Linia 17
#162
Postat 28 noiembrie 2025 - 13:39
#163
Postat 28 noiembrie 2025 - 21:18
#164
Postat 28 noiembrie 2025 - 22:03
#165
Postat 29 noiembrie 2025 - 13:30
Florin.B RATT, la 28 noiembrie 2025 - 22:03, a spus:
Nul va fii montat in alta locatie unde ar fii nevoie de el? La omv de pe statia Cluj unde se despart 15/16 de exemplu?
#166
Postat 29 noiembrie 2025 - 16:05
Asa ca si gand poate ar fi fost interesant sa duca linia 17 sa aiba capat la Grozavescu in spate la Posta Mare..ar fi unit traseul din nordul orasului Calea Aradului Piata consiliul Europei cu liniile de firobuz care merg spre sud..15 si 16 si liniile de autobuz E7 40...Acum legatura spre sud e facuta doar cu linia E2..care la cat de aglomerata este clar ajuta multi pasageri si e o legatura bine gandita...E doar o parere persoanala...
#167
Postat 29 noiembrie 2025 - 18:30
BogdanTm, la 29 noiembrie 2025 - 16:05, a spus:
Autobuzul 46 ar fi mai bun pentru asta, momentan el intoarce la punctele cardinale. Cu 17 daca il duci in jos tai legatura cu mall-ul, pentru ca e foarte folosit ca linie.
#168
Postat 29 noiembrie 2025 - 18:51
#169
Postat 30 noiembrie 2025 - 01:14
Cu privire la o linie care sa mearga din nord spre Posta Mare, ideea nu e rea, dar intervine intrebarea: de ce sa termine linia respectiva la Posta Mare, unde termina si cele din sud, ca sa trebuiasca calatorii sa schimbe intre ele? Mai bine ar uni atunci linia cu una din cele dinspre sud, astfel creand una lunga care strabate orasul, si poate oferi conexiune directa multor oameni. Insa o astfel de linie s-ar suprapune in mare parte cu E2, ceea ce ma duce la ideea mea principala:
Ar putea instala fire pe bucatile lipsa (care nici nu sunt chiar atat de multe) si ar transforma linia E2 cu totul in troleibuz
O alta idee ar fi ca liniile care vin din sud si actualmente se termina la Posta Mare (15, 16, E7) sa fie prelungite pana la Bastion. Ar facilita si conexiunea la liniile care circula pe acolo, ar fi mai de ajutor si pentru studentii de la Arte si Litere de la Oituz, ar fi si o statie mai apropiata pentru blocurile mari din zona, ar fi si conexiunea la tramvai la Posta Mare mai simpla, statiile fiind mai aproape, iar pe sensul spre sud ar avea statie comuna cu E2, astfel putand simplu sa folosesti primul venit, fara sa traversezi in fuga strada. Iar ulterior, dupa diverse studii despre cat a ajutat aceasta prelungire, pot fi prelungite liniile si mai departe (fie spre est, fie la Iulius, fie in 700, fie spre nord...)
#170
Postat 30 noiembrie 2025 - 12:01
sunt curios cand vor demara lucrarile de pe strada garii unde vor face bucla de intoarcere pentru liniile 11 m11 14 m14 18? Si cand vor lucra la podul muncii pe unde va trece E1 si E3? vor fi niste luni sau ani in care va fi dat rau peste cap tot sistemul de trafic...
#171
Postat 30 noiembrie 2025 - 14:51
Florin.B RATT, la 28 noiembrie 2025 - 22:03, a spus:
Salut! Sper să fie cum spui, firobuzele nu au nevoie, neapărat, de curent pe sârmă. Dar dacă bucla de întoarcere (mă rog, triunghiul ascuțit) de pe Baader va fi considerată "strategică"?!
#172
Postat 30 noiembrie 2025 - 19:32
#173
Postat 01 decembrie 2025 - 01:02
Cel putin eu asa as vedea dezvoltarea zonei in urmatorii ani
#174
Postat 04 decembrie 2025 - 17:25
BogdanTm, la 30 noiembrie 2025 - 12:01, a spus:
Pentru troleibuze, chiar la Gara de Nord. Cred ca un troleibuz poate intoarce acolo in intersectie (de pe b1, nu de pe b3, evident. Trebuie doar faza separata la semafor) - cu access/retragere spre depou pe Dragalina - Brancoveanu - 16 Decembrie - Piata Iuliu Maniu - Budai Deleanu.
Pentru E1 si E3: Bd. Iuliu Maniu - Bd. Regele Carol - Bd. Gen. Dragalina - Gara de Nord si invers.
Daca nu pot negocia virajele de la Bd. Iuliu Maniu / Regele Carol si le la Piata Iosefin, atunci Piata Iuliu Maniu - Bd. 16 Decembrie - C. Brancoveanu - Dragalina - Gara de Nord si invers.
#175
Postat 04 decembrie 2025 - 19:16
Paul85, on 04 decembrie 2025 - 17:25, said:
Ar putea Primaria sa faca un pustiu de bine si sa largeasca, daca e nevoie, acele alei din fata garii si sa intre firobuzele acolo. Candva mergea si semaforul pentru iesire, deci nu trebe decat repus in functiune si ajustat. Poate chiar pus un senzor acolo care sa bata in jos sa nu prinda vreun firobuz care e pe "layover" si sa dea verde degeaba. Cred ca ar fi o investitie minima si cu impact mare.
#176
Postat Ieri, 23:42

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla








