STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#801 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 mai 2014 - 21:48

S-au apucat sa escaveze pamantul din pasaj. :coolspeak:

Imagine atasata: Miche050.jpg
3

#802 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 mai 2014 - 22:00

Super!
0

#803 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 mai 2014 - 22:21

Momentan au terminat cu turnarea stratului de beton. Urmeaza vreo doua straturi de asfalt si.... inaugurarea.
In general, mai mult de o saptamana n-ar trebui sa dureze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.11.10.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.12.03.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.12.36.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.12.52.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.13.21.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.13.32.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.13.49.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.13.53.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.13.59.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.14.19.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.14.27.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.14.29.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.15.16.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.15.23.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.15.28.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.15.44.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.15.50.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.16.19.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.16.33.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.16.38.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.16.43.jpg
  • Imagine atasata: 2014-05-13 18.17.39.jpg

8

#804 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 mai 2014 - 22:39

Esti foarte optimist! Sper sa ai dreptate. :)
0

#805 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 mai 2014 - 09:16

Cine nu cunosate orasul, respectiv locatia pasajului, isi poate inchipui, dupa poze, in afara de doua-trei dintre ele, ca ne aflam in mijlocul unei paduri...desi intersectia este foarte aproape de centrul orasului...N-o zic in sensul rau, critic, ci ca o constatare...
1

#806 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 14 mai 2014 - 10:01

Pe mine unul ma bucura aceasta PADURE.
3

#807 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 14 mai 2014 - 10:37

Da, si mie imi place.
0

#808 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 mai 2014 - 10:51

Imbucurator este faptul ca lucrurile si lucrarile prin contur...cel putin la suprafata...

In subteran vom vedea cum va decurge treaba...Daca apa care se vede in poze este apa din panza freatica, atunci vor fi niste probleme deosebite pana la finalizarea lucrarilor...Exista solutii tehnice si pentru astfel de lucrari insa ele pot creste costul final...
1

#809 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 mai 2014 - 14:32

Imagine atasata: IMG_4777.JPG Imagine atasata: IMG_4778.JPG
Imagine atasata: IMG_4779.JPG Imagine atasata: IMG_4780.JPG
Imagine atasata: IMG_4781.JPG Imagine atasata: IMG_4782.JPG
5

#810 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 mai 2014 - 17:28

Se complica treburile la pasaj. :eusa_think:

Imagine atasata: Miche55.jpg Imagine atasata: Miche56.jpg Imagine atasata: Miche57.jpg

Vom avea semafoare?

Imagine atasata: Miche58.jpg Imagine atasata: Miche59.jpg

Restul pozelor de la sol

Imagine atasata: Miche60.jpg Imagine atasata: Miche61.jpg Imagine atasata: Miche62.jpg
Imagine atasata: Miche63.jpg Imagine atasata: Miche64.jpg Imagine atasata: Miche65.jpg
Imagine atasata: Miche66.jpg Imagine atasata: Miche67.jpg Imagine atasata: Miche68.jpg
Imagine atasata: Miche69.jpg
5

#811 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 mai 2014 - 17:39

Am auzit ca la parcarea din 700 exista pompe care functioneaza tot timpul pentru ca se infiltreaza apa din pinza freatica, deci cu atit mai mult o sa fie montate la Pasajul Michelangelo (sau cum o sa ii spuna).
0

#812 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 mai 2014 - 18:18

Semafoare? Deci daca pun semafoare, au facut un mare kkt. Nu o sa astepti sa dai prioritate de pe pod, ci o sa stai la semafor. :Facepalm_emote_gif:


Ba mai mult dupa cum de nenumarate ori am mai spus-o, dupa parerea mea pasajul trebuia sa fie pe relatia N-S, de pe pod direct catre Cluj, traficul greu regasindu-se pe aceasta axa.
0

#813 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 15 mai 2014 - 18:34

Da vor fi montate semafoare deci un mare kkt se face... Imagine postata
1

#814 Useril este offline   sorinm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 159
  • Inregistrat: 30 aprilie 13

Postat 15 mai 2014 - 19:05

Semaforizarea

Imagine atasata: sem_1.jpg Imagine atasata: sem_2.jpg Imagine atasata: sem_3.jpg Imagine atasata: sem_legenda.jpg
3

#815 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 mai 2014 - 19:21

Cine zicea ca nu vor fi cate 3 benzi? Din cate vad eu, atat pe proiect, cat si pe teren, se contureaza 3 benzi cam peste tot, chiar si 4 de pe pod, ceea ce e bine.
0

#816 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 mai 2014 - 20:51

Vezi postareacseh_17, la 15 mai 2014 - 18:18, a spus:

dupa parerea mea pasajul trebuia sa fie pe relatia N-S, de pe pod direct catre Cluj, traficul greu regasindu-se pe aceasta axa.

Nu chiar. Lungimea cozilor era cam aceasi, doar ca dimineata erau mai multe masini spre Termal si dupa masa dinspre Conti.
0

#817 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 mai 2014 - 22:15

Daca directia V-E are timpul cel mai mare la semafor, 24s, adica mai mult de un sfert din valoarea totala, pentru ce anume s-a mai construit pasajul? :so pe iei: Puteau pune semafoare si largi intrarile in intersectie intr-un weekend si rezultatul era acelasi.
1

#818 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30186
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 mai 2014 - 22:21

Eu unul, promit ca voi folosi pasajul la greu (nici nu ma intereseaza ce va fi deasupra), sper doar sa nu-mi trebuiasca barcuta. :04:
5

#819 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 mai 2014 - 23:22

Vezi postareaNDY, la 15 mai 2014 - 22:15, a spus:

Daca directia V-E are timpul cel mai mare la semafor, 24s, adica mai mult de un sfert din valoarea totala, pentru ce anume s-a mai construit pasajul? :so pe iei: Puteau pune semafoare si largi intrarile in intersectie intr-un weekend si rezultatul era acelasi.



Eu acuma am bagat de seama acei timpi... Deci ai dreptate, cata IDIOTENIA! Se da in faza 3 15s sa se goleasca intersectia, mai apoi 24 pe axa E-V. Axa N-S care trebuia sa fie favorizata va sta 1 minut COMPELT pe loc, in loc sa stea cate 20-30 de secunde cum era pana acum... Cum naiba sa fii atat de batut in cap? Care expertul lu' peste a facut calculele si distributiile astea? :Facepalm_emote_gif:
0

#820 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 mai 2014 - 23:45

Sa ne linistim, temporizarile semafoarelor se adapteaza la realitate (uneori). Sa nu uitam ca la inceput intersectia de la Catedrala a fost bulversata de semafoare, ulterior au anulat o trecere de pietoni si situatia s-a reglementat. In proiect parca vad si bucle inductive de detectie a traficului, poate ca acesti timpi se modifica in functie de trafic.
3

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi