STP Timișoara Forum: Linia 11 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (8 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Linia 11 Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 aprilie 2017 - 10:36

Eu am prins in acel Golden Era al RATT, si pot spune ca atunci vedeai interes si motivatie, ca treburile sa mearga bine... Acuma... :popa:
0

#122 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 06 aprilie 2017 - 10:38

Vezi postareaPaul85, la 05 aprilie 2017 - 17:28, a spus:



@mile
Eu nu imi doresc ca troleibuzele sa circule in tandem, spun doar ca ar fi destul de greu de corelat. Normal ca interesul meu ca si calator este sa astept cat mai putin dupa un MTC. Cat despre treaba cu valabilitatea abonamentelor, nu am spus ca e bine asa sau altfel, ci doar am prezentat cele 2 posibilitati.
Din curiozitate, am cautat pe infofer o ruta pe care stiu ca circula trenuri cu mai multe destinatii (Timisoara Nord -> Caransebes) si am gasit 2 trenuri care pleaca la 5 minute distanta unul fata de celalalt din Timisoara spre Caransebes (primul merge pe ruta Timisoara - Caransebes - Resita si este un inter-regio, iar al doilea Timisoara - Caransebes si este un regio).
Atasament trenuri.png



Pai daca ne uitam si la ora sosirii in Caransebes, vom vedea ca desi al doilea tren (regio) pleaca cu 5 minute dupa primul (IR), va ajunge la Caransebes cu o ora mai tarziu decat primul tren. Cu alte cuvinte el "pierde" timp pe traseu probabil din cauza (mai) deselor opriri (statii). In mod cert o fi si o diferenta la tariful biletelor, la regio fiind tarife mai mici. Deci a face o comparatie cu situatia ipotetica expusa de mine legata de trenuri (si firobuze) nu sta in picioare...


Oricum, din ultima ta postare reiese o pozitie mai clara in privinta tandemului de firobuze decat pozitia pe care ai avut-o in postarile anterioare...
0

#123 Useril este offline   alex_19 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 17 noiembrie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 aprilie 2017 - 23:26

Aceasta situație am semnalat-o și eu pe forum. Există o delasare în conducerea RATT ceva de neimaginat. Exemple sunt cu sutele cu care să pot dovedi acest lucru. La fel se întamplă pe arpoape toate liniile din oraș unde există trasee comune. 15, 16, E2 Complex - Județean/Martirilor, E7 si E8. Iar la tramvaie e și mai rău.

De câte ori nu s-a spus aici pe forum că nu e logica M11 respetciv M14 să dubleze complet traseul liniei urbane. Nimeni nu ia nicio măsură. Nici nu întelg de fapt cum nu s-a gândit nimeni că o astfel de decizie frizeaza ridcolul. Cu atât mai mult cu cât, dacă traseul e mai scurt troliebuzul poate mări numarul de rotații și astfel crește frecvența pentru locuitorii celor 2 comune.

Un alt exmplu de crasă incapabilitate este elborarea orarului autobuzului E4b care efectua ultima dată când am verificat 4 curse pe zi. Cum își poate inchipui că așa ceva are șanse reale de sustenabilitate? Nu inteleg...

Mie situația de la RATT mi se pare pur și simplu catastrofală. De aceea nici nu ma mai implic de multe ori în discuții (doar când îmi duc aminte câte lucruri nu merg pentru că nu există interes). Sper, pentru binele acestui oraș, ca domnul Goia să fie îndepartat de la conducere. De ani de zile privim cu toții impasibili la ineficiența sistemului de transport public. De altfel, îmi pun mari speranțe în spusele lui Robu care așteaptă ca domnul Goia sa-și încheie odată mandatul.
3

#124 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 aprilie 2017 - 07:40

De acord ca e aiurea ca cele 2 M-uri sa circule pana la Baritiu, de parca toti ghirodenii si toti dumbravitenii vor sa ajunga fix la Gara de Nord. Dar nu as baga mana in foc ca a fost o decizie unilaterala a RATT. Sa nu uitam ca cele 2 linii sunt metropolitane, si exista din cate stiu eu un acord semnat intre RATT si autoritatile locale din cele 2 comune. S-ar putea ca ei sa fi insistat pe aspectul asta, nu RATT. Sau s-ar putea sa fi avut de ales intre traseu mai lung cu intervale mai mari, sau traseu mai scurt cu intervale mai mici si ei sa fi ales prima varianta.
1

#125 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30171
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 aprilie 2017 - 12:45

Vezi postareaalex_19, la 11 aprilie 2017 - 23:26, a spus:

De câte ori nu s-a spus aici pe forum că nu e logica M11 respetciv M14 să dubleze complet traseul liniei urbane. Nimeni nu ia nicio măsură. Nici nu întelg de fapt cum nu s-a gândit nimeni că o astfel de decizie frizeaza ridcolul. Cu atât mai mult cu cât, dacă traseul e mai scurt troliebuzul poate mări numarul de rotații și astfel crește frecvența pentru locuitorii celor 2 comune.

Am mai scris si credeam ca logica acestei decizii e simpla si ca s-a inteles. E un contract cu primariile comunelor respective si daca asa s-a negociat (s-a cerut de catre acestia o conexiune cu centrul orasului, sau cu gara, etc) asa se circula. Primariile respective deconteaza mare parte din cheltuieli, deci au un cuvant important de spus. P.S. Si frecventa a facut obiectul negocierilor.
1

#126 Useril este offline   dylan75 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05 februarie 14

Postat 08 noiembrie 2017 - 10:03

De foarte multe ori, inclusiv in dimineata asta 11 si M11 vin unul in urma celuilalt pe la 08:55.Nu e normal ca intre 08:00 si 09:00 sa treaca o cursa inainte de 08:30 si apoi sa vina 2 curse una dupa alta deabia la 08:55.( am stat in statie la Politia Judeteana de la 08:30 pana la 08:55).
0

#127 Useril este offline   IlieB 

  • Membru Senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 820
  • Inregistrat: 06 iulie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Masini, Excursii, Istorie

Postat 08 noiembrie 2017 - 11:24

Daca tot semnalati aceste probleme si s-a zis clar ca aici nu e doar decizia RATT, ci si a primariilor din cele doua comune, de ce nu faceti sesizari online/offline. Ma indoiesc ca nu se pot face, iar un numar mai mare de sesizari ar scoate in evidenta aceasta problema.
Nimeni de aici de pe forum (din conducerea lui sau staff) nu are putere de decizie in RATT. Se pot face observatii verbale ma gandesc la colegi de pe alte departamente. Dar ca sa fie totusi si ceva scris, haideti sa ne punem pe treaba si sa facem sesizari cum trebuie (ca sunt online, ca sunt offline).
5

#128 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 26 ianuarie 2018 - 09:08

Ne poate spune cineva ce se intampla cu linia 11? S-au scos din firobuze de pe traseu? Deja de 3 ori mi s-a intamplat sa ajung pe la 08:05 in statie la Samuil Micu si sa astept pana pe la 8:35 sa vina un 11. De fiecare data a trecut un M11 cu vreo 5 minute inaintea lui si nu am avut loc sa urc, deloc. Si in 11 abia am urcat. Este ceva infernal...
2

#129 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 ianuarie 2018 - 17:35

Pe linia 11 sunt 4 troleibuze in orele de varf si 3 in restul zilei.
0

#130 Useril este offline   moha1900 

  • Conducator auto
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 17 decembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 ianuarie 2018 - 18:13

Iti comunic eu ce se întâmplă! Ii valabil pentru toate liniile chiar și autobuz și tramvai! Sunt în masura sa iti dau explicații... Pentru ca lucrez de peste 20 de ani ca și șofer la Ratt! Deci - numai este prea mult personal... Si oameni care voiau sa vina la suplimentare ia pus sa semneze o foaie precum nu vor suplimentare și ca să vina doar în weekend... Si asa numai aduce pe nimeni la suplimentare.....! Si asa cetățeni nostri din Timișoara or sa stea mult și bine în stație... Si o sa dam tot timpul vina pe aglomeratie...dar iti zic eu direct ca vina ii de la sefi care sunt zeloși și plus de asta vor sa facă sabotaj! Dacă vreți mai multe mijloace de transport... Faceți petiție la primărie cu semnături și direct la roibu cu ea! Și asa o sa cheme oameni la suplimentare și o sa fiti și voi fericiti ca stați mai putin în stație!
2

#131 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 ianuarie 2018 - 18:31

Din 2013 si pana anul trecut am frecventat aceasta linie caci cu ea mergeam la liceu, iar in decursul acestor ani timpi au crescut de la 10-15min la 20-25 sau chiar 30min intre trenuri.
Recent Robu a iesit prin presa si a anuntat ca nu il poate schimba pe Goia, ca nu are pe cine (din gasca lui) sa puna in loc Imagine postata, "hai du-te" imi ziceam in minte. Nimica nu se va schimba atata timp cat "marioneta" (n.r. Goia) ramane la sefie, si nici daca alta marioneta se pune in loc.
Eu zic sa nu va axati numa pe primirea salariilor, si sa continuati cu greva pana se schimba ceva, mai exact cineva Imagine postata!
2

#132 Useril este offline   moha1900 

  • Conducator auto
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 17 decembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 27 ianuarie 2018 - 18:37

În primul rand și voi ca cetățeni puteți face multe! Aveți prieteni etc... O foaie și un pix și la primărie cu ea! Poate ala nici nu știe de chestia asta ce fac șefi noștri! Noi pana acum am făcut câte ceva.... Si credema ca nu ii ușor sa te pui contra lor.....

Sau exista și varianta Facebook... Faceți ceva pe Facebook!
1

#133 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 28 ianuarie 2018 - 20:34

Multumesc pentru raspuns! Eu am tot facut petitii si sesizari la STPT, Primarie, primar, viceprimari etc., dar nu m-a bagat nimeni in seama. Singurul raspuns a fost de la STPT, care mi-a spus ceva vag si in bataie de joc. Ma rog, macar au raspuns ceva.
0

#134 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 ianuarie 2018 - 21:01

Asa e stilul lor... Raspund in bataie de joc, apoi isi vad mai departe de sabotaj si de interesele lor proprii.
Aici altfel trebuie procedat.
0

#135 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 28 ianuarie 2018 - 21:09

Linia 11 a fost mereu cu frecventa redusa chiar si in epoca socialista. o solutie decenta ar fi sa avem mtc la ore fixe plus minus cateva minute..gen linilile expres
0

#136 Useril este offline   buback 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 25 martie 10

Postat 30 ianuarie 2018 - 10:32

Nu stiu cum era in epoca socialista (nu eram nascut), dar pana acum cativa ani, linia 11 chiar avea o frecventa buna (10-15 min max) si era predictibila. Si asa era si cand aveam harburile in care ploua si dupa ce au adus firobuzele noi. Nu stiu ce s-a intamplat in ultimul timp, dar nu te mai poti baza cu nimic pe RATT.

Ca tot am zis de harburile vechi, macar erau duble, nu mi s-a intamplat pe atunci sa nu pot urca intr-unul (ceea ce se intampla frecvent acum).

Si oricum, chiar daca ar fi avut frecventa slaba de mai demult, nu pot sa inteleg de ce. Deserveste cartiere cu foarte multi oameni, care nu sunt legate foarte bine de restul orasului oricum (zonele din sud de exemplu parca sunt in alt oras, de la Mirton pana in Sagului unde lucrez fac cel putin o ora si un sfert in fiecare zi, cu fugit dupa mtc-uri si tot tacamul, ca daca pierd legatura s-a zis cu mine). :machine-gun:
1

#137 Useril este offline   dylan75 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 47
  • Inregistrat: 05 februarie 14

Postat 23 noiembrie 2018 - 13:53

De luni saptamana aceasta au fost ridicate dalele de ciment din statia de la politia judetului Timis.Muncitorii nici macar nu s-au chinuit sa indrepte putin locul astfel incat acuma e un chin sa cobori din firobus.Care o fi rationamentul acestei decizii?

Aceasta postare a fost editata de dylan75: 23 noiembrie 2018 - 13:54

0

#138 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30171
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 noiembrie 2018 - 22:31

Si azi se lucra acolo...
0

#139 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 noiembrie 2018 - 18:48

N-am trecut pe acolo insa banuiesc ca ce-ati vazut face parte din ceva amenajari legate de parada militara de maine, 1 Decembrie, care va avea loc pe Take Ionescu iar oficialitatile vor sta exact in fata IJP Timis...

Vom vedea maine...
0

#140 Useril este offline   dan.s 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 4388
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 30 noiembrie 2018 - 19:02

Nu numai asta, statia s-a mutat definitiv in fata IPJT, urmeaza sa mute si trecerea de pietoni tot acolo (probabil aceasta miscare e la cererea ISHO)
0

Arata acest topic


  • (8 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi