
Linia 11
#121
Postat 06 aprilie 2017 - 10:36

#122
Postat 06 aprilie 2017 - 10:38
Paul85, la 05 aprilie 2017 - 17:28, a spus:
@mile
Eu nu imi doresc ca troleibuzele sa circule in tandem, spun doar ca ar fi destul de greu de corelat. Normal ca interesul meu ca si calator este sa astept cat mai putin dupa un MTC. Cat despre treaba cu valabilitatea abonamentelor, nu am spus ca e bine asa sau altfel, ci doar am prezentat cele 2 posibilitati.
Din curiozitate, am cautat pe infofer o ruta pe care stiu ca circula trenuri cu mai multe destinatii (Timisoara Nord -> Caransebes) si am gasit 2 trenuri care pleaca la 5 minute distanta unul fata de celalalt din Timisoara spre Caransebes (primul merge pe ruta Timisoara - Caransebes - Resita si este un inter-regio, iar al doilea Timisoara - Caransebes si este un regio).

Pai daca ne uitam si la ora sosirii in Caransebes, vom vedea ca desi al doilea tren (regio) pleaca cu 5 minute dupa primul (IR), va ajunge la Caransebes cu o ora mai tarziu decat primul tren. Cu alte cuvinte el "pierde" timp pe traseu probabil din cauza (mai) deselor opriri (statii). In mod cert o fi si o diferenta la tariful biletelor, la regio fiind tarife mai mici. Deci a face o comparatie cu situatia ipotetica expusa de mine legata de trenuri (si firobuze) nu sta in picioare...
Oricum, din ultima ta postare reiese o pozitie mai clara in privinta tandemului de firobuze decat pozitia pe care ai avut-o in postarile anterioare...
#123
Postat 11 aprilie 2017 - 23:26
De câte ori nu s-a spus aici pe forum că nu e logica M11 respetciv M14 să dubleze complet traseul liniei urbane. Nimeni nu ia nicio măsură. Nici nu întelg de fapt cum nu s-a gândit nimeni că o astfel de decizie frizeaza ridcolul. Cu atât mai mult cu cât, dacă traseul e mai scurt troliebuzul poate mări numarul de rotații și astfel crește frecvența pentru locuitorii celor 2 comune.
Un alt exmplu de crasă incapabilitate este elborarea orarului autobuzului E4b care efectua ultima dată când am verificat 4 curse pe zi. Cum își poate inchipui că așa ceva are șanse reale de sustenabilitate? Nu inteleg...
Mie situația de la RATT mi se pare pur și simplu catastrofală. De aceea nici nu ma mai implic de multe ori în discuții (doar când îmi duc aminte câte lucruri nu merg pentru că nu există interes). Sper, pentru binele acestui oraș, ca domnul Goia să fie îndepartat de la conducere. De ani de zile privim cu toții impasibili la ineficiența sistemului de transport public. De altfel, îmi pun mari speranțe în spusele lui Robu care așteaptă ca domnul Goia sa-și încheie odată mandatul.
#124
Postat 12 aprilie 2017 - 07:40
#125
Postat 12 aprilie 2017 - 12:45
alex_19, la 11 aprilie 2017 - 23:26, a spus:
Am mai scris si credeam ca logica acestei decizii e simpla si ca s-a inteles. E un contract cu primariile comunelor respective si daca asa s-a negociat (s-a cerut de catre acestia o conexiune cu centrul orasului, sau cu gara, etc) asa se circula. Primariile respective deconteaza mare parte din cheltuieli, deci au un cuvant important de spus. P.S. Si frecventa a facut obiectul negocierilor.
#126
Postat 08 noiembrie 2017 - 10:03
#127
Postat 08 noiembrie 2017 - 11:24
Nimeni de aici de pe forum (din conducerea lui sau staff) nu are putere de decizie in RATT. Se pot face observatii verbale ma gandesc la colegi de pe alte departamente. Dar ca sa fie totusi si ceva scris, haideti sa ne punem pe treaba si sa facem sesizari cum trebuie (ca sunt online, ca sunt offline).
#128
Postat 26 ianuarie 2018 - 09:08
#129
Postat 27 ianuarie 2018 - 17:35
#130
Postat 27 ianuarie 2018 - 18:13
#131
Postat 27 ianuarie 2018 - 18:31
Recent Robu a iesit prin presa si a anuntat ca nu il poate schimba pe Goia, ca nu are pe cine (din gasca lui) sa puna in loc

Eu zic sa nu va axati numa pe primirea salariilor, si sa continuati cu greva pana se schimba ceva, mai exact cineva

#132
Postat 27 ianuarie 2018 - 18:37
Sau exista și varianta Facebook... Faceți ceva pe Facebook!
#133
Postat 28 ianuarie 2018 - 20:34
#134
Postat 28 ianuarie 2018 - 21:01
Aici altfel trebuie procedat.
#135
Postat 28 ianuarie 2018 - 21:09
#136
Postat 30 ianuarie 2018 - 10:32
Ca tot am zis de harburile vechi, macar erau duble, nu mi s-a intamplat pe atunci sa nu pot urca intr-unul (ceea ce se intampla frecvent acum).
Si oricum, chiar daca ar fi avut frecventa slaba de mai demult, nu pot sa inteleg de ce. Deserveste cartiere cu foarte multi oameni, care nu sunt legate foarte bine de restul orasului oricum (zonele din sud de exemplu parca sunt in alt oras, de la Mirton pana in Sagului unde lucrez fac cel putin o ora si un sfert in fiecare zi, cu fugit dupa mtc-uri si tot tacamul, ca daca pierd legatura s-a zis cu mine).

#137
Postat 23 noiembrie 2018 - 13:53
Aceasta postare a fost editata de dylan75: 23 noiembrie 2018 - 13:54
#139
Postat 30 noiembrie 2018 - 18:48
Vom vedea maine...
#140
Postat 30 noiembrie 2018 - 19:02