STP Timișoara Forum: Linia 28 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 28 Evaluare topic: -----

#81 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 octombrie 2011 - 21:57

E vorba de o decizie a consiliului concurentei nu a consiliului local.
0

#82 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 octombrie 2011 - 22:16

Vezi postareacseh_17, la 01 octombrie 2011 - 20:27, a spus:

Cat cap sa ai sa-ti faci singur concurenta pentru o linie unde biletul este dublu... (M30, Economu)

Nu cred că e cazul de aşa ceva. Clienţii s-au separat de multă vreme. Cei care doreau să meargă cu 28-ul (acesta fiind mai ieftin), puteau foarte bine să vină frumuşel până pe Mătăsarilor. Dacă au ales M30, înseamnă că au avut motive suficient de puternice.
0

#83 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 octombrie 2011 - 07:21

Vezi postareaBogdanTm, la 01 octombrie 2011 - 20:51, a spus:

Eu personal NU INTELEG de ce nu se doreste implementarea taxarii pe statii...Fizic sistemul este implementat si functional, singura "scuza" este lipsa unei decizii a consiliului local...in care consiliu conducerea RATT are reprezentanti ! e clar ca daca putem vota in nestire gratuitati se poate face si o asemenea hotararei..si logic...uman...nemaivorbind din pucnt economic..nu e corect sa platesc acelasi pret al calatoriei daca merg din badea cartan la politia rutiera sau pina la gara de nord.Pina ajungem sa implementam sf uri gen taxare prin sms...care implica alte costuri tehnice..de ce nu utilizam facilitatile acestui sistem pentru care deja ne-au "sarit" din buzunar 4.5 milioane de euro? doar pentru ca niste obezi lenesi nu voteaza o hotarare de consiliu? NU sunt contra sistemului de ticketing...ii inteleg rational foloasele...DAR ...nu planificam tramvaie sau mtc dupa ce arata statistica radfleet...pentru ca ...nu se poate. NU facem validari in functie de numarul de statii ca si pret...pentru ca NU exista hotararea consiliului local...NU tinem seama de planificarea liniilor dupa validari..pentru ca ...nu.Si atunci..intreb si eu ca un unmil prost si pe viata contribuabil la acest sistem...de ce naiba am mai dat 4.5 miioane de euro ??



Asta ne-ar mai lipsi... Sa se planifice dupa validari...
0

#84 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 02 octombrie 2011 - 09:13

Vezi postareacseh_17, la 02 octombrie 2011 - 07:21, a spus:

Asta ne-ar mai lipsi... Sa se planifice dupa validari...


Pai nu asta a fost una din mult trambitatele avantaje ale acestei cheltuieli de 4.5 milioane euro? Tocmai faptul ca se poate face planificarea tinand seama de validari...Iar in momentul in care turma pomanagiilor cu gratuitati electorale va intelege ca daca valideaza mai putin vor fi mai putine vehicule in traseu...se va ingramadi constiincioasa sa valideze..ca sa aiba cu ce sa se plimbe 200 de m pina la piata...sau unde au ei treaba.Ar intelege in sfarsit si ei legatura clara care exista intre numarul de validari si numarul de unitati repartizate pe o linie.
0

#85 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8413
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 octombrie 2011 - 09:40

Aveti topic dedicat acestui subiect.
0

#86 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3092
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 septembrie 2012 - 21:45

Nu stiu daca s-a mai scris dar ma scuzati daca o fac eu din nou. La Modern in statia lui 28 linia aceasta nu are tabla, exista 2 table cu linia 11 una cu M35 si una pentru Ex4.
0

#87 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 septembrie 2012 - 21:56

O sa-i anunt pe cei de la dispecerat.
0

#88 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 septembrie 2012 - 23:54

Ce s-ar face RATT-ul fara membri forumului care semnaleaza tot felul de ... minusuri ..., pana si lipsa unei table la un capat de linie. Ca sa nu fiu prea rautacios, putem spune ca a luat-o vantul sau vreun "colectionar" de fier vechi...
0

#89 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 26 ianuarie 2013 - 16:14

ALOOOOO!!!!!! DOMNU ROBU!!!!!!!!!!!!!!!
Nici în ziua de azi, nu avem BUDĂ la linia 28. În plin secol XXI.
0

#90 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 martie 2013 - 14:24

Să....ne râdem cu RATT!!!
Pe holul dispeceratului de la garajul de autobuze tronează un tabel care ne indică amplasamentul toaletelor la fiecare linie în parte. Până aici, toate bune. Însă, dacă ajungem în dreptul liniei 28, impresia lăsată este una de batjocură la adresa bunului simţ, nu numai a şoferilor. Aflăm astfel că buda care chipurile ar deservi nevoile fireşti ale personalului, este montată la nici mai mult nici mai puţin, de 1.000 de metri, taman în p-ţa Traian. Mă şi văd spunându-le călătorilor la Mătăsarilor: - "Mă scuzaţi, am de rezolvat o problemă fiziologică. Ne întâlnim tot aici, peste cca o oră" :rad_masa:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 009.JPG

0

#91 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 martie 2013 - 18:10

Acum s-a modificat traseul (s-a prelungit). Asta nu va ajuta cu nimic? (intreb deoarece nu cunosc exact traseul nou) :intrebare:
0

#92 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 31 martie 2013 - 15:21

Practic, traseul s-a "prelungit" pe desenul vechiului traseu. Distanţa până la buda din p-ţa Traian s-a scurtat cu 100 de metri. :rad_masa:
Din câte am înţeles, nu mai întoarce pe str. Lalelelor, ci pe Uzinei, ca înainte vreme.
0

#93 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 martie 2013 - 17:17

Da. Clar. :(
0

#94 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 septembrie 2013 - 11:28

Din 16 septembrie s-a scos vârful la linia 28. Noile tabele conţinând timpii de trecere s-au montat doar pe Aleea Ghirodei, dar în Crişan NU. Evident, călătorii au fost foarte supăraţi văzând că autobuzul de ora "cutare" nu mai vine. Pe cine să-şi verse ei of-ul, dacă nu pe şoferi?
Într-un fel, oamenii au şi ei dreptate. Trebuia ca şoferii să vină de acasă în timpul lor liber, şi să anunţe din poartă-n poartă că vârful nu mai circulă.
1

#95 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 septembrie 2013 - 11:37

Am trimis mesajul. :beer2:
0

#96 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 23 septembrie 2013 - 19:58

Vezi postareaemilut, la 22 septembrie 2013 - 11:28, a spus:

Din 16 septembrie s-a scos vârful la linia 28. Noile tabele conţinând timpii de trecere s-au montat doar pe Aleea Ghirodei, dar în Crişan NU. Evident, călătorii au fost foarte supăraţi văzând că autobuzul de ora "cutare" nu mai vine. Pe cine să-şi verse ei of-ul, dacă nu pe şoferi?
Într-un fel, oamenii au şi ei dreptate. Trebuia ca şoferii să vină de acasă în timpul lor liber, şi să anunţe din poartă-n poartă că vârful nu mai circulă.

Ai dreptate. Soferii pot face si pe postasi in timpul liber. :coolspeak:



0

#97 Useril este offline   deea 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 28 septembrie 13

Postat 30 septembrie 2013 - 16:29

Buna ziua
Noul pod de la Uzina de apa a fost deschis de ceva timp. Cand se va reintroduce autobuzul 28 pe vechiul traseu? Este pierdere de vreme pentru locuitorii cartierului Crisan sa mearga prin Ghiroda inainte sa ajunga in Modern, si in acelasi timp pierdere de vreme pentru cei din Ghiroda sa intre prima data prin Crisan.
0

#98 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 29733
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 septembrie 2013 - 18:19

Daca voi primi un comunicat in acest sens, il voi posta aici si pe pagina web. Mai multe nu stiu in acest moment. :(
0

#99 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 octombrie 2013 - 15:56

Vezi postareadeea, la 30 septembrie 2013 - 16:29, a spus:

Buna ziua
Noul pod de la Uzina de apa a fost deschis de ceva timp. Cand se va reintroduce autobuzul 28 pe vechiul traseu? Este pierdere de vreme pentru locuitorii cartierului Crisan sa mearga prin Ghiroda inainte sa ajunga in Modern, si in acelasi timp pierdere de vreme pentru cei din Ghiroda sa intre prima data prin Crisan.

Ca timp efectiv, nu cred că veţi avea prea mult de câştigat. Dacă se vor separa liniile (ca în trecut), veţi avea un autobuz la o oră, acelaşi autobuz deservind alternativ atât Crişanul cât şi Ghiroda. Acum îl aveţi la 40 de minute, chiar 35 la orele de vârf. Cum este mai bine?
0

#100 Useril este offline   deea 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 28 septembrie 13

Postat 04 octombrie 2013 - 21:05

Vezi postareaemilut, la 01 octombrie 2013 - 15:56, a spus:

Ca timp efectiv, nu cred că veţi avea prea mult de câştigat. Dacă se vor separa liniile (ca în trecut), veţi avea un autobuz la o oră, acelaşi autobuz deservind alternativ atât Crişanul cât şi Ghiroda. Acum îl aveţi la 40 de minute, chiar 35 la orele de vârf. Cum este mai bine?


nici o varianta nu este buna! asta se numeste bataie de joc!!
0

Arata acest topic


  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi