Linia 16
#141
Postat 10 ianuarie 2015 - 15:12
Practic, ambele statii de la LdV (ale liniei 16) sunt folosite de catre calatori, dupa spusele lui NDY, chit ca vorbim doar de o "traversare" (semaforizata) a intersectiei...
Firele de firobuz au fost bagate in alveola si ca atare lumea se asteapta ca firobuzul sa opreasca in statie. Autobuzul E3 poate trece in dreptul statiei fara a intra in alveola si ca atare nimeni n-are pretentia ca acesta sa opreasca in acea statie...
In concluzie care dintre cele doua statii ale Liniei 16 ar trebui desfiintata?... ...
#142
Postat 10 ianuarie 2015 - 15:23
Una peste alta, denumirea tuturor statiilor din intersectie cu aceeasi denumire mi se pare tot o tampenie imensa! (ma rog, nemtii fac in astfel de cazuri urmatorul lucru: denumesc fiecare statie cu o litera sau cifra, LdV platforma A,B,C etc.) Tin sa cred ca logica elementara ar dicata urmatoarea chestie:
Pe aceeasi axa de mers sa avem aceleasi denumiri, iar schimbarea de axa, sa nu fie urmata de 2 opriri. Daca luam in considerare logica de la tramvaie, dupa care un tramvai, intr-o intersectie cu alte linii, trebuie sa opreasca DUPA incrucisari, rezulta urmatoarele:
- statia Cantemir, redenumita in LdV. Iar 16 sa opreasca dupa ce face sensul, tot in LdV, astfel complexul studentesc, dispare.
Personal as muta statia complexul studentesc, mai in spate, in statia taxi, vis-a-vis de liceu de muzica, astfel pastrandu-se ambele statii.
#143
Postat 10 ianuarie 2015 - 16:10
cseh_17, la 10 ianuarie 2015 - 15:23, a spus:
Acea linie va trebui sa vina dinspre Posta Mare pe Michelangelo si apoi sa faca dreapta pe Parvan....Altfel...
Una peste alta, denumirea tuturor statiilor din intersectie cu aceeasi denumire mi se pare tot o tampenie imensa! (ma rog, nemtii fac in astfel de cazuri urmatorul lucru: denumesc fiecare statie cu o litera sau cifra, LdV platforma A,B,C etc.) Tin sa cred ca logica elementara ar dicata urmatoarea chestie:
Vezi ca chiar nemtii"iti spun" ca nu este o tampenie. Modelul nemtesc ar fi cel de urmat. Probabil ca si nemtii au ajuns la aceasta varianta dupa multe altele de-a lungul timpului...Sau NU...
Pe aceeasi axa de mers sa avem aceleasi denumiri, iar schimbarea de axa, sa nu fie urmata de 2 opriri. Daca luam in considerare logica de la tramvaie, dupa care un tramvai, intr-o intersectie cu alte linii, trebuie sa opreasca DUPA incrucisari, rezulta urmatoarele:
- statia Cantemir, redenumita in LdV. Iar 16 sa opreasca dupa ce face sensul, tot in LdV, astfel complexul studentesc, dispare.
Personal as muta statia complexul studentesc, mai in spate, in statia taxi, vis-a-vis de liceu de muzica, astfel pastrandu-se ambele statii.
Probabil ca aceasta mutare ar fi cea mai buna solutie...
#144
Postat 10 ianuarie 2015 - 19:14
#145
Postat 10 ianuarie 2015 - 21:29
#146
Postat 10 ianuarie 2015 - 21:38
Cred ca majoritatea dintre voi nu ati priceput faza cu denumirea, ori s-o fi exprimat domnul Florin mai complicat!
Statiile se numesc: Complexul Studentesc1 si Complexul Studentesc2 respectiv LdV si LdV_. Insa aceste denumiri sunt folosite DOAR de RATT, si respectiv noi, cei care lucram la aplicatii. Pe calator NU il afecteaza cu nimic.
Complexul Studentesc2 = Complexul Studentesc (catre Posta mare)
Complexul Studentesc1 = Complexul Studentesc (catre Cluj)
LdV = LdV (catre UVT)
LdV_ = Univ. Dimitrie Cantemir
Atata tot. Restul intradevar e CANCAN...
#147
Postat 10 ianuarie 2015 - 21:44
#149
Postat 10 ianuarie 2015 - 22:46
Ca o paranteza, chiar daca firul trece prin alveola, troleibuzul nu poate merge si pe prima banda, fara sa piarda contactul cu firul?
P.S.: Ar merge mutata statia in fata liceului Vidu, insa avand in vedere planurile de modernizare, poate ca nu va mai avea sens vreo statie acolo...
#150
Postat 10 ianuarie 2015 - 23:07
NDY, la 10 ianuarie 2015 - 22:46, a spus:
Ca o paranteza, chiar daca firul trece prin alveola, troleibuzul nu poate merge si pe prima banda, fara sa piarda contactul cu firul?
Cred ca ar merge: Click pentru a vedea fotografia
#151
Postat 12 ianuarie 2015 - 16:56
Aceasta postare a fost editata de Traian84: 12 ianuarie 2015 - 16:57
#152
Postat 12 ianuarie 2015 - 17:00
Doar tramvaiele au vatmani!
#153
Postat 12 ianuarie 2015 - 18:17
#154
Postat 12 ianuarie 2015 - 19:16
#155
Postat 12 ianuarie 2015 - 19:26
#156
Postat 13 ianuarie 2015 - 09:04
cseh_17, la 12 ianuarie 2015 - 19:16, a spus:
Pentru ca e genul de raspuns care nu-l ajuta pe "reclamant". Omul vine sa se planga de o problema reala, si primul raspuns e un "vezi c-ai gresit un termen". Ce a zis Vali a fost mai de ajutor, explicand macar motivul situatiei actuale
#157
Postat 13 ianuarie 2015 - 10:54
Traian84, la 12 ianuarie 2015 - 16:56, a spus:
Domnului reclamant,
După ce efectuează virajul, troleibuzele se încadrerază perfect în alveola staţiei, neîncurcând circulaţia pe b-dul Sudului.
"Intrarea" de care pomeniţi a fost croită în perimetrul alveolei, şi nu conduce spre nicio parcare oficială.
V-aş sfătui să-i întrebaţi pe călătorii care aşteaptă în staţie, în frig, ploaie sau ninsoare: - Ce părere au despre "vatmanii" care staţionează în buclă.
Vali, la 12 ianuarie 2015 - 18:17, a spus:
De ce simplu, când se poate complicat?
Folosind actuala buclă, şoferii sunt obligaţi să acorde prioritate o singură dată. Folosind-o pe cea mare, o făceau de două ori, încurcând şi traficul pe str. Lidia.
În altă ordine de idei, nu cred ca vreunui călător să-i pice ceva dacă face 3 paşi până unde opreşte troleibuzul. De fapt, toată lumea îl aşteaptă spre capătul alveolei, aşa că îngrijorarea respectivă nu are niciun temei.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 13 ianuarie 2015 - 11:00
#158
Postat 13 ianuarie 2015 - 20:21
#160
Postat 13 ianuarie 2015 - 20:33