Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#982
Postat 12 iunie 2014 - 16:38
#984
Postat 12 iunie 2014 - 17:40
#987
Postat 12 iunie 2014 - 19:20

Nu m-ar supara sa aleaga aceeasi solutie si pe Cluj.
Cat despre canalele de dilatare, aia e doar smoala?

Cat despre bordura, nu m-ar mira sa fie trasata invers... Unde este partea coborata sa fi trebuit sa fie pista, iar udei bordura inalta tortuarul.
#989
Postat 12 iunie 2014 - 20:18
#991
Postat 12 iunie 2014 - 23:52
Wegmann, la 12 iunie 2014 - 20:18, a spus:
Probabil ca balta va fi pompata dupa ce va fi gata si sistemul de decantare...
Depinde unde asculti meteo...Unde am ascultat eu, ziceau ca va fi seceta (si) in vara aceasta!
Lasand gluma la o parte, se pare ca vom avea un sistem bun de evacuare a apei din pasaj. Insa la o ploaie torentiala nu va muri nimeni daca nu va putea trece prin pasaj 30 minute sau o ora pana la evacuarea apei. Mai ales ca se va putea circula si pe deasupra. Doar nebunii vor muri de ... ciuda!...
cseh_17, la 12 iunie 2014 - 20:36, a spus:

Da, este bine ca avem ca avem sistem de irigatii insa mi-e teama ca vreun "student" va da cu piciorul intr-un aspersor de distractie si astfel adio sistemul de irigatii...

Iar despre rosturile de dilatare, mi se par si mie ciudate. Poate o fi o tehnica noua sau o ... prostie!
#992
Postat 13 iunie 2014 - 10:14

#993
Postat 13 iunie 2014 - 10:53
#994
Postat 13 iunie 2014 - 11:46
#999
Postat 14 iunie 2014 - 12:52

#1000
Postat 14 iunie 2014 - 13:05