Linia 14
#61
Postat 04 ianuarie 2012 - 21:34
#62
Postat 05 ianuarie 2012 - 20:43
#63
Postat 06 ianuarie 2012 - 10:12
Succes va avea. Doar la scoala mea vin zilnic 1 autocar de elevi cu Autotimul, unde abonamentul de o luna depaseste 100 de lei.
#64
Postat 07 ianuarie 2012 - 18:00
#65
Postat 07 ianuarie 2012 - 20:06

#66
Postat 07 ianuarie 2012 - 21:09
#67
Postat 07 ianuarie 2012 - 21:38
#68
Postat 07 ianuarie 2012 - 22:10
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 07 ianuarie 2012 - 22:11
#69
Postat 07 ianuarie 2012 - 22:18
#70
Postat 07 ianuarie 2012 - 23:59
#71
Postat 08 ianuarie 2012 - 18:08
#72
Postat 09 ianuarie 2012 - 20:37
Este doar o propunere...
#73
Postat 09 ianuarie 2012 - 23:40
#74
Postat 10 ianuarie 2012 - 00:25
Daca se elimina statia de taxi (care nu stiu cat de legala este) din fata Cazarmei U poate intra si stationa acolo firobuzul, mergand pe diesel. Iesirea din statie si reintrarea in sens nu-s sigur daca ar fi posibile in configuratia actuala ..
#75
Postat 10 ianuarie 2012 - 08:02
dAImon, la 10 ianuarie 2012 - 00:25, a spus:
Daca se elimina statia de taxi (care nu stiu cat de legala este) din fata Cazarmei U poate intra si stationa acolo firobuzul, mergand pe diesel. Iesirea din statie si reintrarea in sens nu-s sigur daca ar fi posibile in configuratia actuala ..
Acea statie de taxi nu e legala din cate stiu eu..dar este impusa intr-un fel de necesitate...adica daca tot vrei sa iei un taxi ar fi bine sa si gasesti taxi din loc in loc..mai ales ca la comenzi telefonice comenzile sunt selectate functie de distanta..si avand giratoriul in preajma se poate alege aproape orice directie de deplasare. Primaria incaseaza venituri din activitatea de taximetrie..dar creaza foarte putine conditii (statii). Aceasta situatie imi aminteste de ceea ce s-a intamplat in Piata Badea Cartan acum cativa ani..cand prin ordin al Primariei a fost mutata statia de taxi de unde era inainte (vis a vis de biserica..langa Codrina) pe partea cu biserica..o situatie total ABERANTA..pentru ca oamenii iau taxiul cel mai des ca sa mearga IN oras..nu sa iasa din el. Practic erai obligat sa iei taxiul si sa mergi pina la semaforul de la Simion Barnutiu cu fosta fabrica Filty...pentru ca si intoarcerea la Samuil Micu era interzisa prin linie continua si jaloane..deci faceai in plus 2 km (pe care normal ii si plateai pe ceas) plus timpul pierdut...tot un rezultat al gandirii "intelepte" a celor din onor primarie
#76
Postat 10 ianuarie 2012 - 09:31

E chiar si o Skoda cu insemne de TAXI, dar fara cupola sau ceas de taxare.

#77
Postat 10 ianuarie 2012 - 09:34
Florin.B RATT, la 10 ianuarie 2012 - 09:31, a spus:

da, stiu despre acesti taxi-paristi..desi m-am mutat din zona. Intr-un fel este tot vina primariei..daca ar asigura o varianta de transport (ca tot vorbim de zone metropolitane) la un pret decent si frecventa buna..ar ramane si acestia fara "obiectul muncii". Aceiasi problema este si in Mehala...ruta spre Sacalaz...daca ai doar doua curse Autotim pe zi...clar taxi paristii prospera..
#78
Postat 10 ianuarie 2012 - 09:37

#79
Postat 10 ianuarie 2012 - 12:18
#80
Postat 10 ianuarie 2012 - 13:00
cseh_17, la 10 ianuarie 2012 - 12:18, a spus:
Mai au de "invatat" de la "colegii" din bucale...nu ti-ai dori sa platesti 100 euro de la aeroportul otopeni pina in oras...si asta in conditiile in care exista 2 linii expres de autobuz din aeroport pina la gara sau pina in oras...si o conventie cu cfr...dar..mama prostilor e mereu gravida...