
Controlorii RATT
#321
Postat 14 martie 2011 - 22:15

#322
Postat 14 martie 2011 - 22:49
#323
Postat 14 martie 2011 - 23:30
Dar să ştii că nu doar la voi se întâmplă asta ... şi la CFR au devenit impozabile permisele şi legitimaţiile de călătorie - chiar şi pentru angajaţi, nu doar pentru membrii familiilor acestora. Asta e, ne-am plâns atâta că-s prea multe gratuităţi ... trebuie să înceapă tăierile de undeva


#324
Postat 15 martie 2011 - 20:56
Raoul94, la 14 martie 2011 - 21:52, a spus:
Ma gandesc ca la (aprox) 1000 de angajati mai erau cel putin 2000 de membri de familie care beneficiau de gratuitati.
In rest, subscriu la comentariile de deasupra ale lui dAImon.
#325
Postat 15 martie 2011 - 21:49
Nu inteleg cum se poate aplica impozit pe o retinere din salar.
Si repet si eu intrebarea cuiva de mai devreme: acum vor trebui sa-si faca abonamente ca tot restul lumii?
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 15 martie 2011 - 21:50
#326
Postat 15 martie 2011 - 22:07
#327
Postat 15 martie 2011 - 22:19
Florin.B RATT, la 15 martie 2011 - 22:07, a spus:
Deci ai salar de 1500 de ron (brut).
Se scad asigurarile sociale, si inainte de a se aplica impozitul se adauga cei 50 de lei, pentru a mari suma de impozitat, respectiv impozitul in sine.
Am inteles.
#329
Postat 04 octombrie 2011 - 20:01
Incepand cu anul acesta scola, programul m-a fortat sa imi ridic numarul de calatorii cu RATT de la 4-6 la 6-8 pe zii. ==> ca nu a trecut zi in ultima luna sa nu vad controlor (uneori chiar si in weekend) lucru inbucurator! Insa odata cu ei, au aprut si urmasii lui Robin Hood. Sa va explic.
Se da un tramvai ,se dau 3 controlori, o linie 7 si una bucata statie Doja -> Balcescu. Unul urca in fata, altii 2 la mijloc. In fata sau deodata cu ei, sau aflat deja in tramvai, isi fac aparitia 1 sau maxim 2 indivizi. Deobicei simpli si fara a da de banuit. In momentul cand da tramvaiu lsa plece, unul dintre ei RUPE un bilet in validator. Drept urmare poate avea un succes partial sau total.
1. in cazul partial controlorul din fata merge la el si incepe o discutie care face ca prima jumatate a tramvaiului sa fie scutita de verificari. In cazul 2. succesul este total, deoarece controlorii nu doresc sa-si dezvaluie identitatea si raman fara reactii, deci nu fac control deloc. Caz care s-a intamplat si astazi. Eu i-am recunoscut dar pun pariu ca dintre cei noi nici un sfert de tramvai nu-i stie...
Deci trebe facut ceva!
#330
Postat 04 octombrie 2011 - 20:14
#331
Postat 04 octombrie 2011 - 20:17
#333
Postat 04 octombrie 2011 - 21:03
1. Dacă există măcar un călător care să semneze ca martor pe procesul verbal că persoana X a rupt biletul la vederea controlorilor atunci X este amendabil. De ce nu se încearcă? Înţeleg că majorităţii călătorilor nu le pasă, ba chiar fraternizează cu Robin Hood, da' trebuie încercat.
2. De ce se evită controlul în tot mijlocul de transport? Oamenii dacă pretind că "ar fi avut bilet dar n-au apucat să-l composteze" trebuie să arate măcar un bilet gol (să nu mai vorbim de credit pe cardul Acces). Blatiştii de meserie nu poartă bilete la ei, presupun ...
#334
Postat 05 octombrie 2011 - 07:42
Sambata, in data de 24.09.11, orele aprox 14 - 15, veneam cu E 7 de la Posta Mare catre Freidorf si ce altceva sa fac decat sa numar ... blatistii

Ceilalti prinsi fara documente de calatorie invocau faptul ca sambata nu gasesc niciunde sa cumpere bilete, lucru adevarat dar in acest caz mergi pe jos sau cu taxi. In discutiile iscate, nu m-am putut abtine si am intervenit. Initial, doamnele controloare credeau ca sunt de partea blatistilor insa cand si-au dat seama ca sunt de partea lor si impotriva blatistilor, nu le venea sa creada asa ceva. La coborarea lor cu cei cativa blatisti mi-au multumit in parte fiecare si mi-au spus ca rar li se intampla asa ceva. Dar eu ma intreb de ce nu a fost macar un barbat in acea echipa de controlori. Printre blatisti se aflau cativa baieti de 18 - 20 de ani, bine facuti care n-ar fi avut nici o problema de natura fizica de a scapa de control, initial chiar refuzand sa coboare la indemnul controloarelor, asteptand parca reactia favorabila lor din partea celorlalti calatori, reactie care, cel putin de data aceasta a fost inversa asteptarii, cel putin din partea unui calator corect...
Mi-as fi dorit, in aceste conditii, si o reactie a soferului...
Aceasta postare a fost editata de mile: 05 octombrie 2011 - 07:50
#335
Postat 05 octombrie 2011 - 09:35
Cat despre componenta echipelor, ele sunt mixte. Eu majoritatea am prins 2b+1f sau 2f+1f.
#336
Postat 05 octombrie 2011 - 09:46
cseh_17, la 05 octombrie 2011 - 09:35, a spus:
Cat despre componenta echipelor, ele sunt mixte. Eu majoritatea am prins 2b+1f sau 2f+1f (???).
Or fi in majoritatea cazurilor echipe mixte numai ca eu am prins atunci trei doamne si nu le imput absolut nimic lor, din contra, le-am sprijinit...
N-am criticat absolut nimic doar am expus (am facut publica) o situatie in care m-am aflat si am pus o intrebare, doua... asa ca nu inteleg la ce langsam te referi ... unde-i problema ?...
Citeaza
Pai tocmai ca este OK cu controale zilnice. Asta am si cerut mereu....De ce n-ar fi OK?...
#337
Postat 05 octombrie 2011 - 10:39
Dar am scos in evidenta ca acum nudemult neplangeam ca nu sunt controale deloc. Acum sunt zilnice, insa mai este de lucrat... Dar incetul totul se va corecta...

#338
Postat 05 octombrie 2011 - 14:05
Oricum,

#339
Postat 05 octombrie 2011 - 14:27
mile, la 05 octombrie 2011 - 07:42, a spus:
Şoferii au avut (unii mai mult, alţii mai puţin) parte de experienţe care i-au făcut mai reţinuţi în a se amesteca acolo unde nu le fierbe oala. Atât călătorii mai curajoşi, cât şi controlorii, coboară din autobuz şi duşi sunt. Şoferii în schimb, rămân la post până seara târziu. Dacă unui grup de "binevoitori" i se năzare să-i servească şoferului o lecţie de "civism", nimeni şi nimic nu-i împiedică în a-şi duce la îndeplinire dorinţa. Nu puţine au fost cazurile în care şoferii au solicitat înlocuirea în traseu, din cauza ameninţărilor de loc voalate, venind din partea celor indispuşi din varii motive.
Acum câţiva ani, pe linia 33, un tip bine construit l-a prins în autobuz pe un hoţ de buzunare. Oprit fiind la semaforul de la b-dul Rebreanu, tipul mi-a spus să deschid uşa 2 pt a-l duce pe infractor la secţia de poliţie în dreptul căreia ne aflam. Atunci când am oprit în staţia următoare, complicele hoţului mi-a spus printre dinţi să am mare grijă, că s-ar prea putea să nu mai ajung în seara respectivă acasă. Am avut noroc. Ori or fi uitat de mine, ori au avut alte preocupări.
#340
Postat 05 octombrie 2011 - 15:18