Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)
Postat 18 octombrie 2014 - 13:01
Na ajuns nici un nou neamt colegu acel GT e de foarte mult timp in Japonia si e scos pe lini in anumite evenimente si pentru turisti . Cand o fost adus o fost adus special pentru Japonia.
Il vezi si aici filmat in Aprilie, lam mai vazut in videori si in urma cu 1-5 ani
Bun mersi de corectura Vali, oricum mai cautam informatii pentru ca gasisem o poza mai veche cu el. De ce nu ai zis nimica toti anii astia daca stiai de el, sau dai informatiile contra cost?
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 18 octombrie 2014 - 15:21
For years, there’s only been one passenger waiting at the Kami-Shirataki train station in the northernmost island of Hokkaido, Japan: a high-school girl, on her way to class.
The train stops there only twice a day—once to pick up the girl and again to drop her off after the school day is over.
Stația se va închide pe 26 martie, când își termină studiile.
Detalii în articolul-referință de pe pagina Wikipedia.
Aceasta postare a fost editata de dante: 09 ianuarie 2016 - 11:12
Doua probleme rezolvate, locuri de parcare si...tramvaie acoperite (de ploi, zapezi, soare)...
Ar putea acoperi si mai multe linii si obtineau o parcare si mai mare.
Uzura morala a socialismului incepea sa isi arate fata si in Japonia anilor 80
Glumesc desigur, am primit clipul asta la recomandari. La o scurta cautare, am crezut ca raritatea acestei linii nu a supravietuit pana azi, dar se pare ca linia din clip, exista si azi, dar electrificata (deabea in 2001), si cu trenuri ceva mai moderne. Ea face legatura intre 2 statii, este o ramura a unei linii mai mari, se circula doar dimineata si mai spre seara, si scopul ei este sa transporte anjatatii fabricilor Mitsubishi din zona industriala a orasului Kobe.
LE: un clip cu intregul traseu.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 26 aprilie 2024 - 14:31
Chear acela este capatul, se vede chear al-2-lea depoul in fata cu 2 tramvaie, linia continua pentru ca tramvaiul sa schimbe platforma de la care va lua pasageri, in Japonia nu exista bucle la capat de linie, toate tramvaiele sunt bidirectionale, pentru a nu pierde timp la bucla.
Nu Gygyman din 2011, aceula nu este capatul si aceea nu este singura linie si nici acela vreun depou
Acuma 20 de ani, pe 31 martie, era ultima zii cand mai circula tramvaiul interurban din Gifu. Un sistem micut, comparativ cu reteaua uriasa de cai ferate pe care o detine compania Meteitsu, cea care avea in custodie si tramvaiul. O mica retea, care lega orasul Gifu de localitatile rurale din jur, si care avea sa inceapa sa se micosreze inca din anii 70. Din pacate, desi realitatile economice aduc sfarsitul tramvaiului in 2005, acestea sunt doar simtomele problemei cu care Japonia se confrunta de cateva decenii, si anume, sporul natural negativ, si exodul urias din anii 80 catre orase.
Timpul a trecut peste postarea asta, dar mi-am tot adus aminte de ea aproape in fiecare an dupa ce am facut-o, pentru ca odata cu trecerea timpului, s-a schimbat si algoritmul youtube, si mi-au venit o puzderie de filmari la recomandari din orasul Gifu, de cand inca mai circula tramvaiul. Aveam sa aflu, ca linia descoperita de mine intr-un joc pe nume "BVE", si care aparea in acel clip care nu mai merge in postarea veche (il repun mai sus), era linia Minomachi. Ea facea legatura intre gara Meitetsu-Gifu, unde tramvaiul avea o mica linie infundata si platforma unde oprea, si Shin-Seki, statia de la finalul clipului, care se afla in vecinatatea garii Seki. Fizic linia mai continua catre Mino, dar era deservita de alta ruta. Pun si cu aceasta un clip, doar ca este din sens invers, dinspre Mino catre Shin-Seki.
La vremea cand a fost facuta inregistrarea, mai circulau si alte linii. Din pacate nu am mai reusit sa fac o harta eu, mai detaliata, dar o pun aici pe cea gasita intre timp, liniile punctate, fiind fie abandonate cu ani inainte de desfiintare.