PRECUM ȘI A INFRASTRUCTURII NECESARE
Link SICAP: http://sicap-prod.e-.../view/100051577.
Date generale:
- finanțată prin fonduri europene
- preț total de aproximativ 259 milioane de lei, adică aproximativ 2,4 milioane lei/autobuz
- lungime: 12m, 3 uși
- termeni limită:
• depunere oferte: 7 iunie
• evaluare tehnică și financiară: 27 noiembrie 2019, cu o posibilă amânare până pe 7 decembrie 2019, ca urmare a amânării termenului depunerii ofertelor.

A trecut ieri în etapa de evaluare financiară. Of... Niciuna dintre variante (Sileo-Bozankaya și BYD) nu e prea convenabilă. Aș tinde spre BYD, ei măcar au avut decența de a-și testa produse prin București acum câțiva ani, așadar dacă ar primi acest contract, ar însemna că PMB vrea să continue să colaboreze cu ei.

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 30 octombrie 2019 - 18:13

0

#1380 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 octombrie 2019 - 18:39

Si noi am testat un BYD in urma cu cativa ani. Calitatea finisajelor sub orice critica, materiale extrem de ieftine si de proasta calitate, o parte din acumulatoare amplasate pe acoperis duceau la instabilitate mare in curbe (parerea soferilor), nu era dotat cu AC.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi