STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#1721 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 august 2015 - 13:14

Poate ai vrut sa spui "obiectivi" si nu "subiectivi"...


Pai teoretic lucrurile ar trebui sa functioneze foarte bine la Michelangelo mai ales ca exista acolo si un agregat de producere a curentului in caz de pana...

Pe de alta parte toate rezervoarele de acumulare si decantare instalate la Michelangelo cred ca au fost (cam) goale. Toate conductele instalate sunt noi, necolmatate...

Deci este normal ca lucrurile sa functioneze perfect in aceasta faza...

Dar este foarte posibil ca peste 10 ani la ploi torentiale sa avem apa in pasaj o jumate de ora pana o scot pompele afara, ceea ce n-ar fi nici o nenorocire pentru oameni normali la minte... :D
1

#1722 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 august 2015 - 14:15

Rezervoare tampon ar fi necesare la Popa Sapca, la Jiul, pentru ca Bega este aproape, solutia de la Michelangelo ar fi cea mai buna.
0

#1723 Useril este offline   cstm 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 400
  • Inregistrat: 14 ianuarie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 august 2015 - 14:58

E clar ca pasajul Michelangelo a trecut testul acum. La pasajul Popa Sapca cred ca si dupa reabilitare vor fi probleme, poate nu asa des.

Sper si eu ca asemenea situatii sa convinga autoritatile sa construiasca un pasaj suprateran la Solventul. De altfel din totdeauna am sustinut ideea asta, acum doar se intareste convingerea.
2

#1724 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 25 august 2015 - 11:04

Na, a trecut ceva vreme de la deschidere traficului prin pasaj si e greu de crezut ca astia din Comisia de Circualtie din primarie n-au comandat niciun fel de indicatoare pentru portalurile transversale de la intrarile din pasaj:
Imagine atasata: 2015-Deschidere-Pasaj-PLdV-odt-08.jpg

Incredibil!
Semnalizarea rutiera se mentine la cote ridicole in continuare, la nivelul intregului oras.
3

#1725 Useril este offline   Sacratis 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 81
  • Inregistrat: 03 octombrie 14

Postat 25 august 2015 - 12:03

Nu inteleg, la ce indicatoare te referi? Din ce se vede in poza, din partea in care intri in pasaj se vede un indicator. N-ar avea sens sa puna si cand iesi din pasaj, din moment ce ai trecut deja de o poarta de gabarit.
0

#1726 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 august 2015 - 16:02

Citeaza

Nu inteleg, la ce indicatoare te referi?



De orientare de exemplu...poate si altele...
0

#1727 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 26 august 2015 - 00:31

Da, da, scuze. La cele de orientare ma refeream.
S-ar putea chiar profita de existenta portalurilor acestea transversale pentru a se monta indicatoare de orientare de mari dimensiuni care sa faciliteze:
- informarea din timp si de la distanta a "traficantilor" prin pasaj
- presemnalizarea pentru cei care nu vor intra prin pasaj, ci vor trece prin intersectie
2

#1728 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 august 2015 - 10:13

Poate si un semafor, conectat la un senzor, semafor care sa se faca rosu daca pasajul e blocat, mai ales ca pasajul e curb si nu-l poti vedea in intregime. (cam asa e in tarile care aveau pasaje pe cand noi umblam inca cu caruta)
5

#1729 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 august 2015 - 19:56

E bine de stiut...

Citeaza

Atentie, soferi! Se INCHID pasajul Michelangelo, bulevardul Parvan si bulevardul Coposu! Ce se intampla?




OT
0

#1730 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 august 2015 - 20:53

Sunt sigur ca astfel de evenimente nu fac decat sa armonizeze relatia biciclisti-soferi... :04:
2

#1731 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 27 august 2015 - 22:36

Bine ca nu il inchid in prima zi de scoala, intre ora 7 si 9...
2

#1732 Useril este offline   Shhhh 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1022
  • Inregistrat: 10 mai 12
  • Sexul:masculin

Postat 21 decembrie 2015 - 14:02

In pasajul Michelangelo, un proiect de 52 milioane lei, au aparut crapaturi la nici un an de la inaugurare

Stirea se pare ca vine de pe Digi24
0

#1733 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 21 decembrie 2015 - 14:49

Citeaza

...
Marea grijă a agenților de la Poliția Locală Timișoara este ca jurnaliștii să nu pătrundă în pasajul Michelangelo și să fotografieze starea din ce în ce mai degradată a acestuia,...

Primarul Nicolae Robu a negat, în urmă cu două zile situația, susținând, când a fost întrebat de reporterul de la Adevărul despre crăpăturile apărute în pasajul de la Michelangelo, că “nu mai cădeţi în penibil că nu mă duc eu să mă uit la fisurile din oraşul acesta. Este o fisură şi se remediază. Este garanţie. Care-i problema că apare o fisură la suprafaţă? E un subiect major pentru mintea dumneavoastră. Pentru mintea celor care ştiu ce înseamnă o fisură într-un mortar nu este aşa ceva. O fisură într-un mortar, dacă te-ar duce mintea mai mult, ai înţelege că nu e o problemă gravă”. Ulterior, primarul Robu i-a transmis jurnalistului “”Domnule” Dancea, Am fost astă noapte personal în subpasajul Michelangelo şi iată “surpriza”: NU EXISTĂ ACEA FISURA PE CARE PRETINDEŢI CĂ AŢI POZAT-O! Pasajul nu are nici măcar astfel de probleme minore la nivel de mortar, darămite “probleme grave” cum pretindeţi dv! Încă o proba a caracterului dv!”.
...


Citeste mai mult pe: http://www.pressaler...-primarul-robu/


Situatia este foarte grava. A nega realitatea este un lucru foarte grav. Cum poti sa spui ca nu exista crapaturi? Realitatea nu este facebook sa poti sa editezi si stergi opiniile care nu iti convin. :crazy:
1

#1734 Useril este offline   CataM 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 833
  • Inregistrat: 17 decembrie 14
  • Sexul:masculin

Postat 21 decembrie 2015 - 17:16

Ai fost tu si ai văzut crăpăturile? În disputa dintre primar și jurnaliști, clar ii acord credit lui Robu. Am sa trec pe acolo sa vad cu ochii mei cum stau treburile...nu ma iau după bazaconiile scrise de ăștia.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#1735 Useril este offline   TM90CBA 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 215
  • Inregistrat: 25 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 decembrie 2015 - 18:42

:up_arow: Hidroizolatia nu a fost realizata corespunzator si s-a incercat "carpirea" ei cu solutii injectate.
Mai devreme sau mai tarziu vor aparea probleme, fisuri, infiltratii. Daca deja au aparut, este grav.
0

#1736 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 decembrie 2015 - 20:39

Pai iata niste motive serioase in favoarea pasajelor supraterane in oras iar la ideea de trenuri subterane pe 7-8 km lungime nici nu poate fi vorba...

Daca poblemele de la Michelangelo devin serioase, atunci am o speranta ca Robu se va razgandi atat in privinta pasajelor subterane cat si in privinta tunelului pentru trenuri si metrouri obtand pentru pasaje supraterane si calea ferata pe stalpi...


Exceptia o face pasajul din Piata Operei. Asta daca mai vrem sa-l folosim in vreun fel. Altfel va ramane "ingropat" mult si bine...
1

#1737 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 decembrie 2015 - 20:59

Vezi postareaCataM, la 21 decembrie 2015 - 17:16, a spus:

Ai fost tu si ai văzut crăpăturile? În disputa dintre primar și jurnaliști, clar ii acord credit lui Robu.

Daca e sa ne luam dupa poze, chiar exista crapaturi si infiltratii. Cat de grava sau nu e situatia, ramane de vazut. Eu, din contra, nu cred ca jurnalistii respectivi au postat niste poze cu crapaturi si infiltratii realizate in PhotoShop. Ca nu e grav, ca se repara, asta e altceva... -_-
0

#1738 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 22 decembrie 2015 - 10:12

Daca pasajul dintre Catedrala si podul Traian, aflat la citiva metri de Bega, nu are probleme cu infiltratile si mai ales cu tencuiala, cu toate ca a fost construit cu hei-rup-ul comunist acum peste 40 de ani inseamna ca constructorii de la Pasajul Michelangelo nu au nicio scuza.

:up_arow: :up_arow: Sa stam linistiti, pentru ca Robu sa demareze proiectul "metroului" ar trebui sa mai fie ales cel putin o data.
3

#1739 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 decembrie 2015 - 10:33

Chiar sa stam linistiti, daca ar fi probleme grave la pasaj, s-ar inchide in secunda doi. Nimeni nu isi asuma asemenea riscuri. Cei din presa sunt niste cretini, ei vad doar soc, groaza si tot ce e mai rau. Dragos Bota e un tampit absolut in jurnalism, parerea mea.

Probabil sunt niste efecte minore alea muncii proaste facute de constructor si nimic mai mult. Se pot remedia cat timp e in garantie, doar de catre constructor. Poate inca nu au apucat.

Aceasta postare a fost editata de Pelbartus: 22 decembrie 2015 - 10:34

5

#1740 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 decembrie 2015 - 17:01

Eu nu prea as sta linistit. Nu este nici atat de grav incat in secunda doi sa se prabuseasca pasajul. Nici vorba de asa ceva...

Insa nu stiu ce solutii tehnice exista pentru a opri aceste infiltratii, care daca nu vor fi oprite, ar putea duce in timp la deteriorari mai mari ale peretilor laterali, respectiv la infiltratii si mai mari...Cand spun "in timp" am in vedere 10-20 de ani...


Pentru eliminarea oricaror riscuri, ar fi bine de trecut la pasaje supraterane in viitor...



Vezi postareaDoppler, la 22 decembrie 2015 - 10:12, a spus:

Daca pasajul dintre Catedrala si podul Traian, aflat la citiva metri de Bega, nu are probleme cu infiltratile si mai ales cu tencuiala, cu toate ca a fost construit cu hei-rup-ul comunist acum peste 40 de ani inseamna ca constructorii de la Pasajul Michelangelo nu au nicio scuza.

:up_arow: :up_arow: Sa stam linistiti, pentru ca Robu sa demareze proiectul "metroului" ar trebui sa mai fie ales cel putin o data.



Eu nu-mi fac griji ca nu va fi ales ci imi fac griji ca cheltuie degeaba banii pentru studii diverse in cazul proiectelor SF...

Legat de "hei-rup-ul comunist" pot spune ca constructiile de infrastructura din acea perioada erau supradimensionate. Ca atare si hodroizolatia pasajului amintit a fost si ea (poate) supradimensionata...Nu conta cat costa lucrarea ci conta ca nimeni sa nu ajunga la puscarie. Nimeni nu-si asuma asemenea riscuri in proiectare si executie...

Acum, cum toate lucrarile se distribuie in urma licitatiilor unde factorul determinant este pretul cat mai mic si al proiectului, si al lucrarii, este absolut normal ca, calitatea proiectului si a lucrarii sa aibe (si) minusuri...Rar poti produce calitate la preturi mici...
3

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi